daf,kamyon, banner
Kamyonum 142, dergi
  28 Şubat 2017 Salı
Giriş Sayfam Yap Favorilere Ekle Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
 
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DİKKAT! TEST SÜRÜŞÜ DOSYA YAKIN PLAN
ŞOFÖRSEM GÜNAHIM NE DİKKAT MEVZUAT HABERLER GÜNDEM BELGE SAYILARI OSD VERİLERİ
       
İETT'ye Avrupa Kalite Ödülü
İETT ye Avrupa Kalite Ödülü
 
Bundan tam 145 yıl önce atlı tramvaylarla İstanbul’un hizmetine giren İETT’nin 1.5 asra yaklaşan yolculuğunda yeni bir dönem başlıyor.
 
3 Ekim 2016 Pazartesi - 09:23

Dünya metropolü İstanbul’da her gün 4 milyon yolcuya hizmet verirken, müşteri memnuniyeti odaklı kurumsallaşma adımlarını da hızlandıran İETT, Avrupa’nın en prestijli kalite ödüllerinden birinin sahibi oldu. Avrupa’daki kuruluşların sürdürülebilir mükemmelliğini amaçlayan Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı’nın (EFQM) ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisindeki 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’ne bu yıl İETT layık görüldü. Ödülü, Milano’da düzenlenen törende İETT Genel Müdürü Arif Emecen aldı.
 
Dünyanın sayılı metropollerinden İstanbul’da günde 4 milyon, yılda 1.5 milyar kişinin toplu ulaşımını sağlayan İETT kalite yolculuğunda çıtayı bir üst seviyeye taşıdı. 2014’te Türkiye Mükemmellik Ödülü’nü, 2015’te ise Türkiye Mükemmellik Büyük Ödülü’nü alan, uluslararası standartlarda 11 kalite belgesiyle İstanbullular’a hizmet veren İETT, bu kez EFQM’in 8 temel mükemmellik kavramından ilkini oluşturan ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisinde 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’nü İstanbul’a getirdi.
EFQM’in ‘mükemmel kuruluşlar ihtiyaçları, beklentileri ve fırsatları anlayarak, tahmin ederek ve karşılayarak müşterilerine sürekli değer katar’ anlayışıyla verdiği ödülü İtalya’nın Milano şehrinde düzenlenen törende İETT Genel Müdürü Arif Emecen aldı. EFQM Mükemmellik Modeli tanımında belirtildiği gibi, en iyiyi hak edenlerin ihtiyacını ve beklentisini karşılamak için yüksek bir performansla çalıştıklarını belirten Emecen, “İETT’nin kalite yolculuğunda çok değerli bir kilometre taşı olan bu ödülü her zaman İstanbullular’ın hizmetinde olan tüm çalışma arkadaşlarım adına alıyorum” dedi.
EFQM’in Mükemmellik Ödülleri’nde bu yıl dünya devi şirketlerin de aralarında bulunduğu kriterlerinin uygunluğu tescil edilen 15 aday yarıştı. Ödüller, Avrupa Mükemmellik Ödülü kriterlerindeki bir temel konuda uzmanlaşıp, mükemmel sonuçlar alan ve iş modeli olmaya hak kazananlara verildi. Seçilen kurumlar, EFQM Mükemmellik Modeli’nin birden çok kolunda mükemmelliğin öncüsü olma misyonunu üstleniyor. Avrupa’nın mükemmellerini seçen jüri bu yıl, İETT Genel Müdürlüğü’nü ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisinde 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’ne değer buldu. EFQM CEO’su Leon Tossain, “İETT Genel Müdürlüğü, İstanbul’da ulaşımı sağlarken tüm zorluklara rağmen müşteri odaklı yaratıcı çözümler bulan bir kurumdur. Bu ödülü verirken jürinin asıl etkilendiği olay, İETT’nin ‘Empati Haftası’ etkinliği oldu. Empati Haftası’nda yöneticilerin dahil olduğu tüm İETT çalışanları bir hafta boyunca toplu taşıma araçlarını kullanıp potansiyel iyileştirme ve geliştirme alanlarını müşteri gözüyle tespit ediyorlar. Bu uygulama sık sık tekrarlanıyor. Kendilerini tebrik ediyorum” dedi.
 
Ödülün 7 adımı

İETT Genel Müdürü Arif Emecen, kuruma ‘Müşteriye Değer Katma’ kategorisinde 2016 EFQM Mükemmellik Başarı Ödülü’nü getiren sürecin İstanbul Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Dr. Hayri Baraçlı’nın İETT Genel Müdürlüğü döneminde başladığını söyledi. Büyükşehir Belediye Başkanı Mimar Dr. Kadir Topbaş’ın büyük desteğiyle bu yolculuğa çıkıldığını belirten Emecen, ödülü nasıl kazandıklarını şöyle anlattı:
“Bu ödülü kazanmamızı sağlayan çalışmalarımız 7 ana başlık altında toplanıyor. Ana hatlarıyla özetlemek gerekirse müşteri şikayet ve öneri sistemimizi çok kolay ve çok hızlı ulaşılabilir hale getirdik. Şeffaf bir sistem. Ödülü almamızda önemli rolü var. İstanbulkart ve Akıllı Bilet Sistemi, anlattığımız her uluslararası platformda olduğu gibi EFQM’de de çok ilgi gördü. İstanbul gibi bir metropolde yüzde 98.6’lık rekor kullanım oranına ulaşmış, 20 milyonun üzerinde kullanıcısı olan bir sistemden söz ediyoruz. Müşteri memnuniyeti araştırmalarımız bize yol gösteriyor. Araştırmaları doğru şekilde değerlendiriyor ve sonuca ulaştırıyoruz. Wi-Fi hizmeti olan araçlar, şarj cihazlı ve bisiklet aparatlı otobüsler bize bu araştırmaların hediyesidir. Yolcu buluşmaları, gizli müşteri araştırmaları, interaktif yolcu bilgilendirme sistemi ödül yolunda etkisi olan faaliyetlerimiz. Bir de ‘Empati Haftası’ var. Tüm İETT çalışanlarının bir hafta boyunca toplu ulaşımı kullandığı bir proje. Hepimiz gözlemlerimizi raporluyoruz ve bunu sık aralıklarla tekrarlıyoruz. ‘Empati Haftası’ uygulaması öncelikli sorunların tespitini ve kolay çözümler üretilmesini mümkün kılıyor. Kalite yolculuğumuzda her zaman yanımızda olan, ihtiyaç duyduğumuz her anda desteklerini esirgemeyen İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımız Mimar Dr. Sayın Kadir Topbaş’a ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterimiz Dr. Sayın Hayri Baraçlı’ya teşekkür ediyorum.”
 
İstanbul’a sorumluyuz

İETT Genel Müdürü Arif Emecen, uluslararası kalite belgelerini almanın zor ancak korumanın ise daha zor olduğunu söyledi. Emecen, “Aldığımız bu ödül bize yeni bir sorumluluk yükledi. Çıta şimdi bir üst seviyede. Bizim hedefimiz, daha rahat, daha konforlu, daha güvenli, daha sağlıklı ulaşım. Yolculuk konforunu artıracağız. Hedeflerimizi gerçekleştirmek, mevcut kriterlerimizi korumak ve hizmetlerimizin tescillendiği uluslararası standartları sürdürebilmek için yönetimden sahadaki personele kadar her bir İETT çalışanı birinci derecede sorumludur. Yolcu kapasitesi ve araç trafiğinin sürekli arttığı 15 milyonluk bir metropolde açık alanda çok zor bir iş yapıyoruz. İlk görevimiz elbette her gün milyonlarca insanı taşımak, gitmek istedikleri yerlere ulaştırmak. Ancak İstanbul’un sürdürülebilir kentsel gelişim stratejisine katkı sağlamak, bunun yanında kent içinde birlikte yolculuk eden o milyonlarla geleceğe miras bırakacağımız bir kültür oluşturmak da temel görevlerimiz arasında. Sonuçta insana dair bir iş yapıyoruz. Kimi zaman hiç arzu etmediğimiz görüntüler yaşanabiliyor. Münferit olayları kabullenmemiz mümkün değildir. Yolcu güvenliği önceliğimizdir, asla taviz veremeyiz. İETT’nin uluslararası kuruluşlarca kabul görmüş standartlarını sahaya yansıtmak, taşıdığımız her bir yolcuya bunu hissettirmek zorundayız. Bu hem İstanbullular’a hem de 1.5 asırlık İETT markasına borcumuzdur.”


Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
Paris'in Yıldızların
 
Total Axess Sahiplerine 40 TL Chip-Para Kazandırıyor!
 
 
Etiketler :
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
YORUMLAR    Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
 
 
 
   
 
Aydın
4 Ekim 2016 Salı 07:41
Tebrik ederim İett bi kez daha gururlandırdığı için
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
 
DİĞER HABERLER
 
Paris'in Yıldızların
Pirelli, Paris Otomobil Fuarı’nda Ferrari’nin büyük bir heyecanla tanıttığı ...
Karayollarında Son Durum
Karayollarının bazı kesimlerinde devam eden yol yapım ve onarım çalışmaları ...
İGA, Kargo Acente Ofisleri İçin Ön Talep Toplamaya Başladı
İGA, mega proje İstanbul Yeni Havalimanı’nda yer alacak 1.4 milyon m2 ...
Konteyner Tartımı Yönergesinde Önemli Değişiklikler Yapıldı
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Tehlikeli Mal ve Kombine ...
 
 
Daha Sessiz, Daha Temiz Bir Çevre İçin Profisan
Dünyada bir ilk olan, proje ve mühendisliği tamamen PROFİSAN tarafından ...
Suzukı’nin Yeni Modelleri Paris’te Yüzünü Gösterdi
Suzuki’nin 2017 yılındaki en önemli yeniliklerinden ikisini temsil eden ...
TEMSA MARATON, Almanya Yollarında
Hannover Ticari Araç Fuarı’nda TEMSA rüzgarı esti. TEMSA, hem yurt içinde ...
Tomtom Artık Yol Üzerindeki Boş Park Yerlerini De Gösterecek
TomTom Yol-Üstü Park Hizmeti ile sürücüler artık yol üzerindeki boş park ...
 
 
Mercedes-Benz E-Mobilite Temasıyla Paris Otomobil Fuarı'nda
Elektrikli mobilite konusunu odak noktasına alan Mercedes-Benz, 2016 Paris ...
TEMSA’dan Anadolu Petrol Turizm’e 5 adet Safir Plus VIP
Kamil Koç bünyesinde 4 yıldır hizmet veren Karabük merkezli Anadolu Petrol ...
Goodyear Super Fuelmax, IAA’da Görücüye Çıktı!
Goodyear “Super Fuelmax” prototip kamyon lastikleri, 22-29 Eylül tarihlerinde ...
Türk TIR'ları Yolda Kaldı
Her yıl Türk Tırları tarafından yaklaşık 8.000 ikili taşıma yapılan ayrıca ...
 
 

 
Nuray PEKCAN
 
Advertisement
  KAMYONUM'DA BU AY
  OTOBÜSÜM'DE BU AY
  VİDEOLAR
Uzaktan Kumandalı Volvo

Uzaktan Kumandalı Volvo

  ÇOK OKUNANLAR
Autoshow, fuar
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
 
 
SEKTÖREL EĞİTİM
 
Sedat ŞAHİN
 
 
Savaş Bölgesinde Taşıtım Kaldı!
 
Ragıp Oduncu
 
 
ADR
 
Çağatay AY
 
 
KAYSERİ FACİASI, 24 SAAT SİYASET, KİM SORUMLU?
 
İhsan MEMİŞ
 
 
Yetki Belgesiz Taşımacılık
 
Şerafettin Aras
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar Anket arşivi
 
     
 
 
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene EKle
 
 
•Dünyada Taşımacılık
•Dikkat!
•Test Sürüşü
•Bunları biliyor musunuz?
•Dosya
•Yakın Plan
•Teslimat
•Son Yasal Düzenlemeler
•Şoförsem Günahım Ne
 
 
•Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
•Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
•Özel Tasarım Araçlar
•Modifiye Kamyonlar
•Treyler Galeri
•Üstyapı Galeri
•Otobüslerde Yeni Modeller
•Kamyon Magazin
•Güzeller
 
 
•Yeni Araç Tanıtımları
•Test Sürüşleri - Kamyon
•Test Sürüşleri - Hafif Ticari
•Kamyon Yarışları
•Monster Truck Yarışları
•Kamyon Simülatörleri
•Otobüs Simülatörleri
•Yeni Teknolojiler
•Kamyon Magazin
 
 
•türkiye
•kamyonum
•kamyoncu
•şoför
•truck
•dikkat
•fahrer
•treyler
•src