GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Bakü Limanına Yönelik Uyarı
Bakü Limanına Yönelik Uyarı
Özbekistan'a Yapılacak Taşımalarda Elektronik Özet Ön Beyan Zorunlu Hale Geliyor
Özbekistan'a Yapılacak Taşımalarda Elektronik Özet Ön Beyan Zorunlu Hale Geliyor
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
20 Şubat 2020 Perşembe - 11:20

IVECO S-WAY ile İddiasını Sürdürüyor

IVECO Türkiye, Antalya Belek’te düzenlediği basın toplantısıyla uzun yol taşımacılığı için tasarlanan yeni IVECO S–WAY’i tanıttı. "Bizi Kimse Durduramaz" sloganı ile sunulan IVECO S-WAY, 2020 IF Design ödülünü de kazanarak piyasaya iddialı bir giriş yaptı.

IVECO S-WAY ile İddiasını Sürdürüyor

Uzun yol taşımacılığı için tasarlanan IVECO S–WAY çekici ve ağır segmentte yer alan yeni IVECO WAY serisi sürücüye, sürdürülebilirliğe ve üst düzey kişiselleştirilmiş hizmetlere odaklanan tam bir donanım sunuyor. 

Etkinlikte IVECO Türkiye Genel Müdürü Hakkı Işınak şunları söyledi; “Bugün sizlere hafif, orta ve ağır segmentteki ürünlerimizdeki büyük değişikliği sunuyoruz. Ağır sınıf IVECO WAY serisi, Stralis’in ve Trakker’ın yerini alıyor. IVECO WAY serisi son teknoloji özellikleriyle gelecek on yılın kamyonu. Öte yandan amiral gemisi modelimiz Daily’nin hafif ve orta segmentteki versiyonları yenilendi ve son derece kişiselleştirilmiş, müşterinin kullanımına göre şekillendirilmiş, taşımacılık gereklerini karşılayacak bütüncül bir çözüm sunan hizmetlerle geliyor. Ürün gamımızdaki bu büyük değişim ile Bizi Kimse Durduramaz” diyoruz.

IVECO Türkiye Pazarlama ve Ürün Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Tansu Giz ise konuşmasında; “Yeni IVECO WAY serisi, müşterilere ekonomik ve çevresel olarak sürdürülebilir, dolayısıyla ürünün çevresindeki hizmetlerin üründen daha önemli olduğu bütünleşik bir taşımacılık çözümüne evirilmeyi simgeliyor. Diğer yandan Yeni Daily, sürücünün artan miktarda çoklu görev gerektiren işine odaklanmasını sağlayan ve güvenliği artıran kapsamlı İleri Sürücü Yardımcı Sistemleri barındırıyor. Yeni Daily, kabinde yaşam ve sürüş deneyimi konusunda yeni standartlar belirlerken otonom sürüş ve gelişmiş güvenlik özellikleri konusunda önemli adımlar atıyor” dedi.

IVECO S – WAY: Gelecek on yılın IVECO ağır kamyonu

IVECO S – WAY, önceki nesillerin tüm gelişmelerinin üzerine sürücü ve araç sahibinin ihtiyaçlarına yönelik tamamen baştan tasarlanan yeni bir kabin ekliyor. Sıkı rekabetin yaşandığı lojistik sektöründe operatörler, araçlarında, yüksek çalışma süresine, verimliliğe ve üretkenliğe ihtiyaç duyuyorlar. Yeni IVECO S – WAY bu ihtiyacı sürücü odaklı, sürdürülebilir ve “Toplam Sahip Olma Maliyeti”ni azaltmaya yönelik özellik ve hizmetler barındıran bütüncül bir paket ile karşılıyor. Bir üründen fazlası: Aracın tüm yaşam döngüsünü kapsayan ve IVECO’nun müşterilerinin, kendi müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamalarına yardımcı olan bir iş modeli sunuyor.

Mükemmel sürüş ortamı

Yeni kabinin tasarımı, ideal sürüş pozisyonu ile başlamak üzere sürücülerin ihtiyaçları düşünülerek gerçekleştirildi. Ayarlanabilir koltuğun bazası alçaltılıp minderin kalınlığı ve ileri geri hareket mesafesi artırılarak sürücüye konforlu bir pozisyon ve ideal görüş alanı sağlandı. Direksiyonun alt kısmı düz tutularak sürücülere daha fazla alan bırakıldı ve konfor artırıldı.

Kontrollerin ergonomik yerleşimiyle tüm ana özellikler sürücünün kolayca erişebileceği noktalara yerleştirildi ve aracın daha konforlu ve verimli yönetimi sağlandı.

22 buton barındıran çok fonksiyonlu direksiyon, “Yardımcı Sürüş Sistemleri” dahil olmak üzere tüm gerekli özellikleri sürücünün parmaklarının altına koyuyor. Bu, sürücünün dikkatinin dağılmasını ve ellerini direksiyondan kaldırma ihtiyacını engelleyerek güvenlik ve konforu artırıyor.

Ön konsol ve merkez, konfor ve verimliliği artırmak üzere baştan tasarlandı ve yeni yerleşim biçimi fonksiyonelliği maksimum düzeye taşıdı. 7 İnç dokunmatik ekran, son teknoloji bilgi – eğlence sistemine erişimi sağlıyor ve sürücünün dijital hayatını Apple Car Play ile telefonunu eşleyerek araca getirmesine olanak veriyor. Ek olarak eller – serbest ve müzik yayını için Bluetooth, DAB radyo, ses tanıma, kamyon navigasyon sistemi ve de çeşitli donanım ile siber güvenlik de dâhil olmak üzere yazılım geliştirmeleri bulunuyor. Sürücü 7/24 Servis ve Uzaktan Servis Hizmetleri ile Sürüş Tarzı Değerlendirme sistemine de erişebiliyor.

Merkezde yer alan çok sayıda buton, olası kombinasyonları artırırken aracın gövdesi veya treyleri kontrol etmek üzere fazladan boş butonlar bırakıyor.

Yeni Dur/Kalk butonu ve tümleşik uzaktan kontrollü elektronik anahtar yeri ön panelde DNR (otomatik vites kontrolleri) alanının yanına uygun bir şekilde konumlandırıldı.

Geniş, iyi donanımlı yaşam alanı

Yeni kabin konsepti hareket kolaylığı için oldukça boş alan bırakan geniş bir yaşam ortamı yaratıyor.

Yeniden tasarlanan tavan, alt tünel ve şekillendirilmiş üst raf, kabinin ortasında 2,15 metrelik konforlu bir ayakta durma alanı sunarken üst yatay kullanılabilir alan ise önceki modele kıyasla 35 santim daha geniş ve üst yatak ile bölmelere daha kolay erişmeyi sağlıyor.

Merkezde sürücü ve yolcunun konforu için kullanışlı özellikler yer alıyor: Hepsi gece kullanımı için arkadan ışıklandırılmış şişe ve bardak tutacaklı raf, USB ve 12V soketleri ve yeni A4 dosyası konulabilen belgelik. Ön konsolda yolcu koltuğunun önünde yer alan katlanan masa yemek ya da masa başı işler için konforlu ve ergonomik.

Hacmi yüksek bölmeler kabine uygun bir şekilde yerleştirilmiş, sürücünün tüm saklama ihtiyacını karşılayacak düzeyde ve hepsi kolayca erişilebilir. Yan kapıdaki açık eldiven bölmesi aynı zamanda 1,5 litrelik şişe tutacağına da sahip. Yeniden tasarlanan üst raf 250 litrelik bir saklama kapasitesi sunuyor. Bunların yanı sıra hem sürücü hem de yolcu tarafında yer alan saklama kutuları toplam 375 litrelik bir kapasiteye erişebiliyor.

Yemek ve içecekler için buzdolabı ve soğuk tutma kutuları seçenekleri çeşitli ihtiyaçları karşılıyor. Buzdolabının tepesindeki göz kapağı sürücünün içecek için buzdolabının kapağını tamamen açmadan içeceğini almasına olanak tanıyor.

IVECO, iç mekân aydınlatma sisteminde her türlü koşulda görsel konforu artırmak, doğru kalite ve parlaklığı, yerinde ve ihtiyaç duyulduğunda sağlamak, her türlü kullanımda kabini mükemmel bir şekilde aydınlatmak için kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Yeni tamamen LED ayarlanabilir tavan ışıkları gece sürüşü veya ortam aydınlatması için ihtiyaç duyulan biçimde arka aydınlatma sağlıyor.

Tamamen LED iki okuma ışığı sürücü ve yardımcısı için yeterli aydınlatma sağlıyor. Ek olarak uygunca konumlandırılmış bağımsız butonlar ve döner kontrol butonu sürücünün üzerinde yer alan rafta ve tüm aydınlatma sistemini kontrol ediyor. Geceleyin, akıllı aydınlatma için kapı engelleyici, kapı açıldığında tüm ışıkların birden yanmasına engel oluyor.

Yüksek konforlu uyku alanı

Yeni IVECO S – WAY’in kabini, dinlenme veya gece uykusu sırasında sürücü konforunu maksimize etmek için tasarlandı. Gece alanının T şekilli alt ranza ile simetrik yerleşimi, cep bölmeleri, ranzanın iki ucunda yer alan USB girişleri sürücünün istediği tarafta yatmasına olanak veriyor. Yatak modülü arka duvarın merkezine konumlandırılmış ve ihtiyaç duyulabilecek -ısıtma, aydınlatma, radyo, kapı kilidi gibi- kontrollere kolayca erişilebilen bir yerde.

Tek parçalık alt ranza yatağı 14 santim kalınlığında 2 farklı konfor seviyesine sahip bir şilte barındırıyor. Üst ranzada ise farklı ihtiyaçlara göre iki çözüm mevcut: 8 Santim kalınlığında şilte ile katlanabilir ve bavul alanı olarak kullanılabilen 60 santim genişliğinde Akıllı Ranza veya 10 santim kalınlığında şilte ve merdiveniyle 70 santim genişliğinde Konforlu Ranza.

Gece güvenlik kilitleri olası dışarıdan girmelere karşı her iki kapıyı da koruyor.

Her zaman mükemmel iç iklimlendirme oluşturan klima sistemi, tümleşik park soğutucusu ve ısıtma sistemleri her türlü hava koşulunda, seyir halinde veya dururken ideal iç iklimlendirmeyi sağlıyor.

Yakıt verimliliğini artırmak için tasarlandı

Kabinin dış kısmının her detayı hava direncini minimize etmek için incelikle tasarlandı. Yeni çatı mükemmel bir biçimde aracın ön bitişine eklemlendi ve düz bir yüzey yaratarak sürtünmeyi minimize etti. Ön cama erişimi kolaylaştıran katlanabilir ön merdiven kullanılmazken tamamen kayboluyor. Yüksek yarıçaplı köşelere ve yan bitişlere sahip ön ızgara, tümleşik kafa lambaları, tümleşik yansıtıcılı yeni tampon tasarımı, teker kemerleriyle birlikte hava akışını optimize eden akan hatlar yaratıyor ve araca kendine özgü bir ifade veriyor.

Aracın aerodinamik performansı boşlukları kapayan ek özelliklerle daha da geliştirildi. Bu, optimize aerodinamik kiti ile çekici ve yarı – treyler arasındaki boşluğu kapatmak için kauçuk uzatmalı etekleri içeriyor.

Kapı, yeni tasarımıyla ikinci basamağa kadar iniyor ve kabinin yanlarında yumuşak bir yüzey yaratarak hızın yarattığı türbülansı azaltıyor.

Yeni tasarım unsurları bir arada üstün aerodinamik performansa erişirken ürün ailesinin ayırıcı özelliği olan sıra dışı yakıt tasarrufunun üzerine belirgin miktarda ek yakıt tasarrufu sağlıyor.

“Toplam Sahip Olma Maliyeti”ni kısmak için tasarlandı

IVECO S – WAY’in kabininin yeni tasarımında maliyeti azaltmak için tek parça tampon yerine yalnızca etkilenen parçanın değişmesini sağlayan çok – parçalı tampon gibi çeşitli özelliklerle her tasarruf fırsatı değerlendirildi. IVECO verilerine göre bu, özellikle filolarda meydana gelen ufak çaplı kazalarda belirgin ölçüde daha düşük tamir masrafı sağlayacak.

Belirgin ek tasarruf ise tümleşik park soğutucusundan geliyor: Yalnız bayi tarafından takılan alternatif kitten daha verimli olmasıyla değil, aynı zamanda aracın aerodinamik performansı üzerinde hiç etkisi olmamasıyla da tasarruf sağlıyor.

Sürücü güvenliği için tasarlandı

IVECO S – WAY’in geliştirilme sürecinde ana odak sürücüydü; kabin ECE R29.03 kabin çarpışma standartları ile uyumlu mekanik direnç ile yüksek pasif güvenliğe sahip. Ek olarak ön aksa yapılan ince ayarla fren mesafesi %15 kısaltılarak genel güvenlik geliştirildi.

Yeni tasarım aynı zamanda sürücü için tek parça yan camlar ve dikiz aynalarıyla geliştirilmiş doğrudan görüş sağlıyor. Ek olarak IVECO S – WAY sınıfı tam LED farlara sahip, bu farlar daha uzağı aydınlatan keskin huzmeleri ile görüşü ve engel algılamayı %15 artırarak düşük ışık koşullarında güvenliği daha da yükseltiyor.

Ek olarak IVECO S – WAY İleri Sürücü Destek Sistemleri dizisi ile sürücüye aracı verimli ve güvenli bir biçimde yönetmesini sağlayarak yol yorgunluğunu azaltıyor.

Kabin aynı zamanda güvenlik konusunda da yeni tasarıma sahip: Yeni kapının tasarımı son basamağa kadar iniyor ve kabinin içinde ek mekanik kapı kilidi barındırıyor.

Sürücü odaklı yeni kabin tasarımı birinci sınıf yaşam ve çalışma koşullarını; geniş ortam, sıra dışı sürüş ergonomisi, iyi planlanmış; fonksiyonellik ve konforu bir araya getiren yerleşimi ile sağlıyor. Tasarım aynı zamanda güçlendirilmiş yapısıyla (ECE R29.03 kabin çarpışma uyumlu) sürücü güvenliğini sağlarken, her koşulda daha iyi görüş ortaya koyuyor.

Kabin baştan tasarlanırken IVECO, müşterinin karlılığını artırmak adına maliyet azaltıcı ve üretkenlik artırıcı her fırsatı kullandı. Yeni tasarım aerodinamik performansı optimize ediyor ve halihazırda mükemmel olan yakıt verimliliğini %4’e kadar yükseltiyor. Toplam Sahip Olma Maliyetine etki eden tasarım unsurları ise tamir maliyetlerini dramatik olarak azaltan çok – parçalı tampon gibi yalnız etkilenen parçanın değişmesini sağlayan özellikler.

IVECO S – WAY: Sürdürülebilir kamyon

Yeni IVECO S – WAY, markanın ağır segmentinin sıra dışı sürdürülebilirlik performansının üzerine inşa edildi ve partikül madde, nitrooksit ve karbondioksit salınımlarında daha da ileri bir düşüş sağladı. Mirasına uygun olarak düşük Toplam Sahip Olma Maliyetiyle düşük salınımı bir araya getirdi. Bu, seçkin HI-SCR son-işlem sistemi ve gelişmiş motor teknolojisi ile, Hi – Tronix vitesin sıra dışı yakıt tasarrufu ile mümkün oldu.

Yeşil bir filo işletmek isteyen lojistik operatörleri için IVECO S – WAY Natural Power 460 beygir gücüyle 1.600 kilometreye kadar menzil sunan tek LNG kamyon olma özelliğini sürdürüyor. Bu araçla doğal gazın tüm avantajlarından yararlanırken şimdilik mevcut tek alternatif olan dizel araçlara kıyasla %99 daha az partikül madde, %90 daha az nitrooksit ve biyometan ile %95 daha az, yani neredeyse sıfır karbondioksit salınımı gerçekleşmiş olacak.

IVECO WAY Sınıfı: “Müşteri odaklı” yol

IVECO WAY sınıfı, yeni adıyla markanın bağlanabilirlik olanaklarını tamamen kullanmasını simgeliyor; müşterinin her adımını, aracın yaşam döngüsü boyunca ve ötesinde destekleyecek yeni bir ‘müşteri odaklı’ yol. Müşteri odağı sürücüye de etki ederek araçtaki yaşam kalitesini yükseltiyor. Aracın kârlılığını garantilemek adına yeni bir operasyon ve birlikte çalışma yolu sunarken, bunu da “IVECO. DRIVE THE NEW WAY.” sloganı ile ifade ediyor.

Yeni IVECO WAY sınıfı, IVECO S – WAY’in öncüllerinden gelen yenilikçiliğin zirve noktası; %11 yakıt tasarrufu, sektördeki ilk gerçek gazlı uzun menzil çözüm ve hafif off-road görevler için X – WAY ailesi. Taşımacılık sektörünü etkisi altına alan eğilimleri takip eden bir araç; araç ve hizmetler arasındaki ayrımın azaltılması, gelişmiş bağlanabilirlik, yetenekli profesyonel sürücüleri etkileme ve sürdürülebilirlik konusundaki artan talepleri karşılama.

 
Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’su arasında
 
DMO Akaryakıt Tedarikinde Petrol Ofisi ile Sözleşme İmzaladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Mars Logistics, Türkiye ve dünya ekonomisindeki gelişmeleri uzman ekonomistlerle ...
Rusya Nakliyeci ve İhracatçıları Nakliye Rehberinde
Ülkemizin son dönemler de en yoğun ticari faaliyetler içerisinde bulunduğu ...
Otomotiv Sanayii Derneği’nin Genel Sekteri Özlem Güçlüer Oldu!
Türkiye otomotiv sektörünün çatı kuruluşu Otomotiv Sanayii Derneği’nin ...
 
Söke Belediyesi Konteyner Yıkama Ve Dezenfekte Aracı Aldı
Söke Belediyesi, daha temiz bir kent için araç filosuna çöp konteyner ...
Kamyon İle Otomobil Çarpıştı
Sinop'un Ayancık ilçesinde kamyon ile otomobilin çarpışması sonucu meydana ...
Mercedes-Benz Türk’ten İlk Yeni Actros Teslimatı
Mercedes-Benz Türk, Zeki Gıda’ya 10 adet 2020 model Mercedes-Benz Yeni ...
 
Mercedes-Benz Türk, Trabzon’da Yıldız Kızlar’la Buluştu
Mercedes-Benz Türk’ün kızları eğitim ve meslek sahibi olma yolunda desteklemek ...
Hafriyat Kamyonu Kamyonete Çarptı.
Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, Hafriyat kamyonu önünden giden kamyonete ...
Lojistiğe Güven Ölçüldü
KPMG Türkiye, İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi işbirliğiyle ...
 
Nuray PEKCAN
2020
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
şoför
dikkat
Kamyon
fahrer
sondakika
treyler
news
kamyonum
türkiye