GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Mercedes-Benz Türk, Trabzon’da Yıldız Kızlar’la Buluştu
Mercedes-Benz Türk, Trabzon’da Yıldız Kızlar’la Buluştu
Hafriyat Kamyonu Kamyonete Çarptı.
Hafriyat Kamyonu Kamyonete Çarptı.
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
18 Ekim 2019 Cuma - 15:54

Karsan, Elektrikli Modelleriyle Busworld Europe Fuarı’nda!

Türkiye’de yer alan fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun ulaştırma çözümleri sunan Karsan, Belçika’da düzenlenen Busworld Europe Brussels Fuarı’na elektrikli model ailesiyle katıldı. Karsan’ın elektrikli araç teknolojilerinde öncü otomotiv markası BMW ile gerçekleştirdiği stratejik işbirliği neticesinde tasarlayıp ürettiği Jest Electric ve Atak Electric modelleri, fuarda markanın inovatif vizyonunu ortaya koyarak ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Karsan, Elektrikli Modelleriyle  Busworld Europe Fuarı’nda!

Karsan CEO’su Okan Baş, “Karsan olarak Jest Electric ve Atak Electric modellerimizi dünya pazarlarına sunmamız, 50 yılı aşkın deneyimi arkasına alan güçlü mühendisliğimiz ve sürdürülebilir çözüm üretme misyonumuzla gün geçtikçe gelişen ticari başarımızı ortaya koyar niteliktedir. Bu başarımızı Busworld Fuarı’nda da dünyanın dört bir yanından gelen profesyonellere sergilemeye ve başta Avrupa olmak üzere yeni siparişler almaya devam ediyoruz. Ayrıca geçtiğimiz yaz ayında lansmanını gerçekleştirdiğimiz Atak Electric’i kısa sürede tüm dünya ile ilk kez bu uluslararası fuarda buluşturmanın da heyecanını ve haklı gururunu yaşıyoruz” dedi.

Küresel bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Türkiye’nin yerli üreticisi Karsan, otobüs alanındaki en önemli organizasyon olan ve bu yıl 25’inci kez düzenlenen Busworld Europe Brussels Fuarı’na elektrikli ürün ailesi ile katıldı. Belçika’nın Brüksel kentinde düzenlenen ve 23 Ekim tarihine kadar ziyaret edilebilecek olan fuarda, Karsan’ın BMW ile olan işbirliği doğrultusunda tasarlayıp ürettiği Jest Electric ve Atak Electric modelleri ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle ve yeni siparişlerle karşılaştı.

Üretim başarısı küresel satışlara yansıyor!

Son bir yılda 2 elektrikli araç geliştirmiş ve seri üretime geçebilmiş ilk ve tek Türk şirketi olarak Busworld Europe Fuarı’nda gururla yerlerini aldıklarını belirten Karsan CEO’su Okan Baş, bu başarıların karşılığını farklı kıtalardan aldıkları siparişlerle de perçinlediklerini belirterek;Karsan olarak, elektrikli araç teknolojilerinde öncü otomotiv markası BMW ile gerçekleştirdiğimiz stratejik işbirliği neticesinde, önce 2018 yılı Kasım ayında Jest Electric’i pazara sunduk ve ardından 8 metre elektrikli segmentinin ihtiyacına yanıt vermek adına Ar-Ge ekibimizle prototipini geliştirdiğimiz Atak Electric’i bu yıl seri üretime aldık. Araçlarımızın tasarlanıp üretilmesi ve dünya pazarlarına sunulması, 50 yılı aşkın deneyimi arkasına alan güçlü mühendisliğimiz ve sürdürülebilir çözüm üretme misyonumuzla gün geçtikçe gelişen ticari başarımızı ortaya koyar niteliktedir. Bugüne kadar Fransa, Almanya, Yunanistan, İtalya, Litvanya, İspanya, Portekiz, Romanya ve Slovakya gibi ülkelere 40’tan fazla teslim edilen ve kendi pazarını yaratan Jest Electric ile son olarak Güney Amerika pazarına da giriş yaptık. Bölgedeki toplu taşıma araçlarının elektrikliye dönüşüm sürecine biz de dahil olduk ve ilk kez Meksika’ya Jest Electric göndermeye başladık” diye konuştu.

Atak sahneye çıktı, siparişler başladı!

Jest Electric ile birlikte Atak Electric’in de dış pazarlardan talep görmeye başladığını dile getiren Okan Baş, “Kısa süre içerisinde geliştirip ürettiğimiz Atak Electric’i, geçtiğimiz Haziran ayı sonunda Münih’teki BMW Driving Academy’de tanıtmamızın ardından Busworld ile ilk kez uluslararası bir fuarda tüm dünyanın beğenisine sunmanın heyecanını ve haklı gururunu yaşıyoruz. 300 km menziliyle rakiplerine fark atan Atak Electric; Fransa, Romanya, Bulgaristan, Litvanya, Almanya ve İtalya gibi Avrupa ülkelerinden büyük ilgi görüyor. Atak Electric’in ilk siparişi, Paris’in ilk elektrikli toplu taşıma operasyonunu yapan firmadan geldi ve yeni siparişlerin de sinyalini aldık. Daha önce Jest Electric alımları da yapan  firma, bu siparişlerle hem araçlarımızdan, hem de Karsan olarak verdiğimiz hizmetten memnuniyetini göstermiş oldu. Yine Atak Electric için Fransa’nın önde gelen şehir içi toplu taşıma firmaları, geleceğe dönük hazırlanacak tüm projelerde bizimle çalışmaktan mutluluk duyacaklarını belirttiler. Busworld fuarının ardından başlamak suretiyle gerçekleştireceğimiz roadshow etkinliğiyle de tüm Avrupa’da aracımızı sergileyip yakından incelenmesini sağlamaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

300 km menzille rakip tanımayan Atak Electric!

Atak Electric’te görev yapan elektrikli motor, 230 kWh motor gücü ve 2.400 Nm tork üreterek kullanıcısına yüksek performanslı sürüş deneyimi sağlıyor. BMW tarafından geliştirilen beş adet 44 kWh bataryalarla toplamda 220 kWh batarya kapasitesi bulunan 8 m sınıfındaki Atak Electric, 300 km menziliyle rakiplerinin önüne geçerken alternatif akımlı şarj üniteleriyle 5 saatte, hızlı şarj üniteleriyle de 3 saatte şarj olabiliyor. Üstelik enerji geri kazanımı sağlayan rejeneratif fren sistemi sayesinde bataryalar yüzde 25’e kadar kendi kendini de şarj edebiliyor.

52 kişilik yolcu kapasitesi fark yaratıyor

Tamamen yenilenen ön ve arka yüzüyle dinamik bir tasarım çizgisine sahip olan Atak Electric, LED gündüz farlarıyla dikkatleri çekiyor. 10,1 inçlik multimedya dokunmatik ekranı, tamamen dijital 12,3 inçlik gösterge paneli, anahtarsız çalıştırma, USB çıkışları ile donatılan ve Wi-Fi uyumlu altyapı sağlayan Karsan Atak Electric, üstün teknolojisi, konforu, menzili ve kapasitesiyle rakiplerine fark atarak en modern toplu ulaşım çözümünü sunuyor. Atak Electric ayrıca, elektrik kontrollü havalı süspansiyon sistemiyle de konfor disiplininde de binek otomobilleri aratmıyor. Rakiplerinden çok daha fazla olmak üzere 52 kişilik yolcu kapasitesi sunan Atak Electric’te, 18+4 ve 21+4 katlanır olmak üzere iki farklı koltuk yerleşim seçeneği bulunuyor. Atak Electric; tamamen dijital 12,3 inçlik gösterge paneli, deri direksiyonu, panoromik görüş açısına sahip ergonomik ve modern kokpiti ile kullanıcısına konforlu sürüşler yaşatırken ECAS, ışıklar, klima, bluetooth, multimedya, navigasyon özelliklerinin yönetilebildiği ve batarya, şarj durumu ve lastik basıncını görüntülemeye imkan tanıyan 10.1 inçlik dokunmatik ekranı ile rakiplerinden keskin çizgilerle sıyrılıyor.

Kendi sınıfını yaratan Jest Electric!

Karsan’ın ilk elektrikli ürünü olan ve 2018 sene sonunda BMW Driving Academy’de tanıtılan 6 metrelik alçak tabanlı Jest Electric; 170 HP güç ve 290 Nm tork üreten BMW üretimi elektrikli motor ve yine BMW üretimi 44 ve 88 kWh bataryalarla tercih edilebiliyor. 210 km’ye kadar menzil sunarak bu anlamda sınıfının en iyi performansını gösteren Jest Electric’in enerji geri kazanımı sağlayan rejeneratif fren sistemi sayesinde bataryaları yüzde 25 oranında kendi kendini şarj edebiliyor. Yüksek manevra kabiliyeti, geniş iç mekanı, kompakt boyutlarıyla dar sokaklardaki kıvraklığı, dinamik tasarımı ve tırmanma performansıyla öne çıkan Karsan Jest Electric, sunduğu sessiz yolculuklarla geleceğe ışık tutuyor. 10,1 inçlik multimedya dokunmatik ekranı, tamamen dijtal gösterge paneli, anahtarsız çalştırma, USB çıkışları ile donatılan ve talebe bağlı olarak Wi-Fi uyumlu altyapı sağlayan Karsan Jest Electric, 4 tekerlekte bağımsız olan süspansiyon sistemiyle de konfor disiplininde de binek otomobilleri aratmıyor.

 
‘TOSFED Yıldızını Arıyor’ Projesinin Üçüncü Dönem Final Heyecanı 19-20 Ekim’de Başlıyor
 
Saygınlar İnşaat; Araç Parkını 40 Adet Ford Trucks İnşaat Kamyonu ile Genişletti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
‘TOSFED Yıldızını Arıyor’ Projesinin Üçüncü Dönem Final Heyecanı 19-20 Ekim’de Başlıyor
Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu tarafından, PETLAS ve Fiat sponsorluğunda ...
Otokar’ın Elektrikli KENT Otobüsü Busworld Europe’da Sergilenecek
Otokar, Busworld Europe’a yeni otobüsleriyle çıkarma yaptı. Dünyanın 50 ...
Petrol Ofisi Sosyal Lig’e, bir ödül de MMA The Smarties’den
Türkiye’nin fantezi futbol oyunu Petrol Ofisi Sosyal Lig, bu kez de küresel ...
 
Pirelli Anadolu Lisesi öğrencileri, Pirelli Motor Sporları Fabrikasını Ziyaret Etti
İtalyan lastik devi Pirelli’nin kurucusu olduğu Kocaeli Kartepe’deki Pirelli ...
Sektörün Öncülerinden Petrol Ofisi, Mühendisliğin Kariyer Buluşması TÜMKAF 2019’da Yer Aldı
Sektörün öncülerinden Petrol Ofisi, mühendisliğin kariyer buluşması TÜMKAF ...
Nitelikli İnsan Gücünün Yeniden Tanımlanması Konusu Mercek Altına Alındı
Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) tarafından bu yıl ...
 
Yakıt Tasarrufu Rekorları Kıran 25 Sürücü, Uluslararası Finalde!
Bu yıl beşincisi düzenlenen, yakıt tasarrufunu hedefleyen Optifuel Challenge ...
Sarp Intermodal’in Genel Müdür Yardımcılığı Görevine Özgür Arıkan Atandı
Sarp Intermodal’in Genel Müdür Yardımcılığı görevine Özgür Arıkan atandı. ...
Shell & Turcas, Karbon Ayak İzini Azaltacak Çevreci Yatırımlarına Devam Ediyor
Gerçekleştirdiği yenilikçi yatırımlarıyla Türkiye’de akaryakıt sektörüne ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyonum
sondakika
src
news
bus
truck
şoför
kamyoncu
haberler