GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
IVECO S-WAY ile İddiasını Sürdürüyor
IVECO S-WAY ile İddiasını Sürdürüyor
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
31 Aralık 2018 Pazartesi - 09:25

''Tüketici Teknolojiyi Seviyor''

Ford'un dünya çapında 13 binden fazla tüketiciyle görüşerek hazırladığı 2019 yılı Trend Raporuna göre, 10 tüketiciden 8’i teknolojiyi "iyi bir güç" olarak görüyor.

 Tüketici Teknolojiyi Seviyor

Ford, dünya çapında 13 binden fazla tüketiciyle görüşerek hazırladığı 2019 yılı Trend Raporu ile dünyadaki değişimi tetikleyen tüketici davranışı eğilimleri hakkındaki öngörülerini açıkladı. Günümüzde değişimin en önemli sebebinin %87 fikir birliği ile teknoloji olduğunu yansıtan raporda 10 tüketiciden 8’inin teknolojiyi iyi bir güç olarak gördüğü belirtiliyor.

İnsan merkezli tasarıma, tüketicilerin hayatlarını kolaylaştıran teknolojilere ve günün ihtiyaçlarını karşılayan mobilite çözümlerine odaklanan Ford, her yıl düzenli olarak hazırladığı Trend Raporunun 2019 edisyonunu yayınladı.

Ford Motor Company’nin hazırladığı Trend Raporunun yedincisi Avustralya, Brezilya, Kanada, Çin, Almanya, Hindistan, İngiltere, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, ABD’de yaşayan toplam 13.012 kişinin katıldığı anket sonuçları değerlendirilerek hazırlandı.

Trend Raporu doğrultusunda tüketici beklentilerini odağına alarak geleceğe yönelik önceliklerini şekillendiren Ford, yarının ihtiyaçları için bugünden yatırım yapıyor. Yeni araç tasarımlarının şekillenmesinden Ford Co-Pilot360™ gibi sürücülerin kendilerini güvende hissetmelerini sağlayan yeni sürüş destek teknolojilerinin geliştirilmesine kadar pek çok alanda bu araştırmaları kullanan Ford, böylece müşterilerinin tasarımın odağında kalmasını sağlıyor.

10 Yetişkinden 8’ine Göre Teknoloji ‘İyi Bir Güç’

Trendlerin, tüketicilerin hayatındaki değişimleri nasıl etkilediğini ortaya koyan 2019 yılı Trend Raporunda, yetişkinlerin teknolojiye yaklaşımına dair dikkat çeken bilgiler öne çıktı:

  • Dünya çapında yetişkinlerin neredeyse yarısı, herhangi bir konuda yaşadıkları korkunun kendilerini değişime yönlendirdiğini söyledi; ankete katılanların 10’da 7’si, harekete geçme nedenlerinin değişim olduğunu belirtti.
  • Ankete katılanların %87’si, günümüzde değişimin en büyük itici gücünün teknoloji olduğunda hemfikir; dünyada 10 yetişkinden yaklaşık 8’i teknolojinin “iyi bir güç” olduğuna inanıyor.
  • Dünya çapında yapılan anket, yetişkinlerin %67'sinin, çocuklarının bir yabancıyla seyahat etmelerindense otonom araçta seyahat etmelerini tercih ettiğini ortaya koydu.
  • Ankete katılanların %45'i, mobil cihazlarından ayrılabilen kişilere imrendiklerini belirtti; 10 tüketiciden 7’si, kullandığımız cihazlardan ‘zorunlu bir şekilde’ uzaklaşmamız gerektiği fikrinde birleşti.
  • Yetişkinlerin %84'ü, yaşamlarını iyileştirmek için 2018 yılı boyunca küçük adımlar attıklarını söyledi; bunların %92'si hâlâ bu adımlarla devam ettiklerini söylerken, %83'ü ise değişimin küçük adımlarla ilerlediğinde daha az korkutucu olduğunu kabul etti.
  • Ankete katılan yetişkinlerin %84'ü ise şirketlerin yan fayda olarak “zihinsel sağlık günleri” düzenlemesi gerektiğini belirtti. Bu yanıtı verenler, farklı görüşlerin olumlu değişime sevk ettiğine inanıyor.
  • Ankete katılanların büyük bir çoğunluğu, satın alma işlemi yaptıklarında, genellikle çevresel etkilerini göz önünde bulundurduklarını vurguladı.
  • Katılımcıların %67'si ise teknolojinin işe gitmeyi kolaylaştırdığını belirtti.

2019 ve Sonrasında Değişimi Tetikleyecek Eğilimler Öngörüldü

Dünya çapında 13 binden fazla tüketiciyle görüşülerek hazırlanan Trend Raporunda dünyadaki değişimi tetikleyen tüketici davranışı eğilimleri hakkında öngörülerde bulunuldu. Raporda, gelecekte etkili olması beklenen tüketici eğilimleri şöyle özetlendi:

Teknolojik Ayrım: Teknoloji, gelecekte de dünyaya nasıl bağlandığımız ve dünyayı nasıl gördüğümüz konusunda, her zamankinden daha fazla ve derin bir etkiye sahip olacak. Ancak, teknolojiye erişimi olan ve teknolojinin “iyi bir güç” olduğuna inananlar ile teknolojiye erişimi olmayanlar arasında temel bir ayrım yaşanacak.

Dijital Detoks: İnsanların büyük çoğunluğu hâlâ elektronik cihazlarına bağlı olmalarına karşın, gelecekte bu eğilimin değişeceği öngörülüyor. Araştırmaya göre, birçok insan elektronik cihazlarına bağımlı olduklarını giderek daha fazla fark ediyor ve bu bağımlılıktan endişe duyuyor. Bu farkındalığı geliştiren insanlar, çevrimiçi (online) mecralarda harcadıkları süre nedeniyle kendilerini hesap verebilir kılmanın yollarını arıyor.

Kontrolün İadesi: Kontrolün pek çok kişi için erişilmez göründüğü bir dünyada, en önemlisinin kendisini geliştirmek olduğunu düşünen tüketiciler, hayatlarında kontrolü geri kazanmaya çalışıyor.

Kişilerin Farklı Yüzleri, Seçimlerini Etkiliyor: Sosyal medya, günümüzde tüketicilerin hayatında büyük rol oynuyor. Tüketiciler, gerçekte oldukları kişi ile online mecralarda kendilerini tanıttıkları kişi olarak farklı karakterler üstleniyor. Bu durum, tüketicilerin satın alımlarını ve teknoloji seçimlerini daha çok etkilemesi bekleniyor.

Yaşamak İçin Çalışıyorlar: Rapor, iş hayatına dair algıların değiştiğini ortaya koyuyor. Dünya çapında birçok tüketici, artık, çalışmak için yaşamıyor, yaşamak için çalışıyor. Şirketler de bu nedenle çalışanlarına yan haklar, ücretli izin ve uzatılmış izinlerle birlikte zihinsel gelişime destek olacak fırsatlar sunmaya başlıyor.

Eko-Momentum: Her ne kadar yaşam boyu süren alışkanlıkları değiştirmek zor olsa de artık tüketiciler, çevresel gelişimin insan davranışındaki değişikliklere bağlı olduğunu kabul ediyorlar. Birçok tüketici, artık çevresel ayak izlerini nasıl ve nerede bıraktıkları ve bunu nasıl iyileştirebilecekleri konusunda rehberlik arıyor.

Kolay Cadde: Günümüzde mobilite eskiden olduğu gibi, A noktasından B noktasına gitmek kadar basit görülmüyor. İnsanlar, bir noktadan başka bir noktaya giderken yol boyunca geçirdikleri zamanı da önemsiyorlar. Örneğin Amerikalılar, otomobillerinde tatil için aldıkları zamandan daha fazla zaman harcıyorlar. Bu nedenle insanlar artık, yoldayken işlerini halledebilme becerisine sahip olmayı istiyor ve bu eğilim, eskinin yolculuk deneyimini değiştiriyor.

 
"Hybrid Talks" 2019'da Devam Edecek
 
Seger'in 2019 Hedefleri Yaya Güvenliği ve AR-GE
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ford Focus'a Avrupa’dan 12 Ödül
Türkiye’de geçen ay satışa sunulan Yeni Ford Focus, Avrupa pazarlarındaki ...
Otomotivin Patent Lideri Anadolu Isuzu
Turkishtime Dergisi tarafından hazırlanan ve Aralık ayında bir önceki ...
Thermo King Ürün Gamı B Serisi ile Genişliyor
Thermo King, kamyonetler ve vanlar için geliştirilmiş tamamen elektrikli ...
 
UND Üyesi Ceyhun Can'ın Acı Günü
UND Konya üyelerinden Mertcan Turizm'in sahibi Ceyhun Can, babaannesini kaybetti.
Ceynak, Tekirdağ Limanı’nı Resmen Devraldı
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı, Tekirdağ Limanı’nın işletme hakkını 26 ...
Mobil Oil Türk'ün Yeni Genel Müdürü Münci Bilgiç
Mobil Oil Türk'de üst düzey bir atama gerçekleşerek, Türkiye’deki tüm ...
 
AKUT’un Enerjisi İnci Akü’den
İnci Akü, AKUT’un enerji sponsoru oldu. İnci Akü, AKUT’a ait tüm araçların ...
Kamyonum Dergisi Şanlıurfa'da!
Kamyonum dergisi, Şanlıurfa'ya giderek, yerelde kurulu kooperatifler, ...
'Türk Nakliyecisi, İhracatçısını Yarı Yolda Bırakmadı' TETNAK Başkanı Erhan Gündüz Röportajı
Kamyonum dergisi Genel Yayın Yönetmeni Nuray Pekcan, TETNAK Yönetim Kurulu ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
fahrer
türkiye
bus
Kamyon
sondakika
kamyonum
haberler
şoför