GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Optıfuel Challenge Türkiye Birincisi Aktur, İlk Renault Trucks Çekicilerini Teslim Aldı
Optıfuel Challenge Türkiye Birincisi Aktur, İlk Renault Trucks Çekicilerini Teslim Aldı
'Karayolu Taşımacılık Sektörü Salgın Öncesinde de Zaten Kötü Durumdaydı'
"Karayolu Taşımacılık Sektörü Salgın Öncesinde de Zaten Kötü Durumdaydı"
Alper Özel, 'Plans Will Be Made To Make The Flow Of The World Trade System More Alternatively. Turkey Must Take Place Among Them'

Alper Özel, "Plans Will Be Made To Make The Flow Of The World Trade System More Alternatively. Turkey Must Take Place Among Them'

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
27 Ekim 2015 Salı - 10:10

Tümexpo 2015’de Petlas, Savunma Sanayiine Verdiği Destekle Göz Doldurdu

Türkiye’nin lastiği Petlas, Türk Savunma Sanayii’ne verdiği hizmet ve inovatif ürünleri ile uluslararası Tümexpo 2015’teki yerini aldı.

Tümexpo 2015’de Petlas,  Savunma Sanayiine Verdiği Destekle Göz Doldurdu

Yatırımları, teknolojisi ve inovatif çözümleriyle savunma sanayiinde de öncü olan Türkiye’nin lastiği Petlas, güçlü ürünleriyle 22-25 Ekim 2015 tarihleri arasında gerçekleşen Tümexpo 2015’teki yerini aldı. İstanbul Kongre Merkezi'nde düzenlenen fuarda; makine, tekstil, gıda, otomotiv, kozmetik, inşaat gibi sektörlerde faaliyet gösteren yerli ve yabancı firmalar bir araya gelme fırsatı buldu. Türkiye’nin ilk Runflat lastiği olan Petlas P-RFT’nin yanı sıra, tam zırhlı askeri araçlar için özel geliştirilen RM900 modeli ve uçak lastikleri segmentinden F4 ve F16 Savaş Uçağı lastikleri ile fuarda ön plana çıkan Petlas, teknolojisi ile alanında öncü olduğunu bir kez daha gösterdi.

Runflat” ile tam yol ileri
Binek otomobiller ve askeri kara araçları için farklı teknolojilerle geliştirilen Petlas Runflat lastikleri, verimli, fiyat-fayda dengesini en iyi sağlayan “takviye edilmiş kendinden destekli yanak” prensibini kullanıyor. Lastiğin yanak kısmının yol ile jant arasında sıkışmasını ve hava kaybı durumunda jantın içine doğru girmesini önleyen bu teknoloji ile Petlas P-RFT, yol koşulları ve araç ağırlığına bağlı olarak, otomobilin maksimum 80 km/s hız ile yoluna 150-200 km devam etmesine olanak veriyor.
Zırhlı personel taşıyıcı araçlarda kullanılan askeri araçlar için geliştirilmiş RM 900 lastikler de fuarda yerini aldı. Petlas’ın RM900 modeli ayrıca panzerler ve tank taşıyıcı araçlarda da kullanılıyor. Yılda 10 bin adet üretilen RM900’lerin yarısı iç piyasada savunma araçlarının ihtiyaçlarını karşılarken diğer yarısı ise yurtdışına ihraç ediliyor. Ayrıca Petlas AR-GE ekibi, Türkiye’de ve Avrupa’da pek çok askeri araç üreticisiyle ortak çalışmalar yürütüyor.
 
Havada da tercih Petlas
Türkiye'deki tüm harp, eğitim ve askeri kargo uçaklarının lastiklerini üreten Petlas, envantere yeni girecek uçaklar için de AR-GE çalışmalarını sürdürüyor. Tümexpo 2015’te sergilenen F4 Savaş Uçağı Ana lastikleri, yurtdışından da pek çok ziyaretçinin ilgisini çekti.
 
Petlas Hakkında
1976 yılında kurulan, 1989 yılında da ilk lastiğini üreten Petlas, 2005 yılında itibaren üretimini Türk sanayiinin güçlü kuruluşlarından Abdulkadir Özcan A.Ş. bünyesinde sürdürüyor. Bu tarihten itibaren fabrikadan yönetim politikasına, AR-GE çalışmalarından insan kaynaklarına her alanda markayı daha da ilerletecek adımlar atıldı. Petlas, 2.000.000 m²'lik alan üzerinde yer alan 350.000 m²'lik kapalı alana sahip fabrikada her türlü kara taşıtı lastiğin yanı sıra savaş uçağı lastiği de üretiyor. "Güvenli Lastik" kavramına büyük önem veren kuruluş, lastik-deney test merkezinde ürünlerini uluslararası standartlardaki testlerden geçiriyor. Başta Avrupa ülkeleri olmak üzere 90’nın üzerinde ülkede satışa sunulan PETLAS, belirlediği vizyonu gereğince dünya pazarlarında, uluslararası markalaşma sürecinin gereği olan araştırma-geliştirme, teknoloji, üretim, yönetim ve pazarlama anlayışı ile yer alıyor ve her geçen gün pazar payını artırıyor.
 

 
Rallikrosta Çamur Banyosu
 
AnadoluJet İle Transfer Sadece 14.90 TL
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Rallikrosta Çamur Banyosu
2015 TOSFED Rallikros Kupası ilk 2 yarışı, 25 Ekim Pazar günü Bursa İznik ...
Bir Sürücüsüz Otomobil de Nissan’dan
Tesla ve Volvo‘dan sonra Nissan da otopilot özelliğine sahip otomobil ...
Cadillac 2017 CTS, Araçlar Arası İletişimi Sağlayan İlk Araba Olabilir
Salı gecesi yapılan toplantıda, Cadillac CEO’su Johan de Nysschen şirketinin ...
 
İETT’ye Dünya Çapında Üç Ödül Birden!
Kanada’nın Toronto şehrinde düzenlenen The Stevie Awards 2015 (Uluslararası ...
Kadınlar Kamyoncu Olsaydı Ne Olurdu?
Kadınlar kamyoncu olsaydı kamyon arkası yazıları nasıl olurdu? Hiç düşündünüz mü?
İngiltere'de Isuzu D-Max’e İkinci Kez Büyük Ödül
Isuzu D-Max, Uluslararası “Commercial Fleet Awards” ödüllerinde ikinci ...
 
Aston Martin Konsept Elektrikli Otomobilini Gösterdi
Aston Martin CEO’su Andy Palmer, şirketin Rapide modelinin elektrikli ...
Yamaha Deyince Aklımıza Neler Geliyor?
Yamaha deyince aklımıza neler geliyor? MotoGP aracı, yol motosikleti, ...
Efsane marka Bugatti, Ürettiği Son Aracı da Sattı Ve Üretimi Durdurdu.
Volkswagen AG'nin sahibi olduğu Bugatti'nin üretilen 450. ve son arabası ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
kamyoncu
news
türkiye
sondakika
haberler
Kamyon
fahrer
truck
dikkat