GÜNDEMHABERLERTESLİMATDENİZ TAŞIMACILIĞI FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Otomotiv Sanayii Derneği’nin Genel Sekteri Özlem Güçlüer Oldu!
Otomotiv Sanayii Derneği’nin Genel Sekteri Özlem Güçlüer Oldu!
WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

WABCO Expands Operations in Turkey with its First Manufacturing Facility

1 2 3 4 5 6
24 Eylül 2016 Cumartesi - 11:23

Kögel, Cargo Coil Rail'i IAA Ticari Araçlar 2016 Fuarı'nda Sergiledi

IAA Ticari Araçlar 2016 Fuarı'nda Kögel, FliexUse kasa ve RoRo ekipmanına sahip Cargo Coil Rail'ı sergiledi.

Kögel, Cargo Coil Rail i IAA Ticari Araçlar 2016 Fuarı nda Sergiledi

Bu treyler bobinlerin ve ayrık şerit malzemelerin karayolu, demiryolu ya da deniz yolu üzerinden esnek bir şekilde taşınabilmesini sağlıyor. Geniş ayar yelpazesi sayesinde yarı-treylerin FlexiUse kasası en farklı taşımacılık işlerine dahi kolaylıkla uyarlanabilir. Kamyonlar için yan duvar kapakları olmadan tasarlanan bu kasanın bir diğer dikkat çeken özelliği ise yeni çift katlı ray sistemi. Bu sistem sayesinde treyler daha fazla taşımacılık işine çözüm getirmenin yanı sıra çeşitli demiryollarında kolay ve basit kullanım sağlaması nedeniyle zamandan ve paradan da tasarruf edilmesini sağlıyor.


 
Coil Rail dizaynının çerçevesi
Kögel Cargo Rail, biçimlendirilmiş bobin oluğu ve 120 mm'lik yüksek çerçeve köprüsüne sahip oldukça dayanıklı ve hafif bir çelik çerçeveyle donatılmış olarak sunulmaktadır. Çerçeveye entegre edilmiş tutucu kenarlar, aramid kumaşından imal edilen tutucu ağzı koruyucu muşamba ve ray tasarımlı özel dingiller sayesinde Cargo Rail, raylar üzerine oturtulabilmektedir. Bu dizayn sayesinde treyler, yaygın şekilde kullanılan çoğu bölmeli vagona yüklenebilecek, esnek bir tasarıma sahiptir. 900 ile 2,100 milimetre arasında değişen çapa ve maksimum 30 tonluk dağıtılmış yüke sahip bobin ve ayrık şerit malzemeler 7,200 milimetre uzunluğunda standart bobin oluğunda taşınabilmektedir.  Bu durum, özel onaya tabi olsa da, toplam 45 tona kadar ray ağırlığına izin vermektedir. Yükün sabitlenmesi için standart olarak bobin oluğuna iki çift, oluğun ön tarafına bir çift ve yaklaşık 2,050 milimetre uzağına da kare boru direklerini tutmak için bir başka çift muhafaza yerleştirilmiştir. Fuarda sergilenen treyler ise opsiyonel olarak bobin oluğunda altı çift muhafazayla donatılmıştır. VarioFix dış delikli çelik çerçeve ise 13 çift halka yerine, halka başına yükün çekme kuvvetinin merkezinden gelecek 4,000 kilogramlık çekme kuvvetine dayanıklı 24 çift bağlama halkasına sahiptir. 16 bobin oluğu kapağı ise bobin oluğunun hızlı ve güvenli şekilde örtülmesini sağlamaktadır. Bobin oluğu kapaklarının zeminlerinin yük taşıma kapasitesi, 5,460 kilograma kadar ulaşabilen yüksek fork-lift dingil ağırlıklarına dayanacak şekilde tasarlanmıştır.



Çok çeşitli uygulamalar için kullanılabilen değişken FlexiUse kasa
Bir modüler sistem ise Kögel FlexiUse'un alışılmış kasa şeklinin Cargo Coil Rail ile kullanılmasına olanak sağlamaktadır.

Kasa, her biri 50 mm'ye kadar ayarlanabilen, altı farklı ön ve dört farklı arka ayarına sahiptir. Bu, kasanın yüksekliğinin bağımsız olarak önde 300 mm ve arkada 200 mm ayarlanabilmesini sağlamaktadır. Bu şekilde günlük mal taşımacılığında iç yüksekliğin önde 2,450 milimetreden 2,750 milimetreye, arkada ise 2,550 milimetreden 2,750 milimetreye değiştirilebilmesi sağlanmıştır. Çatı kısmındaki kapatma yardımcısı yay kasanın yüksekliğine göre ayarlanarak alüminyum arka duvar portallı çift kapının FlexiUse kasalı Cargo'lar için standart teçhizat olan ideal kapı yalıtımı sağlamasına yardımcı olur. Kasa doğal olarak DIN EN 12642 Code XL yük tespit etme standartlarına uymaktadır. Bu sayede şekil olarak uygun yüklerin daha fazla sabitlenmesine gerek kalmamaktadır.


 
Yeni çift katlı sistem
IAA'da sergilenen araçtaki FlexiUse kasa, tüm yan duvar kapağı olmayan Kögel perdeli kamyonlarda olduğu gibi çift katlı ray sisteminin takılmasına olanak sağlamaktadır. Maksimum 2,550 milimetrelik iç yükseklik için P385 ya da 2,700 milimetrelik için P400 sistemi belirlenmiş kasa yüksekliğine göre uyarlanmaktadır. Yani yarı treyler bir çok demiryolu rayında kullanılabilmektedir.



Ağır hizmete uygun RoRo ekipmanı
Kögel Cargo ayrıca gemi ve vapur ile refakatsiz taşımacılıkta kullanmak için ağır hizmete uygun RoRo ekipmanıyla da sunulmaktadır. Bu ekipman, şasi kolu ve dış çerçeve arasında diyagonal güçlendirmeye, on milimetre kalınlığa sahip kapalı kayar plakaya, on milimetre kalınlığa sahip çark levhasına, iki adet emme valfine, 12,000 kilograma kadar test edilmiş dört çift ağır işe uygun bağlama halkasına sahiptir. RoRo bağlama halkalarının bir çifti çerçevenin ön kısmında king pin bölümünde daha sola ve daha sağa yerleştirilmiştir.
 
Kögel Coilfix ile kusursuz yük sabitleme
Cargo Coil Rail ayrıca opsiyonel olarak Kögel Coilfix yük sabitleme sistemiyle de sunulmaktadır. Coilfix sistemi: bir gerilim kirişi, ağır hizmete uygun kanca ve ara boru haznesine sahip dört kare boru direği, iki ara boru ve diyagonal gerilim için üç askı ve bağlama kayışından oluşmaktadır. Bu durum şekil olarak uygun yük sabitlemeyi garantilemektedir. Gerilim kirişindeki ve direklerdeki düz temas yüzeyi bobinlere ve ayrık şerit malzemelere gelecek hasarların önüne geçmektedir.
 
Kişiye özel daha fazla ekipman opsiyonu
Yukarıdaki kişisel ekipman opsiyonlarının yanı sıra IAA'daki sergide ayrıca ek aksesuarlar da tanıtıldı. Yükü sabitlemek için dış çerçevede sekiz çift muhafaza ve daha önce de belirtildiği gibi bobin oluğunda kare boru direkleri için sekiz çift muhafaza yer almaktadır. Ön duvar yerine kullanılabilecek, ön kısımda bulunan şasi kolunun içerisindeki iki tarafa da ikişer adet muhafaza (stake pocket) da monte edilmiştir. Aracın ortasındaki tüm muhafazalara (stake pocket) ayrıca plastik ekler takılmıştır. Aracın ön duvarının iç kısmı, günlük kullanımda ortaya çıkabilecek hasarlara karşı iki milimetre kalınlığında ve 1,250 milimetre ölçülerinde yüksek galvanizli çelik panel ve tabana perçinlenmiş beş milimetre kalınlığında ve 500 milimetre yüksekliğindeki yüksek çelik panelle güçlendirilmiştir. Araçların arka kısmı da ayrıca çarpışmaya karşı yüksek koruma sağlamak için güçlendirilmiş çelikten üretilmiş kauçuk tamponlarla donatılmıştır. Bu bölgeyi daha da fazla korumak amacıyla bölgenin genişliği boyunca uzanan, sekiz milimetre kalınlığında çelik bir muhafazanın yanı sıra şasinin uç plakasını ortalayacak şekilde kilitlenebilir bir kam da eklenmiştir. Ek özel ekipmanlar arasında ise fren aşınma seviyesini gösteren bir ekran, bir kilometre sayacı, aks yükünü kontrol etmek için kullanılan bir körük basıncı ölçme aleti, yangın söndürücü, LED geri vites ışığı ve daha fazlası yer alıyor.
 
Katodik daldırma boyası kaplaması: paslanmaya karşı uzun süreli koruma
Kögel Cargo Coil Rail'da, aracın tüm çerçevesi paslanmaya karşı uzun süreli koruma sağlamak için nano seramik ve katodik daldırma boyası kaplamasının yanı sıra bir kat UV cilasıyla güçlendirilmiştir.

 
Infiniti, Paris Otomobil Fuarı’nda Yeni VC-Turbo Motorunu Tanıttı
 
IAA Hannover Fuarı'nda Anadolu Isuzu Showu
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Infiniti, Paris Otomobil Fuarı’nda Yeni VC-Turbo Motorunu Tanıttı
Infiniti, dünyanın en önemli otomobil fuarlarından olan Paris Otomobil ...
Toyota '0 Emisyon' Hedefi İçin Gaza Bastı
Toyota, yeni nesil Prius ile “sıfır emisyon” hedefine doğru adım adım ...
Karayollarında Son Durum
Karayollarının bazı kesimlerinde devam eden yol yapım ve onarım çalışmaları ...
 
Scania, '2017 Yılın Kamyonu' Seçildi
Scania’nın yeni uzun yol serisi, 2017 Yılı Uluslararası Yılın Kamyonu ...
OKT, IAA Ticari Araçlar Fuarı’nda “Türkiye’nin Treyler Üretim Gücü” nü Sergiliyor
Türkiye’ de treyler sektöründe öncü markalar arasında yer alan OKT Trailer, ...
Bosch VisionX, IAA Ticari Araçlar Fuarı'nda
Süper kamyon, yolları bilgi otobanına dönüştürecek VisionX konsept çalışması, ...
 
DAF Trucks, Hanover IAA 2016'da
DAF, 22-29 Eylül tarihleri arasında Hanover'da düzenlenecek IAA 2016 fuarında ...
Karayollarında Son Durum
Karayollarının bazı kesimlerinde devam eden yol yapım ve onarım çalışmaları ...
Anadolu Isuzu’nun Bursa Çıkarması
Anadolu Isuzu, Bursa Yetkili Bayii Bursa Ağır Vasıta (BAV Otomotiv) ile ...
 
Nuray PEKCAN
Çözüm?
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
bus
şoför
lkw
türkiye
src
sondakika
kamyonum
kamyoncu