GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 2 Kilometre Tır Kuyruğu Oluştu
Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 2 Kilometre Tır Kuyruğu Oluştu
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An 'Emergency Epidemic Situation', Which Will Be İn Place

Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An "Emergency Epidemic Situation", Which Will Be İn Place

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
4 Aralık 2019 Çarşamba - 10:43

OPET Hız Kesmeden Büyüyor

2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.

OPET Hız Kesmeden Büyüyor

Türkiye’nin önde gelen akaryakıt dağıtım şirketlerinden OPET, müşteri odaklı iş anlayışı doğrultusunda hayata geçirdiği çalışmaların itici gücüyle 2019 yılında da büyümeye devam etti. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in 2019 yılındaki performansını değerlendirmek ve 2020 yılı hedeflerini paylaşmak üzere bir basın buluşması düzenledi. Cüneyt Ağca, “2018’de küçülen, 2019 yılında ise değişim göstermeyen akaryakıt dağıtım pazarında yüzde 5 ile sektördeki en yüksek büyümeyi gerçekleştirerek, pazar payımızı yüzde 19’un üzerine çıkardık” dedi. Ağca, 2020 yılında pazarın yüzde 1.5 büyümesini beklediklerini belirterek, OPET’in yüzde 4 büyüyerek, yüzde 19.5’luk pazar payına ulaşmasını hedeflediklerini belirtti.  

Akaryakıt dağıtım sektörünün 2019 yılında yatay bir seyir izlediğini dile getiren Cüneyt Ağca şöyle devam etti: “OPET 2019 yılında hem ay bazında yüksek satış hacmi ile önemli başarılara imza attı hem de tarihinin en yüksek pazar payına ulaştı. Hedefimiz  bu başarılarımızı koruyarak stratejimiz doğrultusunda 2022 yılında pazar lideri olmak.”

ULTRAMARKET SAYISI 2020’DE 200’E ÇIKACAK

Cüneyt Ağca, 2020 yılında akaryakıttan elde edilen gelirin yüzde 10-15’ini akaryakıt dışı gelirlerden sağlamayı hedeflediklerini belirterek sözlerine şöyle devam etti: “OPET olarak yüksek kaliteli ürünlerimiz, istasyonlarımızdaki farklı hizmetlerimiz, müşterilerimize sunduğumuz kampanyalarımız, müşteri memnuniyetine gösterdiğimiz duyarlılık ve  sosyal sorumluluk projelerimiz ile müşterilerimizin 15 yıldan bu yana aralıksız en çok tercih ettiği marka olmaya devam ediyoruz. 2019 yılı başında sektörde standartları değiştirecek büyük bir perakende hamlesine imza attık ve istasyonlarımızda yer alan ‘Fullmarket’leri 10 kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri ‘Ultramarket’e dönüştürme çalışmalarımıza başladık. Şu anda Türkiye’nin değişik noktalarında 74 Ultramarketimiz bulunuyor, bu sayıyı yıl sonuna kadar 100’e önümüzdeki yıl ise iki katına yani 200 Ultramarket isyasyonuna çıkarmayı planlıyoruz. ” 

Cüneyt Ağca, 4-5 Aralık tarihlerinde düzenlenen Perakende Günlerinin ana sponsoru olduklarını ve fuarda yer alacaklarını ifade ederken, perakende sektöründeki değişimi ve dünya trendlerini anlatan ufuk açıcı bir oturum düzenleyeceklerini belirtti. Akaryakıt istasyonlarında, araçların her türlü ihtiyacının yanı sıra müşterilerine de alternatif hizmetler sunduklarını belirten Ağca, “Ultramarket konsepti ile yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında; tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası haline geldik. İstasyonlarımızı müşterilerimiz için keyifli vakit geçirebilecekleri birer yaşam alanı haline getirdik” dedi. Dönüşüm kapsamında alanlarının en iyi markalarıyla işbirliği yaptıklarını vurgulayan Ağca, “Divan Grubu’nun “in Bakery by Divan” markası, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş’ın yanı sıra, Lipton’un taze demleme çayını ve kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks’ı eklediklerini söyledi. Dardanel’in “Mister No” markasının yanı sıra kişisel bakım ve kozmetikte Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, teknolojik ürünlerde Ttec ve araç bakım ürünleri markası Automix ile konseptimizi zenginleştirdik. Oyuncak kategorisinde ise Ultramarket projesine özel geliştirilen “Toyzz Shop Yolda”yı çocuklar için ürün grubumuza ekledik” ifadelerini kullandı.

OPET’in ikinci markası olan Sunpet için de 2020 yılında yatırım ve iletişim desteği planladıklarını belirten Cüneyt Ağca,  Sunpet ile ilgili çalışmalarımıza hız vereceğiz, bayi sayısını da ilave istasyonlarla artırmayı planlıyoruz” dedi.  

Yeni teknoloji dizel motorlarda kullanılması zorunlu hale gelen ADBlue ürünü ve bu konudaki yatırımları hakkında da bilgi veren Cüneyt Ağca, “ bu konuda kendi üretimimizle müşterilerimize OPET standardında yüksek kaliteli ADBlue ürünü sunuyoruz” dedi.   

“MÜŞTERİLERİMİZ ILE DUYGUSAL BAĞ KURUYORUZ”

OPET’in bu yıl yine  “Lovemark” seçildiğini belirten Ağca sözlerine şöyle devam etti: “Bizi rakiplerimizden ayrıştıran en önemli özelliğimiz müşteri memnuniyetine gösterdiğimiz özen ve bu konudaki sürdürülebilir çalışmalarımız. Bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde müşterilerimizin hayatında kalıcı bir yere sahibiz. Çünkü müşterilerimizi dinliyor, beklentilerini anlıyor ve her koşulda yapılamayanı yapıyoruz. Aldığımız geri bildirimlerimizle mevcut standartlarımızı koruma ve üzerine çıkma hedefiyle çalışıyoruz.”

OPET’in üstün hizmet hedefinin yanı sıra topluma olan sorumluluğunun da bilinciyle hareket ettiğini ifade eden Cüneyt Ağca, “Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projeleri ile fark yaratıyoruz. Türkiye’nin yakından takip ettiği ve büyük bir değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinç değişikliği gerçekleştirdik.  Kadın Gücü projemiz her geçen gün daha hızla büyüyor ve mesleğin cinsiyeti olmadığını algısının toplumsal düzeyde benimsenmesini sağlıyor. Öte yandan Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı ve Trafik Dedektifleri Projelerimiz ve Troya bölgesindeki çalışmalarımız ile ülkemize değer katmaya devam ediyoruz.” diye konuştu.

 

 
Capacity AVM’de Mercedes-Benz Efsane Otomobiller Sergisi
 
Tırsan, Çözüm Özünde Temalı 28. Kalite Kongresi’ne Ana Sponsor Oldu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Petrol Ofisi Yeni İstasyonunu Pendik’te Açtı
Petrol Ofisi, Pendik’te Mirap Akaryakıt’ı da istasyon ağına kattı. Yakacık ...
Shell, Plastik Atıklardan Kimyasal Hammadde Üretimine Başladı
Shell, piroliz yöntemi ile doğada zor çözünen plastiklerin geri dönüşümünden ...
GO, '5 Yıldızlı Mükemmellikte Yetkinlik' Sertifikasını İkinci Kez Aldı
Türkiye’nin köklü enerji şirketi İpragaz’ın akaryakıt sektöründeki dinamik ...
 
Yol Emniyeti Konferansları 10 yıldır Aralıksız Devam Ediyor
Shell, bu yıl 10. kez düzenlediği Yol Emniyeti Konferansı’nı ‘Hedef Sıfırı ...
Dizel Araçların Sonu Yakın!
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından hem çevreye hem de insanlara zarar ...
Shell, Akaryakıt Kategorisinde ‘En Cool Marka’ Seçildi
Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğinde bu yıl beşincisi gerçekleştirilen ...
 
Enerjisi Güzel Takımdan Anlamlı Galibiyet
Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden Total Oil Türkiye’nin ana sponsoru ...
TOTAL RUBIA 7 Bin 600 Kilometre Yol Kat Etti
Türkiye'de 29 yıldır madeni yağların üretimi ve pazarlanması alanlarında ...
Akaryakıt Fiyatlarına Bugünden İtibaren Geçerli Olmak Üzere Zam Yapıldı
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası tarafından motorine zam yapıldığı açıklandı.
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
sondakika
src
kamyonum
treyler
news
fahrer
Kamyon
dikkat