GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
Ford Otosan Eskişehir Kurtuluş Yarı Maratonu başlıyor!
Ford Otosan Eskişehir Kurtuluş Yarı Maratonu başlıyor!
SKODA Mobil Uygulamasıyla Hayatınızı Kolaylaştıracak
SKODA Mobil Uygulamasıyla Hayatınızı Kolaylaştıracak
Tyre management can decide the race at the Lausitzring

Tyre management can decide the race at the Lausitzring

1 2 3 4 5 6
31 Mayıs 2019 Cuma - 15:21

Efsane Motor ''V8’'

Scania'nın en büyük başarılarından biri olarak gösterilen V8 motor 50 yaşında girdi. Özellikle kereste ve ağır taşıma işlerinde daha güçlü motor ihtiyacının olabileceğini öngören “Scania V8'in babası” olarak tarihe geçen dönemin Scania Tasarım Müdürü Bengt Gadefelt öncülüğünde ilk V8 motor 1969 yılında 14 litre, 350 beygir gücünde üretildi. Silindir kapaklarındaki V şeklindeki valf kapakları nedeniyle V8 adını alan 14 litrelik motordan toplam 170 bin adet üretildi.

Efsane Motor  V8’

Scania’nın Efsane Motoru ‘V8’

Bu motor, Scania mühendislerinin aradığı tüm özelliklere sahipti: düşük motor devirlerinde iyi çekiş gücü, az vites değişimi ve tüm motor devir aralığı boyunca yeterli ekstra güç. Bu yeni motorla donatılan ilk model olan LB140, hızlı bir şekilde nakliyeciler arasında beğeni topladı.

Scania Ar-Ge Başkan Yardımcısı Jonas Hofstedt “Sonuçtan çok gurur duyuyoruz. Piyasaya sunulduğundan bu yana, segmentinde iyi kazanılmış bir üne sahip ve bugünün gelişmiş ve yüksek performanslı motorlarının temelini de oluşturuyor” şeklinde açıklıyor.

Euro emisyon normlarını karşılaması açısından ‘V8’ efsanesi, 1.900 dev / dak ve 48000 Nm tork, 480 ve 580 bg'lik güç oranlarına sahip 16 litrelik V8 ile devam etti. 2000 yılında 16 litrelik V8'in piyasaya sürülmesinden sonra, Scania'nın motor gelişimi içinde çalışmalar hız kesmeden devam etti.

2005 yılında, 3.000 Nm'ye kadar torklu 3, Euro 4 ve Euro 5 motorlar için 500, 560 ve 620 hp V8'ler de dahil olmak üzere bugüne kadarki en geniş motor yelpazesini piyasaya sürdü.

2010 yılında ise Scania'nın 16 litrelik motoru büyük bir gelişim yaşadı. 15,6'dan 16,4 litreye çıkarması ve daha hafif ama daha güçlü bir silindir bloğu ile maksimum 3.500 Nm tork ile 730 hp güç üreten dünyanın en güçlü motoru olarak tahtını sağlamlaştırdı.

2013 yılında yeni Streamline kamyonlarını piyasaya sürüldüğünde ayrıca 520, 580 ve 730 hp V8 motorları dahil olmak üzere ikinci nesil Euro 6 serisi de tanıtıldı.

3. nesil olarak 2016 yılında tanıtımı yapılan yeni V8 motoru, önceki nesillerin birçok başarılı özelliğine sahip. Yeni V8 motorunun odak noktası müşterilerin kârlılığını artırmak için yakıt tüketimini yüzde beş ila sekiz oranında düşürmek, araçların çalışma süresini ve servis verimi artırmak.

0. yılını kutlayan V8 motor içÜn özel olarak üretilen “V8 Serisi” Türkiye’de de siarişle satışa sunulacak.

 

 
İlk Ziyaret Varroc'a
 
Forbes'a Göre Toyota Zirvede
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
70 Yıllık Deneyimden Kapsamlı Çözüm
Tedarik zinciri hizmetlerinin küresel sağlayıcısı ve otomotiv lojistiğinde ...
Dünya Genelinde 65’ten Fazla Ülkeyi Kapsayan Girişim!
Türkiye'yi Bakan Turhan’ın temsil ettiği Uluslararası Ulaştırma Forumu ...
Türk Lojistik Firmaları Büyük Maraton İçin Hazırlıkları Tamamladı.
Münih’de 4-7 Haziran 2019 tarihlerinde düzenlenecek olan Transport Lojistik ...
 
Lojistikte Büyük Yenilik!
DHL Express ve EHang’in Çin’de başlattığı stratejik ortaklık, lojistikte ...
Türkiye'de İlk Kez Açılıyor!
Sertrans LogisticsTürkiye’de ilk kez yapay zeka odaklı kodlama sınıfını açtı.
EKOL, SOCIAL MEDIA AWARDS TURKEY’DE SEKTÖR BİRİNCİSİ
Lojistik sektörünün öncü şirketi Ekol, Marketing Türkiye ve BoomSonar ...
 
Arınak Lojistik Türkiye-İran Hattında
İran’a sevkiyatı yapılan ürünlerin taşınması işlemlerini gerçekleştirmekte ...
Ekonomi ve Lojistik Zirvesi’nden Sertrans Logistics’e Ödül
Ekonomi dünyası, kamu ve lojistik sektörünün bir araya geldiği Ekonomi ...
Reysaş Lojistik'te Önemli Atama
Reysaş Yatırım Holding A.Ş.’de Finans Direktörlüğü görevine Hakan Alan getirildi.
 
Nuray PEKCAN
Belediye, Araç ve Üst Yapı
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
bus
src
kamyonum
news
sondakika
treyler
fahrer
şoför
lkw