Yarışa ikinci sıradan başlayan Marco Wittmann, pol pozisyonundaki Adrien Tambay’ı startın hemen ardından geçti ve birinciliği yarış sonuna kadar elden bırakmadı. BMW pilotu, option lastiklerinin yarışın sadece %50’sinde kullanılmasını gerektiren yeni DTM düzenlemesine göre stratejisini mükemmel bir şekilde belirledi. Wittman ilk 20 turda ultra hızlı Ventus Super Race lastiklerini kullandı ve rakipleriyle arasında aşılamaz bir mesafe oluşturdu. Yarışın ikinci yarısına ise Ventus Race standart slick lastiklerle devam etti.
İkinci olan Mattias Ekström ise tam tersini yaptı. Yarışa beşinci sırada başladı ve daha yumuşak olan option lastiklere yarışın ikinci yarısında geçti. Onu arkasından Tambay, ve 2013 şampiyonu, onuncu sıradan başlayan Mike Rockenfeller (Audi) takip etti. BMW pilotları Timo Glock, Bruno Spengler, Martin Tomczyk ve Augusto Farfus ise ilk dördü sırasıyla takip etti. Mercedes-Benz’in en iyi pilotu ise on birinci olan Pascal Wehrlein’dı.
Premium lastik üreticisi Hankook’un Ventus Race yarış lastikleri tüm yarış sırasında mükemmel bir performans sergiledi. Lastiklerin sürekli mükemmel bir yol tutuşu sağlaması, sürücülerin yarış sonuna kadar en iyi zamanlamaları yapmalarını sağladı. Hankook’un yarış mühendisi Hockenheim’daki DTM sezon açılışının ardından “Hem option hem de standart slick lastiklerimizden gerçekten çok memnun kaldım. Her iki lastik de 2014 DTM araçlarında mükemmel performans gösterdi ve yarışın hayranlarına çok güzel bir şov sundu” dedi.
Marco Wittmann (BMW): “Benim ilk, BMW’nin ise altmışıncı zaferini kazanmış olmamdan dolayı çok heyecanlıyım. Option lastiklerimle rakiplerimle aramda aşılması güç bir mesafe yarattım ve standart slick lastiklerim ise zafere giden yolda beni güvenle taşıdı.”
Mattias Ekström (Audi): “Hankook Lastikleri mükemmeldi. Yarışın ikinci yarısında liderlerle olan mesafemi kapattım ve öne geçtim. Ancak zeminde çok fazla karbonfiber parçası vardı ve tehlikeliydi. Sadece o parçalardan kaçınmaya çalıştım.”
Adrien Tambay (Audi): “Option lastikleri kullandım ve Marco ile mücadele ettim. Standart slick lastiklerden de memnun kaldım. Ancak yarışın ikinci yarısında beni geriye düşüren bir takım zedelenmeler oldu. Yine de mükemmel bir yarıştı.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Ötekileştirme
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||