GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
Macaristan Geçiş Belgelerinde Son Durum
Macaristan Geçiş Belgelerinde Son Durum
Türkiye ve Ukrayna: Sınırları Aşan İşbirliği
Türkiye ve Ukrayna: Sınırları Aşan İşbirliği
45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

45 Krone Units For RTS Transport Service GmbH

1 2 3 4 5 6
16 Kasım 2018 Cuma - 12:50

2019 Uluslararası Yılın Kamyonu F-Max Logitrans Fuarı'nda

Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, bu yıl 14-16 Kasım tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi’nde 12.si düzenlenen Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda ‘2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY)’ ödüllü yeni çekicisi F-MAX ile yerini aldı.

2019 Uluslararası Yılın Kamyonu  F-Max Logitrans Fuarı nda

2,5 metre genişliğindeki kabini, yenilikçi ve en ileri teknolojileri yeni bir tasarımla buluşturarak sürücülere konfor ve ferahlığı bir arada sunan yeni F-MAX, güçlü ve verimli 12.7L E6D Ecotorq motorunun sağladığı avantajlı sahip olma maliyetleriyle dikkatleri üzerine çekiyor.

Ford Trucks, bu yıl 12.si İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen, Avrupa, Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Orta Asya ülkelerinin lojistik ve tedarik zinciri sektörlerinin karar vericilerini bir araya getiren Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda ‘2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY)’ ödüllü yeni çekicisi F-MAX’ı sergiledi.

Ağır ticari araç sektöründeki en saygın ve prestijli ödüllerden biri olan ‘2019 Uluslararası Yılın Kamyonu’ (International Truck of the Year - ITOY) ödülüne layık görülerek önemli bir başarıya imza atan Yeni Ford Trucks F-MAX, güç, verimlilik, teknoloji ve konforu bir arada sunuyor. Yüksek kapasiteli 225 Ah aküsü, 1050 litreye kadar sunulan yakıt tankı, 980-1300 mm aralığında seçilebilen 5. teker yüksekliği ile yeni F-MAX uzun yollarda kullanıcılara büyük avantaj sağlıyor.

2.5 metre genişliğindeki kabini ev rahatlığında

F-MAX, modern tasarımı ve sürücü odaklı yaklaşımının yanı sıra 2.5 metre genişliğindeki kabiniyle de konfor ve lüks sunuyor. Kokpit tarzı konsolun tasarımı, tüm fonksiyonlara kolayca erişilebilmesini sağlıyor. Sürüş deneyiminin keyfini artırmak için entegre edilen en küçük detaylarla birlikte kabinde ferah bir ortam sağlanıyor.

F-MAX, tüm bu özellikleri, tabandan tavana 2160 mm yükseklik sunan düz zemini ve 260 mm'lik koltuk ayarıyla sağlıyor. F-MAX ayrıca, patentli uçak tipi geniş depolama kapasitesi ile yenilikçi ve çığır açan 90 derece katlanabilir üst yatakla sürücülere rahatlık sağlıyor. Yeni çekicinin fren hissi ise bir otomobilinkini andırıyor. F-MAX düşük motor sesi düzeyi ve ses emici detayları sayesinde sınıfının en iyi NVH özelliklerini sunuyor.

Yeni F-MAX, geniş ve kolay erişilebilir bir dizi depolama alanı barındırıyor. Uçak tipi yatak üstü depolama, aracın her iki tarafında geniş üst depolama ve dış depolama alanları kolayca kullanılabiliyor ve temizlenebiliyor.

Düşük sahip olma maliyetleri ile güç ve verimlilik sunuyor

Sahip olma maliyeti, yeni F-MAX için kilit bir faktör olarak öne çıkıyor. F-MAX, üç alanda sahip olma maliyetini iyileştiriyor. Üretim ve geliştirme, artırılan dikey entegrasyon ile birlikte Ford Trucks'a maliyet temeli açısından rekabetçi bir avantaj sağlıyor.

Yeni F-MAX, 500PS 2500Nm güce sahip Ecotorq motoru ile yüksek performans sunuyor. Üstün aerodinamik, aktarma sistemi kalibrasyonu ve teknik özellikler, yakıt tüketimi açısından mükemmel performans ile önceki modellere göre %6'lık iyileştirme sağlıyor. Teknik özellikler arasında E-APU teknolojisi ve predictive hız kontrolü (Max Cruise) de bulunuyor. Bakım maliyetlerinin % 7'ye varan oranda azaltılması ve uzun bakım aralıkları toplam sahip olma maliyetini düşürüyor. F-MAX’ın Ecotorq motoru, her türlü yol koşulunda maksimum performans ve minimum yakıt tüketimi sunuyor.

12 ileri vitesli ZF otomatik şanzıman ile Eco-Mode ve Power-Mode gibi farklı sürüş modları yakıt tüketimini optimize ediyor. Yeni F-MAX, değişken geometrili bir turbo şarj, su pompası ve farklı çalışma hızlarına sahip kompresör, 400 kW motor fren gücü ve isteğe bağlı intarder ile toplamda 1000 KW frenleme gücü ile de öne çıkıyor.

Devrim yaratan ileri teknolojileri barındırıyor

Ford Trucks, yeni F-MAX ile devrim yaratan ve pek çok avantaja sahip olan “ConnecTruck” teknolojisini sunuyor. Bu sayede uzaktan izleme ve kablosuz yazılım güncelleme kullanılarak araç uzaktan izlenebiliyor. Özel topografik harita, F-MAX'ın yol koşullarını analiz edebilmesi anlamına geliyor ve aracın optimum hızlarda yol almasını, böylece yakıt tüketimini %4'e kadar azaltmasını sağlıyor. FMS Entegrasyonu ise ConnecTruck Modülü ve Ford Trucks bulutunun üçüncü taraf filo yönetim sistemlerinin seçili araç verilerine erişmek için bir veri ağ geçidi olarak hareket etmesini sağlıyor.

F-MAX, Adaptif Hız Kontrolü, hız tolerans seçenekli Predictive Hız Kontrolü (Max Cruise), Gelişmiş Acil Fren Sistemi, Yokuş Kalkış Desteği, Şerit Takip Uyarısı, Adaptif Hız Sınırlayıcı Cihaz ve Elektronik Denge Kontrolü gibi özellikler sayesinde sürücülere paha biçilmez destekler sunuyor.

Renkli 8 inç TFT geniş küme ekran, lastik basıncı ve sıcaklık durumundan sürücü değerlendirme fonksiyonlarına kadar her şeyin aynı ekranda görüntülenmesini sağlıyor. Deri direksiyon simidindeki kontrol düğmeleri, sürücünün küme ekranlar arasında gezinmesini kolaylaştırıyor. Kamyona özel olarak entegre edilen navigasyon, web bağlantısı ve Apple CarPlay uygulaması ile Bluetooth bağlantısı gibi fonksiyonlar 7.2 inç LCD multimedya yumuşak dokunmatik ekranın içinde sunuluyor. F-MAX'ın far tasarımı, dönüş yardım aydınlatması, LED gündüz farları ve opsiyonel LED kısa far özellikleri, hiçbir şeyin sürücünün görüş alanından kaçmamasını sağlıyor.

 

 
Volvo Trucks Teslimatları Devam Ediyor
 
Continental’den Kış Lastiklerinde 4 Al 3 Öde Kampanyası!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ZF 2018 Yılını Yeni Ödülle Taçlandırdı
ZF, Frost & Sullivan’ın 2018 En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi ...
Iveco Türkiye, Üst Yapıcılara En Yeni Araçlarını ve Yeni Özel Portalını Tanıttı
IVECO, İstanbul’da iki yılda bir düzenlediği Üst Yapıcılar toplantısına ...
Tırsan Finanstan İster Euro İster TL
Türk treyler sektörünün 41 yıldır aralıksız lideri Tırsan, 2015 yılında ...
 
Isuzu Novociti Life 3. Ödülünü Polonya’dan Aldı
Anadolu Isuzu’nun Türkiye’de ürettiği ödüllü midibüsü Isuzu Novociti Life’ye ...
Lastik-İş Sendika Başkanı Karacan Silahlı Saldırıya Uğradı
Lastik İş Genel Başkanı Abdullah Karacan, Sakarya'da bulunan bir lastik ...
Sarp Gümrük Müdürlüğü'nde 3 Gün Enerji Kesintisi
UND'nin Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğünden almış olduğu bilgiye ...
 
32 Milyar Dolar İhracat Hedefi
Türk otomotiv sanayii, 2018 yılının sona ermesine iki ay kala ihracat ...
"Kamyonlara Şerit Denetimi Yapılmalı"
Ekin Teknoloji’nin Yönetim Kurulu Başkanı Akif Ekin, trafikte denetlemenin ...
''Aracı Satın Almadan Önce Mutlaka Ekspertiz Raporu İsteyin"
Türkiye sıfır otomobil pazarı Ekim ayında da daralmaya devam etti. 2018'in ...
 
Nuray PEKCAN
BELEDİYELER
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyonum
fahrer
lkw
kamyoncu
dikkat
şoför
bus
sondakika
news