Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
30 Eylül 2014 Salı - 17:36

Krone, En Yeni Modellerini IAA’da Tanıttı

Avrupa’nın en büyük treyler üreticileri arasında yer alan Krone, IAA Fuarında en yeni modellerini sergilerken, tüm aksesuarları Krone tarafından üretilen ve “Hepsi tek kaynaktan” (All in Krone) sloganı ile tanıtımını gerçekleştirdiği Profi Liner konsept treylerini de müşterilerinin beğenisine sundu…

Krone, En Yeni Modellerini IAA’da Tanıttı

Krone, dünyanın en büyük ticari araç fuarları arasında yer alan IAA Hannover Ticari Araçlar fuarında, taşımacılık sektörü için geliştirdiği tüm yeni modellerinin yanı sıra ilk kez aksından tüm aksesuarlarına kadar marka bünyesinde üretilen konsept Profi Liner modelini gözler önünde serdi.
 
Yüzde 100 Krone
Krone, aks dahil olmak üzere tamamı Krone markalı aksesuarlara sahip konsept Profi Liner’ı ilk kez IAA fuarında tanıttı. Konsept Profi Liner treyleri ile Krone, müşterilerine tek kaynaktan hızlı ve kolay çözüm ile bir römorkun yaşam döngüsü sürecinde maliyet hesabının çok daha kolay takip edilebileceğini göstermiş oldu.
 
Krone Genel Müdürü Bernard Krone, yaptığı açıklamada bu konseptle müşterileri için gündelik hayatı kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirterek “Bu kapsamlı çözüm, müşterilerimizin römorkun her noktasında daha hızlı ve daha kolay çalışmaları anlamına gelmektedir. “Hepsi tek kaynaktan konsepti” (All in Krone) konsepti römorkun tüm kullanım ömrü boyunca daha iyi maliyet kontrolüne olanak tanır. Yedek parça hizmet organizasyonu da çok daha kolaydır.  Müşterilerimiz tüm Krone yedek parçaları, parça numarası ile doğrudan sipariş edebilirler” dedi.
 
Profi Liner, MultiLock dış çerçeveden MultiBlock yükleme çubuklarına ve MultiFix, MultiWall ve MultiStrap sistemine kadar, en pratik yük sabitleme paketine de sahip. MultiStrap sistemi sayesinde, römorkun tavanında bulunan gerdirme kayışları zeminden basit bir çekme hareketi uygulanarak yük üzerinde konumlandırılıp bağlanabiliyor. DCE 9.5, EN 12642 XL, VDI 2700 ve ayrıca içecek taşıma sertifikalarına sahip yeni Krone Profi Liner, rulmanlar ve aks için kilometre sınırlaması olmaksızın altı yıllık garanti kapsamında.
 
Daha hafif, daha güçlü
Krone’nin IAA’da tanıtımını gerçekleştirdiği yenilikler arasında ağırlığı optimize edilerek faydalı yük kapasitesi artırılmış olan Yeni Coil Liner’da bulunuyor. 5,85 ton boş ağırlığa sahip olan Coil Liner maksimum yük kapasitesine ulaşmak isteyen müşterilerinin bu talebine yanıt veriyor.
 
Yeni Coil Liner’da 7.236 mm uzunluktaki rulo havuzu, dört çift direk ve iki adet rulo sabitleme dikmesi standart donanım olarak sunuluyor. Yeni Coil Liner, kayar perde, Multi-Lock yük sabitleme sistemi, su geçirmez, çok katmanlı ve 5.460 kg forklift yüklerine dayanıklı zemin plakası, hafif metal alaşımdan imal edilmiş ön duvar ve kapı ile çok daha hafif ve dayanıklı. Coil Liner’da kayar perde de standart donanım olarak sunulurken, dış çerçeve başına yaklaşık 130 bağlama halkasıyla birlikte yükün daima emniyetli bir şekilde sabitlenmesi sağlanıyor.
En dikkat çekici yeniliklerin başında ise araç izleme sistemi Telematics Dry 1 geliyor. Krone Telematics Dry 1, konum izleme, fren sistemi arıza mesajlarını izleme, çalışma verileri iletimi, kapı açma-kapama izleme ve bağlantı durumu izleme özelliklerine sahip.
 
En yeni Dry Liner IAA’da
Gelişmiş yeni nesil Dry Liner, IAA fuarında görücüye çıktı. Tanıtımı gerçekleşen Krone Dry Liner’ın hafif yalıtımlı versiyonunda yan duvarlar çelik dış tabakayla birlikte 30 mm kalınlığında sandviç yapısında üretildi. Taban ise, 7,000 kg’ye kadar forklift aks yükü için tasarlandı. Yan duvarlar, aşınmaya dayanıklı darbe şeritlerine sahip alüminyum profillerle bağlandı. Kayma önleyici bir plaka ile içeriden desteklenen çelik ön duvar ağır yüklere dayanıklı.
 
Dry Liner’ın tavanı 30 mm kalınlığında yarı şeffaf plastikten oluşuyor. Yüklerin emniyetli bir şekilde sabitlenmesi için, yan duvarlarda iki sıra halinde delikli kanal yapılı bağlama rayları yer alıyor. Bu rayların yerden yüksekliği 800 ve 1600 mm’dir. Bunun yanı sıra, zemine entegre bir şekilde 13 çift bağlama halkası da bulunuyor.
 
Dry Liner’da da Krone Telematics Dry 1 araç izleme sistemi bulunuyor. Bu sistem sayesinde konum, fren sistemi arızaları, çalışma süreleri, ve kapı ve bağlantı durumları kolaylıkla izlenebiliyor. Yeni nesil Dry Liner’da Soft Docking Sistemi sayesinde rampaya yaklaşıldığında sensörler aracılığıyla otomatik frenleme devreye girer. Ayrıca,  rampaya yanaşma sırasında sürücüye sesli ve görsel sinyallerle ek bilgiler veriliyor. Dry Liner’ın en dikkat çekici özelliği ise sağladığı yakıt tasarrufu. Aerodinamik yan panel tasarımları yüzde 7’ye varan yakıt tasarrufu sağlıyor. Aynı zaman da bu tasarım sayesinde yan muhafazalar ıslak yollarda sıçramaları azaltarak yüksek güvenlik sağlıyor.  
 
Profi Liner’dan Mega Liner’a dönüşüm
Krone’nin tanıtımını yaptığı bir diğer yenilik ise,  Profi Liner’ı Mega Liner’a dönüştüren Multos Plus sistemi. Pazarın ihtiyaçları göz önünde bulundurularak geliştirilen sistemde, sadece birkaç saat içinde Profi Liner, MULTOS Plus dönüşüm kiti sayesinde standart bağlama yüksekliği 950 mm’den 1050-1150 mm’ye ulaşan bir Mega Liner’a dönüşüyor.
 
Multos Plus dönüşüm kiti, iki kişilik ekip tarafından kolaylıkla kullanılabiliyor. Kafes, branda ve şasi üzerinde gerekli uygulamaların yapılması sonucu, kullanıcılar için sürdürülebilirlik ve etkin maliyetler sunan alternatif bir esnek römork çözümü ortaya çıkıyor. Krone tarafından sunulan Multos Plus dönüşüm kitinin özellikle ikinci el römork pazarında daha büyük rağbet görmesi ve ikinci el araçların daha yüksek bir satış değerine ulaşması bekleniyor.
 
Lastik taşımacılığına pratik çözüm
Geliştirdiği sistemler ile treyler sektöründe kalıpları yıkan Krone, IAA Fuarında, lastik taşımacılığı için sertifikalı yük sabitleme sistemine sahip Mega Liner'ı tanıttı. Krone MultiTyre Sistemi'nin temeli, her biri lastik takılmak üzere tasarlanmış beş entegre, dikey hafif alaşımlı profiller, ek olarak, römork duvarı uzunluğu boyunca monte edilmiş iki özel askı bulunuyor. Lastiklerin geçirildiği dikey profillerin üzerine kapatılan askılar, özel mekanizma ile gerilerek yükün sabitlenmesi sağlanıyor.
 
Sistemin kullanıldığı Megaliner treylerin çatı kaldırma özelliği sayesinde yükleme ve boşaltma işlemi çok daha kısa sürelerde gerçekleşiyor.  Krone MultiTyre Konsepti, TÜV Nord’un lastik taşıma sertifikasına sahip. Yaklaşık 100 m³ yük hacmi haricinde, yükleme-boşaltma işlemlerini hızlandırmak için 500 mm kadar yükselebilen hidrolik açılır tavan bulunuyor.
 
Mega Liner Ultra’nın tasarımı EN 12642 Code XL onaylı ve ayrıca güvenli bir sürüş için EBS modülatörü ve RSS denge sistemi (Sürüş Denge Kontrolü) ile donatıldı. Çelik ön duvar kayma önleyici plakalarla içeriden desteklenirken, 30 mm kalınlığında su geçirmez taban 7000 kg’ye kadar forklift yükleri için tasarlandı.
 
 
Cool Liner’da güvenlik standartları yükseliyor
Krone tarafından tanıtımı yapılan bir diğer yenilik ise soğuk zincir taşımacılığının vazgeçilmez römorku Cool Liner modeli için geliştirilen güvenlik donanımları.
 
Krone Telematik ile konumu, kapı açma-kapama zamanları, soğutma dereceleri, soğutucu ünitenin performansını merkezden takip edebilirken, artık lastik basıncı fren sistemi hataları gibi verilerde kontrol edilebiliyor. Krone telematik vasıtasıyla 8 ayrı noktadan kilitlenen kapı zamanlayıcı vasıtasıyla güvenlik kodu girildikten sonra istenilen saat ve yaklaşım rampasında açılabiliyor. Rampa yaklaşım assistanı TailGUARD sistemi ile römork rampaya tehlikeli bir biçimde yanaştığında frenlerin otomatik olarak devreye germesini sağlıyor. Aynı zamanda romörk arkasında bulunan 3 sensör ile mesafe ayarı yapılabiliyor.
 
Treylerde “Aerodinamik” devrim
Krone, treylerlerde de araç tasarımının yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltılabildiğini ispat ediyor. Özel yuvarlatılmış köşe profillerine sahip yeni swap body römork bu örneklerden bir tanesi.  Yumuşak tavan ve yan duvar paneller, aracın aerodinamiğinin önemli oranda iyileşmesini sağlıyor.
 
Bir Wabco çözümü olan aerodinamik arka rüzgar deflektörü araç aerodinamiğini daha da geliştiriyor. Arka kapıya sadece birkaç bağlantı noktasından monte edilen bu sistem, hava akışını römorkun uzağına yönlendirerek aracın toplam direncini düşürüyor. Bu sistemin aracın yakıt verimliliğinde 1,1.l/100 km’ye kadar iyileşme sağladığı ve aynı zamanda karbondioksit emisyonlarını da azalttığı, farklı testlerle kanıtlandı.
 
Krone’lerde artık Krone aks bulunacak
Krone, kendi aks markasını taşıyan Krone logolu araçlar ile müşterilerine en yüksek kalite ve güvenirlikte ürünler sunmayı hedefliyor. Yedek parça tedariği, hizmetler ve yeniden satış değeri bakımından müşteri taleplerinin ürün özelliklerinin ötesine geçtiğini gözlemleyen Krone, bir treylerin en önemli parçaları arasında gösterilen aks için de sorumluluk aldı. Bu yeni çözüm Krone müşterilerine birçok açıdan avantaj sağlıyor. Satın aldıkları andan itibaren, mükemmel fiyat-performans oranına sahip uzun ömürlü kaliteli bir ürüne sahip olabilecekler. Ayrıca Krone’nin rulmanlar ve aks kirişleri için, kilometre sınırlaması olmaksızın altı yıllık garanti verecek olması müşterileri için önemli bir satış sonrası hizmeti olacaktır.
 
Yük sabitlemede en yüksek standart
Krone’nin yeni yük sabitleme sistemi MultiStrap, IAA fuarında görücüye çıkıyor. Multi Strap, sisteminde römork tavanının altında yer alan özel bir makaralı taşıyıcıda tutulan kayışlar, bir çekme tertibatı aracılığıyla sadece bir yan perde açarak zeminden gerekli pozisyona kolayca getirilebiliyor. Yükleme işleminin ardından, gerdirme kayışları hızlı ve kolayca sabitleniyor. MultiStrap, Profi Liner, Paper Liner, Coil Liner ve Mega Liner model serileri için kolaylıkla kurulabiliyor.
 
Krone, sunduğu son teknoloji ürünü römork modelleri ve sektöre yön veren donanımları ile lojistik firmalarının her türlü ihtiyacını karşılamaya devam ediyor. 

 
İETT'den Otlu Otobüs: Botobüs
 
Ali Osman Ulusoy Hayatını Kaybetti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
İETT'den Otlu Otobüs: Botobüs
İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel Müdürlüğü (İETT), ...
MEILLER’DEN HANNOVER’DE GÖVDE GÖSTERİSİ
Meiller, IAA Ticari Araçlar Fuarında, yenilediği ürün gamını gözler önüne ...
Scania, IAA Fuarı’nda Avantajlı Yeniliklerini Tanıttı
Scania, dünyanın önde gelen ticari araç fuarı IAA’da müşterilerinin karlılığını ...
 
Mapa İnşaat Ahmet Doğan Tankeri Tercih Etti
MNG Holding bünyesinde inşaat alanında faaliyet gösteren Türkiye’nin alanında ...
Goodyear, Pirinç Çeltiğinden Lastik Üretecek!
Goodyear, pirinç çeltiği kullanarak çevre dostu, yakıt tasarrufu sağlayan ...
VOLKICAR’IN Birincisini Yağmur Belirledi
Lassa V1 Challenge sezonunda dördüncü yarış, Körfez Pisti’nde düzenlendi. ...
 
Continental’in Yeni “Akıllı Taşımacılık Sistemi” Seval Öz’e Emanet
Continental gelecek dönem taşımacılık faaliyetlerini üst seviyelere taşıyabilmek ...
​Ulusoy Logistics ve Mercedes–Benz Türk’ten Dev İşbirliği
Ulusoy Logistics filosunu 105 adet yepyeni Mercedes-Benz kamyon ile güçlendirdi. ...
Pirelli 8’inci Kez En Sürdürülebilir Şirket Oldu
Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde 100 üzerinden 85 puan alan Pirelli, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
fahrer
src
treyler
haberler
bus
news
truck
sondakika
şoför