GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
700 Adet Macaristan Transit Geçiş Belgesi 22 Mayıs İtibari ile Kullanıma Açıldı
700 Adet Macaristan Transit Geçiş Belgesi 22 Mayıs İtibari ile Kullanıma Açıldı
Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An 'Emergency Epidemic Situation', Which Will Be İn Place

Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An "Emergency Epidemic Situation", Which Will Be İn Place

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
13 Nisan 2020 Pazartesi - 11:42

IVECO Yetkili Satıcısı İstanbul Fiat S-WAY Çekicileri HTG Nakliyata Teslim Etti

IVECO’nun İstanbul yetkili satıcılarından Istanbul Fiat Otomotiv satışını gerçekleştirdiği 3 adet  S-WAY AS440S48 T/P çekicileri HTG Uluslararası Nakliyat firmasına teslim etti.

IVECO Yetkili Satıcısı İstanbul Fiat S-WAY Çekicileri HTG Nakliyata Teslim Etti

 

Mevcut salgın şartlarından dolayı gerek Istanbul Fiat yetkilileri olsun gerekse HTG yetkilileri olsun teslim sırasında yetkililerin “sosyal mesafe” kurallarına uyarak bir araya gelmemeye özen göstererek örnek davranış sergilemişlerdir.

HTG firma sahipler Hakan, Turhan, Gökhan Kaya ve Istanbul Fiat yönetim kurulu başkanı Cem Arı, genel müdür Hikmet Yılgör, yöneticiler Alper Akbay, Cenkay Üstün, Oktay Isırgan gerçekleşen işbirliğinden memnuniyetlerini ifade etmişlerdir.

 

Yeni kabin: Mükemmel sürüş ortamı

Mükemmel sürüş ortamı:Yeni kabinin tasarımı, ideal sürüş pozisyonu ile başlamak üzere sürücülerin ihtiyaçları düşünülerek gerçekleştirildi. Ayarlanabilir koltuğun bazası alçaltılıp minderin kalınlığı ve ileri geri hareket mesafesi arttırılarak sürücüye konforlu bir pozisyon ve ideal görüş alanı sağlandı. Direksiyonun alt kısmı düz tutularak sürücülere daha fazla alan bırakıldı ve konfor arttırıldı.

Kontrollerin ergonomik yerleşimiyle tüm anahtar özellikler sürücünün kolayca erişebileceği noktalara yerleştirildi ve aracın daha konforlu ve verimli yönetimi sağlandı.

Ön konsol ve merkez, konfor ve verimliliği arttırmak üzere baştan tasarlandı ve yeni yerleşim biçimi fonksiyonelliği arttırdı. 7 İnç kapasitif dokunmatik ekran, son teknoloji bilgi-eğlence sistemine erişimi sağlıyor ve sürücünün dijital hayatını Apple Car Play ile telefonunu eşleyerek araca getirmesine olanak veriyor. Ek olarak eller-serbest ve müzik yayını için Bluetooth, DAB radyo, ses tanıma, kamyon navigasyon sistemi ve de çeşitli donanım ile siber güvenlik de dâhil olmak üzere yazılım geliştirmeleri mevcut. Sürücü 7/24 Servis ve Uzaktan Servis Hizmetleri ile Sürüş Tarzı Değerlendirme sistemine de erişebiliyor.

Merkezde yer alan çok sayıda düğme, olası kombinasyonları arttırırken aracın gövdesi veya treyleri kontrol etmek üzere fazladan boş düğmeler bırakıyor.

Yeni Dur/Kalk düğmesi ve tümleşik uzaktan kontrollü elektronik anahtar yeri ön panelde DNR (Otomatik vites kontrolleri) alanının yanına uygun bir şekilde konumlandırıldı.

Geniş, iyi donanımlı yaşam alanı.Yeni kabin konsepti hareket kolaylığı için oldukça boş alan bırakan geniş bir yaşam ortamı yaratıyor.

Yeniden tasarlanan tavan, alt tünel ve şekillendirilmiş üst raf, kabinin ortasında 2,15 metrelik konforlu bir ayakta durma alanı sunarken üst yatay kullanılabilir alan ise önceki modele kıyasla 35 santim daha geniş ve üst yatak ile bölmelere daha kolay erişmeyi sağlıyor.

Merkezde sürücü ve yolcunun konforu için kullanışlı özellikler yer alıyor: Hepsi gece kullanımı için arkadan ışıklandırılmış şişe ve bardak tutacaklı raf, USB ve 12V soketleri ve yeni A4 dosyası konulabilen belgelik. Ön konsolda yolcu koltuğunun önünde yer alan katlanan masa yemek ya da masa başı işler için konforlu ve uygun.

Hacmi yüksek bölmeler kabine uygun bir şekilde yerleştirilmiş ve sürücünün duyabileceği tüm saklama ihtiyacını karşılayacak düzeyde ve hepsi kolayca erişilebilir. Yan kapıdaki açık eldiven bölmesi aynı zamanda 1,5 litrelik şişe tutacağına da sahip. Yeniden tasarlanan üst raf 250 litrelik bir saklama kapasitesi sunuyor. Bunların yanı sıra hem sürücü hem de yolcu tarafında yer alan saklama kutuları toplam 375 litrelik bir kapasiteye erişebiliyor.

Yemek ve içecekler için buzdolabı ve soğuk tutma kutuları seçenekleri çeşitli ihtiyaçları karşılıyor. Buzdolabının tepesindeki göz kapağı sürücünün içecek için buzdolabının kapağını tamamen açmadan içeceğini almasına olanak tanıyor.

IVECO, iç mekân aydınlatma sisteminde her türlü koşulda görsel konforu arttırmak, doğru kalite ve parlaklığı, yerinde ve ihtiyaç duyulduğunda sağlamak, her türlü kullanımda kabini mükemmel bir şekilde aydınlatmak için kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Yeni tamamen LED ayarlanabilir tavan ışıkları gece sürüşü veya ortam aydınlatması için ihtiyaç duyulan biçimde arka aydınlatma sağlıyor. İki bağımsız tamamen LED okuma ışığı sürücü ve yardımcısı için aydınlatma sağlıyor. Ek olarak uygunca konumlandırılmış bağımsız düğmeler ve döner kontrol düğmesi sürücünün üzerinde yer alan rafta ve tüm aydınlatma sistemini kontrol ediyor. Geceleyin, akıllı aydınlatma için kapı engelleyici, kapı açıldığında tüm ışıkların birden yanmasına engel oluyor.

Yüksek konforlu uyku alanı.Yeni IVECO S-WAY’in kabini, dinlenme veya gece uykusu sırasında sürücü konforunu maksimize etmek için tasarlandı. Gece alanının T şekilli alt ranza ile simetrik yerleşimi, cep bölmeleri, ranzanın iki ucunda yer alan USB girişleri sürücünün istediği tarafta yatmasına olanak veriyor. Yatak modülü arka duvarın merkezine konumlandırılmış ve ihtiyaç duyulabilecek -ısıtma, aydınlatma, radyo, kapı kilidi gibi- kontrollere kolayca erişilebilen bir yerde.

Tek parçalık alt ranza yatağı 14 santim kalınlığında 2 farklı konfor seviyesine sahip bir şilte barındırıyor. Üst ranzada ise farklı ihtiyaçlara göre iki çözüm mevcut: 8 Santim kalınlığında şilte ile katlanabilir ve bavul alanı olarak kullanılabilen 60 santim genişliğinde Akıllı Ranza veya 10 santim kalınlığında şilte ve merdiveniyle 70 santim genişliğinde Konforlu Ranza.

Her zaman mükemmel iç iklimlendirme. Klima sistemi, tümleşik park soğutucusu ve ısıtma sistemleri her türlü hava koşulunda, giderken veya dururken ideal iç iklimlendirmeyi sağlıyor.

Yeni Kabin:Yakıt verimliliğini arttırmak için tasarlandı

Kabinin dış kısmının her detayı hava direncini minimize etmek için incelikle çalışıldı. Yeni çatı mükemmel bir biçimde aracın ön bitişine eklemlendi ve düz bir yüzey yaratarak sürtünmeyi minimize etti. Ön cama erişimi kolaylaştıran katlanabilir ön merdiven kullanılmazken tamamen kayboluyor. Yüksek yarıçaplı köşelere ve yan bitişlere sahip ön ızgara, tümleşik kafa lambaları, tümleşik yansıtıcılı yeni tampon tasarımı, teker kemerleriyle birlikte hava akışını optimize eden akan hatlar yaratıyor ve araca kendine özgü bir ifade veriyor.

Aracın aerodinamik performansı boşlukları kapayan ek özelliklerle daha da geliştirildi. Bu, optimize aerodinamik kiti ile çekici ve yarı-treyler arasındaki boşluğu kapatmak için kauçuk uzatmalı etekleri içeriyor.

Kapı, yeni tasarımıyla ikinci basamağa kadar iniyor ve kabinin yanlarında yumuşak bir yüzey yaratarak hızın yarattığı türbülansı azaltıyor.

Yeni tasarım unsurları bir arada üstün aerodinamik performansa erişirken ürün ailesinin ayırıcı özelliği olan sıra dışı yakıt tasarrufunun üzerine belirgin miktarda ek yakıt tasarrufu sağlıyor.

 

Yeni Kabin: Toplam Sahip Olma Maliyetini kısmak için tasarlandı

IVECO S-WAY’in kabininin yeni tasarımında maliyeti azaltmak için tek parça tampon yerine yalnızca etkilenen parçanın değişmesini sağlayan çok-parçalı tampon gibi çeşitli özelliklerle her tasarruf fırsatı değerlendirildi. IVECO verilerine göre bu, filolardaki çoğu olayda belirgin ölçüde daha düşük tamir masrafı sağlayacak.

Belirgin ek tasarruf ise tümleşik park soğutucusundan geliyor: Yalnız bayi tarafından takılan alternatif kitten daha verimli olmasıyla değil, aynı zamanda aracın aerodinamik performansı üzerinde hiç etkisi olmamasıyla da tasarruf sağlıyor.

Yeni Kabin: Sürücü güvenliği için tasarlandı

IVECO S-WAY’in geliştirilme sürecinde ana odak sürücüydü; kabin ECE R29.03 kabin çarpışma standartları ile uyumlu mekanik direnç ile yüksek pasif güvenliğe sahip. Ek olarak ön aksa yapılan ince ayarla fren mesafesi %15 kısaltılarak genel güvenlik geliştirildi.

Yeni tasarım aynı zamanda sürücü için tek parça yan camlar ve dikiz aynalarıyla geliştirilmiş doğrudan görüş sağlıyor. Ek olarak IVECO S-WAY sınıfı tam LED farlara sahip, bu farlar daha uzağı aydınlatan keskin huzmeleri ile görüşü ve engel algılamayı %15 arttırarak düşük ışık koşullarında güvenliği daha da arttırıyor.

Ek olarak IVECO S-WAY İleri Sürücü Destek Sistemleri dizisi ile sürücüye aracı verimli ve güvenli bir biçimde yönetmesini sağlayarak yol yorgunluğunu azaltıyor.

Kabin aynı zamanda güvenlik konusunda da yeni tasarıma sahip: Yeni kapının tasarımı son basamağa kadar iniyor ve kabinin içinde ek mekanik kapı kilidi barındırıyor.

Sürücü odaklı yeni kabin tasarımı birinci sınıf yaşam ve çalışma koşullarını; geniş ortam, sıra dışı sürüş ergonomisi, iyi planlanmış; fonksiyonellik ve konforu bir araya getiren yerleşimi ile sağlıyor. Tasarım aynı zamanda güçlendirilmiş yapısıyla (ECE R29.03 kabin çarpışma uyumlu) sürücü güvenliğine atıfta bulunuyor ve her koşulda daha iyi görüş sağlıyor.

Kabin baştan tasarlanırken IVECO, müşterinin kârlılığını arttırmak adına maliyet azaltıcı ve üretkenlik arttırıcı her fırsatı kullandı. Yeni tasarım aerodinamik performansı optimize ediyor ve hâlihazırda mükemmel olan yakıt verimliliğini %4’e kadar arttırıyor. Toplam Sahip Olma Maliyetine etki eden tasarım unsurları ise tamir maliyetlerini dramatik olarak azaltan çok-parçalı tampon gibi yalnız etkilenen parçanın değişmesini sağlayan özellikler.

 

 
Koronavirüs Testi Pozitif Çıkan Halk Otobüsü Şoförleri 14 Gün Karantinaya Alınacak
 
Kamyon Pazarı Yüzde 56 Oranında Arttı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Anadolu Isuzu Taiwan ile 450 Araçlık Satış Anlaşmasına İmza Attı
Anadolu Isuzu Taiwanlı Taipei Triangle Motors ile toplam 450 araç için ...
Silopi Belediyesi de 'Karsan Jest+' Dedi
Sahip olduğu ürün yelpazesiyle geleceği şekillendiren çözümler sunan yerli ...
Panpet Taşımacılık, Filosunu IVECO S-WAY Çekiciler ile Güçlendirdi
Iveco yetkili satıcısı Gülsoylar Kayseri Şeker Fabrikasının iştiraki olan ...
 
IVECO, ilk IVECO S-WAY Çekicileri Teslim Etti
IVECO yetkili satıcısı Şahinler Otomotiv IVECO S-WAY çekicileri Erke lojistik ...
TruckStore'dan Kuzeyhan Lojistik’e 25 Adet Mercedes-Benz Actros
Yurt içinde ve yurt dışında taşımacılık alanında hizmet veren Kuzeyhan ...
Volvo Trucks, Teslimatlarıyla Büyüyor
2019 yılını büyüme ile kapatan Volvo Trucks, 2020 yılında da teslimatlarına ...
 
Özulaş Toplu Taşım, 8 adet Mercedes-Benz Conecto teslim aldı
• Yeni güvenlik donanımlarıyla ilkleri sunan 2020 model Mercedes-Benz ...
MAN’dan Ankara’da BelKo Air’e, İstanbul’da Altur’a Lion’s Coach Teslimatları
MAN, otobüs teslimatlarına hız kesmeden devam ediyor. MAN’ın seyahat segmentindeki ...
Krone’den Mars Logistics’e 400 Adetlik Dev Teslimat!
Tire fabrikasında 2012 senesinden beri üretimini sürdüren ve Türk nakliyecisiyle ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
lkw
kamyonum
treyler
şoför
news
src
truck
kamyoncu
dikkat