GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Irak - İran Sınır Kapılarında Bekleyen Araçların Dikkatine!
Irak - İran Sınır Kapılarında Bekleyen Araçların Dikkatine!
İran ile Türkmenistan Arasındaki Sınır Kapıları da Kapatıldı!
İran ile Türkmenistan Arasındaki Sınır Kapıları da Kapatıldı!
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
17 Ocak 2019 Perşembe - 17:39

DENKO'nun Tercihi Renault Trucks

DENKO Uluslararası Nakliyat, Denizli merkezli taşımalar için Renault Trucks T çekiciler ile filosunu güçlendiriyor.

DENKO nun Tercihi Renault Trucks

Denizli’nin önde gelen lojistik firmalarından DENKO Uluslararası Nakliyat, bölgenin ihraç ürünlerini Avrupa ülkelerine taşıyor. Filosunun yüzde altmıştan fazlası Renault Trucks çekicilerden oluşan DENKO, 8 adet T 460 4x2 ADR’li Euro 6 çekici ile araç parkını geliştiriyor.

Denizli’de gerçekleştirilen teslimat törenine DENKO Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Erdoğan ve Oğuz Erdoğan ile Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, Satış Direktörü Ömer Bursalıoğlu, Ege Bölge Müdürü Tolga Aykaç, Özmutlubaş Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mutlubaş, Bölge Satış Yöneticileri Mehmet Aydın ve Mustafa Karabulut katıldılar.

"Lojistik Sektörü Desteklenmeli"

Denizli’nin 190 ülkeye 3 milyar dolar üzerinde ihracat yaptığını belirten DENKO Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Erdoğan; “Lojistik sektörü, bu dönem dar bir boğazdan geçiyor. İthalat ve ihracat dengelerinin değişkenliği, Avrupa’da otoban ücretlerine yapılan fiyat artışları, sürücülerin vize alırken yaşadıkları sorunlar gibi birçok faktör, lojistik operasyonlarını olumsuz etkileyebiliyor. Bu nedenle lojistik sektörüne yapılan her türlü destek, büyük önem taşıyor. Yıl sonunda başlayan ÖTV ve KDV indirimleri, lojistik firmalarının yatırımlarında biraz olsun nefes almasını sağladı. Biz de bu durumdan faydalanarak yeni araç alımları yaptık ve yine Renault Trucks araçları tercih ettik” şeklinde belirtti.

300’ün üzerinde firmaya lojistik hizmeti sunan DENKO, bir çok sektör için komple ve parsiyel karayolu taşımacılığı yapıyor. Almanya, Hollanda, Belçika, Avusturya başta olmak üzere Avrupa’nın tüm bölgelerine taşıma hizmeti sunuyor. Denizli ve bölgesindeki yerli üretim malların lojistiğini sağlayan DENKO, yüzde 95 oranında tekstil ve konfeksiyon ihracatı için taşımacılık sağlıyor.

"T Serisi Segmentinde Lider"

Renault Trucks Türkiye Başkanı Sebastien Delepine, teslimat töreninde yaptığı açıklamada; “T serisi çekicilerimiz, yakıt tasarrufu ve performansları ile segmentinde lider araçlar. Bu çekiciler, gelişmiş özellikleri ve konforu ile lojistik firmalarının üzerinden büyük yük alıyorlar. Bu doğrultuda DENKO Uluslararası Nakliyat’ı da araçlarımızdan memnun müşterilerimiz arasında görmek, gurur veriyor” dedi.

DENKO sürücülerinin Renault Trucks T çekicileri kullanmaktan memnuniyetlerine değinen Uğur Erdoğan; “Uzun yol nakliyesinde, operasyonlarımızın verimliliği için sürücülerimizin konfor ve güvenliğini düşünmek durumundayız. Renault Trucks T çekicilerden sürücülerimiz de oldukça memnun. Bu da tabi ki alım kararımızı etkiliyor” diyerek ekledi.

Denizli ticaretinin Ege Bölgesi ve Türkiye için önemine vurgu yapan Ahmet Mutlubaş ise; “Denizli, ilde ve bölgede gerçekleştirilen yerli üretimi ihraç eden önemli illerimiz arasında yer alıyor. Bölgedeki lojistik hizmetleri için Renault Trucks T serisi çekicilerin tercih edilmesi, bizler için oldukça önemli. Uzun zamandır Renault Trucks çekicileri kullanan DENKO, hem araçlarımızdan hem satış sonrası bakım-onarım hizmetlerimizden oldukça memnun. Bizler de iş birliğimizin bu yönde ilerlemesi, DENKO çekicilerinin yollarına en iyi performans ile devam etmeleri için tüm satış sonrası desteği sağlıyoruz” diye belirtti.

 

 
No-Deal Brexit Threatens Road Transport Industry
 
UND ve Seyir Mobil İş Birliği
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Kaya Çiftliği'nden Lojistik Hamlesi
Günümüz teknolojisiyle donatılmış fabrikasında günlük 200 ton süt işleme ...
Lojistik Sektöründe 14 Milyar Dolarlık İhracat
Hizmet ihracatında 14 milyar dolarlık bir rakama ulaşan lojistik sektörü, ...
Fevzi Gandur Logistics'e Müşteri Ödülü
Lojistik sektöründe 70 yılı geride bırakan Fevzi Gandur Logistics, bu ...
 
Haydarpaşa'dan Tunus ve Libya'ya Ro-Ro Seferleri Başladı
Akdeniz Ro-Ro Haydarpaşa’dan Tunus ve Libya’ya karşılıklı Ro-Ro Seferlerine başladı.
GEFCO ve BERGE'den Lojistik Firması
GEFCO ve BERGE, İspanya’nın lider bitmiş araç lojistiği firmasını kurmak üzere anlaşma imzaladı.
Drewery Siparişlerini Azaltıyor
Denizcilik endüstrisinin önde gelen araştırma ve danışmanlık firmalarından ...
 
Lojistik Sektörünün Büyüklüğü 372 Milyar TL
2018 yılında dış ticarette ve lojistik sektöründe önemli gelişmelerin ...
GEFCO Türkiye TEİD Üyeleri Arasına Katıldı
Endüstriyel tedarik zinciri hizmetlerinin global sağlayıcısı ve otomobil ...
Ekol, The One Awards’ta Lojistik Sektör Birincisi
Ekol, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen “The ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
treyler
src
lkw
dikkat
sondakika
kamyoncu
bus
fahrer
haberler