GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
İETT Otobüs Alacak!
İETT Otobüs Alacak!
Ermenistan'dan Yapılan Taşımalar Hakkında Uyarı
Ermenistan'dan Yapılan Taşımalar Hakkında Uyarı
45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

1 2 3 4 5 6
5 Nisan 2017 Çarşamba - 17:09

AVL Türkiye’den İlk Yerli Hibrit Ve Sürücüsüz Araç Atağı

Otomotiv teknolojileri alanında dünyanın en büyük mühendislik firması olan AVL’nin 2008’den bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren kuruluşu AVL Türkiye, 2016 itibariyle ikinci AR-GE merkezinde ilk yerli sürücüsüz ve hibrit elektrikli araç teknolojilerini geliştirmeye başladı.

AVL Türkiye’den İlk Yerli Hibrit Ve Sürücüsüz Araç Atağı

Bu kapsamda AVL Türkiye Genel Müdürü Dr. Umut Genç’in katılımıyla 5 Nisan 2017, Çarşamba günü İstanbul Swissotel’de bir basın toplantısı düzenlendi.
 
Otomotiv teknolojileri alanında 65 yılı aşkın deneyimiyle her türlü güç aktarım, ölçüm ve test sistemlerinin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi konusunda hizmet veren AVL, bugün Türkiye’deki iki AR-GE Merkezi ve 130 kişilik mühendislik ekibiyle Türkiye’nin ileri otomotiv teknolojileri alanındaki global mühendislik üssü olma yolunda ilerliyor. Bu kapsamda AVL Türkiye Genel Müdürü Dr. Umut Genç’in katılımıyla, AVL Türkiye’nin otomotiv sektöründeki yatırımları ve Ar-Ge çalışmaları ile ilgili 5 Nisan 2017, Çarşamba günü İstanbul Swissotel’de bir basın toplantısı düzenlendi.
 
AVL Türkiye, bir yandan tüm dünyada yer alan 30’dan fazla AVL merkezi arasında Avusturya’daki ana merkeze düzenli teknoloji ve mühendislik sağlayan iki merkezden biri olma özelliğini gösterirken; bir yandan da AVL’nin global bilgi ve uzmanlığını, milli sanayi ve özel sektörün hizmetine sunmaya devam ediyor. AVL Türkiye bu kapsamda, Türkiye’de yerli tasarım mekanik ve elektrikli sistemler üzerinde çalışmalarını arttırmaya karar vererek, ilk Ar-Ge merkezinin açılmasından çok kısa bir süre sonra Haziran 2016’da ikinci Ar-Ge merkezini faaliyete geçirdi. 1000 m2’lik bir alanda, 2 milyon TL’lik bir yatırımla kurulan ikinci Ar-Ge Merkezi, Kartal Sultanbeyli’de 100 kişilik mühendis ekibi ile Türkiye’de otomotiv alanında ilk olacak projelere imza atmaya hazırlanıyor. AVL Türkiye, bugün Türkiye’de mühendislik hizmeti, test sistemleri ve mühendislik yazılım paketlerini bir arada sunan tek çözüm ortağı olarak sektörde fark yaratıyor.
 
AVL Türkiye, son 3 yılda yaşanan ekonomik ve siyasi dalgalanmalara rağmen şirket cirosunu 2016 yılında 2015 yılına oranla Euro bazında yüzde 14 büyüterek 5.2 milyon Euro’ya ulaştırmayı başardı. Bu güçlü büyüme grafiği sayesinde AVL Türkiye, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından “Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi” arasında otomotiv mühendisliği alanında ödül alan tek şirket oldu. AVL Türkiye’nin 2017 sonundaki hedefi ise, yaklaşık yüzde 20 oranında bir büyüme ile cirosunu 6 milyon Euro’nun üzerine çıkartmak.
 
AVL Türkiye Genel Müdürü Umut Genç toplantıda şöyle konuştu, “AVL Türkiye olarak 2008 yılında 6 mühendis ile başladığımız yolculuğumuzda 2010’dan bu yana her yıl yüzde 39 olmak üzere toplamda ciromuzu 8 kat, çalışan sayımızı 7 kat arttırmayı başardık.
Türkiye’de otomotiv mühendisliği alanında mühendislik hizmeti, test sistemleri ve mühendislik yazılım paketlerini anahtar teslim sağlayan tek çözüm ortağı olarak, hem Türkiye’de hem de uluslararası otomotiv pazarında dünyanın önde gelen otomotiv firmalarının tercih ettiği mühendislik firması konumundayız.
 
Türkiye’nin otomotiv endüstrisindeki cari açığının iyileşmesi için motor, transmisyon ve kontrol yazılımı gibi ara ürünlerde yerlilik oranının artması çok önemli. Bu sayede hem ithalatın azalacağına hem de katma değerli ürünlerin ihracatının artacağına biliyoruz. Biz AVL Türkiye olarak bu doğrultuda Türkiye’nin yerli motor, transmisyon, elektronik kontrol ünitesi gibi kritik otomotiv alt sistemleri tasarımında öncü mühendislik firması olduk. İkinci Ar-Ge merkezimizde yapacağımız çalışmalarla 2018’de hibrid elektrikli, 2020’de ise otonom sürüş özellikleri olan (sürücüsüz) ilk yerli prototip araçları tamamlayarak İstanbul’da saha testlerini yapmayı planlıyoruz.”
 
AVL 2018’de ilk yerli ileri hibrit elektrikli, 2020’de ilk yerli otonom araç prototipini sahaya çıkaracak

AVL Türkiye tarafından geliştirilecek ilk yerli ileri hibrit elektrikli sistemin saha testlerinin 2018 yılında tamamlanması hedefleniyor. Otonom sürüş özellikleri olan prototip aracın ise üç yıl içinde tamamlanması ve testlerinin 2020 yılında yapılması planlanıyor. Tasarlanan hibrit elektrikli sistemin özellikle yakıt tüketimini yüzde 5-15 oranında azaltarak önemli ölçüde ekonomik fayda sağlaması bekleniyor. Bunun yanı sıra karbon ve diğer zehirli emisyonların ciddi şekilde azaltarak temiz ulaşıma ve insan sağlığını olumlu yönde katkı sağlaması öngörülüyor.
 
AVL Türkiye tarafından geliştirilecek bu otonom araç sayesinde sürüş güvenliği ve sürüş konforu optimum seviyeye taşınacak. Bunun yanında şerit uyarı ve takip, platooning (sıralı peş peşe gitme), acil durum freni, otomatik park etme gibi özellikler aracın öne çıkan özellikleri olacak. Bu teknoloji sayesinde şoförler seyir halindeyken dinlenebilecek, kaza oranları azalacak, hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanacak.

 
Toyota Avrupa’dan TAYSAD’a Ödül Yağmuru
 
Zıpcar, Otokoç Otomotiv'de “Saatlik Araç Kiralama” Hizmeti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Toyota Avrupa’dan TAYSAD’a Ödül Yağmuru
Otomobil sektöründe "tedarikçisi olunması en zor ülke" olarak nitelenen ...
Tırsan Adapazarı Fabrikasında Polonya Bayisini ve OSPTN Derneği Üyelerini Ağırladı
Kässbohrer Polonya Bayisi TIMEX S.A. ve OSPTN Derneği üyeleri Tırsan Adapazarı ...
İTT Lojistik, Tırsan İle Nasıl Büyüdüğünü Anlattı
Likit kimyasal ve tehlikeli madde taşımacılığında uzmanlaşan İTT Lojistik, ...
 
Karayolu Taşıma Yönetmeliği Değişiyor!
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı, Karayolu Taşıma Yönetmeliği ...
Çevre Teknolojileri Sektörünün 2017’deki Buluşma Adresi Yine REW İstanbul Oldu!
İFO Fuarcılık tarafından düzenlenen Uluslararası Geri Dönüşüm, Çevre Teknolojileri ...
Renault Mais Kurumsal İletişim Direktörlüğü’ne Atama
Renault Mais Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Levent Kadagan atanmış ve görevine başlamıştır.
 
GEFCO Freight Forward'ın İdari Başkan Yardımcılığı'na Atama
Lojistik sektöründe 25 yılı aşkın bir deneyime sahip olan Anthony Gunn, ...
Continental Mevsimine Uygun Lastik Öneriyor
Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden ...
Ford Otosan Ve Tedarikçileri “Yarına Yön Ver” Diyerek Gelecek İçin Düğmeye Bastı
Ford Otosan ve tedarikçilerinin her yıl bir araya geldiği geleneksel İmalatçılar ...
 
Nuray PEKCAN
“KOOPERATİFLERİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR!”
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
src
dikkat
news
treyler
kamyonum
şoför
türkiye
bus
truck