GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
Trafik terörüne sayısal takograflı önlem
Trafik terörüne sayısal takograflı önlem
Yerli Üretime Özel Taşıt Kredisi Paketlerinde Yeni Firma İşbirliği
Yerli Üretime Özel Taşıt Kredisi Paketlerinde Yeni Firma İşbirliği
The New Vehicle Rounds Off Eurocompact Family At The Lower End

The New Vehicle Rounds Off Eurocompact Family At The Lower End

1 2 3 4 5 6
14 Eylül 2018 Cuma - 15:39

Karsan’dan Elektrikli Atak!

Bursa’da yer alan iki fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun çözümler sunan Karsan, 8.1 metre uzunluğundaki şehir içi yolcu otobüsü Atak’ın elektrikli versiyonunu ilk kez IAA Hannover Fuarı’nda dünyanın beğenisine sunmaya hazırlanıyor.

Karsan’dan Elektrikli Atak!

Karsan Atak Electric’in 2019 yılının yaz aylarında yollarda olacağını belirten Karsan CEO’su Okan Baş, “Atak Electric, Karsan AR-GE ekibinin BMW ile birlikte, BMW’nin binek otomobillerinde kullandığı teknolojik altyapıyı kullanarak endüstriyelleştirmek üzere geliştirdiği bir prototip ve Hannover Fuarında da bu prototipi ilk kez gösteriyoruz. Bu prototipi Karsan, diğer elektrikli araç geliştiren markalardan farklı olarak, ticari olarak da kendini kanıtlamış yüksek teknolojik altyapı kullanarak; çok kısa sürede seri üretime geçebilecek şekilde geliştirdi” ifadelerini kullandı.

Yerli üretici Karsan, sunduğu yenilikçi ulaşım çözümleriyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. 8.1 metre uzunluğundaki Karsan Atak’ın tamamen elektrikli versiyonu, ilk kez IAA Hannover Fuarı’nda tüketicilerin karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Dinamik tasarım özellikleriyle ön plana çıkan Karsan Atak Electric, alçak tabanıyla iniş ve binişlerde büyük kolaylık sağlarken, ergonomik özel tasarım koltukları, tekerlekli sandalye rampası ve yardımcı bağlantıları, USB çıkışları ve güçlü klima sistemiyle yolcularına üst  düzey konfor vaat ediyor.

2,5 saate şarj oluyor!

230 kW güç ve tam 2.400 Nm tork üreten tamamen elektrikli motor, sıfır emisyon ve sessizlik özelliğiyle birlikte %24 eğimli yol koşullarında dahi tam performans sağlıyor. BMW tarafından geliştirilen 5x44 kWs’lik batarya sistemiyle toplamda 300 km’ye kadar menzil sunan Karsan Atak Electric, sadece 2,5 saatte hızlı şarj olabiliyor. Panoramik ön görüş alanı, ergonomik kokpiti ve tamamen dijital gösterge tablosu ile sürücüsüne de yüksek konfor sunan 57 kişilik yolcu kapasitesine sahip Karsan Atak Electric’te, karoser yüksekliğini ayarlamaya imkan tanıyan Elektrik Kontrollü Havalı Süspansiyon sistemi de sunuluyor.    

“Hedefimizde Batı Avrupa ülkeleri var”

Karsan Atak Electric’in sahip olduğu ileri teknolojiyle yüksek verimlilik ve konfor vaat ettiğini söyleyen Karsan CEO’su Okan Baş, “Atak Electric, 300 km’ye kadar olan menzili ile rakiplerine ciddi oranda fark atıyor, böylece hizmet saatleri içerisinde aracı şarj etmek için bekleme yapmaya gerek kalmıyor ve kesintisiz şekilde hizmet verebiliyor. İlk kez IAA Hannover Fuarı’nda gün yüzüne çıkacak olan Atak Electric, için öncelikli hedefimiz ise Batı Avrupa ülkeleri pazarı olacak” ifadelerini kullandı.

“2019 yılında doğrudan seri üretime geçecek”

Karsan Atak Electric’in 2019 yılının yaz aylarında yollarda olacağını belirten Karsan CEO’su Okan Baş, “Atak Electric, Karsan AR-GE ekibinin BMW ile birlikte, BMW’nin binek otomobillerinde kullandığı teknolojik altyapıyı kullanarak endüstriyelleştirmek üzere geliştirdiği bir prototip ve Hannover fuarında da bu prototipi ilk kez gösteriyoruz. Bu prototipi Karsan, diğer elektrikli araç geliştiren markalardan farklı olarak, ticari olarak da kendini kanıtlamış yüksek teknolojik altyapı kullanarak; çok kısa sürede seri üretime geçebilecek şekilde geliştirdi” bilgisini verdi.

 
Delphi Technologies Yeni CRi Enjektör Test Cihazını Tanıttı!
 
Mercedes-Benz'de Ayrıcalıklı Fırsatlar
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Delphi Technologies Yeni CRi Enjektör Test Cihazını Tanıttı!
Dünyanın önde gelen otomotiv orijinal ekipman üreticileri için emisyon ...
"Bosch Car Service Ağının Türkiye’de Yayılmasıyla İlgili Aktif Rol Oynuyor"
Yaklaşık 50 yıldır Bosch iş ortakları arasında yer alan Ak-Say otomotiv ...
CNG ve LNG ile Çalışabilen 9 Litrelik Doğalgaz Motoru
Scania, uzun yol taşımacılığı ve inşaat serisi araçlarının ardından, odak ...
 
MIRRORCAM SERİ ÜRETİMDE İLK KEZ SUNULUYOR!
Daimler kamyonlarının 120 yıllık köklü geçmişi, yeni Mercedes-Benz Actros ...
Sürücüye Alkol Testi Uyguluyor, Öğrencilerin Araçta Unutulmasını Engelliyor!
Yerli üretici Karsan, 8.1 metre uzunluğundaki konforlu ve ekonomik yolcu ...
"Gezegenimize ve Gelecek Nesillerimize En Üst Düzey Özeni Göstermekte Kararlıyız"
DAF Trucks, 1 Ocak 2019 itibarıyla üretim hattından çıkacak kamyonlar ...
 
"Motor Sporlarını Desteklemeye Kararlılıkla Devam Ediyoruz"
Ford Trucks, Ekim ayında piyasaya sunmaya hazırlandığı yeni çekicisini, ...
Avis, Dünya Ralli Şampiyonası’nın Araç Sponsoru Oldu
Araç kiralamanın lider markalarından Avis, 13-16 Eylül tarihlerinde Marmaris’te ...
Lityum-İyon Aküler Frankfurt'ta İlgi Odağı Oldu
Mutlu Akü, yeni ürün ve teknolojileriyle Almanya’da düzenlenen Automechanika ...
 
Nuray PEKCAN
TAKOGRAF VE MUAFİYET
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
bus
treyler
dikkat
türkiye
news
kamyonum
sondakika
fahrer