Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
mars, mars lojistik,
16 Ağustos 2016 Salı - 14:30

Mermer Ocaklarında Renault Trucks Gücü

Burdur’daki mermer ocakları ve fabrikasıyla üretim yapan Asmer Mermer, yine Renault Trucks çekicileri tercih ederek Euro 6 normuna geçti.

Mermer Ocaklarında Renault Trucks Gücü

1998 yılında kurulan Asmer Mermer, Burdur’da öncelikle mermer fabrikasını işletmeye başladı. Ardından fabrika kapasitesini arttıran firma, 2005 ve 2009 yılında yine Burdur’da iki mermer ocağını işletmeye sundu. Blok ve kesilmiş mermer üretimi yapan Asmer, mermerlerin ocaktan fabrikaya ve fabrikadan limanlara taşımacılığını ise Renault Trucks çekiciler ile yapıyor. Daha önce Renault Premium serisi çekicileri kullanan firma, yeni alımlarında Renault T 460 Euro 6 modelini tercih etti.   

Asmer’in yeni araçları, Renault Trucks Bayisi As-Sar Otomotiv Satış Yetkilisi Kıvanç Kutlu tarafından teslim edildi. Asmer Mermer adına araçları teslim alan Filo Müdürü Ramazan Atalay yaptığı açıklamada ocaklarda çok farklı araç ve makinaları kullandıklarını, farklı markalardan oluşan bir araç parklarının olduğunu belirterek; “Madenlerimizde farklı markalardan farklı iş makinaları kullanıyoruz. Ancak lojistik için sadece Renault Trucks çekicileri tercih ediyoruz. Ocağın ve mermer taşımacılığının ağır çalışma koşullarında hem dayanıklılık hem de sürücü konforu önem kazanıyor. Renault Trucks çekicilerimizden sürücülerimiz de oldukça memnun” dedi. 

Ağırlıklı olarak Çin’e blok mermer ihracat yapan Asmer Mermer, iç pazarda da aktif olarak yer alıyor. Asmer, fabrikadan çıkan blok ve kesilmiş mermerlerin Burdur’dan Antalya’ya ve İzmir’e lojistiğini de Renault Trucks çekiciler ile sağlıyor. İlk olarak 2012’de teslim aldıkları Renault Premium çekiciler ile şu ana kadar araç başına ortalama 250.000 km taşımacılık sağlayan Asmer, yeni alımlarda da araç parkını Renault Trucks çekicilerle güçlendirmeyi planlıyor. 

İlk Euro 6 aracımızı teslim aldık 

Ramazan Atalay yaptığı açıklamada; "4 yıldır kullandığımız Renault Premium 460 araçlarımızın performansı ve yakıt tasarrufundan çok memnunuz. Genelde mermer blok taşıyoruz. Bu sebeple bizim için dayanıklılık da çok önemli. Dolayısıyla yeni alımımızda Renault T460 Euro 6  modelini tercih ettik. Aracı incelediğimizde iç konforu ve tasarımını da çok beğendik. Özellikle eklenen güvenlik önlemleri bizler için önem arz ediyor. Bununla birlikte As-Sar Otomotiv’den aldığımız servis hizmetinden de çok memnunuz. Umarız yeni araçlarımız ile bu memnuniyetimiz devam edecek," diye ekledi.

Müşterilerimizin Euro 6 tercihlerinden çok memnunuz

2016 yılında sadece Euro 6 çekicileri müşterilerine sunduklarının altını çizen Kıvanç Kutlu, farklı alanlarda taşımacılık sağlayan iş ortaklarının yeni Renault T460 Euro 6 çekicilere gösterdiği ilgiden memnuniyetlerini belirtti. Kutlu açıklamasında; “2012 yılından bu yana Asmer Mermer, Renault Premium çekicileri kullanıyor. Ağır çalışma koşullarına rağmen araçlar, sadece periyodik bakımları ile ilk günkü performanslarında hizmet vermeye devam ediyor. Şimdi ise Asmer Mermer’in Euro 6 çekicilerimizle daha da verimli bir şekilde çalışacaklarına eminiz. Asmer, Renault Trucks ile yola çıkan bir firma. Ocaklardaki ağır çalışma koşullarında araçların performansından oldukça memnunlar. Sunduğumuz hizmet ve kendilerinin de memnuniyetleri sayesinde yola her zaman birlikte devam edebilmeyi diliyoruz," diye belirtti. 

 
Pegasus Hedef Düşürdü
 
Hoyer'den Türkiye Açıklaması
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Pegasus Hedef Düşürdü
İkinci çeyrekte 13 milyon lira zarar açıklayan şirket, yıl sonu hedeflerini ...
Büyük Çekişme
2016 Türkiye Pist Şampiyonası’nda sezonun 2.yarışı, Kocaeli Otomobil Sporları ...
Audi Uzmanları 12 yılı, 19 Haftada Yaşatıyorlar!
Audi Kalite Güvencesi ‘nin INKA kalite testlerinde, Audi model araçlar ...
 
ROTA Denizli’de Ustaları Dinliyor
Direksiyon ve süspansiyon parçaları üreten ROTA; Kayseri, Denizli, İstanbul, ...
EPDK Acımadı
EPDK'nın konuyla ilgili ilanı, Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlandı.
'Temassız kaza' dönemi başlıyor
Trafikte artık kazaya doğrudan karışmasa da kural ihlali yaparak kazaya ...
 
Yeni Havalimanında Son Durum
Cumhuriyet tarihinin en büyük projelerinin başında gelen İstanbul Yeni ...
Hızı Bir Anda Düşürüyorlar
Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, belediyelerin 'avcı şirketler' ...
Yeniden Yollarda
Suzuki, otomotiv piyasasının en küçük ve en kabiliyetli 4x4’ü Jimny’yi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
0
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
dikkat
bus
haberler
news
sondakika
treyler
truck
şoför