tekniktanker, kamyonum
17 Aralık 2017 Pazar
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERDİKKAT!TEST SÜRÜŞÜ
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
schmitz, kamyonum, mytruck
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcılığına Serhan Turfan Atandı
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcılığına Serhan Turfan Atandı
En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de
En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de
MNG Kargo’da Üst Düzey Atama
MNG Kargo’da Üst Düzey Atama
Nakliyat Sigortasında Yeni Dönem
Nakliyat Sigortasında Yeni Dönem
18 Ağustos 2016 Perşembe - 15:20

Kastamonulu Taşıyıcılar Kassbohrer Açık Kasa'yı Anlatıyor

İstanbul, 18 Ağustos 2016 - Türkiye treyler sektörünün lideri Tırsan, 9 Ağustos 2016 Salı günü Kastamonulu taşıyıcılar ile bir araya gelerek Kässbohrer Açık Kasa’nın performansını kullanıcılarından dinledi.

Kastamonulu Taşıyıcılar Kassbohrer Açık Kasa yı Anlatıyor

KASTAMONULU TAŞIYICILAR KÄSSBOHRER AÇIK KASA’YI ANLATIYOR


Türkiye’nin en geniş bayi ağına sahip Tırsan’ın Ankara merkezli bayisi Başer Otomotiv’in işbirliği ile gerçekleşen ve gün boyunca süren buluşmada, Tırsan ekibi SS. Taşıko Kastamonu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi’nin 200’den fazla ortağıyla bir araya geldi.

Ortak Sayısı 390’dan fazla, araç sayısı 500

Türkiye’nin en ormanlık coğrafyalarından birinde yer alan Kastamonu’nun ekonomik faaliyetlerinin başında ormancılık geliyor. Bunun doğal sonuçlarından bir tanesi de taşımacılıkta da, kereste, parke, kontrplak gibi orman ürünlerinin nakliyesinin öne çıkması.

1967 yılında kurulan SS. Taşıko Kastamonu Motorlu Taşıyıcal Kooperatifi’nin 390’dan fazla ortağı bulunuyor; araç sayısı ise 500 civarında.

Kastamonu ekonomisinin istikrarlı bir yapısı olduğunu belirten kooperatif ortakları, son bir yıl içerisinde ülkede yaşanan gelişmelerin bölge ekonomisine olumsuz bir etkisinin olmadığını, işlerinde kötüye gidiş yaşanmadığını vurguluyor.

Bununla birlikte, kazançlarını en fazla etkileyen kalem olan yakıt maliyetleri taşımacıların en çok takip ettiği konuların başında geliyor.

Kässbohrer Açık Kasa, hem orman ürünlerinin taşınmasında sağladığı performans, hem zorlu yol şartlarına meydan okuyan sağlamlığı, hem de işletmesinin rakiplerine oranla çok daha ekonomik olması nedeniyle kooperatif ortaklarının yakından ilgilendiği bir araç.

“Bir ton fazla yük taşımak büyük tasarruf”

Yedi yıldır Taşıko ortağı olan Kamil Karaahmetoğlu yakın zamanda aracını değiştirmeyi düşünüyor. Son 6 yıldır Kässbohrer kullanan Karaahmetoğlu, yine Kässbohrer Açık Kasa almayı planlıyor.

Kässbohrer Açık Kasa’yı, 6 tonun altındaki boş ağırlığı sayesinde hem treyler boşken çok daha az yakıt harcadığı, hem de rakiplerine kıyasla bir tona kadar daha fazla yük taşıyabildiği için almayı düşündüğünü söyleyen Kahraman, “Bir seferde ne kadar yük çeksem kârım o kadar artar. Bir ton fazla yük taşımak büyük tasarruf. Hem mazottan tasarruf ederim, hem de daha az sefer yaparım.  Lastiklerim de daha geç aşınır, çekicim de daha geç eskir. Önceki kullandığım Kässbohrer’de, aracın ne kadar sağlam olduğunu zaten gördüm,” diyor.

Kässbohrer Açık Kasa’nın hafifliği Tırsan Ar-Ge merkezinin araştırmaları neticesinde elde edildi. Diğer açık kasa üreticilerinin aksine standart tenteli şasisi kullanmayan Kässbohrer Açık Kasa’nın şasisinde, standart şasilere oranla yüke dayanımı iki kat fazla, bununla birlikte daha hafif olan yüksek mukavemetli çelik kullanılıyor.

İsteğe göre 600 mm aluminyum kapaklı veya 765 mm sac kapaklı olarak üretilebilen Kässbohrer Açık Kasa, aluminyum kapak kullanıldığında ekstra 200 kg daha ağırlık avantajı sunuyor.



“İkinci eli değerli”

Bir başka kooperatif ortağı olan Muzaffer Altınkoy ise son 3 yıldır Kässbohrer Açık Kasa kullanıyor.

“Kässbohrer Açık Kasa’nın ikinci el değeri piyasadaki diğer araçlara göre yüksek. Araca verdiğin para erimiyor. Elimdekinin yenisini alacağım zaman bu önemli. Ama şimdi de önemli, çünkü bu kasam sağlam demek, masrafım az demek,” diyerek gülümsüyor.
Kässbohrer Açık Kasa’nın hem şasisi hem de tüm çelik kapak ve panelleri, treylerin maruz kaldığı zorlu şartlardan etkilenmemesi için çinko tri-eletron metoduyla kataforez (KTL) kaplanıyor. Paslanmaya karşı uzun yıllar yüksek koruma sağlayan bu teknoloji sayesinde Tırsan’ın ürettiği treylerler 10 yıl paslanmazlık garantisi altında korunuyor.

Türkiye’nin en çok tercih edilen açık kasası

Kässbohrer Açık Kasa, 2015 yılında en yakın rakibinden dört kat fazla satarak Türkiye’nin en çok tercih edilen açık kasa treyleri oldu. 2016 yılının ilk altı ayına dair veriler de Kässbohrer Açık Kasa’nın liderliğinin sürdüğünü gösteriyor.

Kässbohrer Açık Kasa’nın başarısı ardında, hafifliği sayesinde sağladığı kazanç avantajı ve ikinci el satışta değer kaybının az olmasının yanı sıra, Tırsan’ın verdiği güven bulunuyor.

Türkiye’nin dört bir yanında toplam 52 servis noktasıyla sektörün en geniş satış sonrası hizmet ağına sahip olan Tırsan, dünya standardındaki ürünlerini 5 yıla varan garanti süreyle koruma altına alıyor. Tırsan Finans’ın sunduğu cazip finansman olanakları da taşıyıcıların yeni yatırım yapma kararı aldıklarında onlara destek sağlıyor.

 
Otokoç Otomotiv'den 2,8 Milyar Lira Ciro
 
Skoda, Zor Beğenen Sürücülerin de İlk Tercihi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Otonom Sürüşte
Ibeo, ZF ile birlikte araç uygulamalarında önemli rol oynayacak bir sonraki ...
Yeni Nesil Kaptanlar
Otobüs Kaptanlığı Bölümü’nde bulunan eğitim aracına IUGO sistemi yerleştirilecek.
Avrupa şeffaf ve rekabetçi limanlar için anlaştı
Avrupa Parlamentosu ve Avrupa Konseyi daha şeffaf ve rekabetçi limanlar için anlaşmaya vardı.
 
TOKKDER Raporu Yayınladı
TOKKDER’in, bağımsız araştırma şirketi TNS Global işbirliği ile yürütmekte ...
e-Otoyol Test Aşamasında
Dünyanın ilk e-otoyolu, taşımacılık sektöründe sera gazı emisyonlarını ...
Tarihi Zirve
Rusya Devlet Başkanı Putin ve Cumhurbaşanı Erdoğan arasından tarihi zirve dün gerçekleşti.
 
"My Iveco" Sizi Bekliyor
Iveco, Türkiye ve Asya-Pasifik pazarındaki müşteriler için geliştirdiği ...
Michelin Beklentilerin Üzerine Çıktı
Lastik devi Michelin, 2016 yılının ilk yarısında faaliyet gelirini 1 milyar ...
Otomotiv İhracatında Artış
Otomotiv sektörünün ocak-temmuz dönemindeki ihracatı, geçen yılın aynı ...
 
Nuray PEKCAN
Yolcu Hakkı!
kamyonum, abonelik, mytruck
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
Serdar Aslan
Otomotiv ve Yönetim Üzerine 2 Kelam
Nizamettin KARADAĞ
TÜRKİYE TAŞIMACILIĞI NEREYE KOŞUYOR?
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
Otomobil Dünyası
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
fahrer
lkw
news
sondakika
şoför
haberler
treyler
dikkat