17 Haziran 2019 Pazartesi
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
Fuarda Pirelli Lastiklere Yoğun İlgi!
Fuarda Pirelli Lastiklere Yoğun İlgi!
Ford Ailesinin Yeni Üyesi Görücüye Çıkıyor!
Ford Ailesinin Yeni Üyesi Görücüye Çıkıyor!
Strategic partnership for e-axles

Strategic partnership for e-axles

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
11 Haziran 2019 Salı - 11:32

Daimler Kamyon Grubu'ndan Büyük Yatırım!

500 milyon avroyu aşan yatırımla devreye alınan yeni yapılanma aracılığıyla, Daimler Kamyon Grubu’nun 10 yıl içinde ileri düzeyde otonom kamyonları (SAE seviye 4) kullanıma sunma hedefinin gerçekleştirilmesi planlanıyor.

Daimler Kamyon Grubu ndan Büyük Yatırım!

Daimler Kamyon Grubu, otonom sürüşe sahip kamyonlarına yönelik küresel uzmanlık ve faaliyetlerini 1 Haziran 2019 tarihi itibariyle “Otonom Teknoloji Grubu” adını verdiği küresel yapılanmada bir araya getirdi. Yeni birimin ana görevlerini; ileri düzeyde otonom kamyonların (SAE seviye 4) seri üretimine yönelik gerekli araştırma ve geliştirme faaliyetlerini yürütmek, operasyon altyapısı ve ağını koordine etmek, otonom sürüşe ilişkin genel stratejinin yol haritasını oluşturmak ve uygulamak oluşturuyor.

Yeni kurulan Otonom Teknoloji Grubu aracılığıyla, Daimler Kamyon Grubu’nun 10 yıl içinde ileri düzeyde otonom kamyonları (SAE seviye 4) kullanıma sunma hedefinin gerçekleştirilmesi planlanıyor. Bunu başarmak için Daimler Kamyon Grubu, Las Vegas’ta gerçekleşen 2019 Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (CES), 500 milyon avroyu aşan yatırımını açıklamıştı. Ticari araçlarda Seviye 4, güvenliği ve aynı zamanda verimlilikle üretkenliği de artırmak açısından Seviye 2’den hemen sonra gelen adımı ifade ediyor.

Yeni üst düzey pozisyon – ileri otonom sürüş için öncelikli pazar ABD

Daimler Kamyon Grubu Strateji Birimi’nin Başkanı olan Peter Vaughan Schmidt, küresel ve departmanlar arası bu yeni organizasyona 1 Haziran 2019’dan itibaren liderlik etmeye başladı. Schmidt, sektörde 15 yıllık bir deneyime sahip ve çalıştığı bir önceki pozisyonda da Daimler Kamyon Grubu’nun otonom araçlar konusundaki stratejisinin geliştirilmesinden sorumluydu. Peter Vaughan Schmidt: “Otonom Teknoloji Grubu ile küresel uzmanlarımızı ve onların engin bilgilerini otonom taşımacılık ile harmanlıyoruz. İlk aşamada, tanımlanmış alanlarda ve ABD’de tanımlanmış merkezler arasında yüksek düzeyde otonom sürüş senaryolarına odaklanacağız. Bunu yaparken, işleri otonom sürüş uygulamamıza uygun olan müşterilerimizle yakın temas halinde çalışacağız. Sadece ilgili teknolojiyi geliştirmekle kalmayacak, aynı zamanda gerekli operasyon altyapısını ve ağını da kuracağız.” dedi.

Yeni birimin ana faaliyetleri: Yazılım geliştirme, şasi geliştirme, sensör kiti entegrasyonu ve işletme altyapısı oluşturma

İleri otonom sürüş için yazılım geliştirme, Otonom Teknoloji Grubu’nun temel faaliyetlerinden biri olacak. Sorumluluklarından bir diğeri ise “Araç Projesi” olacak: İlgili ekip; araç sistemlerinden ve yoldayken en yüksek güvenliği temin edecek şekilde profesyonel bir sürücünün rolünü üstlenen şasi geliştirmesinden de sorumlu olacak. Grup ayrıca, ileri otonom sürüşe sahip kamyonların çok hassas bir harita ile birlikte kendi yönünü bulmasını sağlayan kamera, lidar ve radardan oluşan otomatik sürüş sensör kitinin entegrasyonuyla ilgilenecek. Otonom Teknoloji Grubu tarafından gerçekleştirilecek diğer önemli bir faaliyet olan işletme altyapısı ve ağının kurulması süreci de bir ana araç kontrol merkezi ile birlikte lojistik merkezlerindeki ilave istasyonları kapsayacak.

Global erişime sahip yeni birim, Torc Robotics’i de barındıracak

Blacksburg - A.B.D. merkezli Torc Robotics şirketi, yeni kurulan Otonom Teknoloji Grubu’nun bir parçası olacak. Torc’un agile (hızlı) yazılım geliştirme konusundaki uzmanlığı ile, Daimler Kamyon Grubu’nun güvenilir ve güvenli araçlar ile donanımlar üretme konusundaki tecrübesi, her iki şirketin de birbirlerini uyumlu şekilde tamamlamasına olanak sağlıyor. Torc Robotics ayrı bir girişim olarak kalacak ve adını, ekibini, mevcut müşterilerini ve Blacksburg’daki tesislerini koruyacak. Ayrıca, Torc Robotics’in kurucuları şirketin yönetim ekibinin bir parçası olmaya devam edecek.

Otonom kamyonların öncüsü Daimler Kamyon Grubu

Daimler Kamyon Grubu, kamyonların otonom dönüşümleri sürecinde öncü konumda. Öncü kamyon üreticisi, 2014 yılında dünyanın ilk otonom kamyonu olan Mercedes-Benz Future Truck 2025’i tanıttı ve otonom kamyonların ekonomi ile topluma sunduğu teknolojik olanakları ve büyük potansiyeli gösteren ilk kuruluş oldu. Ayrıca 2015 yılında Daimler bünyesindeki Freightliner markasının Inspiration Truck isimli kamyonu, ilk kez yol ruhsatını alan yarı otonom ticari araç oldu.

Seviye 2 otonom sürüş Daimler kamyonlarında mevcut

Aktif Sürüş Asistanı (Mercedes-Benz Actros, FUSO Super Great) ve Detroit 5.0 ile Aktif Şerit Takip Asistanı’na (Freightliner Cascadia) sahip Daimler Kamyon Grubu, yarı otonom sürüş özelliklerini (Seviye 2) seri üretime alan ilk üretici oldu. Yeni sistem bağımsız olarak fren yapabiliyor, aracı hızlandırabiliyor ve yön verebiliyor. Yalnızca belirli bir hızın üzerinde çalışan sistemlerin aksine, Aktif Sürüş Asistanı / Detroit Assurance 5.0 sürücü için tüm hız aralıklarında yarı otonom sürüşü mümkün klıyor, bu da seri üretim kamyonlarda görülen bir başka ilk olma özelliğini taşıyor. Bu devrim niteliğindeki aktif yanal ve uzunlamasına destek sağlayan asistan paketi, radar ve kameraların birleştirilmesiyle ürtilen teknoloji harikası yeni bir sisteme sahip.

 
Pirelli'den Üstün Kalite Lastik!
 
"Evini Ve Eşyalarını Güvenilir Nakliyeciler İle Kolayca Taşıt"
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Fevzi Gandur Logitics Yatırımlarında "Çevreye Saygı'ya" Odaklanıyor
Fevzi Gandur Logistics, yeni yatırımlarının en önemli kriterini “çevreye ...
Karsan’dan, Roma Belediyesi’ne 227 Adet Menarinibus Citymood!
Roma’nın 227 adetlik otobüs ihtiyacı, yerli üretici Karsan’ın yüzde 28.6 ...
Aksaray’a Toplam 1,7 Milyar TL Tutarında Ekonomik Katkı Mercedes - Benz'den!
Mercedes-Benz Türk, 1986’da Aksaray ilinde kurduğu kamyon fabrikasının ...
 
Optıfuel Challenge 2019 İçin Heyecan Dorukta!
Renault Trucks’ın iki yılda bir düzenlediği sürüş yarışması Optifuel Challenge, ...
ZF, Dünyanın İlk Harici Yan Hava Yastığı Sistemini Sunuyor!
ZF’nin çarpışma öncesi güvenlik sistemleri, emniyet kemerleri gibi güvenlik ...
Jeep'ten Buz Üzerinde Hız Rekoru!
Jeep Grand Cherokee Trackhawk, Rusya'da her yıl düzenlenen geleneksel ...
 
UND'den Önemli Açıklama!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Kartel Suçundan Mağdur Olan Türk ...
Forbes'a Göre Toyota Zirvede
Toyota, dünyanın en kıymetli markaları araştırmasında bir kez daha zirvede ...
TİSK, Mercedes-Benz Türk’ün 'Her Kızımız Bir Yıldız Projesi'ne Verdi
Mercedes-Benz Türk’ün, toplumda kadının hak ettiği güce kavuşması hedefiyle ...
 
Nuray PEKCAN
ALTERNATİF’LE DEVAM!
kamyon,üniversal,araç takip sistemleri,yangın söndürme
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
src
fahrer
türkiye
şoför
haberler
truck
bus
kamyoncu