Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
20 Kasım 2015 Cuma - 15:31

TSE, Shell’i 'Müşteri Dostu Marka' olarak tescilledi

İstanbul, 20 Kasım 2015 –Akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi olan* Shell & Turcas Petrol A.Ş, Türk Standardları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucunda Shell markası için “Müşteri Dostu Marka” belgesini aldı.

TSE, Shell’i  Müşteri Dostu Marka  olarak tescilledi

TSE’nin gerçekleştirdiği denetimler sonucu, Türkiye’de Petrol Piyasası akaryakıt dağıtım markaları arasında “Müşteri Dostu Marka” belgesini alan ilk marka Shell markası oldu. Ayrıca 169 Shell akaryakıt istasyonu da TSE’den “Müşteri Dostu Kuruluş” belgesini almaya hak kazandı. 
 
Müşteri Dostu Kuruluş Belgelendirme denetimleri TSE tarafından, Shell akaryakıt istasyonlarının bulunduğu; 51 ilde gerçekleştirildi. Denetimlerdeki kriterler arasında; müşteri memnuniyeti politikası, müşteri memnuniyeti ile ilgili hedefler, organizasyon yapısı, insan kaynakları uygulamaları, çalışma ortamı, eğitimler, çağrı merkezi uygulamaları, memnuniyet ölçümleri, sosyal sorumluluk projeleri, kurumsal kimlik, hukuki işlemler ve yasal şartlar, acil durum planları, bilgi teknolojileri uygulamaları, gizlilik ve ulaşılabilirlik gibi konular ile beraber;  ek olarak istasyon çalışanlarının müşterilerimize davranışlarından, genel görünüm ve eğitimlerine, sadakat kartları penetrasyonundan, market tasarımlarına  kadar Shell & Turcas’ın müşterilerine sunmuş olduğu tüm operasyonel hizmetler bulunuyordu.

Bunların yanında, Shell istasyonlarının TSE teknik standartlarıyla beraber global Shell kurulum ve işletme standartlarına uygunluğu, acil durum yönetimi, müşterilerine verdiği hizmetlerin devamlılığını sağlayan tüm teknik ekipmanların sorunsuz şekilde çalışırlılığı kontrol edildi.

Belge tesliminde gerçekleşen törene TSE Başkanı Sebahittin Korkmaz, Shell Türkiye Ülke Başkanı Ahmet Erdem, Shell & Turcas Petrol A.Ş CEO’su Felix Faber ile TSE ve Shell’den yöneticiler katıldı.
 
Avrupa ülkelerinde de uygulanan TSE’nin geliştirdiği ilk belgelendirme sistemi: MDK, MDM
Türk Standardları Enstitüsü’nün(TSE) ülkemizdeki hizmet ve ürün kalitesini en üst seviyeye çıkarmayı hedeflediğini söyleyen TSE Başkanı Sebahittin Korkmaz, Müşteri Dostu Kuruluş(MDK), Müşteri Dostu Marka(MDM) Belgelendirmesinin bu hedef çerçevesinde TSE tarafından geliştirilen bir belgelendirme sistemi olduğunu vurguladı. TSE Başkanı şöyle konuştu:  “Müşteri Dostu Kuruluş, Müşteri Dostu Marka belgelendirmesi hizmet sektörüne özgü, müşteri algısını ölçen, teknik kriter olarak Hizmet Yeri Belgelendirme (HYB) temelinde gerçekleştirilen bir belgelendirme sistemidir. Bu sistemde sadece müşterinin şikayet ve değerlendirmeleri değil, müşteriye karşı proaktif yaklaşım sergilenerek, müşterinin firmayı nasıl algıladığı ölçülmektedir. Başka bir deyişle bu belgelendirme ile kuruluşların müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik süreci nasıl yönetmeleri gerektiği ortaya konulmaktadır. Belgelendirme için değerlendirmeler sektörel bazda gerçekleştirilmekte ve hizmetin niteliğine uygun farklılıklar içermektedir.”

TSE Başkanı Korkmaz, Müşteri Dostu Kuruluş(MDK), Müşteri Dostu Marka(MDM) Belgelendirmesi ile Türkiye’nin ilk kez Avrupa ülkelerine kalite belgelendirme modeli ihraç ettiğine dikkat çekti: “Avrupa’nın kalite alanındaki lider kuruluşu Avrupa Kalite Teşkilatı(EOQ),  Aralık 2013’te İstanbul’da yapılan Yönetim Kurulu toplantısında bu belgelendirme modelini "EOQ Projesi" olarak kabul etti. Bu belgelendirme modelinin EOQ tarafından benimsenmesi ile ilk kez Türkiye’nin geliştirdiği bir kalite belgelendirme modeli Avrupa ülkelerinde uygulanmaya başlanmış oldu. Hâlihazırda MDM-MDK belgelendirmesi, Teşkilata üye 35 Avrupa ve Akdeniz ülkesinde, TSE koordinasyon ve yönetiminde yürütülmektedir. TSE, bu belgelendirme modelini geliştiren kuruluş olarak, projeye katılmak isteyen EOQ üye ülkelerine know-how, eğitim, danışmanlık ve doküman desteği sağlamaktadır. Ayrıca bu ülkelerin yapacağı her belgelendirmeden TSE’nin belge başına ücret alması söz konusudur.”
Sebahittin Korkmaz, Avrupa ülkelerinden ilk belgelendirme başvurusunun da alındığını belirterek; “Yurtdışından gelen bu ilk başvurunun sonuçlandırılması sistemin faydalarının ve katma değerinin Avrupa ülkelerinde de anlaşılması için büyük önem taşımaktadır” diye konuştu.

TSE Başkanı Korkmaz SHELL&TURCAS Petrol A.Ş’nin Müşteri Dostu Kuruluş, Müşteri Dostu Marka belgelerini alarak uluslararası standartlara uygun ve yüksek kalitede hizmet verdiğini tescillemiş olduğunu vurguladı.

Shell&Turcas’tan yine bir ilk!
 “Müşteri Dostu Marka ve Müşteri Dostu Kuruluş” belgelendirmesiyle ilgili görüşlerini ifade eden Shell Türkiye Ülke Başkanı Ahmet Erdem konuyla ilgili olarak yaptığı konuşmada; “Türkiye’deki faaliyetlerimize 1923 yılında başladık, sunduğumuz hizmet kalitesi ile Shell markası halkımızın gönlünde önemli ve değerli bir yer kazandı ve Türkiye’nin gelişiminin bir parçası oldu. Akaryakıt ve madeni yağ faaliyetlerimiz 2006 yılından bu yana, enerji sektörünün köklü şirketlerinden Turcas ile yaptığımız işbirliği çerçevesinde Shell & Turcas Petrol AŞ çatısı altında devam ediyor. Bugüne kadar ülkemizi enerji sektöründe bir çok ilkle, yenilikle tanıştırdık. Tüm bunları gerçekleştirirken de müşterilerimizi hizmetlerimizin odağında tutuyor, bu yönümüzle de müşterilerimizin her zaman takdirini kazanıyoruz. Birbirinden farklı zorlu kriterleri yerine getirerek, akaryakıt sektöründe yine bir ilki gerçekleştirerek Shell & Turcas Petrol tarafından alınan, TSE’nin “Müşteri Dostu Marka” belgesi, bugüne dek gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızın ve sektöre öncülük eden hem inovasyona hem de müşteri odaklılığa yönelik projelerimizin başarısının bir ispatı olarak öne çıkıyor. TSE’ye, Shell & Turcas’ı bu belgeye layık gördükleri için şükranlarımı sunarım” dedi.
 
İstasyonlarımıza gelen her müşteri misafirimiz...
Shell & Turcas Petrol A.Ş CEO’su Felix Faber de “Müşteri Dostu Marka ve Müşteri Dostu Kuruluş” belgeleri ile ilgili görüşlerini şöyle ifade etti;” Shell & Turcas, değişen perakende sektörü ve tüketici beklentileri doğrultusunda hizmetlerini farklılaştırıyor, müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarına yönelik yenilikleri hayata geçiriyor. 2015 yılı Nisan ayında başlatığımız “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programımız bunun en somut örneklerinden biri. Her gün Türkiye çapındaki 1023 Shell istasyonumuzda 550.000’i aşkın müşterimize, seçkin ve güçlü bayi ağımızın desteği ile gece gündüz; yaz kış demeden hizmet sunuyoruz. En önemli hedefimiz de müşterilerimizin istasyonlarımızda kendilerini misafirimiz gibi hissetmeleri. Onları istasyonlarımızdan uğurlarken, geldiklerinden daha mutlu ayrılacaklarından emin olmak birincil amacımız. Türk Standardları Enstitüsü’nden (TSE) aldığımız Müşteri Dostu Marka ve Müşteri Dostu Kuruluş belgeleriyle tüm bu çalışmalarımızı taçlandırmış olduk.” dedi.

 
Erkut Nakliyat filosunu MAN çekici ile güçlendirdi
 
Bozankaya’nın yerli üretim tramvayları yerinde incelendi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Erkut Nakliyat filosunu MAN çekici ile güçlendirdi
20 yılı aşkın tecrübesi ile lojistik sektörünün önemli markalarından Erkut ...
Trafik Türkiye’nin Havasını Kirletiyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın geçtiğimiz günlerde açıkladığı hava ...
Goodyear’dan 'SoundComfort' Teknolojisi...
Mercedes’in Maybach S Serisi, Goodyear tarafından geliştirilen ve gürültüyü ...
 
Webnak Kamyoncuların Yüzünü Güldürmeye Devam Ediyor
Online nakliye organizatörü Webnak, üyelerine özel uygulamalarına Shell işbirliği ile devam ediyor.
FORD TRUCKS 4. Uluslararası Fotoğraf YarışmasI
Ford Trucks Sanat Atölyesi’nin düzenlediği “Kamyoncunun Hayatı/Yollar ...
Lastiklerinizi YOKAHAMA ile Değiştirin
Dünyanın en çok tercih edilen lastik markalarından YOKOHAMA karlı, buzlu, ...
 
TÜVTÜRK, Karayolu Trafik Güvenliği
TÜVTÜRK, trafik güvenliği ile ilgili çalışmalarını paylaştı. İçişleri ...
MICHELIN, Yenilikçilik Ödülü'nü aldı
Sürdürülebilirlik alanındaki projeleriyle doğaya ve insana saygılı projeler ...
Bosch Aküleri: Aracınız için doğru seçim…
Binek, hafif ticari, ağır vasıta, motosiklet ve marin akülerini içeren ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
lkw
news
dikkat
şoför
Kamyon
haberler
türkiye
bus
src