Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
8 Ağustos 2014 Cuma - 15:52

“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”

Lastik kaplamada PrecurePro markasıyla pazarda yerini alan Goodyear Türkiye yeni lastiklerle aynı desen ve performansı sunuyor.

“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”

PrecurePro ile ilgili detaylı bilgi almak için sorularımızı Goodyear Kaplama Satış Müdürü Hakan Öney’e yönelttik. Öney, filolarda yakıttan sonra en fazla giderin lastik olduğunu belirterek “Goodyear olarak amacımız öncelikli olarak Goodyear marka yeni lastik tercih edip kullanan müşterilerimize kaplama lastik kullanmanın getireceği avantajları sağlayarak müşterilerimizin işlerinde artı değer ortaya çıkarmasını sağlamak ve sürekli bir müşteri memnuniyeti yaratmaktır.”diyor. İşte Öney’in dergimizle paylaştığı görüşleri…
  
Goodyear’ın lastik kaplama teknolojisini detaylı olarak anlatır mısınız?
Lastik kaplama aşınmış olan lastiğin sırtının yenilenmesidir. Günümüzde gelişen lastik teknolojisi lastiklerin gövdesinin birkaç kez kaplanmasına olanak sağlamaktadır. Bugün dünyada iki farklı yöntemle lastik kaplama üretimi yapılmaktadır. Bunlardan biri soğuk kaplama biri de sıcak kaplamadır. Türkiye’de sadece soğuk kaplama yöntemi kullanılmaktadır. Bu yöntem sayesinde kullanılmış lastiğin sırt kısmı kaplanarak pürüzleri giderilir. Bu alana daha önce hazırlanmış sırt kauçuğu özel bir yöntemle lastiğe kaplanır. Soğuk ya da sıcak yöntemle kaplanmış lastiklerin birbirlerinden performans olarak bir farkı yoktur.
 
Goodyear Türkiye olarak, yetkili Goodyear kaplamacılarımızla birlikte tüketicilerimize PrecurePro ürünümüzü sunuyoruz. PrecureProGoodyear tarafından sunulan yüksek kaliteli soğuk kaplama ürünü olup, önemli teknolojik üstünlükleriyle filolara ekonomik fırsatlar ve rekabetçi avantajlar yaratır. İşletme maliyetlerini önemli ölçüde düşürerek ve bütün bunların yanında çevreyi ve doğayı korumak adına olumlu etkiler sağlayarak, hiç kullanılmamış yeni lastik performansına yakın bir performans ve güvenlik sunar.
 
Lastik kaplama konusunda sektör temsilcilerinde nasıl bir algı var? (Örneğin frigorifik taşıma yapan şoförler kaplamayı riske girmemek için tercih etmiyor)
Kaplama lastik kullanımı konusunda bilinçlenen müşteri talepleriyle, kaplama pazarı her yıl büyümektedir. Sektöre genel olarak baktığımızda kaplama lastik kullanımı daha çok çeker aks ve treyler aks pozisyonlarında tercih ediliyor. En fazla kullanım alanının ise bölgesel taşımacılık, uluslararası nakliye ve karma servis olan sektörlerde olduğunu görüyoruz.
 
Lastik kaplama konusunda sektörde yaşanan sıkıntılar nelerdir?
Ülkemizde bu alanda yaşanan en önemli sıkıntı, kaplama lastik üretim tesislerindeki geçmiş yıllarda olan denetim eksikliğiydi. Takdir edilir ki; uygun standartlarda üretilmeyen kaplama lastiklerden istenilen performans ve güvenlik şartlarını almak mümkün olamaz. Bu anlamda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın yürürlüğe koyduğu ve denetimlerle uygulamaya başladığı ECE-R109 yönetmeliği standartları bu eksikliği ve sıkıntıyı ortadan kaldırmaya başlamıştır.
 
Lastik kaplama tüketiciye ne kadar fiyat avantajı sağlıyor?
Müşterilerimize kaplama kullanmaları ve PrecurePro Kaplama çözümlerini tercih etmeleri için birçok önemli değer ortaya koyuyoruz.
 
Goodyear’ın PrecurePro ürünü ile lastiklere mümkün olan en uzun ömrü sağlayarak, maliyetten tasarruf edilmesini sağlamanın yanı sıra daha az enerji ve hammadde tüketimi ile çevreye de önemli bir katkı sağlamış olmaktayız. Ayrıca yeni lastiğin %50-%70 maliyetine yeni lastik performansı elde ederek işletim maliyetlerini azaltıyoruz.
 
Lastik kaplama markaya nasıl bir avantaj sağlıyor?
Goodyear olarak amacımız öncelikli olarak Goodyear marka yeni lastik tercih edip kullanan müşterilerimize kaplama lastik kullanmanın getireceği avantajları sağlayarak müşterilerimizin işlerinde artı değer ortaya çıkarmasını sağlamak ve sürekli bir müşteri memnuniyeti yaratmaktır.
 
Filolarda, yakıttan sonra en büyük gider olan lastiklerden en büyük faydayı alabilmeleri için çözüm ve hizmet paketleri sunuyoruz. Kaplama, burada resme dahil oluyor. Birinci ömründen sonra lastiğimizin faydasını performansından ödün vermeden sürdürerek müşterimizin maliyetlerini düşürüyoruz.
 
Yeni lastiklerimizle aynı desen özelliklerine sahip PrecurePro, Goodyear ürünleriyle kaplanmış lastiklerde yeni lastiklere benzer performans ve güvenlik sunuyoruz.
 
Goodyear tarafından kontrol edilen standartlara göre (ECE-R109, TSE, ISO, vb) çalışan Goodyear yetkili kaplamacılarımızla birlikte müşterilerimize standartlara uygun, kaliteli, PrecurePro sistemiyle kaplanmış lastikler sunuyoruz.

 
Koçaslanlar Ulusal Pazarda Liderliğe Oynuyor
 
Yeni Nesil Lastik Kaplama
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
2014'te Kazakistan Taşımacılığı Sorunsuz Olacak
Taşıma kotalarında yaşanan sorunlar ve yeterli miktarda kazak aracının ...
VE YİNE ADR
Uzun yıllardır gündemi meşgul eden; tehlikeli maddelerin taşınmasını disiplin ...
Asırlık Kässbohrer Mühendislik Tecrübesi
Kässbohrer mühendislik tecrübesi ve Tırsan kalitesi ile üretilen Kässbohrer ...
 
ÖZGÜL TREYLER BİR YILLIK TANKER ÜRETİM HEDEFİNİ TAMAMLADI
Yaptığı yatırım ve yürüttüğü Ar-Ge çalışmaları ile 2012 yılının başında ...
ADR’li Tanker’de Nursan Markası
Konya’da 1996 yılında dorse – treyler üretimine 200 m2’lik bir atölyede ...
ADR’de Güvenin Markası: OKT Trailer
OKT Trailer, 1983 yılından bu yana, benimsediği misyonu toplam kalite ...
 
Zorlu Kış Şartlarında Kış Lastiği Güven Verir!
Zorlu kış şartlarında kendinizi ve aracınızı tehlikelerden uzak tutmanın ...
Her Koşulda En Üstün Performans: WY01, SY397, Y354
*Yokohama Satış Müdürü Birol Akan
Pirelli, W:01 Serisini Sunar!
*Oktay Ginalli Türk Pirelli Lastikleri A.Ş. Ağır Vasıta Lastikleri Pazarlama Koordinatörü
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
news
src
fahrer
dikkat
truck
kamyoncu
Kamyon
şoför
haberler