Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
28 Mayıs 2019 Salı - 15:59

Güvensoy'un Maden Projeleri, Renault Trucks'a Emanet!

Güvensoy İnşaat, Çanakkale’nin Çan ilçesinde yer alan maden sahalarındaki projesinde kullanmak üzere 15 adet Renault Trucks K 520 kamyonlarını teslim aldı.

Güvensoy un Maden Projeleri, Renault Trucks a Emanet!

Güvensoy İnşaat, Çanakkale’nin Çan ilçesinde Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu (TKİ) tarafından işletilen maden sahalarındaki projesinde kullanılan araç filosunu genişletiyor. Ocak 2019’da Renault Trucks K serisi kamyonları maden sahalarında test eden Güvensoy, Şubat ayında 13 adet K 520 alımı yapmıştı. Güvensoy, K serisinden memnuniyetleri nedeniyle ikinci parti olarak 15 adet K 520 alımı ile araç parkını 60 kamyona çıkarttı.

Çanakkale’deki maden sahalarında gerçekleştirilen araç teslimatına Güvensoy İnşaat firma sahibi Gültekin Güvensoy, Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu, Bayi Ağı Geliştirme ve Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Özgür Fırat, Bölge Müdürü Gökhan Hıraca katıldılar.

Renault Trucks K serisi kamyonların sahadaki performansına değinen Gültekin Güvensoy; “Maden ve dekapaj çalışmaları, yüksek araç performansı ve dayanıklılığı gerektirir. Operasyonlarımızda aylık 2 milyon ton yük taşıyoruz. Üç vardiyada aralıksız olarak 7 gün, en az 18 saat çalışma gibi ağır bir tempodan bahsediyoruz. Hem tonajlar hem de çalışma koşulları oldukça ağır. Bu durumda kullandığımız araçlarda, performans ve dayanıklılık ilk aradığımız özellikler. K serisini alım yapmadan önce maden sahamızda test ettik ve çok memnun kaldık. Bu nedenle operasyonlarımızın kesintisiz devam etmesi için araç alımlarımızda Renault Trucks’ın inşaat ve maden çalışmalarına özel olarak geliştirdiği K serisine yatırım yaptık” dedi.

Aracın dayanıklılığı da satış sonrası hizmetleri de önemli

Tek araçlarının yükleme ve boşaltma alanları arasında günde ortalama 40 sefer yaptığını belirten Gültekin Güvensoy; “Tek sefer 5 ila 5.5 km mesafede ve bir aracımız saatte ortalama 3 sefer yapabiliyor. Sadece bir aracımızın 1 saat çalışmaması bizim için 150 ton eksik yük anlamına geliyor. Bu tarz ağır bir iş yükünde araçlarımızın dayanıklılığı tabi ki çok önemli ancak beklenmeyen arızalar söz konusu da olduğundaki hızlı çözüm de bir o kadar kritik. Bu durumda da satış sonrası hizmetler devreye giriyor. Renault Trucks K serisi seçimlerimizde aracın gücü kadar satış sonrası hizmetlerin gücü de etkili oldu” şeklinde açıkladı.

Aylık yakıt tüketimimiz, ortalama 1 milyon litre

Madencilik taşıma koşullarında ana kriterlerden birisi olmasa da yakıt tasarrufu, her taşımacılık alanında olduğu gibi önem taşıyor. Gültekin Güvensoy açıklamasında; “Tek seferde 1 litre bile tasarruf sağlasak toplam 15.000 litre anlamına geliyor. Aracın dayanıklılığı ve düşük arıza frekansı daha önemli olsa da K serisinin sunduğu yakıt tasarrufu da küçümsenemeyecek bir avantaj. Yük karşılığı tükettiği yakıt performansından oldukça memnunuz” diye belirtti.

Dayanıklılık, çalışma konforu, taşıma kapasitesi, çekiş gücü, düşük yakıt tüketimli motoru, tüm uygulama alanları için kolay üstyapı montajı ve özel satış sonrası hizmetler ile Renault Trucks K serisi kamyonlar, inşaat ve maden gibi zorlu taşımacılık alanlarında hizmet veren müşterilerin gereksinimlerini en ideal şekilde karşılamak üzere geliştirildi.

Renault Trucks K serisinin şu ana kadar uygulanan en sıkı testlere tabi tutulduğuna değinen Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine; “K serisi, sağlamlık anlamında segmentinde yeni standartlar ortaya koyuyor. Yerden yükseklik mesafesi mükemmel ve pazarda mevcut en iyi yaklaşma açısına sahip. Dolayısıyla yüksek manevra kabiliyeti, maden ve inşaat sahaları gibi zorlu alanlarda büyük avantaj sağlıyor. Her türlü arazide olağanüstü bir çekiş gücünü garanti ediyor. Renault Trucks K Serisi, motor ve şanzıman torku sayesinde yakıt verimliliğini de arttırıyor” dedi. Güvensoy İnşaat’ın K serisini test ettikten sonra alım yapmalarından duydukları memnuniyeti belirten Delepine; “Güvensoy, K seriinin güç ve performansının yanı sıra yüksek tonaj ve düşük yakıt özelliklerinden etkilendiler. Yükleme kapasitesi ve manevra kabiliyetnin operasyonlarını kolaylaştırması bizleri de memnun etti” diye açıkladı.

 
Marmara Bölgesi’nin En Çok İthalat Yük Elleçleyen Limanı Kumport Oldu!
 
Renault Grubu, Fiat-Chrysler Automobiles’in Teklifini Değerlendiriyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Havaş, Mobil Uygulama İçin IATA İle Anlaştı!
Yer hizmetleri alanında lider markalardan Havaş, Uluslararası Hava Taşımacılığı ...
Yeni Modeller Teslimat Töreniyle Genç Tur Filosuna Katıldı!
Avrupa’nın ve Türkiye’nin önde gelen treyler üreticilerinden Krone, Tire ...
Abdel Hadoudy, Standard Profil Grubu’na Geçti!
Otomotiv sektörünün deneyimli ismi Abdel Hadoudy, dünya çapında faaliyet ...
 
Standard Profil Grubu’na, Kaliteden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Olarak Abdel Hadoudy Atandı
Otomotiv sektörünün deneyimli ismi Abdel Hadoudy, dünya çapında faaliyet ...
Aftermarket Konferansı'nın Sponsoru Aktaş Holding
Aktaş Holding, 10’uncu kez düzenlenen TAYSAD Aftermarket Konferansı’na sponsor oldu.
OSS, X.Aftermarket Konferansı’nda Gelecek Trend ve Tehditleri Değerlendirdi
Otomotiv sektöründe büyük öneme sahip Satış Sonrası Pazarı hakkında uluslararası ...
 
Renault Trucks Bayi Ağına Bir Yenisini Daha Ekledi
Renault Trucks, yeni yetkili bayisi İkikardeş Otomotiv ile Adana bölgesinde gücünü arttırıyor.
Ege Fren 9 Sıra Yükseldi
Ege Fren Sanayi ve Tic. A.Ş., Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın (EBSO) açıkladığı ...
Sektör Başer Otomotiv İftar Yemeğinde Buluştu
Başer Otomotiv, 22 Mayıs 2019 Çarşamba günü Ankara Gölbaşı tesisinde ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
src
türkiye
fahrer
news
Kamyon
haberler
kamyonum
lkw
bus