Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
WE WANT TO BE THE BEST QUALITY, NOT THE BIGGEST

WE WANT TO BE THE BEST QUALITY, NOT THE BIGGEST

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
31 Temmuz 2019 Çarşamba - 21:33

Yeni Mercedes-Benz Sprinter, Müşterileri ile Buluştu!

Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar, Mayıs-Temmuz ayları arasında İstanbul, Bursa, Ankara, Antalya ve İzmir’de yer aldığı etkinlikler kapsamında, yeni Mercedes-Benz Sprinter’ı müşterileri ile buluşturdu.

Yeni Mercedes-Benz Sprinter, Müşterileri ile Buluştu!

Yeni Mercedes-Benz Sprinter’ın Mayıs ayı itibarıyla satışa sunulmasının ardından Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar İcra Kurulu Üyesi Tufan Akdeniz, Satış Müdürü Serdar Yaprak, Pazarlama Müdürü Onur Ahi, 2. El Satış Müdürü Faruk Özer ve Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Soner Gönültaş’ın katılımıyla İstanbul’da sponsor olduğu etkinliklerle başlayan organizasyonlar, Bursa, Ankara, Antalya ve İzmir ile tamamlandı.

Mercedes-Benz Türk Hafif Ticari Araçlar, İstanbul’da Mayıs ve Haziran aylarında İSTAB (İstanbul Taşımacılar Birliği Derneği), TTDER (Turizm Taşımacılar Derneği) ve İSAROD’un (İstanbul Umum Servis Aracı İşletmecileri Esnaf Odası) düzenlemiş olduğu organizasyonların destekçisi olarak Yeni Sprinter’ı müşterilerinin beğenisine sundu. İstanbul’da düzenlenen ilk etkinliklerin akabinde Haziran ve Temmuz aylarında Bursa Mengerler bayii, Ankara Mengerler, Koluman Ankara ve Hasmer bayii, Antalya Hastalya bayii, İzmir Mengerler Egemer ve Has İzmir bayii ile birlikte düzenlenen etkinliklerde İstanbul dışındaki müşterilere de yeni nesil Sprinter tanıtıldı.

Yeni Mercedes-Benz Sprinter

Türkiye’de satışa sunulduğu 1996 yılından günümüze, hafif ticari araçlar sınıfında fark yaratan Mercedes-Benz Sprinter; Mayıs ayı itibarıyla yenilenerek “Sprinter Sana Yakışır” sloganı ile satışa sunuldu. Minibüs, Panelvan ve Kamyonet olmak üzere 3 ana seçenekte 1.700’ü aşkın farklı seçeneği sunulan yeni Sprinter, müşterilerin talep ve beklentilerini karşılamak üzere tasarlandı. Aracın temelini, maksimum seviyede modüler bir yapı konsepti oluşturuyor. Bu modüler yapı konsepti ile şehir içi ve şehir dışı yolcu taşımacılığı yapan, okul ve personel servisi hizmeti veren, nakliye ve kurye hizmetleri gerçekleştiren firmalar için yeni çözüm önerileri sunuluyor.

Yeni nesil Sprinter Minibüs’te 13+1’den 22+1 kişiye kadar seçenekler

Türkiye’deki 20 yılı aşkın Sprinter deneyiminin ardından Yeni Sprinter Minibüs; ister personel, ister okul aracı olarak, 13+1’den 22+1 kişiye kadar sunmuş olduğu sınıfının en geniş ürün yelpazesi ve standart olarak sunduğu ayarlanabilir 3 noktalı emniyet kemerli yenilenen koltukları ile her koşulda güvenli bir ortam yaratıyor. Yeni Sprinter’da hem ön hem de yolcu bölümü için ayrı klima sistemi, yeni iç yan kaplamalar, arka hoparlörler, her koltuk sırası için USB girişleri ve telefon koyma yerleri ile de konforlu yolculuk deneyimi artıyor.

Yeni Sprinter’ın 5 ton azami yüklü ağırlığa sahip araçlarda kalın teker seçeneği yer alıyor. Bu özellik sayesinde araçlar yüksek yolcu ve taşıma kapasitelerinde bile daha düşük bir yakıt tüketimi sağlıyor.

Yeni Sprinter Minibüs, sahip olduğu elektrik destekli deri direksiyon simidi, süspansiyonlu sürücü koltuğu ve hız sabitleyici seçeneği ile sürüş konforunu artırırken; USB ve Bluetooth arayüzlü, yüksek çözünürlüklü, geniş dokunmatik ekranlı, akıllı telefon entegrasyonlu Mercedes-Benz multimedya sistemi ile de sürüş keyfine eğlence katıyor. Yeni Sprinter Minibüs modellerinde standart olarak sunulan multifonksiyonel direksiyon sayesinde, hem 5 inç ekrana sahip renkli gösterge panelindeki, hem de 10 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik multimedya sistemindeki fonksiyonlara erişim sağlanıyor.

Teknolojik özellikleriyle segmentinde konforlu bir deneyim

Yeni Mercedes-Benz Sprinter’da arkadan itiş ya da önden çekiş seçenekleri sunuluyor. Önden çekişli araçlar, arkadan itişli araçlarla karşılaştırıldığında aracın yük taşıma kapasitesi 50 kg artıyor. Ayrıca önden çekişli araçların 80 mm daha alçak olan yükleme eşiği de ticari kullanımda yüklemeyi önemli oranda kolaylaştırıyor ve kullanım konforunu artırıyor.

Önden çekişli Sprinter modellerinde sunulan 9 kademeli tork konvertörlü otomatik şanzıman, ticari araç pazarında önemli bir yenilik olarak dikkat çekerken, kendini kanıtlamış 6 ileri manuel şanzıman da Yeni Sprinter’in öne çıkan özellikleri arasında yer alıyor. Otomatik şanzımanın vites oranları yakıt ekonomisi ile atak sürüş özellikleri arasında mümkün olan en iyi dengeyi sağlıyor. Yeni şanzımanın beraberinde getirdiği bir diğer önemli avantaj ise daha düşük ses seviyesine bağlı olarak artan yol konforu. Geliştirilmiş 6 ileri manuel şanzıman ise vites kolunda rahatsız edici titreşimlerin önüne geçen yapısıyla kullanım konforunu destekliyor.

Yeni nesil Sprinter’da ergonomik tasarımlı konforlu koltuklar, anahtarsız çalıştırma ve optimize edilen iklimlendirme sistemi, öne çıkan yenilikler arasında yer alıyor. Ayrıca, kullanım amacına göre şekillendirilebilen saklama alanları da kullanıcıların kabin içinde düzeni sağlamasını kolaylaştırıyor.

Yeni nesil Sprinter ile güvenlik donanımlarında yüksek standart

Tüm jenerasyonlarında güvenlik alanındaki standartları belirleyen yeni Mercedes-Benz Sprinter, alanında çıtayı yeniden belirliyor. Mesafe takip sistemi DISTRONIC, “Aktif Fren Asistanı”, “Aktif Şerit Takip Asistanı” ve yorgunluk uyarısı “ATTENTION ASSIST” gibi elektronik asistanlar sürüş güvenliğinde sürücüye destek oluyor. Bu donanımlara ek olarak, kendi kendini temizleyebilen ve görüntüyü iç dikiz aynasına aktaran “Geri Görüş Kamerası”, 360 derece görüş açısına sahip modern park yardımcısı veya silme işlemi esnasında maksimum görüş alanı sunan entegre “Yağmur Tipi Silecek Sistemi”, yeni nesil Sprinter ile birlikte yeni sürüş destek sistemleri olarak sunuluyor.

Yeni Mercedes-Benz Sprinter Teknik Özellikleri

 

416 CDI

516 CDI

Motor

Silindir sayısı

4

4

Motor hacmi [cm³]

2143

2143

Nominal güç  [Bg/Kw]

163Bg / 120 Kw @ 3800 dev/dak

163Bg / 120 Kw @ 3800dev/dak

Maksimum tork  [Nm]

360 Nm @ 1400-2400 dev/dak

360 Nm @ 1400-2400 dev/dak

Egzoz emisyonu

Euro VI

Euro VI

Şasi ve Tahrik Sistemi

Çekiş 

Arka

Arka

Azami Yüklü Ağırlık [kg]

4.100

5.000

Debriyaj

Tek Plakalı Kuru Kavrama

Tek Plakalı Kuru Kavrama

Şanzıman

6 İleri Manuel Şanzıman

6 İleri Manuel Şanzıman

Yakıt Tankı ve Elektronik Sistemler

Yakıt deposu [L]

71

71

Yakıt Türü

Dizel

Dizel

AdBlue Deposu [L]

22

22

Akü 

12 V / 92 Ah

12 V / 92 Ah

Lastikler 

 

 

Ön

235/65 R 16

225/75 R16 C

Arka

235/65 R 16

285/65 R16 C

 

 
Kögel presents its Russian portfolio
 
Avrupa’nın En Büyük Ve En Teknolojik Low-Bed Fabrikasını Faaliyete Geçirdi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Türktraktör Yurt Dışı Satış Cirosunu %45 Artırdı
TürkTraktör, 2019’un ilk yarısında yurt dışı satış adedini geçtiğimiz ...
Yenilemek İçin Zaman Kaybetmeyin!
Çekya otoyollarında işletmeci firma değişikliği nedeniyle 1 Aralık’tan ...
O Parçalar Nasıl Üretiliyor?
ROTA, kalite odaklı üretim anlayışını v çeki kolu ürünü üzerinden hazırladığı ...
 
Doğan Holding CFO’luğuna Bora Yalınay Atandı
Enerji, akaryakıt perakendesi, finans, internet-eğlence, sanayi, otomotiv, ...
Türk Otomotiv Tarihinin En Büyük İhracatı Gerçekleşmek Üzere!
Anadolu Isuzu, Türkiye’de kısa sürede büyük başarılara imza atan midibüsü ...
Fiat'ın 6 Milyonuncu Aracı Banttan İndi!
Türkiye otomotiv sanayisinin öncü kuruluşu Tofaş, 6 milyonuncu aracını ...
 
Ford Otosan Mühendislerinden Bir İlk!
Güçlü Ar-Ge geleneğiyle motor ve arka akstan sonra araçtaki en önemli ...
Anadolu Isuzu'nun Madeni Yağ Tercihi Castrol
Ticari araç sektörünün önde gelen markalarından Anadolu Isuzu, Türkiye’nin ...
Bilgi Teknolojileri Araştırmasının Sonuçları Açıklandı!
Türk otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD tarafından ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Ötekileştirme
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
Kamyon
sondakika
türkiye
lkw
fahrer
truck
kamyonum
şoför
dikkat