daf,kamyon, banner
  28 Mart 2017 Salı
Giriş Sayfam Yap Favorilere Ekle Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
 
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DİKKAT! TEST SÜRÜŞÜ DOSYA YAKIN PLAN
ŞOFÖRSEM GÜNAHIM NE DİKKAT MEVZUAT HABERLER GÜNDEM BELGE SAYILARI OSD VERİLERİ
       
“Yeni Lastikten Hiç Bir Farkı Yoktur”
“Yeni Lastikten Hiç Bir Farkı Yoktur”
 
Recamic Ürün ve İş Geliştirme müdürü Erken Celiloğlu, “Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlıyor.” diyor.
 
8 Ağustos 2014 Cuma - 16:44

“Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlıyor.” diyen Recamic Ürün ve İş Geliştirme müdürü Erken Celiloğlu, lastik kaplama konusunda Kamyonum Dergisi’nin sorularını cevapladı.

İşte Celiloğlu ile mülakatımızın satır başlıkları…

MICHELIN’in lastik kaplama teknolojisini detaylı olarak anlatır mısınız?
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden olan Michelin, kullanıcıları için yüksek kilometre ve güvenliği bir arada sunan teknolojiler üretmektedir. Daha fazla kilometre, daha az hammadde tüketimi sağlamak prensibi ile çalışan Michelin, karayolu taşımacılık maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla geliştirdiği ürünlerin yanı sıra geliştirdiği kaplama teknolojileriyle de ağır vasıta araç sahiplerine pek çok avantaj sağlamaktadır.
“Araç Hangi Şartlarda Kullanılırsa Kullanılsın Mükemmel Sonuç Sağlar”
Michelin'in köklü deneyimi ve uzmanlığıyla sunduğu kaplama çözümü “Recamic soğuk kaplama teknolojisi,” taşımacılık şirketleri için özel avantajlar sunar.  Hem tasarım hem de diş derinliği bakımından optimize edilmiş sırt desenleri, araç hangi şartlarda kullanılırsa kullanılsın mükemmel sonuç sağlar.
Michelin tarafından üretilen soğuk, hazır pişirilmiş sırt bantları; optimize edilmiş tasarımlarıyla eşsiz kullanım özelliği, üstün kavrama, çekiş ve düzgün aşınma sağlamaktadır. Kullanılan bileşenler; aşınma, hasar, ısınma ve sürtünmeye dayanıklılık dâhil, farklı performans özellikleri arasında en iyi performansı sunar.

 
Lastik kaplama konusunda sektör temsilcilerinde nasıl bir algı var?
Maalesef Türkiye’deki kullanıcıların birçoğunda kaplama lastikler ile ilgili birçok yanlış algı mevcuttur. Bugün uçak lastiklerinde de kullanılan kaplama teknolojisi uygun üretim standartları ile üretildiğinde yeni lastikten hiç bir farkı yoktur.
“R 109 Markalaması Sorgulanmalı”
Kaplama üretim standardının uygunluğu için Sanayi Bakanlığı tarafından 2009 yılında uygulamaya konulan R109 yönetmeliği kapsamında üretilen kaplama lastiklerde R109 markalamasının bulunması zorunluluğu vardır. Kullanıcıların kaplama yapılan lastiklerinde bu markalamayı sorgulamaları gerekmektedir. R109 kaplama uygunluk belgesinin karşılığı olan bu markalamanın bulunmadığı lastikler Sanayi Bakanlığından onaylı olmadığı anlamına gelmektedir.
 
Türkiye’de lastik kaplama konusunda nasıl yol alınıyor? Yaşanan sıkıntılar nelerdir?
Tabi ki her teknoloji gibi kaplama teknolojilerinin de iyi ve kötü uygulamaları var. Michelin olarak biz ağır vasıta kış lastiklerinde sürücülere sunduğumuz güvenliği, lastik tasarımındaki kış deseni ve omuz kısımlarındaki “M+S” işareti ile kanıtlıyoruz. M+S işaretine sahip Recamic teknolojisiyle kaplanmış Michelin ağır vasıta lastiklerinin kış şartları altında sıfır lastikten farkı olmadığı uzmanlar tarafından da belirtiliyor. 
Türkiye’de lastik kaplama alanındaki gelişmeler de bu yönde ilerleyecektir. İşlerine güvenen ve başarılı markalar kendilerini sıradan uygulamalardan ayırmak için bu gibi kriterleri uygulamaya başlaması gerekiyor.
 
Lastik kaplama tüketiciye ne kadar fiyat avantajı sağlıyor?
“Yüzde 80 Daha Fazla Kilometre”
Michelin ağır vasıta lastiklerinin en büyük özelliği güçlü karkas yapısı sayesinde elde ettiği kaplanabilirlik özelliğidir. Michelin tarafından geliştirilen Recamic kaplama teknolojisi sayesinde kilometre başına birim maliyette önemli oranda tasarruf sağlanırken işletme maliyetleri de düşürülmektedir. Recamic kaplama yöntemi yüzde 80 daha fazla kilometre ömrü sunuyor. Böylece bir lastiğin kullanım süresi iki katına yükselirken, kilometre başına birim maliyette önemli oranda kazanç elde edilmektedir.
Lastik kaplama markaya nasıl bir avantaj sağlıyor?
Michelin bir inovasyon şirketi ve 125 yıldır inovatif ürünlerimizle müşterilerimizin ihtiyaçlarına çözümler üretiyoruz. Dolayısıyla bizim için geliştirdiğimiz kaplama teknolojileri tüketiciye daha büyük bir fayda sağlaması yönüyle avantaj yaratıyor.
 


Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
 
“Standartlara Uygun Yapıldığı Takdirde Bir Riski Yoktur”
 
 
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
YORUMLAR     Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
 
 
 
   
 
Bu haber henüz yorumlanmamış...

 
DİĞER HABERLER
 
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
Kamyonum Dergisi olarak “Lastik Kaplama Dosyası” için Brisa, Continental, ...
Yeni Nesil Lastik Kaplama
Abdulkadir Özcan A.Ş grup şirketlerinden olan AKO Lastik Kaplama A.Ş 12 ...
“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”
Lastik kaplamada PrecurePro markasıyla pazarda yerini alan Goodyear Türkiye ...
2014'te Kazakistan Taşımacılığı Sorunsuz Olacak
Taşıma kotalarında yaşanan sorunlar ve yeterli miktarda kazak aracının ...
 
 
VE YİNE ADR
Uzun yıllardır gündemi meşgul eden; tehlikeli maddelerin taşınmasını disiplin ...
Asırlık Kässbohrer Mühendislik Tecrübesi
Kässbohrer mühendislik tecrübesi ve Tırsan kalitesi ile üretilen Kässbohrer ...
ÖZGÜL TREYLER BİR YILLIK TANKER ÜRETİM HEDEFİNİ TAMAMLADI
Yaptığı yatırım ve yürüttüğü Ar-Ge çalışmaları ile 2012 yılının başında ...
ADR’li Tanker’de Nursan Markası
Konya’da 1996 yılında dorse – treyler üretimine 200 m2’lik bir atölyede ...
 
 
ADR’de Güvenin Markası: OKT Trailer
OKT Trailer, 1983 yılından bu yana, benimsediği misyonu toplam kalite ...
Zorlu Kış Şartlarında Kış Lastiği Güven Verir!
Zorlu kış şartlarında kendinizi ve aracınızı tehlikelerden uzak tutmanın ...
Her Koşulda En Üstün Performans: WY01, SY397, Y354
*Yokohama Satış Müdürü Birol Akan
Pirelli, W:01 Serisini Sunar!
*Oktay Ginalli Türk Pirelli Lastikleri A.Ş. Ağır Vasıta Lastikleri Pazarlama Koordinatörü
 
 

 
Nuray PEKCAN
 
Advertisement
  KAMYONUM'DA BU AY
  OTOBÜSÜM'DE BU AY
  VİDEOLAR
Uzaktan Kumandalı Volvo

Uzaktan Kumandalı Volvo

  ÇOK OKUNANLAR
Autoshow, fuar
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
 
 
SEKTÖREL EĞİTİM
 
Sedat ŞAHİN
 
 
Savaş Bölgesinde Taşıtım Kaldı!
 
Ragıp Oduncu
 
 
ADR
 
Çağatay AY
 
 
KAYSERİ FACİASI, 24 SAAT SİYASET, KİM SORUMLU?
 
İhsan MEMİŞ
 
 
Yetki Belgesiz Taşımacılık
 
Şerafettin Aras
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar Anket arşivi
 
     
 
 
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene EKle
 
 
•Dünyada Taşımacılık
•Dikkat!
•Test Sürüşü
•Bunları biliyor musunuz?
•Dosya
•Yakın Plan
•Teslimat
•Son Yasal Düzenlemeler
•Şoförsem Günahım Ne
 
 
•Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
•Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
•Özel Tasarım Araçlar
•Modifiye Kamyonlar
•Treyler Galeri
•Üstyapı Galeri
•Otobüslerde Yeni Modeller
•Kamyon Magazin
•Güzeller
 
 
•Yeni Araç Tanıtımları
•Test Sürüşleri - Kamyon
•Test Sürüşleri - Hafif Ticari
•Kamyon Yarışları
•Monster Truck Yarışları
•Kamyon Simülatörleri
•Otobüs Simülatörleri
•Yeni Teknolojiler
•Kamyon Magazin
 
 
•sondakika
•Kamyon
•news
• haberler
•fahrer
•dikkat
•şoför
•truck
•bus