Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
14 Aralık 2016 Çarşamba - 14:34

Petersburg Transport, Allison Şanzımanlar İle İşletim Maliyetlerini Düşürüyor

Allison tam otomatik şanzıman donanımlı PAZ 3204 model otobüsler, manuel şanzımanlı modellere oranla yüzde 30 daha az bakım maliyeti ile fark yaratıyor.

Petersburg Transport, Allison Şanzımanlar İle İşletim Maliyetlerini Düşürüyor

Rusya’nın kuzeybatı bölgesindeki en önemli toplu taşıma firmalarından biri olan St. Petersburg Transport (PTK), tam otomatik şanzıman donanımlı otobüslerin bakım maliyetlerini değerlendirmek üzere 2012 ve 2013 yıllarında Allison donanımlı PAZ 3204 model otobüsleri filosuna ekledi.
 
Bakım istatistiklerinin takip edilmesi ve yeni otobüsler ile filodaki manuel şanzımana sahip aynı modeldeki diğer 300 otobüsün karşılaştırılmasıyla geçen birkaç yılın sonunda kayda değer farklar elde edildi.
 
PTK Baş Mühendisi Maxim Radziyevskiy, konuyla ilgili açıklamasında; “Tüm operasyon süreleri göz önünde bulundurularak elde edilen verilere göre Allison tam otomatik şanzıman donanımlı PAZ 3204 otobüslerin toplam bakım maliyetlerinin, manuel şanzımanlı aynı otobüslere oranla yüzde 30 daha az olduğu saptandı. Sadece bakım ve onarım ihtiyaçlarını göz önünde bulundurduğumuzda kilometre başına 0,34 ruble (0.019 TL) gideri olan manuel şanzıman maliyetlerinin, kilometre başına 0,13 (0.007 TL)ruble gideri olan Allison tam otomatik şanzıman bakım maliyetinin neredeyse üç katı olduğunu görüyoruz. Aradaki fark kilometre başı 0,21 ruble (0.012 TL) anlamına geliyor ve araç km.leri arttıkça bu fark km başına 0,28 (0.016) rubleye çıkıyor,” dedi. 
   
Radziyevskiy’e göre aynı çalışma koşulları altında manuel şanzımanlar, bazı genel tamirleri, (genellikle üçüncü ve nadiren ikinci vitesin senkromeçlerinin değiştirilmesi) pnömatik/hidrolik kavrama tahrikinin tamiri (pnömatik/hidrolik güçlendirici ile ana kavrama silindiri ve pedal grubunun değiştirilmesi veya tamiri), debriyaj parçalarının değiştirilmesi (baskı balata, tahrik balatası, debriyaj bilyası ve destek yatağı mili) gibi onarımları gerektiriyor. Karşılaştırma yapılacak olursa debriyajın değiştirilmesi 2.5 saat sürüyor ve bununla birlikte manuel şanzıman donanımlı otobüslerin servis süresi de uzuyor.    
 
Allison tam otomatik şanzımanlar ile filolar yüksek maliyetli debriyaj tamirlerini geride bırakıyor. Patentli tork konvertörü ile aşınmayı en aza indiren Allison tam otomatik şanzımanlar, benzersiz bir performans sergiliyor. Sonuç olarak da şanzımanın en iyi performansını sürdürmesi için sadece periyodik yağ ve filtre değişimlerine ihtiyaç oluyor.
 
İşletim maliyetindeki avantajlarının yanı sıra Allison tam otomatik şanzımanlar, hem sürücü hem de yolcular için daha fazla konfor ve güvenlik sunuyor. Yeni PAZ 3204 model otobüslerin sürücüleri, Allison’ın Kesintisiz Güç Teknolojisi™’nin sağladığı kontrollü ve rahat sürüşün keyfiyle çalışıyor.
 
Kesintisiz Güç Teknolojisi daha sarsıntısız, kesintisiz ve üstün bir hızlanma sağlarken tam güçle vites değiştirilmesine de olanak tanıyor. Gerekli olduğunda vitesler otomatik olarak değiştiriliyor ve böylece sürücüler üstün araç kontrolüyle performanslarını en iyi şekilde sergiliyor.  
 
Konu ile ilgili olarak Radziyevskiy: “Allison tam otomatik şanzıman donanımlı PAZ 3204 otobüsleri kullanmak, manuel şanzımana sahip olanlara kıyasla oldukça kolay. Hatalı kullanım oranı en aza indirildiğinden, güç kaynağı ve aktarma organlarına daha az yük biniyor,” diyor. 

 
Araç Üreticileri Orijinal Ekipman Lastiklerinde de Continental Kalitesini Tercih Ediyor
 
Çağın Petrolü Veri İle “Güvenli” Akıllı Şehirler Oluşturacağız
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Araç Üreticileri Orijinal Ekipman Lastiklerinde de Continental Kalitesini Tercih Ediyor
Avrupa'da her üç yeni araçtan biri, fabrikadan Continental lastikleriyle çıkıyor.
Hödlmayr 2017’de Türkiye’ye Daha Fazla Yatırım Yapacak
Araç lojistiğinin önemli kuruluşlarından biri olan Avusturya merkezli ...
Geleceğin Akıllı Şehirleri İçin TEMSA Çözümleri
Türkiye İnovasyon Haftası Etkinliği İstanbul’da 8-9-10 Aralık tarihlerinde ...
 
Schaeffler Elektrikli Araçlar İçin Hızlı Şarj İstasyonları Açıyor
E-mobilite hızla gelişiyor ancak iş sadece en iyi teknik çözümü üretmekle ...
Krone, yatırımlarına Almanya’da da Devam Ediyor
Almanya’nın lider treyler üreticisi Krone, Werlte’deki tesislerine yeni ...
TEMSA’dan Sakarya VİB Turizm’e 7 Safir Plus
Sakarya VİB Turizm filosuna 2+1 koltuk düzenli 7 adet Safir Plus ekledi. ...
 
Busworld Latin Amerika Turizm Sektörünün 'Sultan'ını Ağırladı
Türkiye’nin öncü otomotiv sanayi şirketi Otokar, servis ve turizm sektörünün ...
Martaş Grup’un Güçlü Filosu Brisa’ya Emanet
Martaş Grup 700 aracı kapsayan filosu için Brisa’nın filolara özel çözümler ...
İnovasyonun da Lideri TEMSA
TEMSA, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen, 5’inci ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
truck
news
kamyoncu
src
Kamyon
sondakika
fahrer
şoför
lkw