25 Nisan 2019 Perşembe
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
KAMYONUM,OTOBÜSÜM, AYAKKABI,FLO,İNDİRİM
Sertrans’a Etik Ödülü
Sertrans’a Etik Ödülü
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
10 Nisan 2019 Çarşamba - 13:36

Neden Yaz Lastiği?

İtalyan lastik devi Pirelli, kış koşullarının hafiflediği havaların ısınmaya başladığı bu dönemde sürücüleri otomobillerinden yüksek performans almaları ve lastiklerini en verimli şekilde kullanmaları için uyarıyor. Hava sıcaklıklarının +7 derecenin üzerinde seyrettiği yaz mevsiminde yakıt tasarrufu, performans, aşınma ve verimlilik gibi konularda avantaj sağlaması için yaz lastiklerine geçiş kritik önem taşıyor.

Neden Yaz Lastiği?

Pirelli, havaların ısınmaya başladığı şu günlerde sürücüleri yaz lastiğine zamanında geçmeleri için uyarıyor. +7 derecenin altındaki hava koşulları için tasarlanmış bir yapıya ve desene sahip olan, ıslak ve karlı zeminde kullanılabilen kış lastiklerini çıkartıp, +7 derece üzerindeki havalar için kuru zemine ve aniden gelişen yağmurlara uygun yaz lastiklerini kullanmak büyük önem taşıyor. Kış lastikleri, sahip olduğu özel desen yapısı, yüksek silika içeriği ve özel lamelli deseniyle soğuk havalarda karlı ve ıslak zeminlerde yüksek tutunma sağlarken, +7 derecenin üstündeki sıcaklıklarda kış lastiklerinin yapısı ve deseni yaz mevsimi şartlarına uyum sağlayamıyor. Bu durum yakıt tasarrufu, lastik aşınması ve performans sorunlarına yol açabiliyor.

Yazın kış lastiği kullanmaya devam etmenin zararları neler?

Yaz mevsiminde kış lastiği kullanmaya devam etmek, öncelikle aşırı ısınma sebebiyle lastiklerinizin yıpranmasına sebep oluyor. Yaz lastiklerinin içeriği sebebiyle dönme direncinin kış lastiklerine göre daha düşük olması hem yakıt tasarrufuna hem de daha az aşınmaya imkan sağlıyor. Havalar ısındığında yaz lastiğine geçmek binek otomobillerde %20 oranında yakıt tüketimine etki ediyor.

Kış lastiklerinin içeriğindeki yüksek kauçuk oranı, kış lastiklerinin yaz lastiklerine göre daha yumuşak bir yapıya sahip olmasını sağlıyor. Ancak yaz mevsiminin koşulları ve yüksek hava sıcaklıkları daha sert yapıya sahip bir lastik ve desen yapısı kullanmanızı gerektiriyor. Bu durum hem güvenlik hem de performans ve verimlilik sorunları yaratıyor. Öte yandan yaz lastikleri, + 7 derecenin üstündeki sıcak hava koşullarında, kuru ve ıslak zeminde daha kısa fren mesafesi sağlıyor. Bu durum sıcaklığın yüksek olduğu yaz mevsiminde özellikle ABS ile frenlemede (100-0 km/s) yaz lastikleri, kış lastiklerine göre yüzde 40’ı aşan oranlarda daha kısa mesafede duruyor.

Üst düzey yol tutuş performansı ve konfora bir arada ihtiyaç duyan araçlar için kalite standartlarından ödün vermeden üretim yapan İtalyan lastik devi Pirelli, her mevsime uygun, geniş ürün yelpazesi ile tüm ihtiyaçlara ve koşullara uygun ürünler geliştirmeye devam ediyor. Pirelli’nin 140 yılı aşkın köklü tecrübesiyle geliştirdiği lastikler, 3000'den fazla üreticinin OEM homologasyonunu elde etmiş durumda.

Pirelli’den yaz mevsimine yüksek performans serisi: “P Zero”

Pirelli'nin “P Zero” ailesi lastikleri, İtalyan lastik devinin motor sporlarından elde ettiği bilgi ve tecrübeyi barındıran yüksek performans serisi olarak öne çıkıyor. 30 yıldan uzun süredir mükemmel performansla özdeşleşmiş en iyi otomobil üreticilerinin tercihi Pirelli “P Zero” ailesi olmaya devam ediyor. 

Araçların performansını yollara en iyi şekilde aktarmayı amaçlayan seri, P Zero, P Zero System, P Zero Corsa System, P Zero Rosso, P Zero Nero GT desenlerinden oluşuyor. Katıldığı birçok testte en iyi sonuçları elde ederek rakiplerini geride bırakan P Zero lastikleri, Pirelli’nin amiral gemisi ürünü olarak adlandırılıyor.

Pirelli’nin yeşil performans serisi: “Cinturato”

Cinturato, yakıt tüketimini ve karbondioksit gibi zararlı gazların çevreye yayılmasını %4 oranında azaltan ileri teknolojisi, %30 oranında artırılmış km performansı ve %20 azaltılmış dönme direnci ile tüm yol koşullarında yüksek performans ve güvenli sürüşü garanti etmektedir. Türkiye’de İzmit Fabrikasında da üretimi gerçekleştirilen ve Yeşil Performans olarak tanımlanan Cinturato’nun ıslak zemin fren mesafesi %11 oranında azaltılmıştır. Cinturato ailesi; Cinturato P7 (Blue), Cinturato P1, Cinturato P6, Cinturato P4, Cinturato All Season  desenlerinden oluşmaktadır.

Pirelli’nin 4x4 ve SUV lastikleri serisi: “Scorpion”

Pirelli’nin her geçen gün daha da güçlenen arazi araçları, SUV’ler veya crossover pazarlarına yönelik serisi Scorpion ailesi ile hem arazide, hem de asfaltta hareket etmek üzere geliştirilen araçlara hitap ediyor. Sahip olduğu desen ve bünyesinde teknoloji sayesinde asfaltta olduğu kadar asfalt dışı yollarda da üstün performans sunan Scorpion ailesi Scorpion Verde, Scorpion Zero, Scorpion ATR, Scorpion Verde All Season desenlerinden oluşmaktadır.

Pirelli Hafif ticari araç lastikleri: “Carrier”

Yeni sırt dizaynı, geometrik profili ve geliştirilmiş silika karışımı ile birlikte CARRIER yaz lastiği iyileştirilmiş kilometre performansına sahiptir ve bu performansıyla diğer lastikleri geçerek sektörün liderleri arasında yer alır.  Hafif ticari araç sürücüleri, iyi lastik kullanmanın öneminin farkındadırlar. Carrier yaz lastikleri en zorlu koşullarda bile size güvenlik ve konfor sağlar. Yeni sırt dizaynı, hamur karışımı ve geometrik profili sayesinde %10’a kadar geliştirilmiş ıslak zeminde frenleme, direksiyon hakimiyeti ve suda kızaklama performansı sunar. Ayrıca Geometrik profilin tamamen değiştirilmesi ve yeni hamur karışımı sayesinde %30 iyileştirilmiş kilometre performansı da özellikleri arasında yer almaktadır.

 

 
Evra Group Prometeon Türkiye’nin Protruck Hizmetlerini Tercih Etti
 
ROTA, Automechanika İstanbul Fuarı'nda Konsept Tasarım Ürünlerini Sergiledi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Evra Group Prometeon Türkiye’nin Protruck Hizmetlerini Tercih Etti
Pirelli marka endüstriyel ve ticari lastiklerin lisanslı üreticisi Prometeon, ...
Penalba: ''Türkiye’deki Büyümemizi Sürdüreceğiz''
Euromaster Türkiye Genel Müdürü Jean Marc Penalba, “Türkiye potansiyeline ...
Kordsa'dan Dolar Bazında Yüzde 10-15'lik Büyüme
Kordsa, 2019 yıl sonunda toplam ciroda ve FAVÖK’te TL bazında yüzde 30-40 ...
 
Auto Bild, P Zero'yu ''En İyi Lastik'' Seçti
Pirelli’nin amiral gemisi lastiği "P Zeo", saygın Alman dergisi Auto Bild ...
Michelin’e Yılın Lastik Üreticisi Ödülü
Michelin, Almanya’da düzenlenen Tire Technology Expo’da 2019 Uluslararası ...
Goodyear, Cenevre'de Yarının Teknolojisini Sergiliyor
Goodyear, 2019 Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı’nda geleceğin lastiklerini ...
 
Continental, İlk Sürücüsüz Test Aracını Hizmete Soktu
Dünyanın en büyük lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, ...
Pirelli, SUV'un En Çok Satan Ölçüsünü İzmit'te Üretecek
İtalyan lastik devi Pirelli, SUV pazarının en çok satan ölçüsünü İzmit fabrikasında üretecek.
Michelin, Yaz ve Kışı Birleştiriyor
Lastik üreticisi Michelin, yılın her mevsimine uygun, güvenli ve uzun ...
 
Nuray PEKCAN
“ALTERNATİF” GELİYOR!
kamyonum, abonelik, mytruck
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
türkiye
dikkat
kamyoncu
src
bus
lkw
treyler
sondakika
şoför