23 Haziran 2018 Cumartesi
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
DOLAR
DOLAR
4,6794
%-0,86
EURO
EURO
5,4552
%-0,52
BIST-100
BIST-100
95,852
%0,84
ALTIN
ALTIN
191,00
%0,22
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR GÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISHDÜNYADAN
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
Aplikasyon
'Ulaştırma Projelerine 15 Yılda 474 Milyar Lira Harcadık'
"Ulaştırma Projelerine 15 Yılda 474 Milyar Lira Harcadık"
ROTA Yeniden İhracat İlk 1000’de
ROTA Yeniden İhracat İlk 1000’de
Large Meeting Of The Construction And Concrete Sectors

Large Meeting Of The Construction And Concrete Sectors

1 2 3 4 5
6 Eylül 2017 Çarşamba - 16:05

Pirelli Yeni Bir Standarda İmza Attı

Pirelli’nin ilk defa 2012 yılında lanse ettiği Cinturato P7 Blue, Avrupa lastik etiketleme sistemindeki ‘AA’ değerlendirmesini tüm lastik ölçülerini kapsayacak şekilde yenileyerek yeni bir standarda imza attı. Üstelik yeni teknolojiyle Cinturato P7 Blue’nün lastik ömrü de yüzde 10 oranında uzadı.   

Pirelli Yeni Bir Standarda İmza Attı

DÜNYANIN EN FAZLA SAYIDA “AA” DEĞERLENDİRMESİ ALAN LASTİK ÜRÜN YELPAZESİ PIRELLI’DE

Pirelli’nin sürdürülebilirlik elçisi Cinturato P7 Blue, Avrupa lastik etiketleme sistemindeki ‘AA’ değerlendirmesini tüm lastik ölçülerini kapsayacak şekilde yenileyerek bir standarda imza attı.

Cinturato P7 Blue, ilk kez 2012 yılında lanse edildiğinde enerji verimliliği ve güvenlik açısından Avrupa lastik etiketleme sisteminde en yüksek skoru alan dünyanın ilk lastiği olmuştu.

Cinturato P7 Blue serisi, ürün yelpazesine eklenen yeni ölçüleri ile daha da genişleyerek Avrupa lastik etiket skorlarında maksimum değerlere sahip oluyor.

Bu önemli sonuç, Cinturato P7 Blue’yu öncü olarak konumlandıran teknik gelişmeler sayesinde elde edildi. Yeni P7 Blue, önceki versiyonun tüm avantajlarından yararlanırken performansın belli unsurlarını, sürdürülebilirliğin giderek daha önemli bir öncelik haline geldiği otomotiv sektöründeki son trendler doğrultusunda daha ileri taşıyor.

Yeni Nesil Cinturato P7 Blue Hem Daha Ekonomik Hem de Daha Ekolojik

Yeni nesil Cinturato P7 Blue, yakıt tasarrufu sağlamasının ve CO2 emisyonlarını düşürmesinin uzantısı olarak çevreye yardımcı olurken yuvarlanma direncini de azaltıyor.

Bu iyileştirmenin özünde ise özellikle kuşak bölgesinde yeni üretim süreçleri ve iç yapıda yeni malzemelerin kullanımıyla bir araya gelen özel Düşük Yuvarlanma Teknolojisi Paketi yer alıyor.

Pirelli’nin Settimo Torinese’deki en ileri teknolojilerle donatılmış merkezinde geliştirilen bu paket için vulkanizasyonun(pişirme) farklı aşamalarını yöneten yeni bir sistem esas alınıyor. Sistem, ideal termal girdinin farklı malzemelerin tümü için spesifik olarak düzenlenmesine olanak veriyor.  “Sıfır derece” yapı ve kuşaklar, ayrıca basıncın daha eşit bir şekilde dağıtılması için de optimize ediliyor ve dolayısıyla her türlü koşulda yüksek performans ve frenleme esnasında güvenlik sağlanıyor.

Lastik Ömrü Yüzde 10 Uzadı

Pirelli mühendislerinin elde ettiği en kayda değer sonuçlardan biri, patentli yeni nesil malzemelerin kullanılmasıyla yuvarlanma direncinin azaltılması oldu. Bu sonuç elde edilirken yüksek düzeyde sürüş güvenliğini garanti etmek için kuru ve ıslak yüzeylerde yol tutuş seviyesinden kesinlikle ödün verilmedi.

Pirelli Otomobil Lastikleri CEO'su Gian Paolo Gatti Comini: “Otomotiv basınınca gerçekleştirilen 14 uluslararası lastik testinden 11’inde ilk üçe giren ve yalnızca geçen yıl üç testi kazanan bir önceki P7 Blue versiyonu, orta ve büyük motor kapasiteli sedan ve coupé araba sahipleri için bir karşılaştırma kriteri haline geldi. Üstelik yeni teknolojiyle lastik ömrü de yüzde 10 oranında uzadı” dedi. 

Cinturato P7 Blue ile İlgili Notlar:

  • İlk kez 2012 yılında lanse edildiğinde enerji verimliliği ve güvenlik (belirli ölçülerde) açısından Avrupa lastik etiketleme sisteminde en yüksek skoru alan dünyanın ilk lastiği oldu.
  • Cinturato P7 Blue versiyonu otomotiv basınınca gerçekleştirilen 14 uluslararası lastik testinden 11’inde ilk üçe giren ve yalnızca geçen yıl üç testi kazandı.
  • ‘AA’ değerlendirmesini 16 jantta 5 ölçü, 17 jantta 8 ölçü ve 18 jantta 3 ölçüyü kapsayacak şekilde yenileyerek yeni bir standarda imza attı.
  • Yeni teknolojiyle lastik ömrü de yüzde 10 oranında uzadı.

 
2. Elde Alıcının Gözdesi Dizel ve Otomatik Vites Araçlar
 
Ulaştırma Bakanlığı'ndan Okul Servisi Açıklaması
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
2. Elde Alıcının Gözdesi Dizel ve Otomatik Vites Araçlar
Ankara’da faaliyet gösteren Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük otomotiv ticaret ...
Trafik Kazaları Eğitim ile Azalır!
Her bayram tatilinin sonunda, meydana gelen trafik kazalarında kaybedilen ...
Vezirköprüde Çifte Yarışlı Offroad Festivali
2017 Türkiye Offroad Şampiyonası 6. yarışı, Vezirköprü Offroad Kulübü ...
 
Avek Otomotiv’de Ticari Araç Modellerine Sahip Olmak Auto Credit ile Kolaylaştı
Volkswagen Ticari Araç hafif ticari araç pazarında bir ilke imza atarak, ...
Saf-Holland Intra Disk Frenli Akslarını Artık Türkiye’de Üretiyor
Disk fren teknolojisinin öncüleri arasında yer alan SAF-HOLLAND, treyler ...
Renault SYMBIOZ: Mobilitenin Geleceği
Renault, SYMBIOZ ile 2030 yılına ilişkin otomobil vizyonunu yansıtıyor. ...
 
Türkiye Hazır Beton Birliği Bir İlke İmza Attı
Türkiye Hazır Beton Birliği, Beton Sürdürülebilirlik Konseyi “Sistem Operatörü”; ...
Brisa, Otopratik ile Yenilikçi ve Karlı İş Modelini İzmir’e Taşıyor
Brisa, İzmir iline yapacağı yeni yatırımlarla hızlı araç bakım ve servisi ...
ARES International Transport Avrupada gücünü Tırsandan alıyor
Türkiyenin lider treyler üreticisi Tırsan, tren yüklemeli özel araçlarıyla ...
 
Nuray PEKCAN
BU SAYIDA…
lojistik zirvesi, anakara lojistik fuarı, kamyonum
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
GENEL BAŞKAN VEKİLLERİ SEÇİMİ
Serdar Aslan
AİLE ŞİRKETLERİNİN KURUMSALLAŞMASI GEREKİR Mİ?
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
  ANKET
     
 
Yük Taşımada En Dayanıklı Araç Markası Hangisi ?

MERCEDES-BENZ
SCANIA
BMC
MAN
FORD
OTOKAR
RENAULT
IVECO
VOLVO
ISUZU
DAF

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
Akaryakıt
Otomobil Dünyası
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
news
haberler
Kamyon
şoför
fahrer
bus
sondakika
truck
dikkat