tekniktanker, kamyonum
19 Ekim 2017 Perşembe
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DİKKAT!TEST SÜRÜŞÜDOSYAYAKIN PLANTESLİMAT
Menü Arama
DAF, XF, kamyonum dergisi,
schmitz, kamyonum, mytruck
Şoförlerden Hükümete Destek Çağrısı
Şoförlerden Hükümete Destek Çağrısı
Bu Güzergahlara Dikkat!
Bu Güzergahlara Dikkat!
Her 100 Hibrit Otomobilden 93'ü Toyota
Her 100 Hibrit Otomobilden 93'ü Toyota
Prometeon,19 İlde 33 Kooperatifte Etkinlik Düzenledi
Prometeon,19 İlde 33 Kooperatifte Etkinlik Düzenledi
kamyonum, mytruck, yeni sayı
10 Mayıs 2016 Salı - 16:06

Sektöre Nefes Aldıracak

Karayolu taşıma yönetmeliğinde yapılan son değişiklikleri değerlendiren UND İcra Kurulu Başkanı Fatih Şener “ Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Binali Yıldırım’ın yaptığı bu değişiklikler sektörümüze nefes aldırmıştır” ded

Sektöre Nefes Aldıracak

Yönetmelik Değişikliği Sektöre Nefes Aldıracak
 
Karayolu taşımacılık sektörü olarak zor şartlarda mücadele ettiklerini belirten UND İcra Kurulu Başkanı Fatih Şener  “Yabancı araçlara karşı haksız rekabetle mücadele eden, bölgesel krizlerle güzergah sorunu yaşayan sektörümüz ulaştırma mevzuatının günümüz şartlarının gerisinde kalması sebebi ile önemli güçlükler yaşamakta idi. İlk kez 2004 yılında yayımlanan karayolu taşıma yönetmeliği ile sektörü kurumsallaştıran Bakanımız son değişikliklerle de sektörümüze destek olmuştur” dedi.
Karayolu taşıma yönetmeliğinde yapılan değişiklik kapsamında yapılan yenilikleri aktaran Şener, maddeleri sıraladı:
 

  • Uyarma cezaları nedeniyle “yetki belgesi iptal” işlemleri kaldırıldı. Böylelikle uyarma cezalarının “kalıcı hale gelmesi” ve “uyarma cezalarından kaynaklı yetki belgesi iptalleri” yönetmelikten kaldırıldı.
 
  • Yetki belgesi yenileme dönemlerinde yetki belgesi üzerinde bulunan uyarma cezalarının paraya çevirtilerek kaldırılmasına imkan tanındı.
 
  • Geçiş belgeleri dağıtım esasları yönergesi çerçevesinde “geçiş belgeleri” ile ilgili verilen uyarma cezaları % 50 düşürüldü.
 
  • Asgari kapasitemin kaybedildiği sürelerin toplamı, yetki belgesi süresince 540 günden 630 güne çıkarıldı.
 
  • Sürücü bulma sorunu yaşanan sektörümüzde, sürücülerin çalışma yaş sınırı 66 olarak belirlendi.
 
Şener “Şartların ve ihtiyaçların sürekli değiştiği dikkate alınarak Sayın Bakanımız tarafından onaylanan bu değişiklikler, sektörümüz için büyük öneme sahiptir ve diğer mevzuatlarımızın da güncel ihtiyaçları karşılayacak şekle getirilmesi için tüm diğer bakanlıklar için örnek olmalıdır. Şartların her gecen gün değiştiği, ihtiyaçların farklılaştığı günümüzde sektörümüzü rekabetçi kılacak değişikliklerinde hızla yerine getirilmesi gerekmektedir. Kanun ve yönetmelikleri ilk kez yazan bakanlığımızın bu değişiklikleri hayata geçirmiş olması bizler için ayrıca anlamlıdır. Bu vesile ile Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanımız Sayın Binali Yıldırım’a sektörümüz adına teşekkür ederiz” dedi.

 
Medipol Başakşehir Temsa Maraton’u Seçti
 
Brisa Comvex Fuarı'nda
YORUMLAR
Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
ŞENOL KELKİTLİ 10 Mayıs 2016 Salı 19:06

İLKER OKUMUŞ OKUMUŞ ULUSLARARASI NAKLİYAT MERHABA MALUMUNUZ RUS YA İLE YAŞANAN KIRİZDEN DOLAYI VE YABANCI ARACLARIN TÜRKİYEDEN RUSYA KAZAK KIRGIZA KOLAYLIKLA TAŞIMA YAPMALARINDAN DOLAYIBU ÜLKELER E CALIŞAN BİZLER SON DÖNEMLERDE ÇOK BÜYÜK MAĞDURİYETLER YAŞAMAKTAYIZ.HEM TÜRKİYEDE Kİ BÜYÜK FİRMALAR İLE REKABET YAPMAK HEM YABANCI PLAKALI ARACLAR İLE REKABET YAPMAK BİZİ GERCEKTEN ZOR DURMLARA SOKMAYA BAŞLADI. NEDEN TURİZM SEKTÖRÜ RUSYA İLE YAŞANAN SIKINTIDAN DOLAYI DEVLET HER TÜRLÜ TEŞVİĞİ VE DESTEĞİ VERDİ DE BİZLERE AYNI DESTEĞİ VERMİYOR. BİZ DESTEK TE İSTEMİYORUZ BARİ BİZE YARDIMCI OLUNSUN YOLUMUZ DA ENGEBELRİ KALDIRSIN. BİZ BURDAN KAZAKİSTANA YÜK TAŞIYORUZ. GİDİYORUZ BOŞALTIYORUZ TEKRAR KARŞIDAN ARACIMIZI YÜKLEYİP GELMEK ZORUNDAYIZ YOKSA BOŞ GELİRSEK ARACIMIZ KOMPLE ZARAR EDİYOR ÇÜNKÜ HAKSIZ REKABET VAR. YABANCI PLAKALAR İHRACAT FİYATLARINI AKILALMAZ ŞEKİLDE AŞAĞIYA CEKTİLER VE İHRACATCIDA BİZDEN AYNI ŞEKİLDE ARAC İSTİYOR.PEKİ BİZ BU ARACLARI NERDEN VE NASIL YÜKLEYECEĞİZ. ÖNCEDEN RUSYA YA GELİP RUSYA DAN YÜKLEYİP YOLA CIKIYORDUK.VEYA UKRANYA YA GELİP ORADAN YÜKLEYİP TÜRKİYE YE GELİYORDUK. BURALARA GİDEMEYİNCE MECBUR ARACIMIZI KAZAKİSTANDAN YÜKLEMEK ZORUNDA KALIYORUZ. PEKİ HİC BİR YETKİLİ MERAK EDİP BAKMIYORMU KAZAKİSTANA BİR YILDA TÜRK ARACI OLARAK KAC BİN İHRACAT TAŞIMASI YAPMIŞISIZ KAC ARAC İTHALAT YÜKLEMİŞİSİZ. BURDAN BAKINCA ŞU SONUC ORTAYA CIKIYOR. KAZAKİSTAN DOZVOLASI 1 AYLIK. ŞOFOR ÜN KAZAKİSTAN DA DURMA ARAC SÜRME SÜRESİ 1 AYLIK. KAZAKİSTANDA İŞ YOK VAR OLAN YÜK MERSİNE BİR YERDEN MERCİMEK.TÜRKİYENİN BÜTÜN ARACLARI GÖKCETAVDA SIRA BEKLİYOR ŞU AN ORDAN DA YÜKLEME YOK ARACLARIMIZ BOŞ BEKLİYOR. FAKAT SIKINTI ŞU HEM DOZVOLALARI BİTİYOR ARACLARIN HEMDE ŞOFORLERİN OTURUMU BİTİYOR.BUNU NEDEN KİMSE ÇÖZMÜYOR BUNA NEDEN HİC KİMSE FİKİR ÜRETMİYOR BUNA NEDEN KİMSE ÇÖZÜM BULMUYOR ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL. ULAŞTIRMAYA BU DERDİMİZİ ANLATIYORUZ DİYORKİ EĞER DOZVOLA HAKEDİŞİN VAR İSE SANA 5 PUAN VE 475 TL KARŞILIĞIN DA DOZVOLA VERİRİM SEN DE ARABALARINA GÖNDER.10 TANE BEKLEYEN ARABAMA 4750 TL VERİP BİRDE HAKEDİŞİM VARSA DOZVOLA ALIP ARABALARIMI KURTARACAĞIM. GERİ NE KALDI ŞOFORLER ŞOFORLERİMİ TOPLAYIP TRENE BİNDİRİP KIRGIZİSTANA GİRİŞ CIKIŞ YAPTIRIP OTURUM ALIP ARACLARIMIN BAŞINA GETİRECEĞİM. BUNLARI YAZMAKLA BİTİREMEYİZ. BUNLARI YAŞAMAK LAZIM. OLSUN YİNEDE BEN ÜLKEMİ MİLLETİMİ VATANI MI SEVİYORUM. VERGİMİ DE NAQMUSUMLA VERMEYE DEVAM EDİYORUM . GÖRELİM MEVLAM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER DİYİP HERKESİ ÇÖZÜMÜN PARCASI OLMAYA DAVET EDİYORUM.

Yorumu oyla      9      13  
FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
SİGORTA YAPTIRMAYI UNUTMAYIN!
Tehlikeli madde taşıyan firmalar tehlikeli madde taşıyan araçlarına sigorta ...
Okul Servisleri Yönetmeliğinde Değişiklik!
Okul Servis Araçları Hizmet Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair ...
Belarus KUKK Toplantısı Gerçekleşti
Heyet Başkanlığını Belarus Cumhuriyeti Ulaştırma Bakanlığı adına Sergey ...
 
Yükseklik Bahane Rant Şahane!
Yükseklik Bahane Rant Şahane!
SRC’de Çözüme Doğru
Haziran ayında Genel Yayın Yönetmenimiz Nuray Pekcan'ın Gazi Üniversitesi, ...
Yükseklik Bahane Rant Şahane!
Yükseklik Bahane Rant Şahane!
 
Türkiye Gürcistan KUKK Toplantısından Güzel Haberler Var
Türkiye-Gürcistan KUKK toplantısı 19-20 Haziran 2014 tarihinde Ankara’da ...
Yükseklik Bahane Rant Şahane
Yükseklik Bahane Rant Şahane
Aralık 2014’e Kadar SRC 5 Geçerli
Tehlikeli Mal ve Kombine Taşımacılık Düzenleme Genel Müdürlüğü’ nün 17.06.2014 ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOCUKLARIMIZI KİMLERE EMANET EDİYORUZ!
kamyonum, abonelik, mytruck
kamyonum, lojistrans
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Pınar TOK
BİR AT BİR BIÇAK, İŞTE SANA GERÇEK HAYAT
Serdar Aslan
Otomotiv ve Yönetim Üzerine 2 Kelam
Nizamettin KARADAĞ
TÜRKİYE TAŞIMACILIĞI NEREYE KOŞUYOR?
  ANKET
     
 
Aracınız Hangi Marka?

MAN
RENAULT
ISUZU
MERCEDES-BENZ
IVECO
SCANIA
VOLVO
FORD
DAF
BMC
OTOKAR

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Dünyada Taşımacılık
Dikkat!
Test Sürüşü
Bunları biliyor musunuz?
Dosya
Yakın Plan
Teslimat
Son Yasal Düzenlemeler
Şoförsem Günahım Ne
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
truck
türkiye
news
lkw
kamyoncu
treyler
dikkat
src