GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
Mamak Belediyesi 52 Yeni Aracını Teslim Aldı
Mamak Belediyesi 52 Yeni Aracını Teslim Aldı
TAŞIMACILIKTA ÖNCÜ FİRMA ARINAK LOJİSTİK
TAŞIMACILIKTA ÖNCÜ FİRMA ARINAK LOJİSTİK
45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

1 2 3 4 5 6
2 Ekim 2019 Çarşamba - 11:33

Tırsan, Üç Yeni Aracı İle Almanya Nufam 2019’da Müşterileri İle Buluştu!

Avrupa’nın en geniş ürün gamına sahip olan firmalardan Tırsan, Almanya’nın Karlsruhe şehrinde 26-29 Eylül tarihleri arasında düzenlenen NUFAM 2019’a son teknolojiyle donatılan üç yeni aracıyla damga vurdu. Fuar esnasında ziyaretçiler, Tırsan’ın lansman araçlarına büyük ilgi gösterdi.

Tırsan, Üç Yeni Aracı İle Almanya Nufam 2019’da Müşterileri İle Buluştu!

Sahip olduğu üstün teknoloji ve ürün çeşitliliği ile fark yaratan Tırsan, Almanya’nın Karlsruhe şehrinde 26-29 Eylül tarihleri arasında gerçekleşen ticari araç fuarı NUFAM 2019’da bünyesindeki Kässbohrer’in üç aracının lansmanını gerçekleştirdi.

İnovatif araçlarıyla “Emniyet” kategorisinde Treyler İnovasyon 2017 ve “Şasi” kategorisinde Treyler İnovasyon 2019 ödüllerinin sahibi olarak teknolojisiyle dünya treyler sektörüne yön veren Tırsan, segmentinin en hafif damperli silo aracı K.SSK 60 ADR, inşaat sektörü için geliştirdiği 2 dingilli çelik damper K.SKS B ve tarım makineleri taşımacılığında en iyi yük dağılımı ve maksimum manevra kabiliyeti sunan yeni Low-Loader ürünü K.SLL B 2 ile fuarın yıldızı oldu.

Kässbohrer K.SKS B, Benzersiz Tasarımı ve Sağlamlığı İle Ön Plana Çıkıyor

İnşaat için geliştirilen çelik damper Kässbohrer K.SKS B, 9 ton taşıma kapasiteli çift dingili sayesinde geleneksel 2 dingilli damperlerden 1 ton daha fazla taşıma kapasitesine sahiptir ve 26 ton yük taşıyabilmektedir. Bu özellik, faydalı yükün king-pin bölgesine dağıltılmasından kaynaklanmakta ve bu sayede dingillerin kullanım ömrünü de uzatmaktadır. Ayrıca üstyapı ve şasi entegrasyonu, araç stabilitesini artırarak titreşimi ve gürültüyü önleyen şasi ve gövde sabitleme yapısıyla daha da geliştirilmiştir. Bu entegre yapı, damper mili ve hidrolik silindir bağlantılarındaki ters hareketleri azaltırken, aynı zamanda seyir sırasında ortaya çıkabilecek kaynak bölgelerindeki yanal kuvvetleri önleyerek aracın ömrünü uzatmakta ve kullanım güvenliği sağlamaktadır.

K.SKS B, gövde üzerindeki yapışmayı önleyen, malzemelerin daha verimli akış hızını sağlayan yan duvarlardaki özel tasarımı ve zeminin benzersiz “V” formuyla hızlı boşaltım sağlamaktadır. Gövde zemin dayanıklılığı, V şeklindeki iç kutu profilleri ile geliştirilmiştir. Bu özellik aynı zamanda zeminin hızlı bir şekilde temizlenmesini de sağlamaktadır. Özel olarak tasarlanmış geniş damper mili, çalışma güvenliğini artırmak için yükü daha geniş bir alana dağıtarak, damper işlemi sırasında daha iyi denge sağlamaktadır.

K.SKS B, yükleme ve boşaltma işlemlerinin verimli çalışmasını sağlayan 250 bar kaldırma kapasiteli Premium serisi 5 kademeli H tipi hidrolik silindir ile donatılmıştır. K.SKS B’nin yüksek dayanımlı kasası ve üst yapısı, en zorlu yük ve yol koşullarında güvenilirlik ve sağlamlık anlamına gelmektedir. K.SKS B’nin kataforez kaplamalı (KTL) sağlam şasisi sayesinde araç, 10 yıl pas yürümezlik garantisi altındadır. Ayrıca 4x2, 6x2 ve 6x4 çekicilerle uyumlu şekilde tasarlanan K.SKS B, operasyonel güvenlik için tek dokunuşlu otomatik fren sistemi ve devrilme uyarı sistemi ile donatılmıştır.

Kässbohrer K.SLL B 2, Tarım Makineleri İçin Güvenli Taşıma İmkanı Sunuyor

2 dingilli uzayabilir Low-bed Kässbohrer K.SLL B 2, güçlü şasisi ve sağlam yapısı sayesinde yüksek tekerlekli tarım makinelerinin veya paletlerin güvenli taşınması için özel olarak tasarlanmıştır. 6.600 mm havuz uzunluğu ve 18 ton king-pin kapasitesiyle K.SLL B 2, her türlü tarım makinesi için ideal taşıma imkanı sunmaktadır.

Sadece 100 mm yerden yükseklik ve 400 mm platform yüksekliğine sahip K.SLL B 2, uzun ve ağır tarım makinelerinin yüksek tekerlek veya paletlerle taşınmasını sağlamaktadır. Arka bogi ile aracın merkez kirişi arasındaki pim bağlantılı bogi tasarımı, kullanıcıların yükleme sırasında sehimi yönetmelerine izin vermektedir. Böylece daha güvenli yükleme ve king pini ile akslar arasında optimum yük dağılımı sağlamaktadır. Ek olarak, hidrolik ayarlanabilir deveboynu, optimum yük dağılımı için bir diğer önemli özelliktir.

K.SLL B 2, 12 tonluk dingil kapasitesi ve 42?'ye kadar dönme açısı ile en zorlu çalışma koşullarında ve dar virajlarda bile maksimum manevra kabiliyeti sunmaktadır. 4.550 mm'ye kadar uzatılabilen K.SLL B 2 serisi, tüm yüklerin treylere yüklenebilmesini sağlayan 11.150 mm havuz uzunluğu sunmaktadır. 6 x 2 adet galvanizli çelik uzatma braketi ve ahşap taşıma yapıları, 2.990 mm toplam genişliğe sahip 1.240 mm toplam yanal genişleme sunmaktadır.

Genişleme braketleri, uzantıların üzerine indirilmiş bir platform sağlayacak şekilde 180 derece dönebilmektedir. Ayrıca, yüksek lastiklere ve paletlere sahip tarım makineleri için kullanıcılar, orta kısma şasi yerleştirebilmekte ve lastikleri veya paletleri her iki taraftan da asabilmektedir.

Deveboynu ve havuz alanı; hidrolik, pnömatik, elektrik bağlantı elemanları ve konektörlerle 50 saniyeden daha kısa sürede birbirinden kolayca ayrılmaktadır. K.SLL B 2, 20 yıla kadar koruma sağlayan metalizasyon sayesinde en iyi korozyon direncini sağlamaktadır.

K.SSK 60 ADR, Avrupa’da Segmentinin En Hafif Damperli Silo Aracıdır

Tırsan, NUFAM 2019’da ECTA/DOW regülasyonları ile ADR mevzuatına tam uyumlu ve tüm güvenlik testlerini başarıyla tamamlayan, segmentinin en hafif damperli silo aracı K.SSK 60 ADR’yi müşterileriyle ilk kez buluşturdu. Tehlikeli madde taşımacılığı sektörünün tüm ihtiyaçlarını karşılayan K.SSK ADR, taşınacak malzemenin yoğunluğuna ve özelliğine göre 40 m3’ten 60 m3’e kadar değişik hacimlerde ve donanımlarda sunulmaktadır. Tırsan’ın mühendislik gücü ve geliştirme kabiliyeti sayesinde, K.SSK 60 ADR, temel özelliklerden ödün vermeden maksimum yük taşıma kapasitesi sağlamaktadır.

K.SSK 60 ADR, tüm hava teçhizatı, doldurma ve boşaltma hatları dahil olmak üzere Avrupa’daki en hafif standart ve ADR 60 m3 damperli silosu konumundadır. Standart olarak, K.SSK 60 ADR’nin tüm çekvalfleri, valfleri, kaplinleri, hatta boşaltma konisindeki havalandırma ekipmanı kolayca çıkarılabilmektedir. Böylece güvenlik için temizlik kolaylığı ve maliyetleri düşürmek için de daha hızlı çalışma sağlamaktadır. K.SSK 60 ADR karbit, kömür, kül ve mıcır gibi tehlikeli toz veya granül madde taşımacılığına uygundur. Otomasyon ve malzeme seçimi sayesinde Tırsan, müşterlerine daha uzun ürün ömrü ve güvenilirlik sunarak tankta mükemmellik hedeflemektedir. K.SSK 60 ADR’nin tank yapsı, tehlikeli ürün taşımacılığında sürücü ve çevre güvenliğini en iyi şekilde artıran optimum uzama sağlayan otomatik kaynakla üretilmiştir.

K.SKS B Teknik Özellikleri;

5. Tekerlek Yüksekliği: 1.220 mm Tekerlek Tabanı: 4.900 mm Toplam Yükseklik: 3.020 mm Toplam Uzunluk: 8.600 mm Gövde Uzunluğu: 7.900 mm

King-Pin'den Mekanik Ayaklara Uzaklık: 2.500 mm Akslar Arası Mesafe: 1.310 mm

Son Akstan Damperin Sonuna: 900 mm Toplam Genişlik: 2,550 mm

Yükleme Genişliği: 2.390 mm Şasi Genişliği: 1.300 mm

Dara Ağırlığı (±%3): 5.150 mm* King-Pin Kapasitesi: 15.000 kg Aks Yükü: 18.000 kg

K.SLL B 2 Teknik Özellikleri;

Toplam Uzunluk: 13.225 mm Havuz Uzunluğu: 6.600 mm Havuz Uzatma: 4.550 mm

Yük Yüksekliği: 400 mm (yüklü) Deve Boynu Uzunluğu: 3.825 mm

5. Tekerlek Yüksekliği: 1.250 mm (± 25 mm) King-Pin Kapasitesi: 18.000 kg

Dara Ağırlığı: 12.500 kg Yük kapasitesi: 29.500 kg

Toplam Genişlik: 1.300mm + 1.690 mm

K.SSK 60 ADR Teknik Özellikleri;

Tank Hacim Ağı: 60 m3

Dara Ağırlığı: 6.950 kg (±%3) King-Pin Kapasitesi: 12.000 kg Aks Yükü: 27.000 kg

Brüt Araç Ağırlığı: 39.000 kg Tank Kalınlığı: 7,0 mm

Tank Kodu: S2,65AH

5. Tekerlek Yüksekliği: 1.220 mm Dingil Açıklığı: 7.480 mm Uzunluk: 12.995 mm

Etiketler:
 
Anadolu Isuzu, Busworld Brüksel’de CNG'li Araçlarını Görücüye Çıkaracak!
 
Otomobil Pazarı %37, Hafif Ticari Araç Pazarı %48 Azaldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Anadolu Isuzu, Busworld Brüksel’de CNG'li Araçlarını Görücüye Çıkaracak!
Türkiye’nin ticari araç üreticisi Anadolu Isuzu, 17-23 Ekim 2019 tarihlerinde ...
Schmitz Cargobull, GENIOS Şasi ile Standartları Bir Adım Daha Yukarı Taşıyor
Treyler şasi teknolojisinde sıcak daldırma galvanizli ve cıvatalı MODULOS ...
Forklift ve Depo Ekipmanları Markası Crown, Web Sitesini Yeniledi
Türkiye distribütörlüğünü Temsa İş Makinaları’nın yürüttüğü forklift ve ...
 
Kordsa’ya Pirelli’den "En İyi Tedarikçi" Ödülü
Kordsa, Pirelli’nin, global yaygınlık ve hizmet düzeyi kriterleri açısından ...
Cargo-Partner Lübliyana Havaalanı Yakınındaki E-Lojistik Merkezi’nin Açılışını Kutladı
11 aylık bir inşaat aşamasından sonra, cargo-partner, Lübliyana Havaalanı ...
Rusya'ya Nakliyede Arınak Lojistik!
Taşımacılık alanının en rağbet gören kolu hiç şüphesiz karayolu nakliyesidir. ...
 
Spanish VAT Services Şirketinin Hisselerinin %25’i DKV Tarafından Satın Alındı
DKV, nakliyecilere otoyol ve yakıt ödemeleri ile vergi iadesi hizmeti ...
Denizlerde LNG Kullanımını Arttıracak Anlaşma!
Katar Petroleum Şirketi ve Shell denizcilikte kullanılmak üzere sıvılaştırılmış ...
Karsan, Elektrikli Araçlarıyla Fransa'da Boy Gösterecek!
Karsan, Fransa’nın Nantes kentinde gerçekleşecek olan RNTP (Rencontres ...
 
Nuray PEKCAN
“KOOPERATİFLERİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR!”
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
dikkat
sondakika
src
kamyoncu
şoför
lkw
haberler
bus