ROTA, İran’ın en büyük otomotiv ve ticari araç üreticisi olan Khodro’nun 2624 Wagenhood kamyonu için ilk bugi kolu siparişini Aralık 2016’da aldı. ROTA, Proje ve Satış Departmanlarının 2014 yılından beri yürüttüğü çalışmalar ile OEM referanslarına 2016 yılının son çeyreğinde bir yeni marka daha eklemiş oldu. ROTA, toplam ciro içindeki OEM payını %30’dan yukarı çıkarma hedefi çerçevesinde hızla ilerliyor.
Yurtdışı OEM projeleri satışlarından sorumlu olan Sezai Doğru konu ile ilgili şunları kaydetti: “Bu yeni işin yüksek miktar ile üretim disiplininin sağlanması anlamında şirketimize büyük katkılar sağlayacağını düşünüyorum. NSK Group İcra Kurulunun büyümede OEM müşterileri odaklı izlediği strateji ile bu projeyi devreye aldığımızı söyleyebilirim.”
En son üretime başlanılan proje ile ROTA’nın OEM - OES referansları şöyle oldu: IKCO, KARSAN, MAN, DANA, MASSEY FERGUSON, KUMATSU, CARRARO, BMC, BREDA MENARINIBUS, GÜLERYÜZ, MANITOU, ETRAG, TUMOSAN, VALTRA, JOHN DEERE, NEW HOLLAND, TÜRK TRAKTÖR, HİDROMEK, AKIA, HARS, CASE, AGCO, HEMA, SNVI, DEUTZ FAHR, CLAAS, SAME, TEMSA, OTOKAR.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |
YAZARLAR | ||||||||||
Dr. Can Baydarol
Son Düzlük
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
|
||||||||||
ÇOK OKUNANLAR | ||||||||||
|
||||||||||
FACEBOOK'TA KAMYONUM | ||||||||||
ANKET | ||||||||||
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||