GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Otomotiv Sanayii Derneği’nin Genel Sekteri Özlem Güçlüer Oldu!
Otomotiv Sanayii Derneği’nin Genel Sekteri Özlem Güçlüer Oldu!
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
21 Aralık 2018 Cuma - 12:26

Lassa, 4.000’e Yakın Çiftçiye Destek Oldu

Brisa, ‘Lassa Sevdamız Toprak, Yarınlarımız Ortak’ sosyal sorumluluk projesi kapsamında 230 köy ziyaretiyle 4.000’e yakın çiftçiye, iyi tarım uygulamaları ve tarım araçlarının verimli ve emniyetli kullanımı konularında danışmanlık hizmeti verdi.

Lassa, 4.000’e Yakın Çiftçiye Destek Oldu

Lassa tarım danışmanları, 2018’de Adana, Konya ve İzmir çevresinde 230 Köy Ziyaretiyle 4.000’e yakın çiftçiye sürdürülebilir tarım ve araçların yüksek performanslı kullanımı hakkında destek oldu. Türkiye lastik sektörü firmalarından Brisa’ya ait Lassa, ‘Sevdamız Toprak, Yarınlarımız Ortak’ projesi kapsamında Türkiye’nin tarım illerini gezerek Konya, Adana ve İzmir illerinde köyleri ziyaret ederek iyi tarım uygulamaları ve tarım araçlarının kullanımı konusunda eğitimler ve buluşmaları düzenledi. 2018 yılında 104.000 km yol kat eden Lassa ekipleri, 230 köy ziyaretiyle 4.000’e yakın çiftçiye ulaştı,  her hafta düzenli buluşmalarla çiftçilerle bir araya geldi.

Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, “Türkiye’nin tarımsal gelişimle hem ekonomik hem de sosyal bir atılım gerçekleştirebileceğine inanıyoruz. Bu doğrultuda çiftçilerin büyük bir özveriyle yaptıkları çalışmalara 'Lassa Sevdamız Toprak, Geleceğimiz Ortak' projemizle katkı sağlıyoruz. Lassa Tarım Danışmanları da gerek yıl içinde belirli dönemlerde ülkemizin tarım alanlarını gezerek gerek yıl boyunca sürekli olarak 3 kritik tarım ilinde çiftçilerin yanında yer alarak önemli bir sorumluluğu yerine getiriyor. Çiftçiler yeni tanıştıkları iyi tarım uygulamaları ile toprağı gözeterek verimlilik ve sürdürülebilirlik sağlamanın yollarını öğreniyor. Aynı zamanda toprağa temas eden lastiğin önemini kavrıyor ve tarım araçlarına özel 5 yıl garantiyle sunduğumuz lastiklerle yüksek verimlilik, emniyet ve performans sağlıyor. Böylece Konya, Adana ve İzmir başta olmak üzere çeşitli bölgelerde başarı hikayeleri yarattık. Çiftçiler, Tarım Kredi Kooperatifleri ve bayilerimizle birlikte omuz omuza çalışmaya ve ülkemiz için değer yaratmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu. 

Lassa uzmanları, çiftçilere lastik kullanımı ile ilgili şu tavsiyelerde bulunuyor:

  • Tohum yatağını açarken kullanılan lastik genişliği, tohum yatağına zarar vermeyecek şekilde seçilmeli, gerekirse lastik değiştirilerek ince taban kullanılmalı
  • Yanlış hava basınçlı lastik ile ekim alanına girmek toprağın gereğinden fazla sıkışmasına sebep olarak verimi azaltacaktır. Bu nedenle lastik hava basınçları düzenli aralıklarla kontrol edilmeli.
  • Fazla yakıt tüketimine sebep olarak ekonomik ve çevresel zarar yaratması nedeniyle yanlış hava basınçlı lastiklerle tarla sürülmemeli
  • Lastik ömrünü azalttığı için lastiklerin içine ağırlık yapması için su koyulmamalı
  • Patinaj yakıt tüketimini artırdığı için lastik seçerken ekim, sürüm sırasında daha az patinaj yapan desenler seçilmeli
  • Sürüş emniyeti için reflektör vb. güvenlik araçlarından yararlanılmalı

 

Lassa Tarım Danışmanları’nın belirlediği iyi tarım uygulamalarına yönelik başlıca önerileri ise şöyle;

  • Kuvvetli bir bitki yetiştirmek için öncelikle toprak, iklim, su koşullarına uygun tür, çeşit anaç ile uygun yer seçilmeli.
  • Erozyona karşı toprak su muhafaza tedbirleri alınmalı, çoraklık, taban suyu gibi sorunlar varsa ıslah, drenaj, tesviye işleri yapılmalı 
  • Üretimde kullanılacak tohum, fide ve fidan gibi üretim materyalleri TKB’den üretim izinli, tescilli ve sertifikalı materyallerden seçilmeli
  • Uygun zaman ve miktarda gübreleme için yılda en az bir defa toprak analizi, ihtiyaç duyulduğunda ise yaprak analizi yaptırılmalı
  • Ekilecek kültür bitkisine ait sağlıklı ve güvenilir tohum yatağı oluşturulmalı
  • Toprak işlenirken uygun ekipman ve lastik seçilmeli
  • Bitki hastalık ve zararlıları ile mücadelede öncelikle kültürel önlemler, fiziksel, biyolojik, mekanik mücadele ile tuzak kullanımı gibi biyoteknik yöntemler uygulanmalı son çare olarak kimyasal mücadeleye başvurulmalı
  • Tarım uygulamaları her canlının doğal dengenin bir halkası olduğu bilinciyle gerçekleştirilmeli.

 

 
Demirkol Lojistik, Tırsan'ı Tercih Etti
 
C2 mi, L2 mi, R2 mi?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
2019 Avusturya Geçiş Ücretleri Belli Oldu
1 Ocak 2019'dan itibaren uygulanacak olan Avusturya geçiş ücretleri belli oldu.
Köprü Cezaları Siliniyor
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, FSM ve 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nden geçtiği ...
UN RO-RO VAKASI
UN Ro-Ro 1994 yılında UND üyesi yaklaşık 40 kadar girişimci üyenin, Avrupa’ya ...
 
Ford Trucks Dakar’da Yarışacak
Ford Trucks tarafından desteklenen ralli takımı VDR Truck Racing, Dakar ...
FSM Köprü Cezalarında Sıcak Gelişme
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden geçtiği ...
SOCAR ve BP, Türkiye’de Yeni Bir İş Ortaklığı Planlıyor
BP ve SOCAR Türkiye, Türkiye’de dünya standartlarında bir petrokimya kompleksi ...
 
MAN TGE, Türkiye’de İlk Kez Görücüye Çıktı
MAN’ın hafif ticari araç portföyünü oluşturan MAN TGE’nin ilk tanıtımı, ...
''2023 İhraç Hedefimiz 50 Milyar Dolar''
TOBB Ulaştırma ve Lojistik Sektör Meclisi Koordinasyon Toplantısı Ulaştırma ...
''Türkiye Beton Üretiminde 2009'dan Beri Avrupa Lideri''
Türkiye Hazır Beton Birliği'nin, İMO İstanbul Şubesi'nde söz alan Birlik ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
truck
dikkat
haberler
kamyonum
news
şoför
treyler
türkiye
bus