Advertisement

filo kiralama, estepe,
schmitz, dorse, treyler,
Dosya
İkinci El Piyasasında Gelinen Nokta!
İkinci el araç piyasası ilgili ilgisiz herkesin az çok fikir sahibi olduğu ...

Continental Türkiye Ticari Operasyonlar Direktörü Egemen Atış; ''Güvenlik ve İyi Performans Kilit Rol Oynuyor''
Kış lastiği takma zorunluluğunun gelmesi ile Kamyonum Dergisi okurları ...

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (Und) Strateji ve İş Geliştirme Başkanı Fatih Şener; ''Türk Taşımacısının Maliyeti Batılılardan Daha Farklı''
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan gündemin önemli konularından ...

Ordu Üniversitesi Ünye Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Dr. Deniz Yıldız; Elimizdeki Cevherin Kıymetini Bilmiyoruz
Alanında yetkin isimlerin lojistik sektörüne dair değerlendirmelerini  ...

Uluslararası İktisat Anabilim Dalı Başkanı/Öğretim Üyesi Prof.Dr.Birol Erkan, “Küçük Firmalar, Yabancıların Büyük Ölçeklerdeki Düşük Ortalama Maliyetleri ve Tekelci Yapıları ile Rekabet Edemiyor”
Lojistik sektörünün şu anki durumu ve geleceğine ilişkin olarak alanında ...

Euro Service Türkiye Ülke Müdürü Deniz Çokcoş Sezer: ''Araç Ne Kadar Yeni, Emisyon Sınıfı Ne Kadar Yüksekse Otoyollarda O Kadar Az Para Ödenecek''
Kamyonum Dergisi olarak lojistik sektöründen farklı isimler ve markalar ...

UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener; "Pandeminin Yarattığı Fırsatlardan Bir Tanesi Gümrüklerdeki Dijitalleşme"
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği (UTİKAD) ...

Asco Soğutma Genel Müdürü Ünsal Angar; "Bir Tır Dolusu Aşının Bozulması Pek Çok İnsanın O Aşıya Geç Ulaşması Anlamına Gelecektir"
İçinde bulunduğumuz pandemi süreci gündemin önemli konularının başında ...

S.S. Suluova Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Engin Günaydın; ''Gecemizi Gündüzümüze Katarak, Karda Kışta Hizmet Sağlıyoruz''
Kamyonum Dergisi ekibi olarak kooperatif ziyaretlerimiz kapsamında yolumuz ...

Gelecek Otomotiv Genel Müdürü Bekir Koman; "Gelecek Otomotiv Olarak İşimizi Layıkıyla Yapmaya Son Derece Özen Gösteriyoruz"
Sektörün önemli markalarının bayileri ile yaptığımız söyleşilerimiz devam ...

S.S. Pınarhisar Karayolu Yük Taşıma ve İşletme Kooperatifi Başkanı Osman Ekkazan; "Takograf ve U-Etds Yönetmeliklerinin Ertelenmesi Nakliye Esnafı İçin İyi Olmadı"
Kamyonum Dergisi olarak kooperatifleri dolaşmayı sürdürürken bu sefer ...

S.S. 39 No.Lu İnegöl Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Recep Portakal; ''Zor Bir Meslek İcra Ediyoruz; Yaz Kış Demeyiz, Yükümüzü Sardık Mı Adreste Nefes Alırız''
Kooperatiflerin sorunlarını dinlemeye ve ziyaretler gerçekleştirmeye  ...

Mert Başer Otomotiv Kamu ve Özel Satışlar Müdürü Murat Başarır; "En Büyük Avantajımız Yerli Üretici Olmamız"
Kamyonum Dergisi olarak sektörün önemli markalarının bayileri ile görüşmelerimizi ...

S.S. 28 No.lu Sungurlu Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Veysel Kocabaş: ''Birlik Olabilsek Çözülemeyecek Sorunumuz Yok''
Kamyonum Dergisi olarak kooperatiflerin sektöre dair sorunlarını ve beklentilerini ...

S.S.Tunçbilek Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi ve Tunçbilek Belediye Başkanı Mustafa Düzgün; "Güncel Fiyatla Biz Takograf Mevzuatının Şartlarına Uyamayız; Uysak Para Kazanamayız"
Kamyonum Dergisi olarak Kütahya’da S.S. Tunçbilek Motorlu Taşıyıcılar ...

Cindilli Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Ali Erdem Cindilli: 'Ford Markası Olarak Bir Adım Öndeyiz'
Kamyonum Dergisi olarak sektörün önemli markalarının bayileri ile söyleşiler ...

S.S. Uluslararası Kaynaşlı Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkan Yardımcısı Cihan Veziroğlu: Kooperatifler Olarak Tek Eksiğimiz Bir Araya Gelemiyor Olmamız
Kamyonum Dergisi olarak Kooperatifleri dolaşmaya ve sorunlarını dinlemeye ...

S.S. Bilecik Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Şükrü Demirci: Fiyatlar Arttıkça Kamyoncu Daha Çok Zora Giriyor
Kamyonum Dergisi olarak bu defa yolumuz Bilecik’e düşüyor ve S.S. Bilecik ...

Alibey Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kaya: 'Yabancı Plaka ile Çalışanlar Bizden Farklı Haklara Sahip'
Kamyonum Dergisi olarak Düzce’de Alibey Lojistik’i ziyaret ediyoruz. Lojistik ...

Mercedes-Benz Türk A.Ş Kamyon Pazarlama ve Satış Direktörü Alper Kurt: Bu Yıl Da Pazar Lideri Olarak Konumumuzu Devam Ettiriyoruz
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan sektörün önemli markalarının ...

Hangi Belediyede Hangi Araç Var!
Kamyonum Dergisi olarak Belediyelerle uzun süredir yakın temastayız. Türkiye ...

S.S. Divriği Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Nurettin Özbek: Nakliyeci Zor Şartlar Altında Evine Ekmek Götürmeye Çalışıyor
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan canlı bağlantılar ...

Yüke Göre Belirlenecek Bir Ton Kilometre Fiyatlandirmasi Olmali
Kamyonum Dergisi olarak kooperatiflerin sorunlarını dinlemeye devam ...

Biz Kamyonu İşe Uydurmuyoruz; İşe Uygun Kamyon Üretiyoruz
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan, Iveco’nun yetkili ...

Hangi Belediyede Hangi Araç Var!
Uzun süredir belediyelerle yakın temasta olan Kamyonum Dergisi olarak ...

S.S. 70 No.lu Mersinli Köyü Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Hüseyin Ünsal: Üzülerek Söylüyorum; Kamyoncu Camiasında Dayanışma Yok
Kamyonum Dergisi olarak kooperatiflerin sorunlarını dinlemeye devam ediyoruz.  ...

S.S. Yeşilhisar Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Ömer Güngör: 'Bu Sektörde Hizmet Veren Kişi Ve Kuruluşların Yarınlarına Güvenle Bakması Sağlanmalıdır'
Kamyonum Dergisi olarak kooperatifleri ziyaret etmeye devam ediyoruz. ...

S.S. Manisa Kamyoncular ve Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Mustafa Şahintepe; "Birlik Beraberlik Olmazsa Geleceğimizi İyi Görmüyorum"
Kamyonum Dergisi olarak kooperatifleri dinlemeye, sorunlarını dile getirmeye ...

S.S. Yahyalı Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Selahattin Saatçi; Bizi Üvey Evlat Olarak Görüyorlar, Halbuki Türkiye’yi Ayakta Tutan Kamyoncu
Kooperatifler ile gerçekleştirdiğimiz söyleşilerimiz kapsamında Kamyonum ...

Prometeon Türkiye, Rusya, Orta Asya ve Kafkaslar Ticaret Direktörü Gökçe Şenocak; "Kamyon Lastiğinde Kullanıcıya Dokunmayı Çok Önemsiyoruz"
Kamyonum Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan Prometeon Türkiye, ...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET

Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları