DAF'ın halen devam eden başarısı, ağır segmentteki toplam Avrupa pazar payıyla gösterildi; 2015'te% 14,6'dan geçen yıl % 15.5'e yükseldi. DAF, büyük pazarlarda konumunu Fransa’da % 13,1, İtalya’da % 11.6, İspanya’da % 11.4 ve Belçika’da % 19.1 genişletti. Almanya'daki pazar payı% 10.8 idi. DAF'ın Hollanda'daki pazar liderliği % 31.9, Birleşik Krallık'ta % 29.2, Polonya'da % 19.4 ve Macaristan'da % 25.8 devam etti. DAF, % 20.4 ile Bulgaristan'da pazar lideri oldu.
2016'da DAF, Avrupa'da 46.700'u aşkın ağır kamyonla 2015 kayıtlarına (neredeyse 39.400) kıyasla% 19 artış göstererek tüm zamanların rekorunu kırdı.
2016'daki ağır kamyonların toplam pazarı,% 12 ile 2015'teki 269.000 aracın üzerine çıkarak 302.500 araca yükseldi. DAF, bu yıl Avrupanın 16 tonluk ağır kamyon pazarının 260.000 ila 290.000 araç arasında olmasını bekliyor.
Hafif segmentte (6 - 16 ton GVW) DAF'ın pazar payı 2015'te% 9.0 iken 2016’da % 10.1'e yükseldi. Tüm Avrupa ülkelerinde büyüme kaydedilirken İngiltere pazarının liderliği % 36.2'den% 37.9'a yükseldi. Avrupa hafif kamyon pazarı 2016'da% 8 artarak 53.000 adete yükseldi.
Avrupa Birliği dışında daha fazla büyüme
DAF ayrıca Avrupa Birliği dışındaki pazar konumunu da güçlendirdi. DAF, Birleşik Arap Emirlikleri'ndeki girişini yaptı ve Türkiye'de şirkete ait bir iştirakini kurdu. DAF Brezilya, 2016 yılında üretim ve pazar payını arttırdı ve PACCAR MX-13 motorunun ilk üretim yılını tamamladı. DAF, Tayvan'da Asya dışındaki markalar arasında pazar lideri olmaya devam ediyor ve DAF Components, dünyanın dört bir yanındaki önde gelen otobüs ve otobüs üreticilerine 4.000'den fazla mükemmel PACCAR motoru sattı.
Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Richard Zink, "Büyüyen pazar payı, sektörümüzün önde gelen kamyonları, motorları ve servislerinin bir sonucudur" dedi. "Müşterilerimiz Avrupa'daki ve dünyanın dört bir yanındaki DAF bayi ağı ve DAF ekibi tarafından desteklenen LF, CF ve XF kamyonlarımızın endüstri lideri kalite ve verimliliğinden ötürü teşekkür ederler. Gelecek yıllarda daha da büyümek için sabırsızlıkla bekliyoruz. "
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||