GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
mercedes, kamyon,
OSS Derneği, Üyeleriyle Yelken Etkinliğinde Bir Araya Geldi
OSS Derneği, Üyeleriyle Yelken Etkinliğinde Bir Araya Geldi
BP, Bir Depoda 59 Km'ye Kadar Daha Fazla Yol İmkanı Sunarak Türkiye’de Bir İlke İmza Atıyor
BP, Bir Depoda 59 Km'ye Kadar Daha Fazla Yol İmkanı Sunarak Türkiye’de Bir İlke İmza Atıyor
SOPHIE HOFMANN MEETS OLD ACQUAINTANCES ON HANKOOK RACE TYRES IN THE AUDI SPORT SEYFFARTH R8 LMS CUP

SOPHIE HOFMANN MEETS OLD ACQUAINTANCES ON HANKOOK RACE TYRES IN THE AUDI SPORT SEYFFARTH R8 LMS CUP

1 2 3 4 5 6
6 Eylül 2019 Cuma - 10:58

ZF, Frankfurt Otomobil Fuarında Yeni Nesil Mobilite Çözümlerini Sergileyecek!

ZF, otomobiller için hibrit ve elektrikli tahrik sistemleri, otonom sürüş için sistem çözümleri, entegre güvenlik ve yenilikçi şasi teknolojileri alanlarındaki ürünleriyle atılım yapıyor.

ZF,  Frankfurt Otomobil Fuarında Yeni Nesil Mobilite Çözümlerini Sergileyecek!

ZF, önümüzdeki günlerde düzenlenecek Frankfurt Otomobil fuarında yeni nesil mobilite çözümlerini sergileyecek. Grup, başlattığı ürün atılımları ile hibrit ve elektrikli araçlar, aktif şasi sistemleri, entegre güvenlik ve otonom sürüş için daha cazip çözümler içeren portföyünü genişletmektedir. ZF bu sayede odak noktasını, tüketiciye vaat edilen ile gerçek hayattaki mobilite arasındaki dengesizliğin ele alındığı #MobilityLifeBalance kampanyasında da öne çıkarılan, son kullanıcıların mobilite isteklerine doğru kaydırıyor.

Teknoloji grubunun bu stratejik hareketi ile artık daha iyi ve daha sürdürülebilir mobilite çözümlerinin sunulması hedefleniyor. ZF araç teknolojisi için düzenlediği iletişim kampanyası ile bu konuyu öne çıkarıyor. ZF Friedrichshafen AG Yönetim Kurulu Başkanı Wolf-Henning Scheider şunları söyledi: “Geliştirdiğimiz çözümlerle, daha iyi ve daha sürdürülebilir bir mobilite imkanı sunabiliyoruz. Hedefimiz güvenli mobilite, otonom, konforlu ve uygun fiyatlı çözümler. Herkes için, her yerde, her zaman. Bunu ancak, gerçekleştirdiğimiz inovasyonlarla pazarı ikna etmeyi etkin şekilde sürdürebilirsek başarabiliriz.”

Tamamen Elektrikli ve Hibrit

ZF elektromobilite alanında iki koldan ilerliyor. Plug-In Hibrit araçlar için sunduğu yeni 8 vitesli otomatik şanzıman ile elektrikli araçlar segmentinde yeni nesil bir grubun temelini atıyor. Yeni hibrit sistem yüksek performansı yalnızca elektrikli tahrikle sağlıyor. Bu tamamen akü ile çalışan araçlar ve uygulama biçimleri için etkin bir alternatif. Otomobil üreticileri, yeterli akü kapasitesi bulunduğu sürece, daha uzun yolculuklar ve daha yüksek performans için konvansiyonel  motoru da bulunan elektrikli araç "EVplus" ‘ı müşterilerine sunarken bu çözümü kullanabilirler. Modüler yapı blokları sistemi ile üreticilere tam esneklik sağlanıyor. Fiat Chrysler'in (FCA), küresel otomatik şanzıman tedarikçisi alanında ZF'yi tercih etmesi ve bir diğer uluslararası üretici BMW’nin  yeni nesil 8 vitesli şanzımanı tercih etmesi, bu çözüme olan rağbetin giderek arttığını gösteriyor..

İki Vitesli Elektrikli Sürüş Sistemi, Verimi ve Menzili Arttırıyor

ZF, hibrit tahrik sistemine paralel olarak, tamamen elektrikle çalışan aksamlar da geliştiriyor. Bu alanda binek otomobiller için geliştirilen yeni elektrikli iki vitesli tahrik sisteminin dünya çapındaki lansmanı önemli bir adım. Bu kompakt konseptte, maksimum 140 kW (190HP) güç sağlayan elektrik motoru, iki aşamalı şalter elemanı ve güç elektroniği bir araya geliyor. Bu sayede batarya şarj aralığı, tek kademeli bir sürüş sistemine göre %5'e kadar artırılabiliyor.

Otonom Sürüş İçin Sistem Çözümleri

"Flying Carpet 2.0" sezgisel şasi sisteminde; kontrol süspansiyonu, fren ve direksiyon sistemlerini kontrol eden kapsamlı sensörler ve akıllı algoritmalar kullanılmaktadır. Bu da araç üst yapısını, bozuk yollardan ve dinamik sürüş etkilerinden büyük ölçüde kurtarıyor. Daha fazla konforun yanı sıra, daha iyi kullanım ve güvenlik de sağlıyor. Özellikle tam otomatik ve otonom sürüş sistemlerinin geliştirilmesinde konfor büyük önem taşımaktadır. Çünkü bu sayede araçta geçen zaman, okuma ve dinlenme gibi etkinlikler için kullanılabilmektedir.

ZF; araçların görmesini, düşünmesini ve hareket etmesini sağlayan eşsiz çözümleri sayesinde otonom sürüşte öncü sistem çözümleri tedarikçisi konumuna gelmiştir. Tam kapsamlı sistemleri arasında sensörler ve farklı performans seviyelerinde çalışan ZF ProAI merkezi bilgisayarı yer almaktadır. ZF çözümleri bu sayede ölçeklenebilir, esnek ve farklı pazar segmentlerine uygun hale gelebilir. Bu da otomobil üreticilerinin Euro NCAP 2022 standardının temel şartlarına uymalarını sağlıyor. ZF coPilot ile otonom sürüş işlevleri SAE Seviye 2+'da çalışabilir. ZF ProAI RoboThink, yolcu ve yük araçları için, Seviye 4 ve 5'i, bir diğer deyişle otonom sürüş imkanı sağlayan yüksek performanslı bir versiyondur. ZF, WABCO'yu satın alarak bahsi geçen bu teknolojilerin ve tam otomatik sürüş sistemlerinin ticari araçlar için de sunulmasını hedeflemektedir.

ZF #MobilityLifeBalance İletişim Kampanyasını Başlatıyor

Grup ayrıca #MobilityLifeBalance girişimini başlattı. Bu çalışmada günümüz trafik koşullarının, tüketicilerin mobilite ihtiyaçlarına göre nasıl dengesiz bir durumda olduğunu gösteren verilerden yararlanılmaktadır. Böylece, teknik çözümlerin bu dengeyi sağlamaya nasıl yardımcı olabileceği gösterilmektedir. www.mobilitylifebalance.com adresinden ve #MobilityLifeBalance hashtag'i ile sosyal medyada daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 
Hankook Lastikleri, IDEA Award 2019’da Yenilikçi Konsept Lastikleriyle Ödül Kazandı!
 
Dünyanın En Büyük Yatlarından, ‘Flying Fox’, Yakıt İkmali İçin Petrol Ofisi’ni Tercih Etti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Isuzu D-Max Kadın Yarış Pilotlarıyla Sağlamlığını Bir Kez Daha Kanıtladı
Dünyanın en zorlu yarışlarından biri olan ve bu yıl 9’uncusu düzenlenen ...
Tırsan, Avrupa’nın En Geniş Ürün Gamını Nufam 2019’da Sektörle Buluşturacak
Treyler sektörünün güvenilir lideri Tırsan, son teknoloji ile donatılmış ...
IVECO, Mavi Koridor Rallisi’nin Başlangıcına 2 Stralis NP LNG’li Çekici ile Katıldı
Alternatif yakıtlı araçlarda bir liderlerinden olan IVECO, Rusya ve Türkiye ...
 
Mercedes-Benz Türk, A Milli Erkek Basketbol Takımı’nı Desteklemeyi Sürdürüyor
Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlük ve Aksaray Kamyon Müşteri Merkezi’nde ...
ODD Ağustos Ayı Verilerini Açıkladı!
Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarı, 2019 yılı ilk sekiz ...
TBB’de 3. Büyükşehir Belediyeleri Genel Sekreterleri Buluşması Düzenlendi!
Türkiye Belediyeler Birliği(TBB) tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen ...
 
Scania, Mavi Koridor Rallisi’ne CNG’li Modeli ile katıldı!
Scania, 2008 yılından bu yana düzenlenen ve ilk kez Türkiye’den start ...
Almanya Genelinde 12 Eylül 2019 Tarihinde Trafik Denetimi Yapılacak!
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) resmi sitesinden 12 Eylül 2019 ...
15 Gün Daha Geçerli Olacak!
TOBB Sigorta Acenteleri İcra Komitesi Başkanı Levent Korkut, ikinci el ...
 
Nuray PEKCAN
Belediye, Araç ve Üst Yapı
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
türkiye
src
bus
truck
news
lkw
şoför
fahrer
haberler