25 Mayıs 2019 Cumartesi
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
thermoking,kamyon,kamyonum
OSS, X.Aftermarket Konferansı’nda Gelecek Trend ve Tehditleri Değerlendirdi
OSS, X.Aftermarket Konferansı’nda Gelecek Trend ve Tehditleri Değerlendirdi
Turizm Firmalarının Tercihi Otokar Oldu
Turizm Firmalarının Tercihi Otokar Oldu
SAF-HOLLAND app with extended function in 15 languages

SAF-HOLLAND app with extended function in 15 languages

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
10 Mayıs 2019 Cuma - 08:43

Renault Trucks D Serisi, Yurt İçi Nakliyesinde İddiasını Sürdürüyor

Türkiye’de bitkisel yağ taşımacılığının lideri Çavuşoğlu Nakliyat, filosunu Renault Trucks’ın yurtiçi taşımacılık operasyonları için sunduğu D serisi kamyonlar ile güçlendiriyor.

Renault Trucks D Serisi, Yurt İçi Nakliyesinde İddiasını Sürdürüyor

İzmir merkezli Çavuşoğlu Nakliyat, kurulduğu günden bu yana sadece dökme bitkisel yağ taşımacılığı alanında hizmet veriyor. Filosunun yüzde 80’i Renault Trucks araçlardan oluşan Çavuşoğlu Nakliyat, ilk defa D serisi alımı yapıyor. Yeni 10 adet D wide kamyonları ile Çavuşoğlu filosundaki 115 aracın 78 adedi, Renault Trucks marka oluyor.

Yeni Renault Trucks kamyonların teslimatı, Çavuşoğlu Nakliyat Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Karakuyu ve Genel Müdürü Zafer Çavuşoğlu, Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu, Bayi Ağı Geliştirme ve Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Özgür Fırat, Ege Bölge Müdürü Tolga Aykaç ve Özmutlubaş Otomotiv adına Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mutlubaş, Satış Direktörü Engin Demirel, Bölge Satış Yöneticisi Ege Bollu katılımlarıyla Çavuşoğlu’nun İzmir Menemen’deki tesisinde gerçekleştirildi.

Türkiye’de yıllık 1.5 milyon ton nebati yağ kapasitesi olduğuna değinen Çavuşoğlu Nakliyat Genel Müdürü Zafer Çavuşoğlu; “Bu ürünlerin ortalama 750 bin tonunun nakliyesini Çavuşoğlu Nakliyat olarak gerçekleştiriyoruz. Marmara, Ege, Akdeniz ve İç Anadolu ağırlıklı olmak üzere Türkiye genelinde bitkisel yağların taşınmasını sağlıyoruz. Depolardan fabrikaya ham yağların taşınması ve fabrikada işlenen yağların alıcılara ulaştırılması için operasyonlarımızın aksamadan devam etmesi gerekiyor. Mamul yağlar, endüstri amaçlı olarak cips, çikolata, bisküvi gibi gıda üretim alanlarında kullanılıyor. Böyle bir zincir operasyonda bitkisel yağların doğru süreç ve hassaslıkta nakliyesi, büyük önem taşıyor. Bu nedenle filomuzu 2012’den bu yana sadece Renault Trucks araçlar ile güçlendiriyoruz” şeklinde açıkladı.

Çavuşoğlu açıklamasında bitkisel yağ taşımacılığının ayrı bir uzmanlık gerektirdiğini belirtti; “İlk teslim aldığımız 12 adet Premium model araçlarımızdan itibaren yaşadığımız olumlu deneyimler nedeniyle Renault Trucks ile yatırımlarımıza devam ediyoruz. Diğer lojistik şirketlerinden ayrıldığımız en önemli özelliğimiz, araçlarımızın sadece bitkisel dökme yağ taşıyor olması. Şu anda Türkiye’nin büyük yağ sanayicileri dahil olmak üzere yaklaşık 350 firmayı kapsayan bir müşteri portföyümüz var. Böylesine bir sorumluluk ile ürün sağlığını korumak adına araçlara büyük yatırımlar yapılması gerekiyor” dedi.

İlk defa D serisine yatırım yapıyoruz

İlk Premium araçlarını, 2015’te Renault Trucks T serisi ile yenilediklerini belirten Çavuşoğlu; “T serisi çekicilerimizden de oldukça memnunuz. Yakıt tasarrufu, sürüş konforu ve düşük bakım-onarım gerekliliği ile operasyonlarımıza değer katıyorlar. Şimdi ise D serisini tercih ettik. Aracın hafif şasi ağırlığı nedeniyle yük kapasitemizin artmasını hedefliyoruz. Böylece yakıt tasarrufunun üzerine artan yük kapasitesi ile de maliyet avantajı sağlayabileceğimize inanıyoruz” dedi.

Filomuzun sağladığı tasarruf kazanca yansıyor

Çavuşoğlu; “Bu kadar özel bir taşımacılık alanında işin uzmanıyla çalışmak müşterilerimize çok daha uygun maliyet ve istenilen kalitede sonuç sağlıyor. Müşterilerimize uygun maliyet sunarken kullandığımız araçlar sayesinde filo giderlerimizde sağladığımız tasarruf önemli oluyor. Bu anlamda Renault Trucks’ın yakıt tasarrufu, düşük bakım ve onarım maliyetlerinin işletme giderlerimize sağladığı katkısı, otomatik olarak müşterilerimizin ve bizim kazancımıza yansıyor” diye belirtti.

Operasyonların başarısında satış sonrası hizmetlerin önemi büyük

Renault Trucks’ın satış sonrası hizmetlerinden memnuniyetlerine değinen Zafer Çavuşoğlu; “Tüm alanlarda olduğu gibi gıda sektöründe de nakliye operasyonlarının sorunsuz devamı çok önemli. Bu anlamda Renault Trucks’ın büyük desteğini görüyoruz. Özmutlubaş Otomotiv  başta olmak üzere tüm Renault Trucks bayi ağı birlikte çalışıyoruz. Bakım planlamalarımızı yapıyoruz ve yolumuza aralıksız devam ediyoruz. Ön görülmeyen bir arıza durumunda ise yol yardım sayesinde hızlıca çözüm bulabiliyoruz” dedi.

D serisinin yurtiçi nakliyesindeki profesyonelliğine değinen Renault    Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine; “Çavuşoğlu Nakliyat, yağ taşımacılığındaki uzmanlığı ile işinde uzman bir lojistik şirketi. Sektöre yön veren bu kadar uzman bir ekibin Renault Trucks D serisini tercih etmelerinden dolayı çok memnunuz. D Wide modelimiz Çavuşoğlu’nun nakliye operasyonları için çok uygun araçlar. Sektörde alanında boş ağırlığı en düşük olan araçlar diyebiliriz” şeklinde açıkladı.

Özmutlubaş Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mutlubaş ise; “Çavuşoğlu Nakliyat, Renault Trucks’ın araç ve hizmetlerinden son derece memnun olan müşterilerimizden birisidir. Uzu soluklu çözüm ortaklığı nedeniyle ailemizin bir parçası haline geldiler ve her zaman Renault Trucks araçları tavsiye ederler. Çavuşoğlu gibi önemli bir Renault Trucks kullanıcısı müşterimizin D serisi araçlarımızı daha yakından deneyimleyecek olması bizi heyecanlandırıyor” açıklamasında bulundu. 

 
Continental’den Özel Lastik ve Sürüş Güvenliği Eğitimi!
 
Mercedes-Benz Türk, 90.000’inci otobüsünü üretti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
MRŞ Uluslararası Nakliyat'ın Tercihi Yeniden Tırsan
Türkiye’den Avrupa ve Türki Cumhuriyetler arası taşımacılık hizmeti sunan ...
Isuzu Novo’nun Okul Paketli Modeli Novo Lüx Teslimatları Devam Ediyor
Anadolu Isuzu’nun Kocaeli fabrikasında üretilen ve Türkiye’nin en fazla ...
MAN TGE’de İlk Toplu Teslimat Turex Turizm’e Gerçekleştirildi
Taşımacılık sektörünün güçlü ve köklü markası Turex Turizm, yeni yatırımında ...
 
Ford Trucks, Suudi Arabistan’da En Büyük Teslimatına İmza Attı
Suudi Arabistanlı inşaat şirketi Saad Saeed Al-Saadi & Sons, 1 milyon ...
Halk Otobüslerine 4 Conecto Daha Eklendi
Mercedes-Benz Türk tarafından İstanbul Özel Halk Otobüsü’ne satışı gerçekleştirilen ...
CRD Lojistik MAN’ı Tercih Etti
Endüstriyel atık yönetimi, hafriyat ve madencilik gibi nitelikli alanlarda ...
 
IVECO’dan Doktor Taşımacılık’a 5 Adet Stralis Çekici Teslimatı
IVECO’nun İstanbul Anadolu yakası yetkili satıcısı IVECO Otomotiv satışını ...
Tırsan’dan Hollandalı Firmaya Treyler Teslimatı
Treyler üreticisi Tırsan’ın bünyesinde yer alan Talson, uzun dönem iş ...
Cacimler İnşaat, Volvo FMX ile Filosunu Güçlendirdi
Volvo Trucks Türkiye distribütörü Temsa İş Makinaları, inşaat ve taahhüt ...
 
Nuray PEKCAN
ALTERNATİF’LE DEVAM!
kamyonum, abonelik, mytruck
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
news
türkiye
bus
şoför
treyler
src
kamyoncu
sondakika