GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
Keçiören Belediyesi 93 Yeni Ford Aracıyla Hizmete Devam Ediyor
Keçiören Belediyesi 93 Yeni Ford Aracıyla Hizmete Devam Ediyor
Ecel: Belediyelerden Gelen Talepler Finansman Bilgi Sistemi’ne Kaydediliyor
Ecel: Belediyelerden Gelen Talepler Finansman Bilgi Sistemi’ne Kaydediliyor
Krone With Vehicle Variety and New Management at Solutrans

Krone With Vehicle Variety and New Management at Solutrans

1 2 3 4 5 6
7 Ocak 2019 Pazartesi - 14:52

En Çok İş Makinesini Hidromek Sattı

Türkiye İş Makinaları Distribütörleri ve İmalatçıları Birliği’nin (İMDER) açıkladığı verilere göre, HİDROMEK, 2018 yılında kazıcı yükleyici, hidrolik ekskavatör ve motor greyder ürün gruplarında en fazla yurtiçi satışı gerçekleştiren marka oldu.

En Çok İş Makinesini Hidromek Sattı

Kazıcı yükleyicide 10 yıldır, paletli ekskavatörde ise 7 yıldır pazar liderliğini kimseye bırakmayan HİDROMEK, 2017 yılında pazara sunduğu motor greyder ürün grubunda da ilk kez liderlik koltuğuna oturdu.

Türkiye iş makineleri sektörüne değer katmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade eden HİDROMEK Genel Müdürü Ahmet Bozkurt, “Ülkemiz iş makineleri sektöründe yıllardır liderlik bayrağını gururla taşıyoruz. Başta müşterilerimiz olmak üzere, nitelikli insan kaynağımız ve tüm paydaşlarımızın bize duyduğu güvenle bu başarımızı daha uzun yıllar sürdürmenin gayreti içerisindeyiz. Üretim teknolojilerimiz, Ar-Ge ve tasarım gücümüzle müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına çözümler sunmak temel önceliklerimizdendir.  Bu doğrultuda, yeni yatırımlar yapmaya ve yeni ürünler geliştirmeye devam ediyoruz. Ankara’da yer alan HİDROMEK Üretim Üssü’nde, daha önce ithal etmekte olduğumuz şanzıman, aks ve hidrolik redüktör gibi ana komponentlerin üretimini büyük ölçüde kendi bünyemizde gerçekleştirmeye başladık. Böylece bir yandan daha fazla yerlileştirme sağlarken, bir yandan da ülkemiz için daha fazla katma değer ve istihdam yaratıyoruz.” dedi.  

ÜRETİMİN HER AŞAMASINDA AR-GE VE TASARIMLA İÇ İÇE

2018 yılında kuruluşunun 40’ıncı yıldönümünü kutlayan HİDROMEK’in dördü Ankara’da, biri İzmir’de ve biri de Tayland’da olmak üzere 6 üretim tesisi bulunuyor. Yıllık 10 bin adetlik üretim kapasitesine sahip olan HİDROMEK’in yaklaşık 2 bin çalışanı bulunuyor. Üretiminin her aşamasında Ar-Ge, tasarım, teknoloji ve inovasyonla iç içe olan HİDROMEK Tasarım Stüdyo sayesinde yenilikçi tasarıma sahip iş makineleri ile hem iç hem de küresel pazarda öne çıkıyor. 

 

3 ÜRÜN GRUBUNDA ZİRVEDE

İş makineleri sektörünün gelişimine ilişkin veriler İMDER tarafından her yıl açıklanıyor. İMDER’in geçtiğimiz günlerde 2018 yılına yönelik açıkladığı veriler, HİDROMEK’in yurtiçindeki pazar liderliğini bir kez daha ortaya koydu. HİDROMEK, 2018 yılında bu 3 ürün grubunda en fazla yurtiçi satışı gerçekleştiren marka oldu.

 

EN ZORLU KOŞULLARDA KONFORLU, GÜVENLİ VE KOLAY KULLANIM

HİDROMEK’in kazıcı yükleyici ürün grubunda dört tekeri eşit, ön tekeri küçük ve mini kazıcı yükleyici olmak üzere 3 alt grupta ürünleri bulunuyor.  HİDROMEK’in 40 yıllık üretim tecrübesi ve müşteri beklentileri çerçevesinde tasarlanan kazıcı yükleyicileri; sağlamlık, düşük yakıt tüketimi, yüksek performans ve sunduğu konfor ile ön plana çıkıyor. HİDROMEK paletli ekskavatörler ise, 14 ila 51 ton çalışma ağırlığına kadar çeşitlilik gösteriyor. IF Design ve Good Design gibi uluslararası prestije sahip tasarım ödüllerinin sahibi GEN Serisi paletli ekskavatörler, HİDROMEK mühendisleri tarafından farklı konfigürasyonlarla farklı çalışma koşullarına uygun olacak şekilde makine sahibi işletmenin ve operatörün istekleri gözetilerek tasarlanıyor. HİDROMEK’e pek çok tasarım ödülü kazandıran motor greyderi ise, tesviyeden kazımaya, şev kesmeden hendek açmaya ve karla mücadeleye kadar birçok iş için tercih ediliyor.

 
5 Yılda 42 Şehir, 360 Nokta
 
Otomobile 47 Milyar TL Kredi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Anadolu Isuzu’da Üst Düzey Atama
Selda Çelik, Anadolu Isuzu Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü oldu.
Samsun'da Kurtarma Çalışmaları
Rusya'nın Azov Limanı'ndan hareket eden Panama Bayraklı kargo gemisi, ...
Samsun'da Kurtarma Çalışmaları Sürüyor
Samsun açıklarında tehlike sinyali alınan kuru yük gemisiyle ilgili arama ...
 
Blokzincir, Gümrükleri Rahatlatacak
Blokzincir teknolojisinin, test ve kabul işlemleri gibi ürünlerin gümrükte ...
Rusya'dan Aldık, Almanya'ya Sattık
T.C. Ticaret Bakanlığı’nın idari kayıtlarından derlenen resmi olmayan ...
İhracat %7 Arttı, İthalat %4 Azaldı
2018 yılının tamamında ihracatımız bir önceki yıla kıyasla %7,1 artarak ...
 
"2019 Hedefi 182 Milyar Dolarlık İhracat"
TİM Başkanı İsmail Gülle, “2019 hedefi olan 182 milyar dolarlık ihracat ...
Kumport, Dizelden Çok Elektrik Kullanıyor
Kumport, limancılık sektörünün ilk "Sürdürülebilirlik Raporunu" yayınladı. ...
"2019 İhracat Hedefimiz 120 Milyon Dolar"
Ağaç İşleme Makine ve Yan Sanayisi İş Adamları Derneği (AİMSAD) Genel ...
 
Nuray PEKCAN
BELEDİYELER
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
MRV SİSTEMİ NEDİR?
Nizamettin KARADAĞ
NİHAYET KARAYOLLARI YANMAYA BAŞLADI
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
lkw
türkiye
kamyoncu
fahrer
haberler
dikkat
sondakika
news
şoför