25 Mayıs 2019 Cumartesi
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
thermoking,kamyon,kamyonum
OSS, X.Aftermarket Konferansı’nda Gelecek Trend ve Tehditleri Değerlendirdi
OSS, X.Aftermarket Konferansı’nda Gelecek Trend ve Tehditleri Değerlendirdi
Turizm Firmalarının Tercihi Otokar Oldu
Turizm Firmalarının Tercihi Otokar Oldu
SAF-HOLLAND app with extended function in 15 languages

SAF-HOLLAND app with extended function in 15 languages

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
4 Aralık 2018 Salı - 16:37

50 Seneyi Devirip Gücünden Hiç Ödün Vermeyen Bir A1600

DAF, ticari alanda hala kullanılmakta olan en eski DAF kamyonunu buldu

50 Seneyi Devirip Gücünden Hiç Ödün Vermeyen Bir A1600

Kamyonumuz 50 yaşında olabilir ancak daha uzun yıllar boyunca çalışmaya devam edecek. Uluslararası bir araştırmanın sonucunda DAF, ticari alanda hala kullanılmakta olan en eski DAF kamyonunu buldu. Ve bu kamyon, neredeyse her gün kullanılıyor. Söz konusu kamyon Frits ve Nicky Hoefnagels'e ait, Hollanda'nın her yerine nostaljik lunapark atraksiyonları taşımak için kullanılan ve son derecede iyi durumda olan bir A1600. "Tabii, bu kamyonu da diğer kamyonları kullandığımız gibi kullanıyoruz. Bir DAF kamyonu başka ne için kullanılır ki?"

Bu sene 90. yıl dönümünü kutlayan DAF, yılın başlarında en eski kamyonunu aradığını duyurmuştu. DAF bu arayışı, 1980'lerin başlarından bu yana DAF kamyonunu İrlanda boyunca büyükbaş hayvan taşımak için kullanan bir tüccarın yer aldığı videoyu sosyal medyada paylaşarak başlattı. Video, yarım milyona yakın kez görüntülendi ve birçok ipucu ile öneri içermenin yanı sıra zirveye aday başka kamyonlar olduğunu da gözler önüne serdi. Dünyanın her yerinden yanıtlar ulaştı ancak en eski kamyon; deyim yerindeyse Eindhoven DAF fabrikasının yanı başında, Bakel köyünde bulundu.

DAF, düzenli olarak geziler için kullanılan 1963 model yılına ait bir yangın söndürme aracı ve hasat vakti ekinleri taşımak için kullanılan, plakası olmayan çok eski bir kamyon dahil 1950'li yılların sonundan ve 1960'lı yılların başından beri kullanımda olan birçok araca dair haberler aldı. Ancak bu kamyonlar gereken kriterlere uygun değildi. Kazanan kamyonun yalnızca halka açık yollarda ticari taşıma için kullanılması yetmiyordu, aynı zamanda düzenli olarak da kullanılıyor olması gerekiyordu.

En eski DAF kamyona sahip olmanın gururu, Hollandalı bir aile işletmesi olan Hoefnagels'e ait. Hoefnagels ailesi kamyonu, lunapark atraksiyonlarını Hollanda'nın her yerine taşımak için kullanıyor. Baba-oğul Frits ve Nicky Hoefnagels tarafından DAF'a Facebook üzerinden gönderilen fotoğrafta, düzenli bakımlar sayesinde hepsi de çok iyi durumda olan tam dört adet klasik DAF kamyon görülüyor.

Frits Hoefnagels şöyle açıklıyor: "Atraksiyonumuz 'cake walk' da denen, yaylanarak yürüyeceğiniz bir parkurdur. DAF kamyonlarımızı "lunaparkımızı" taşımak için kullanıyoruz. Filomuza eklediğimiz zaman kamyonlarımız yeni durumdaydı. Lunapark kışın açılmıyor; bunun dışında ilkbaharın başından sonbaharın sonlarına kadar yollardayız ve bu devasa eğlence düzenini lunaparktan lunaparka taşıyoruz."

"1975'te aldığımız 2800 modeli ve 1971'de aramıza katılan 1600 modelinin yanı sıra iki adet A1600 modelimiz bulunuyor. Kurbağaya benzedikleri için "kikker" olarak adlandırılan bu DAF A1600 kamyonlarımızın birini 1968'de, diğerini ise 1969'da aldık. "Eski olmalarına rağmen onları hiç rahat bırakmıyoruz." diye gülerek anlatan Hoefnagels, "Biz hala ticari kullanımda olan en eski DAF kamyonunu kullanmaktan ve sürmekten mutluluk duyuyoruz: 1968'den A1600!" diyor.

 
Tırsan, Başarısının Arkasındaki Üretim ve Yönetim Modelini Dünya Medyası İle Paylaştı
 
Daimler Küresel IT Çözümleri Merkezi Türkiye’de 5’inci Yılını Kutluyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tırsan, Başarısının Arkasındaki Üretim ve Yönetim Modelini Dünya Medyası İle Paylaştı
Türkiye’nin lider treyler üreticisi Tırsan, 2018 yılında 41. yılını kutlarken, ...
Türkiye İran Arası Taşımacılık Nakliye Rehberi ile Daha Verimli
Uluslararası kara yolu Tır taşımacılığı ülkemizde son yıllarda oldukça ...
Tacikistan İle Ticaret Faaliyetlerinde Şah Lojistik
Ülkemiz ile Tacikistan arasında uzun bir geçmişe dayanan ticari ilişkiler ...
 
Makedonya Nakliye Çalışmaları Mersin Frigo İle Daha Keyifli
Uluslararası taşımacılığın en yoğun faaliyet alanlarından Karayolu nakliyesinde ...
Arnavutluk Nakliye Çalışmaları Mersin Nakliyat İle Daha Güvenli
Uluslararası karayolu tır taşımacılığı konusunda oldukça geniş bir alana ...
Hidromek'in Kurucusu Hasan Basri Bozkurt Vefat Etti
Türk sanayisinin duayen isimlerinden HİDROMEK’in Kurucusu ve Yönetim Kurulu ...
 
Mutlu Akü ve Euromaster’dan Büyük İşbirliği
Mutlu Akü, her geçen gün genişleyen satış ağıyla araç kullanıcılarına ...
Tırsan, Sürdürülebilir Ortak Gelecek Temalı 27. Kalite Kongresi’nde Kalder’in Ana Sponsoru Oldu
Türkiye treyler sektörünün 41 yıldır aralıksız lideri Tırsan, bu yıl ‘Sürdürülebilir ...
Krone, Logitrans Fuarında da Türk Nakliyecisinin Yanında Yer Aldı
Türk nakliyecisinin yol arkadaşı Krone, bu yıl 14-16 Kasım tarihlerinde ...
 
Nuray PEKCAN
ALTERNATİF’LE DEVAM!
kamyonum, abonelik, mytruck
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
lkw
türkiye
kamyoncu
fahrer
dikkat
news
bus
kamyonum
Kamyon