Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
11 Temmuz 2017 Salı - 16:46

Moda Markası Vetements’in Yeni DHL Kapsül Koleksiyonu

DHL ve Vetements’ın modada yeni trendler sunmayı hedefleyen iş birliği kapsamında 10 parçadan oluşan “DHL kapsül koleksiyonu” modaseverlerin beğenisine sunuldu.

Moda Markası Vetements’in Yeni DHL Kapsül Koleksiyonu

Dünyanın önde gelen lojistik şirketi DHL ve moda markası Vetements, Bahar/Yaz 2018 sezonu için ürettikleri ortak çalışmaları sundular. Vetements, Paris Moda Haftası kapsamında, Parking Europe Garage’da, tişört, sweatshirt, eşofman altı, kep, polo yaka tişört ve çoraplardan oluşan 10 yeni sarı ve kırmızı parçadan oluşan “DHL kapsül koleksiyonu”nun sergilendiği bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.

2015’te üretilen ilk DHL markalı sarı tişört, lüks modada logolu tişört trendini başlattı

Koleksiyon, Vetements’in Tasarımdan Sorumlu Başkanı Demna Gvasalia tarafından Zürih civarındaki 50 lokasyonda, iki metre yüksekliğindeki metal levhalar üzerinde fotoğraflandı. Popüler tasarım kolektifi Vetements, ilk olarak 2015 yılında kırmızı DHL markasını taşıyan eşsiz sarı tişörtü yaratmıştı. Lansmanın hemen ardından, bahar/yaz döneminin mutlaka sahip olunması gereken moda parçalarından biri haline gelen tişört, lüks modada logolu tişört trendini ateşleyen kıvılcım olmuştu.

“Vetements tasarımları, global moda ve e-ticaretteki rolümüzü de vurguluyor”

DHL Express CEO’su Ken Allen, yeni koleksiyona ilişkin değerlendirmesinde, “Vetements ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ve kapsül koleksiyonlarındaki DHL parçalarından oluşan daha geniş yelpaze bizim için büyük bir ayrıcalık. Bu DHL’in en tanınmış ve en değerli global markalardan biri olarak tasdik edilmesi anlamına geliyor. Vetements tasarımları, DHL olarak sunduğumuz lojistik hizmetlerimiz ile global moda ve e-ticaretin önünün açılmasında oynadığımız rolü de en iyi şekilde vurguluyor. Aynı zamanda, moda sektörüne olan bağlılığımızı ve daima zamanın ruhunu yakaladığımızı da gösteriyor” dedi.

Son yıllarda, lüks moda kavramı bir evrimden geçti. Sektör yeni ikonik görsel ifadeler yaratmak için artık moda dışından logolar kullanıyor. Vetements ile DHL arasında yenilenen iş birliği kapsamındaki yeni koleksiyon ise bu trendi bir üst seviyeye taşıyor.

etements ile sürdürülen iş birliği, DHL’in hem global hem de yerel düzeyde en önemli moda kuruluşları ile yürüttüğü çalışmaların dayandığı moda ortaklığı stratejisi ile de uyumlu. Bu, DHL’in uçtan uca lojistik çözümler portföyünü moda, perakende ve e-ticaretin hizmetine sunarak moda sektörünü anlamlı bir şekilde desteklemesine imkan veriyor. DHL’in en değerli global markalardan ve dünyanın en büyük “tekstil ve moda sektörü sağlayıcılarından” biri olarak oynadığı rolü de gözler önüne seriyor, zira şirket dünya çapında 200.000 çalışanına Kurumsal Kıyafet sağlıyor. DHL, mottosuna sadık olmayı sürdürüyor: “Sarı ve kırmızının modası asla geçmeyecek.”

 
Krone Eğitim Çıtasını Yükseltiyor
 
Avek Fortune 500 Türkiye Sıralamasında 156. Sırada
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Krone Eğitim Çıtasını Yükseltiyor
Alman devi treyler üreticisi Krone, çalışanlarına yatırım yapmayı öncelik ...
Avrasya Tüneli’ne Kore’den 2017 Yılın Yapısı Ödülü
İstanbul’da iki kıta arasındaki ulaşım süresini 5 dakikaya indiren Avrasya ...
Tırsan, ULM’de Açtığı Yeni Fabrikasıyla, Avrupa’da Hızla Büyüyor
Avrupa’nın en hızlı büyüyen treyler markası olan Tırsan, toplamda 4. Avrupa’da ...
 
Tek Pota Ligi Şampiyonu Yiğit Akü Oldu
Yiğit Akü, Ankara’da düzenlenen kurumlar arası 4x4 Tek Pota Ligi, Basketbol Maçında Şampiyon oldu.
Brisaspor Malatya’dan 9 Madalya ile Döndü
Brisaspor Bisiklet Takımı Malatya’da gerçekleştirilen Türkiye Şampiyonası ...
Michelin, İETT Araçlarını Donatıyor
Yenilikçi teknolojileriyle lastik sektörüne yön veren, dünyanın en büyük ...
 
Toyota C-HR Türkiye’de En Çok Satılan Hibrit Model
Türkiye’de yılın ilk yarısında en fazla satılan hibrit otomobil Toyota ...
Scania’dan Yepyeni Mobil Uygulama Scania’m Cepte
Tüm hizmetleri tek bir platformda toplayan Scania, yeni uygulaması Scania’m ...
14. Üniversitelerarası Lojistik Vaka Yarışması Sonuçlandı
Mars Logistics ve Lojistik Derneği’nin (LODER)düzenlediği 14. Üniversitelerarası ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler treylertürkiyefahrerbuslkwdikkattrucksondakika