GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Türkmenbaşı'ndan Bakü'ye Sefer Yapan Ro-Ro Gemisi Türkmenistan'a Dönerek Karantina Altına Alınacak
Türkmenbaşı'ndan Bakü'ye Sefer Yapan Ro-Ro Gemisi Türkmenistan'a Dönerek Karantina Altına Alınacak
Eyyübiye Belediyesi Temizlik Çalışmalarını Aralıksız Sürdürüyor
Eyyübiye Belediyesi Temizlik Çalışmalarını Aralıksız Sürdürüyor
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
31 Ekim 2019 Perşembe - 10:33

Uluslararası Nakliyeciler Derneği'nden Bilgilendirme!

Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) resmi sitesinden Irak'a nakliyecilik yapacak kişiler için önemli bir açıklamada bulundu.

Uluslararası Nakliyeciler Derneği nden Bilgilendirme!

siteden yapılan açklamada;

Bilindiği üzere, Irak'a ithalatı yasaklanmış ya da kısıtlanmış veya belli şartlara bağlanmış ürünlerin Irak'a giriş yasağı bulunmaktadır.

Erbil Gümrük Ateşeliğimiz ile yapılan istişarelerde, son zamanlarda yoğun bir şekilde Irak'taki ithalatçı firmaların, taşımacı firmalara farklı güzergahlar üzerinden taşıma yapılması durumunda bir sıkıntı yaşamadan geçişlerin sağlanacağına dair şifahi garanti verdikleri öğrenilmiştir.
 
Ancak bilinmelidir ki zaman zaman, alternatif güzergahlardaki sınır idarelerinde yapılan denetimlerde veya  sorunsuz geçiş garantisi veren ithalatçı/muamelatçının başvurduğu yöntemlerin sonuçsuz kalması neticesinde sevkiyatlar hakkında işlem tesis edilebilmekte, hukuki süreç başlatılabilmekte, bu durumlarda da asgari 30.000 $ olmak üzere (genellikle 60.000-70.000$) cezalar tatbik edilmekteyakalanan eşya imha edildiği gibi sürücü ve eşya sevkiyatında kullanılan araç aylarca alıkonularak gümrük sahasından çıkışına izin verilmemektedir.

Bu süreçte, sürücü ve aracın serbest bırakılması için teminat yatırması gereken ithalatçının da sorumluluktan kaçınarak ve yüksek miktardaki teminat miktarlarını yatırmayarak sürecin uzamasına ve sürücülerimiz/taşımacı firmalarımızın mağduriyetlerinin derinleşmesine yol açtığı müşahade edilmektedir. Dolayısıyla, taşımacı firmalarımız bu süreçte navlun bedelini alamadıkları gibi karşılaştıkları maliyetlerin neredeyse tümüne katlanmak durumunda kalmakta ve tamamıyla zararlı çıkabilmektedir.
 
Diğer taraftan, söz konusu durumlarda alıkonulmak suretiyle haklarında tedbir uygulanan sürücü ve araçların yardım taleplerine karşı gerek Başkonsolosluğumuz gerekse hem Gümrük hem Ticaret Ataşeliklerimizce imkanlar ve kurallar çerçevesinde her türlü destek verilmeye çalışılmakta, konu mahkemeye intikal etmemişse muhatap idareler nezdinde her türlü girişimde bulunulmakta, takip süreci can ve mal güvenliği bakımından vatandaşların serbest bırakılarak yurda dönmelerine kadar devam etmekte, hukuki süreçlerde ise imkanlar ölçüsünde her türlü danışma ve yönlendirme hizmeti sunulmaya çalışılmaktadır. 
 
Bu itibarla, taşımacılarımızın farklı güzergahlar üzerinden özellikle ek uygulamalara konu ürünler kapsamında yapacakları sevkiyatlar için ithalatçıdan önceden gerekli teminatları [navlun + teminat (yaklaşık 60.000$)] almadan iş üstlenmemelerinin daha uygun olacağı değerlendirilmektedir. Aksi durumda hukuki süreçlerde ülke temsilciliklerimizin hukuki danışmanlık, bilgilendirme ve yol gösterme dışında davalara doğrudan müdahil olma, kefalet sağlama, teminat yatırma, avukat temin etme imkan ve yetkilerinin bulunmadığının bilinmesi önemlidir.
 
Önemle duyurulur. Denildi.

 
Kögel Shows Off Two Trailers In Lyon
 
UND, Eylül 2019 Karayolu Taşıma İstatistiklerini Açıkladı!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Tofaş, ‘Yapay Zeka Veri Analisti Programı’nı Hayata Geçirdi!
Tofaş, teknoloji ve dijital dönüşüm alanında hayata geçirdiği çalışmalara ...
Ford Otosan, ‘Paketleme Dizayn ve Test Merkezi’ni Tanıttı
Ford Otosan, tamamen kendi iç kaynakları ile şirket bünyesinde sıfırdan ...
IVECO Magirus, Dünyanın İlk CNG’li Yangın Söndürme Aracını Tanıttı
IVECO Magirus, dünyanın ilk CNG’li (Sıkıştırılmış doğal gaz) yangın söndürme ...
 
Dünya, Elektrikli Araçları İstanbul’da Konuşacak!
Her biri alanında uzman yerli ve yabancı mühendisler, otomotiv endüstrisindeki ...
"LPG ile Köprü Geçişini Bedavaya Getirmek Mümkün"
Akaryakıt fiyatlarının sürekli artması araç kullanıcılarını alternatif ...
TREDER, Sektörün Temsilcilerini Ağırladı
Avrupa’nın treyler üreticilerinin çatı kuruluşu olan CLCCR (International ...
 
Dizel Yakıt, Doğalgaz ve Elektrikle Çalışan Çevre Dostu MAN Şehir Otobüsleri Sergilendi!
MAN Truck & Bus, Brüksel’deki Busworld Europe 2019’da MAN ve NEOPLAN markalarının ...
Sayısal Takograf Yönlendirme Komitesi 10. Toplantısı Ankara'da Gerçekleştirildi
Sayısal Takograf Yönlendirme Komitesi 10. Toplantısı 23 Ekim 2019 Çarşamba ...
Karsan, Konforlu ve Ekonomik Yolcu Otobüsü Star ile Star Okul Otobüsü’nü Yeniledi
Toplu taşıma sistemleriyle her kente uyum sağlayabilecek modern çözümler ...
 
Nuray PEKCAN
BU DA GEÇER
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
haberler
kamyoncu
sondakika
truck
türkiye
lkw
kamyonum
src