tekniktanker, kamyonum
17 Aralık 2017 Pazar
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERDİKKAT!TEST SÜRÜŞÜ
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
schmitz, kamyonum, mytruck
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcılığına Serhan Turfan Atandı
Ford Trucks Genel Müdür Yardımcılığına Serhan Turfan Atandı
En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de
En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de
MNG Kargo’da Üst Düzey Atama
MNG Kargo’da Üst Düzey Atama
Nakliyat Sigortasında Yeni Dönem
Nakliyat Sigortasında Yeni Dönem
8 Ağustos 2014 Cuma - 16:44

“Yeni Lastikten Hiç Bir Farkı Yoktur”

Recamic Ürün ve İş Geliştirme müdürü Erken Celiloğlu, “Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlıyor.” diyor.

“Yeni Lastikten Hiç Bir Farkı Yoktur”

“Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlıyor.” diyen Recamic Ürün ve İş Geliştirme müdürü Erken Celiloğlu, lastik kaplama konusunda Kamyonum Dergisi’nin sorularını cevapladı.

İşte Celiloğlu ile mülakatımızın satır başlıkları…

MICHELIN’in lastik kaplama teknolojisini detaylı olarak anlatır mısınız?
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden olan Michelin, kullanıcıları için yüksek kilometre ve güvenliği bir arada sunan teknolojiler üretmektedir. Daha fazla kilometre, daha az hammadde tüketimi sağlamak prensibi ile çalışan Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlamaktadır.
“Araç Hangi Şartlarda Kullanılırsa Kullanılsın Mükemmel Sonuç Sağlar”
Michelin'in köklü deneyimi ve uzmanlığıyla sunduğu kaplama çözümü “Recamic soğuk kaplama teknolojisi,” taşımacılık şirketleri için özel avantajlar sunar.  Hem tasarım hem de diş derinliği bakımından optimize edilmiş sırt desenleri, araç hangi şartlarda kullanılırsa kullanılsın mükemmel sonuç sağlar.
Michelin tarafından üretilen soğuk, hazır pişirilmiş sırt bantları; optimize edilmiş tasarımlarıyla eşsiz kullanım özelliği, üstün kavrama, çekiş ve düzgün aşınma sağlamaktadır. Kullanılan bileşenler; aşınma, hasar, ısınma ve sürtünmeye dayanıklılık dâhil, farklı performans özellikleri arasında en iyi performansı sunar.

 
Lastik kaplama konusunda sektör temsilcilerinde nasıl bir algı var?
Maalesef Türkiye’deki kullanıcıların birçoğunda kaplama lastikler ile ilgili birçok yanlış algı mevcuttur. Bugün uçak lastiklerinde de kullanılan kaplama teknolojisi uygun üretim standartları ile üretildiğinde yeni lastikten hiç bir farkı yoktur.
“R 109 Markalaması Sorgulanmalı”
Kaplama üretim standardının uygunluğu için Sanayi Bakanlığı tarafından 2009 yılında uygulamaya konulan R109 yönetmeliği kapsamında üretilen kaplama lastiklerde R109 markalamasının bulunması zorunluluğu vardır. Kullanıcıların kaplama yapılan lastiklerinde bu markalamayı sorgulamaları gerekmektedir. R109 kaplama uygunluk belgesinin karşılığı olan bu markalamanın bulunmadığı lastikler Sanayi Bakanlığından onaylı olmadığı anlamına gelmektedir.
 
Türkiye’de lastik kaplama konusunda nasıl yol alınıyor? Yaşanan sıkıntılar nelerdir?
Tabi ki her teknoloji gibi kaplama teknolojilerinin de iyi ve kötü uygulamaları var. Michelin olarak biz ağır vasıta kış lastiklerinde sürücülere sunduğumuz güvenliği, lastik tasarımındaki kış deseni ve omuz kısımlarındaki “M+S” işareti ile kanıtlıyoruz. M+S işaretine sahip Recamic teknolojisiyle kaplanmış Michelin ağır vasıta lastiklerinin kış şartları altında sıfır lastikten farkı olmadığı uzmanlar tarafından da belirtiliyor. 
Türkiye’de lastik kaplama alanındaki gelişmeler de bu yönde ilerleyecektir. İşlerine güvenen ve başarılı markalar kendilerini sıradan uygulamalardan ayırmak için bu gibi kriterleri uygulamaya başlaması gerekiyor.
 
Lastik kaplama tüketiciye ne kadar fiyat avantajı sağlıyor?
“Yüzde 80 Daha Fazla Kilometre”
Michelin ağır vasıta lastiklerinin en büyük özelliği güçlü karkas yapısı sayesinde elde ettiği kaplanabilirlik özelliğidir. Michelin tarafından geliştirilen Recamic kaplama teknolojisi sayesinde kilometre başına birim maliyette önemli oranda tasarruf sağlanırken işletme maliyetleri de düşürülmektedir. Recamic kaplama yöntemi yüzde 80 daha fazla kilometre ömrü sunuyor. Böylece bir lastiğin kullanım süresi iki katına yükselirken, kilometre başına birim maliyette önemli oranda kazanç elde edilmektedir.
Lastik kaplama markaya nasıl bir avantaj sağlıyor?
Michelin bir inovasyon şirketi ve 125 yıldır inovatif ürünlerimizle müşterilerimizin ihtiyaçlarına çözümler üretiyoruz. Dolayısıyla bizim için geliştirdiğimiz kaplama teknolojileri tüketiciye daha büyük bir fayda sağlaması yönüyle avantaj yaratıyor.
 

 
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
 
“Standartlara Uygun Yapıldığı Takdirde Bir Riski Yoktur”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
Kamyonum Dergisi olarak “Lastik Kaplama Dosyası” için Brisa, Continental, ...
Yeni Nesil Lastik Kaplama
Abdulkadir Özcan A.Ş grup şirketlerinden olan AKO Lastik Kaplama A.Ş 12 ...
“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”
Lastik kaplamada PrecurePro markasıyla pazarda yerini alan Goodyear Türkiye ...
 
2014'te Kazakistan Taşımacılığı Sorunsuz Olacak
Taşıma kotalarında yaşanan sorunlar ve yeterli miktarda kazak aracının ...
VE YİNE ADR
Uzun yıllardır gündemi meşgul eden; tehlikeli maddelerin taşınmasını disiplin ...
Asırlık Kässbohrer Mühendislik Tecrübesi
Kässbohrer mühendislik tecrübesi ve Tırsan kalitesi ile üretilen Kässbohrer ...
 
ÖZGÜL TREYLER BİR YILLIK TANKER ÜRETİM HEDEFİNİ TAMAMLADI
Yaptığı yatırım ve yürüttüğü Ar-Ge çalışmaları ile 2012 yılının başında ...
ADR’li Tanker’de Nursan Markası
Konya’da 1996 yılında dorse – treyler üretimine 200 m2’lik bir atölyede ...
ADR’de Güvenin Markası: OKT Trailer
OKT Trailer, 1983 yılından bu yana, benimsediği misyonu toplam kalite ...
 
Nuray PEKCAN
Yolcu Hakkı!
kamyonum, abonelik, mytruck
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
Serdar Aslan
Otomotiv ve Yönetim Üzerine 2 Kelam
Nizamettin KARADAĞ
TÜRKİYE TAŞIMACILIĞI NEREYE KOŞUYOR?
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
Otomobil Dünyası
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
lkw
sondakika
news
Kamyon
truck
türkiye
treyler
şoför
dikkat