daf,kamyon, banner
Kamyonum 142, dergi
  19 Şubat 2017 Pazar
Giriş Sayfam Yap Favorilere Ekle Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
 
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DİKKAT! TEST SÜRÜŞÜ DOSYA YAKIN PLAN
ŞOFÖRSEM GÜNAHIM NE DİKKAT MEVZUAT HABERLER GÜNDEM BELGE SAYILARI OSD VERİLERİ
       
Yeni Nesil Lastik Kaplama
Yeni Nesil Lastik Kaplama
 
Abdulkadir Özcan A.Ş grup şirketlerinden olan AKO Lastik Kaplama A.Ş 12 bin metrekare alan üzerine kurulu alanla birlikte, yapılan son yatırımlar ile 5 bin metrekare kapalı alanda faaliyet gösteriyor.
 
8 Ağustos 2014 Cuma - 16:15

1993 yılında kurulan şirket şu anda iş makinesi, kamyon grubu soğuk, orbit ve topuktan topuğa remix kaplama prosesleri, iş makinesi ve kamyon grubu orbit, soğuk ve 6 parça topuktan topuğa kaplama prosesleriyle müşterilerinin çalışma alanı standartlarına uygun performans odaklı üretim yapıyor.

İş makinesi ve kamyon soğuk sırt üretim tesisi ile sektörde öncü olan yeni stratejik entegre yatırımlarıyla ülkemizin en büyük kaplama kapasitesine sahip, Dünyanın’da kaplama sektörü adına proses entegrasyonunu tanımlamış sayılı tesisler arasında yer alıyor.


Fabrikada kamyon ve iş makinesi grubu lastiklerin,15’’’den - 63’’ jant aralığına kadar olan tüm ebat iş makinesi lastiklerini Orbit, Soğuk, Remix prosesleriyle ile müşteri ihtiyacına göre kaplama yapılabiliyor.

CONTRA soğuk sırt kauçuğu markası ile soğuk sistem kamyon ve iş makinası grubu tüm lastikler için ön pişirilmiş, soğuk sırt kauçuğu üretimi yapan firma hem iç hem de dış pazarda yüksek kalite ve performansla ülkemize ve dünyaya yakın bir zamanda yeni bir değer katmayı hedefliyor.

“Yeni Nesil Lastik Kaplama”
Ayrıca Avrupa Kaplama Pazar Lideri Marangoni sırt kauçuğunun da bayiliği yapan AKO Lastik Kaplama ürün çeşitliliğini kalite anlamında tamamlamış bulunuyor. Hedefleri ise sloganlarında :“Yeni Nesil Lastik Kaplama”.

Sektördeki sayısı çok fazla olan kalitesiz ve mevzuata uygun olmayan kaplama yapan firmaların sektöre zarar verdiğini belirten AKO Lastik Kaplama yetkilileri bu durumun haksız rekabete yol açtığını belirtiyor.

“Ülkelerin Gelişmişlik Düzeylerini Kaplama Oranlarına Göre Yorumluyoruz”
Günümüzde ülkelerin gelişmişlik seviyelerini ölçerken birçok parametreye bakıldığını belirten yetkililer “Kişi başına düşen milli gelirden, enerji tüketimine kadar örnekler çoğaltılabilir. Biz bu durumu ülkelerin kaplama oranlarına, yüzdelere bakarak yorumluyoruz. Bir kamyon lastiğinin ilk ömrünü tamamladığında 60-70 kg’lık birçok bileşenden oluşan atık halini alıyor. Bazı Avrupa ülkelerinde kaplanmış lastikler yeni lastiklerin pazar satış fiyatının yüzde 90’ına kadar kabul görmekte, ayrıca kaplama oranları ülkemiz kaplama oranlarının yüzde olarak çok üzerindedir. İstenilen pazar payına ve fiyat aralığına ne yazık ki ülkemiz henüz ulaşamamıştır. Ancak günümüzde tonaj uygulamaları, bilinçli filo yönetimi ve genelinde belirli bir kalite, seviye yakalamış yeni lastik markalarının karkas kalitelerini artırmaları ile lastiklerin kaplanabilir özelliklerinin yukarı taşınması, pahalı ve büyük bir gider kalemi olan lastiğin optimum yönetimi ile her geçen gün kaplama pazar payının ülkemizde büyüyeceği inancındayız.”

Sektörün en büyük sorunlarından birinin disiplinsizlik ve güven olduğunu belirten yetkililer, “Ülkemiz, kaliteli ve güvenli kaplama üretimi için kullanılan makine ekipmanından hammadde ve yardımcı malzemelere kadar tüm kalite standartlarını ölçen, can ve mal güvenliği içeren, bu üretim prosesini kanunlara göre belirleyen, sektörü disipline eden bir sisteme tam anlamıyla sahip değil. Bu üzücü durum özellikle kamyon grubu kaplama atölyelerinin küçük yatırımlarla A-4 kâğıdı üzerinde kaplamacı unvanı ile çalışabilmeleri, belirsiz kalite ve belirsiz üretim standartları ile haksız rekabete yol açtıkları gibi, tüm sektöre bu işi profesyonel, kaliteli ve hizmet odaklı yapan işletmelere hatta kâğıt üzerinde kazandığını sanan ancak sonrasında kaybeden son kullanıcılara kadar herkes adına maddi ve manevi zararlara yol açmaktadır. Tabiî ki her alanda olduğu gibi bizim sektörümüzde de uygulamasına başlanan Avrupa Birliği (ECE 109)  kalite standartları ve kanuni yaptırımlar ile bu tarz üretim yapan işletmelerin varlıklarını sürdüremeyecekleri aşikârdır.” diyor.

Yüzde 50’den Daha Az Maliyet
Günümüzde gelişen lastik teknolojisi lastiklerin gövdesinin birkaç kez kaplanmasına olanak sağlıyor. Tabi bu kadar sağlam bir gövde yapmak beraberinde maliyet artışı da getiriyor. Lastik kaplamanın firmalara sağladığı maliyet hakkında da konuşan yetkililer şunları dile getirdi; “Yeni bir lastiğin maliyeti yaklaşık olarak %70 gövde %30 sırt şeklindedir. Gelişen kaplama teknolojisi yeni lastik fiyatına oranla %50'den daha az bir maliyetle lastiği yenileyerek kilometre başına maliyeti düşürüyor.”

AKO Lastik Kaplama yetkilileri pazarın daralması, pazarda oluşan marka ve kapasite fazlasının baskısı ile yeni lastik üreticilerinin kaplamada marka değerine daha önem vermeleri gereksinimini doğurduğunu ifade ediyor ve şöyle devam ediyor “Kaplamanın çevreye olan vazgeçilmez katkısının yanında her yeni lastik markası yanında satış enstrümanı olarak kaplamaya + değeri olarak görmektedir. Bu iki sektörü iç içe sokmaya yönlendirmiş ve yönlendirecektir.”


Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”
 
“30 Civarında Firma Bu Sertifikayı Alabildi”
 
 
Etiketler :
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
YORUMLAR     Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
 
 
 
   
 
Bu haber henüz yorumlanmamış...

 
DİĞER HABERLER
 
“En Büyük Sıkıntı Denetim Eksikliği”
Lastik kaplamada PrecurePro markasıyla pazarda yerini alan Goodyear Türkiye ...
2014'te Kazakistan Taşımacılığı Sorunsuz Olacak
Taşıma kotalarında yaşanan sorunlar ve yeterli miktarda kazak aracının ...
VE YİNE ADR
Uzun yıllardır gündemi meşgul eden; tehlikeli maddelerin taşınmasını disiplin ...
Asırlık Kässbohrer Mühendislik Tecrübesi
Kässbohrer mühendislik tecrübesi ve Tırsan kalitesi ile üretilen Kässbohrer ...
 
 
ÖZGÜL TREYLER BİR YILLIK TANKER ÜRETİM HEDEFİNİ TAMAMLADI
Yaptığı yatırım ve yürüttüğü Ar-Ge çalışmaları ile 2012 yılının başında ...
ADR’li Tanker’de Nursan Markası
Konya’da 1996 yılında dorse – treyler üretimine 200 m2’lik bir atölyede ...
ADR’de Güvenin Markası: OKT Trailer
OKT Trailer, 1983 yılından bu yana, benimsediği misyonu toplam kalite ...
Zorlu Kış Şartlarında Kış Lastiği Güven Verir!
Zorlu kış şartlarında kendinizi ve aracınızı tehlikelerden uzak tutmanın ...
 
 
Her Koşulda En Üstün Performans: WY01, SY397, Y354
*Yokohama Satış Müdürü Birol Akan
Pirelli, W:01 Serisini Sunar!
*Oktay Ginalli Türk Pirelli Lastikleri A.Ş. Ağır Vasıta Lastikleri Pazarlama Koordinatörü
“Michelin X Multiway 3D ve Michelin X Line Energy D Sürücülere Yol Gösteriyor”
*Michelin - Pazarlama Direktörü Sertan Akçagöz
Hankook DW06:Kamyon çekici aksı için kış uzmanı lastik
Karlı yollarda maksimum güvenlik Islak, karlı ve buzlu yüzeylerde ...
 
 

 
Nuray PEKCAN
 
  KAMYONUM'DA BU AY
  OTOBÜSÜM'DE BU AY
  VİDEOLAR
Uzaktan Kumandalı Volvo

Uzaktan Kumandalı Volvo

ifat, çevre teknolojileri fuarı
  ÇOK OKUNANLAR
Autoshow, fuar
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
 
 
SEKTÖREL EĞİTİM
 
Sedat ŞAHİN
 
 
Savaş Bölgesinde Taşıtım Kaldı!
 
Ragıp Oduncu
 
 
ADR
 
Çağatay AY
 
 
KAYSERİ FACİASI, 24 SAAT SİYASET, KİM SORUMLU?
 
İhsan MEMİŞ
 
 
Yetki Belgesiz Taşımacılık
 
Şerafettin Aras
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar Anket arşivi
 
     
 
 
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene EKle
 
 
•Dünyada Taşımacılık
•Dikkat!
•Test Sürüşü
•Bunları biliyor musunuz?
•Dosya
•Yakın Plan
•Teslimat
•Son Yasal Düzenlemeler
•Şoförsem Günahım Ne
 
 
•Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
•Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
•Özel Tasarım Araçlar
•Modifiye Kamyonlar
•Treyler Galeri
•Üstyapı Galeri
•Otobüslerde Yeni Modeller
•Kamyon Magazin
•Güzeller
 
 
•Yeni Araç Tanıtımları
•Test Sürüşleri - Kamyon
•Test Sürüşleri - Hafif Ticari
•Kamyon Yarışları
•Monster Truck Yarışları
•Kamyon Simülatörleri
•Otobüs Simülatörleri
•Yeni Teknolojiler
•Kamyon Magazin
 
 
•bus
•treyler
•şoför
•dikkat
•Kamyon
•src
•sondakika
•lkw
•kamyonum