25 Nisan 2019 Perşembe
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
KAMYONUM,OTOBÜSÜM, AYAKKABI,FLO,İNDİRİM
Sertrans’a Etik Ödülü
Sertrans’a Etik Ödülü
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
11 Nisan 2019 Perşembe - 14:28

Üç Ayda 1,5 Milyon Euro'ya Yakın E-İhracat

B2CDirect CEO’su Yusuf İbili, “B2CDirect olarak geçtiğimiz 3 ayda 1,5 milyon Euro'ya yakın e-ihracat gerçekleştirerek büyümeyi sürdürdük, ilk çeyrekte 200 binden fazla gönderim gerçekleştirdik ve 214 yeni KOBİ’yi sektöre kazandırdık. Geçtiğimiz yıl ülkemiz 168 milyon dolarlık ihracat hacmine ulaştı. 80 binüzerindeki ihracatçının, e-ihracat yapması teşvik edilerek bu hacmin daha da büyümesi sağlanabilir” dedi.

Üç Ayda 1,5 Milyon Euro ya Yakın E-İhracat

B2CDirect, 2019’un ilk çeyreğinde gerçekleştirilen e-ihracat rakamlarından yola çıkarak sektörün yakaladığı büyüme ivmesini masaya yatırdı. İhracat hacmindeki artışa paralel olarak e-ihracat rakamlarındaki büyüme eğiliminin yılın ilk çeyreğine damga vurduğunu belirten B2CDirect CEO’su Yusuf İbili, “B2CDirect olarak geçtiğimiz 3 ayda 1,5 milyon Euro'ya yakın e-ihracat gerçekleştirerek büyümeyi sürdürdük, ilk çeyrekte 200 binden fazla gönderim gerçekleştirdik ve 214 yeni KOBİ’yi sektöre kazandırdık. Geçtiğimiz yıl ülkemiz 168 milyon dolarlık ihracat hacmine ulaştı. 80 binüzerindeki ihracatçının, e-ihracat yapması teşvik edilerek bu hacmin daha da büyümesi sağlanabilir” dedi.

Türkiye’nin E-İhracat Uzmanı B2CDirect, 2019’un ilk çeyreğinde gerçekleştirilen e-ihracat rakamlarından yola çıkarak sektörün ilk çeyrekte gerçekleştirdiği işlem hacmi ve potansiyelini masaya yatırdı.

Geçtiğimiz yıl açıklanan rakamlara göre ihracatçı sayısı 80 bin seviyesini aşmış durumda. En çok ihracat yapılan sektörlerin başında ise otomotiv, hazır giyim, kimyevi maddeler, çelik ve elektrik-elektronik geliyor. 2018’de ulaşılan 168 milyar Dolarlık ihracat hacminin sektörün barındırdığı yüksek potansiyel bağlamında daha da artması ve 2019’da 182 milyar Dolar seviyesine ulaşması bekleniyor.

Sektörel veriler, 2018’in ihracatçı için de parlak geçen yıl olduğunu ortaya koyuyor. Geçtiğimiz yıl 1 milyar Dolar üzeri ihracat yapan il sayısı 17’ye yükselirken, 23 sektörün de 1 Milyar dolar ihracat bandını aştığını görüyoruz. 

2018’de e-ihracat yüzde 200 artış gösterdi

Avrupa Birliği ülkeleri, Türkiye’nin ihracatındaki en büyük pazar olmaya devam ediyor. AB’nin gerçekleştirdiği yaklaşık 5,6 trilyon Dolarlık ithalatta, Türkiye’nin pazar payını artırmaya yönelik aksiyonların alınması gerektiğinin altını çizen B2CDirect CEO’su Yusuf İbili, “80.000’in üzerindeki ihracatçının e-ihracata yönlendirilmesi ve katma değeri yüksek ürünlere yoğunlaşmak Avrupa’daki pazar payımızı yükseltilecektir. 2018’de sektörel verilere göre e-ihracat yüzde 200 üzerinde artış göstererek 1 milyar Dolar seviyesine ulaştı. Biz de B2CDirect olarak bu potansiyelin iyi değerlendirilmesi için çalışmayı sürdürüyoruz” dedi.

B2CDirect 1,5 milyon Euro'ya yakın e-ihracat gerçekleştirdi

B2CDirect olarak geçtiğimiz 3 ayda 1,5 milyon Euro'ya yakın e-ihracat gerçekleştirerek büyümeyi sürdürdüklerini belirten Yusuf İbili, “Bu dönemde 200 binden fazla gönderim yaptık. İlk çeyrekte gerçekleştirdiğimiz 1,5 milyon Euro’ya yakın işlem hacmini sadece Nisan ayında yakalamayı hedefliyoruz. Üç ayda 214 yeni KOBİ’yi sektöre kazandırarak iş ortağı KOBİ sayımızı 500’ün üzerine çıkarmış olduk. KOBİ’lere yönelik ürettiğimiz çözümlerin karşılığını aldığımızı görüyoruz” diyor.

E-ihracatta yükselen pazarlar: Polonya, Rusya, Ukrayna ve Azerbaycan

Avrupa ülkeleri, e-ihracat’ta Türk şirketlerinin yurt dışındaki yeni pazarları arasında öne çıkıyor ve Türk e-ihracatçılarına yüksek bir potansiyel sunuyor. Özellikle Polonya gibi online alışveriş alışkanlığı yoğun olan ülkelerde e-ihracat yapmak isteyenlere cazip fırsatlar bulunuyor. Avrupa, hem internet kullanıcı sayısı hem de internetten aktif olarak alışveriş yapan kullanıcısıyla çok geniş bir pazar. 2018 yılında Türkiye’nin en çok ihracat yaptığı ilk 5 ülke Almanya, İngiltere, İtalya, Irak ve ABD oldu. Avrupa’da ise ilk sırada Fransa, İngiltere ve Hollanda ile Türk nüfusunun yoğun olduğu yerlerde Türk markalarının işlem hacminin artış gösterdiği görülüyor. Yükselmekte olan bir diğer pazar ise Azerbaycan.

2019’da minimum maliyetle e-ihracata başlamak isteyenlerin Türkçe bir e-ticaret sitesiyle Azerbaycan’da ve yine Türk nüfusunun yoğun olduğu Avrupa’da tecrübe kazanabileceklerinin altını çizen Yusuf İbili, “Türkiye, stratejik konumu itibariyle Avrupa pazarı, Körfez ülkeleri, Rusya gibi birçok yere ulaşılabilir bir pozisyonda yer alıyor. Bu sebeple ülkemizde e-ihracat birçok fırsatı içinde barındırıyor. Geçtiğimiz yıl Yandex iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz “Bringly” projesi ile ülkemizin e-ihracat hacminde Rusya önde gelen ülkeler arasında yer almaya başladı, önümüzdeki dönemde Rusya’nın ardından Ukrayna’nın da ülkemiz e-ihracat sektörünün önemli pazarlarından biri olacağını öngörüyoruz” dedi.

GOB2C, e-ihracatta iş süreçlerini kolaylaştırıyor

B2CDirect tarafından geliştirilen GOB2C yazılımıyla  yurt dışı kargo ücreti ve gümrük vergilerini anında hesaplama hizmeti sunduklarını açıklayan İbili, “GOB2C paneli sayesinde, kullanıcılar uluslararası lojistik, yurt dışından ödeme alma ve yurt dışındaki online pazaryerleri ile entegrasyon sağlama işlemlerini kolayca yönetebiliyor. Kargo ücreti hesaplayıcı, adres defteri, adres bulma ve doğrulama yöneticisi gibi özellikleri sunan GOB2C yazılımımız, gümrük vergilerini de hesaplayarak kullanıcıların iş süreçlerini kolaylaştıracak çözümler sunuyor” dedi.

B2CDirect hakkında:

B2CDirect, uluslararası lojistik profesyonelleri tarafından A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarıyla e-ihracat çözümleri sunmak için kurulmuştur. 2016 yılında, İstanbul merkezli olarak operasyonlarına başlamıştır ve kısa süre içerisinde Türkiye’de onlarca online tedarikçi ve teknoloji sağlayıcıları için tek ve lider e-ihracat çözüm ortağı olmuştur. Müşterilerinin ihtiyaçlarını yakından tanıyan B2CDirect, 230’dan fazla ülkeye yönelik tüm e-ihracat süreçleri için anahtar teslim çözümler sunmaktadır. B2CDirect tecrübeli ekibiyle e-ihracat konusunda direkt ve tek kanaldan tüm ihtiyaçlara yönelik sürdürülebilir çözümler üretir.

 

 
'Sıfır Araç mı İkinci El Araç mı' Sorusu Tekrar Gündemde
 
TOTAL’in Yeni Distribütörü Görpet
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
'Sıfır Araç mı İkinci El Araç mı' Sorusu Tekrar Gündemde
TÜV SÜD D-Expert  Genel Müdür Yardımcısı Ozan Ayözger ‘’Yeni düzenlemeyle ...
SDC Türkiye, Dijital Yetkinliğini SAP ile Artırıyor
Daimler’in yazılım üssü Mercedes-Benz Türk’ün Küresel IT Çözümleri Merkezi ...
Sampa, Ford Q1 Ödülü İle Taçlandı
Ağır vasıta parça üretim firmalarından Sampa, küresel otomotiv sektörünün ...
 
Renault Trucks'ta Önemli Atama
Renault Trucks Türkiye’de Bayi Ağı Geliştirme ve Satış Sonrası Hizmetler ...
ROTA, Automechanika İstanbul Fuarı'nda Konsept Tasarım Ürünlerini Sergiledi
ROTA, Automechanika İstanbul Fuar’ında geliştirdiği “monoblok bugi çeki ...
OSS Üyeleri, Dünya Otomotiv Endüstrisi ile Automechanika Istanbul'da Buluştu
Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği (OSS), 60'a yakın üyesi ...
 
ZF Get2 Raylı Sistem Konsepti Görücüye Çıkacak
ZF Services, İzmir'de ilk kez düzenlenecek Eurasia Rail'de ZF Get2 Raylı ...
Tavan Rüzgarlıkları Yakıt Tüketiminde Fark Yaratıyor
Scania, odaklandığı sürdürülebilir başarı için müşterilerinin işletme ...
''Hedef Pazarlar İçin Çalışmalara Devam''
DİTAŞ Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve İcra Kurulu Başkanı Selim Baybaş, ...
 
Nuray PEKCAN
“ALTERNATİF” GELİYOR!
kamyonum, abonelik, mytruck
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
lkw
treyler
kamyonum
src
türkiye
kamyoncu
fahrer
haberler