GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Rusya Makamlarına 3 Nisan 2020 Tarihine Kadar Ulaşımda Sıkıntılar Yaşanabilir
Rusya Makamlarına 3 Nisan 2020 Tarihine Kadar Ulaşımda Sıkıntılar Yaşanabilir
Türkiye Bankalar Birliği ''Çek Ödeme Destek Kredisi'' Ve ''Kredi Desteği'' Hakkında Açıklamada Bulundu
Türkiye Bankalar Birliği ''Çek Ödeme Destek Kredisi'' Ve ''Kredi Desteği'' Hakkında Açıklamada Bulundu
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
2 Ekim 2019 Çarşamba - 17:22

Avrupa'dan Afrika'ya Eroğlu Römork Yeni Ürünleri ile Yine İddialı!

Hafif ticari römork ve mini tırları ile uzun yıllardır sektöre hizmet veren Eroğlu Römork, ürün gamını genişleterek ağır hizmet taşımacılığına da çözümler sunmaya başladı. Artan ürün gamı nedeniyle üretimini yeni makinalar ile güçlendiren Eroğlu Römork’un İhracat Direktörü Turgay Muhammet Alkan “O1, O2 sınıfında üretim yaparken şu anda O3 ve O4 sınıfında da hizmet vermeye başladık. Ürün gamımıza tanker şase, lowbed, konteyner taşıyıcı, araç taşıyıcı dorse ve damper dorse ürünlerini de ekledik.”

Avrupa dan Afrika ya Eroğlu Römork Yeni Ürünleri ile Yine İddialı!

“O3 ve O4 Sınıfında da Hizmet Vermeye Başladık”

1972 yılında Eroğlu Makas adıyla hizmete başlayan Eroğlu Römork’un yeni fabrikasında, son teknolojiye sahip makina parkı ile üretimlerine devam ettiklerini söyleyen Alkan “İlk kurulduğu yıllarda makas üretimi yapan firmamız daha sonra römork üretimi gerçekleştirmeye başladı. Jeneratör römorkları ve askeri römorkların yanı sıra müşterilerin isteklerine uygun özel römork üretimlerine Türkiye lideri olarak devam etti. O1, O2 sınıfında üretim yaparken şu anda O3 ve O4 sınıfında da hizmet vermeye başladık. Ayrıca ürün gamımıza; tanker şase, lowbed, konteyner taşıyıcı, araç taşıyıcı dorse ve damper dorse ürünlerini de ekledik.” diye belirtiyor.

“Ürün Gamımızın Genişlemesiyle Beraber Makina Parkımıza da Yatırım Yaptık”

Yaklaşık 9 bin metrekare kapalı alanda üretim faaliyetlerini sürdürdüklerini belirten Alkan “Ürün gamımızın genişlemesiyle beraber makina parkımıza da yatırım yaptık. Otomatik şase robot kaynak makinası, 18 metre plazma tezgahı, 8 metre otomatik büküm tezgahıyla yeni ürünlerimizi üretmeye başladık. Çağın gereksinimi olan tüm istekleri analiz ediyoruz ve uzman mühendislik ekibimizle tasarımı gerçekleştiriyoruz. Ürünlerimizin, müşteri istekleri doğrultusunda ve ergonomik olmalarına özen gösteriyoruz. Örneğin; bizim şase kaynaklarımız toz altı robot kaynağı ile yapılıyor. Bu da hem dayanıklılığı artırıyor hem de görsel açıdan müşteriye artı değer sağlıyor.” diyor.

“Tanker Şasemizde Hem Hafifliği Hem de Sağlamlığı Muhafaza Ettik”

Ürün gamına yeni eklenen tanker şaseyi, kimyasal madde taşıyan firmalara ve üstyapı üreticilerine sunduklarını söyleyen Alkan, ürünün özelliklerini şu sözlerle anlatıyor: “Tanker şaselerimiz; ağırlığı hafif, özel İsveç çeliğinden üretiliyor. Biliyorsunuz ki, üst yapıda tonaj çok önemli. Ürün ne kadar hafif olursa müşteriye o kadar avantaj sağlıyor. Biz de bu ürünümüzde hem hafifliği hem de sağlamlığı muhafaza ettik. Tanker şasemizi, yerli ve Avrupa dingil seçenekleri ile müşterilerimize sunabiliyoruz.”

“En Uzak Ülke Afrika’ya Bile En Fazla 4 İş Gününde Servis Desteği Sağlıyoruz”

24 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini belirten Alkan 38 noktada da servis hizmeti sunduklarını söylüyor ve ekliyor: “Senegal, Bangladeş, Irak, Almanya, Hollanda, Katar, Kuveyt ihracat yaptığımız ülkelerden bazıları. Ürün gönderdiğimiz en uzak ülke, Afrika. Afrika’ya bile en fazla 4 iş gününde servis desteği sağlıyoruz. Ekibimiz, her an ve her şekilde müdahale edebilecek kapasiteye sahip. Ayrıca, ürünleri kaliteli ve servis ağı güçlü tedarikçiler ile çalışmayı tercih ediyoruz. Servis ağı kuvvetli olan tedarikçilerimiz de her ülkede servis hizmeti verebiliyor.”

“Birleşmiş Milletler'in Tüm İhalelerinde Bizim Lowbedlerimiz Tercih Ediliyor”

Yeni lowbed ürünlerinin mekanik, hidrolik ve dümenlenebilir seçenekleri olduğunu ve şu anda 4, 5, 6, 8, 10 dingile kadar lowbed üretimi gerçekleştirdiklerini belirten Alkan “Birleşmiş Milletler'in tüm ihalelerinde bizim lowbedlerimiz tercih ediliyor. Birleşmiş Milletler’e şu anda yaklaşık 80 tane lowbed üretimi gerçekleştirmekteyiz. Ayrıca, İsrail ile de işbirliği içerisindeyiz. İsrail’e çok yakın bir zamanda 8 ve 10 dingilli hidrolik dümenlenebilir lowbed gönderimine başlayacağız.” diyerek sözlerini noktalıyor.

 
"Devlet Taban Fiyatı Bizlerle Değil, İşverenlerle Konuşmalı"
 
Akaryakıt Fiyatlarına Yarından İtibaren Geçerli Olmak Üzere indirim Yapıldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Eldener: ''Denetimlerin Yetersiz Olduğu Tüm Kurumlar Tarafından Kabul Edilmiş Durumda''
UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, denetimlerin yetersiz olduğunun ...
Dijital Takografın Üretim ve Servisinde Tek Yetkili: Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Metroloji ve Standardizasyon Genel Müdürlüğü, ...
Uzaktan ya da Yakından Veri İndirme Çözümleri
Ar-Ge faaliyetlerini kendi bünyesinde gerçekleştirerek yerli üretim yapan ...
 
TOBB: "Sayısal Takograf Cihazı ile Haksız Rekabetin Önüne Geçilmesi Hedeflenmektedir"
“Sayısal takograf, sürücülerin veriler üzerinde değişiklik yapmak üzere ...
Dijital Takograf Uygulamasında Görülen Aksaklıklar
Takograf Dosyamızın bir diğer önemli konuğu Otomotiv Satış Sonrası Ürün ...
Türkiye’de Takograf Uygulaması, Aksayan Noktalar ve Çözüm Önerileri
Sektördeki en önemli dağıtımcılardan ve üreticilerden oluşan Otomotiv ...
 
Uluslararası Taşımacılıkta Güven Veren İsim Akarslan Nakliyat!
Kurulduğu günden bugüne birçok bir firmaya yurt içi konteyner hizmeti ...
Schmitz Cargobull Geleceğe Umutla Bakıyor
Sektörün 2015 yılından bugüne sürekli gerilediğine dikkat çeken Schmitz ...
Tip Onay Sürecinde İş Ortağınız Optival
Belediye Araçları Dosyamız kapsamında, araç imalatçıları ve üst yapıcılar ...
 
Nuray PEKCAN
2020
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
dikkat
haberler
fahrer
şoför
news
bus
truck
lkw
kamyoncu