25 Nisan 2019 Perşembe
Reklam Arşiv İletişim Abonelik Künye RSS
ANA SAYFA FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR DENİZ TAŞIMACILIĞIGÜNDEMTESLİMATHABERLERENGLISH
Menü Arama
KAMYONUM,OTOBÜSÜM, AYAKKABI,FLO,İNDİRİM
Sertrans’a Etik Ödülü
Sertrans’a Etik Ödülü
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
HİDROMEK Makina İmalatçıları Birliği’nin Yönetim Kurulunda
Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

Clean Vehicles Directive Revision Adopted in European Parliament

1 2 3 4 5
schmitz,kamyonum,treyler,otobüsüm,araç,kamyon,tır
   
  Nuray PEKCAN [email protected]  
“ALTERNATİF” GELİYOR!
20 Mart 2019 Çarşamba

Artık birey olarak sadece kazanca ve kişisel başarıya değil, insana, hayvana, doğaya yani bütünüyle yaşamı çevreleyen ve korunması gereken tüm paydaşlara daha duyarlıyız. Ya da böyle olmalıyız. Bir yolda ilerlerken sadece yolun sonu değil gözlenen; tüm yolculuk boyunca arkada kalanlar da ilgilendiriyor bizi. Bizden kalanların gelecek nesillere teslim edilmesi sorumluluğu daha insanca yaşama duygumuzu besliyor.

Artık daha temiz bir çevrenin olmazsa olmaz olduğunun bilincindeyiz. Şayet bu dünya havası, suyu, yeşili, hayvanı, taşı, toprağıyla uzun yıllar gelecek nesillere de hizmet etsin istiyorsak bize düşen sorumlulukların mutlaka ve mutlaka farkında olmalıyız.

Daha temiz, daha güvenli, daha ekonomik bir düzen arayışı nedeniyle başta yazdığımız “alternatifler” hayatımızın önemli bir alanında olduğu gibi taşımacılık sektöründe de varlığını daha fazla hissettirir oldu.

Yıllar süren araştırmalarla karbon emisyonunu aşağılara çekmeye çalışan dizel motor teknolojilerinin bir alternatifi olarak karbon emisyonun neredeyse sıfırlayan CNG ve LNG’li motorlar ile çalışan araçlar sektör mensuplarının görüş ve değerlendirmelerine daha fazla sunulur oldu. Özellikle yıllardır belediye otobüslerinde gördüğümüz CNG teknolojisi, yük taşıma sektöründe de artık LNG ile birlikte daha fazla karşımıza çıkacak.

NGV kısaltmasıyla tanımlanan (Natural Gas Vehicles) doğal gazla çalışan araçlar, sektörün önemli markalarının üretim planlarında ilk sıralara doğru yükselişini sürdürür durumda.

Bir çok yerli ve global marka bu tür araçlarını her platformda müşterisiyle buluşturuyor.

Biz de bu konuya bildiğiniz üzere içeriğimizde ve sahada yaptığımız çalışmalarda sıkça yer vermekteyiz. Ve önümüzdeki günlerde bu tür araçlar ve teknolojileriyle sizleri daha fazla buluşturmayı planlıyoruz..

Burada altını çizmek istediğim önemli bir nokta, pazara yeni yeni giren bu teknolojiyi tercih ederseniz -ki çok da iyi yapmış olursunuz. Bunun nedenlerini sayfalarımızda detaylı olarak bulacaksınız.- arkasında kimlerin ve nasıl bir teknolojik geçmişin olduğuna dikkat edin. Neden mi? Çünkü bu teknolojiyle birlikte birçok firma ya da kişi pazardan pay almaya çalışacaktır. Şayet bu marka ve kişileri araştırmaz iseniz size çok fayda sağlayacak bir alternatif, yanlış ürün nedeniyle faydadan çok zarar verir hale gelebilir.

İlgili konu için önümüzdeki günlerde birçok çalışmada sizlerle buluşmuş olacağız. Ve çok daha detaylı ve önemli bilgiyi yetkililerin desteği ile aktarmaya gayret edeceğiz.

Bu sayıda sayfalarımıza doğalgaz teknolojisine uzun yıllardır önemli çalışmalarla hizmet eden IVECO konuk oluyor. IVECO markasının değerli temsilcileri tüm sorularımızı detaylarıyla cevaplandırdılar.

Sanıyorum bu dosya gelecek günlerde pazarda önemli rol üstlenecek bu tarz araçlar için sizlere faydalı bir içerik sağlayacaktır.

Umarım yararlanırsınız.

Yeni sayıyı okumak için linke tıklayınız;

http://kamyonum.com.tr/dergi.asp?t=1&sayi=164


E-posta   Facebook   Twitter     Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
YORUMLAR    Toplam 1 yorum var, 1 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
 
   
 
gökhan doğan
23 Mart 2019 Cumartesi 21:27
çevreye daha duyarlı olmak için önce insanları eğitmek lazım ama ne yazık ki bu bizim sektörün kanayan yarası dünya da bir çok ülkede önce insana olan saygı ön planda iken bizim ülkemizde geri plandadır .Bizim taşıma sektöründe ülkemizin almış olduğu karar ve politikalar insanları yolsuzluğa itmektedir başı boş bırakılmış ve a4 kağıtlarıyla sömürülmeye çalışılan bir sektör var .Bu gün İZMİR den AĞRI ya bir taşıma işine şahit oldum basar tonaj için verilen rakam 5000 *kdv idi yani5900 tl gibi bir rakam 1650 km gibi bir yol için 730 lt motorin tüketimi göz önüne alalım çünkü yol koşulları araç bakımları çoğrafi şartalar ve araç ortalama teknolojileri bu hesabı ortaya koyar biz bu hesabı yaparken indirimli bir şekilde ya 6 tl litre fiyatı alalım 4380 tl yakıt 300 tl komisyon (tabi vergisi olmayan bir gider)bu mesafe kanuni çalışma koşuları ile dört gün 100 lira günlük masraf yani 400 tlyani toplamda 5080lira geriye kalan para ise verginiz peki burda bize kalan ne hayat standartları düzene koyulmamış ne yapacak kaçak motorin sahte faturalı motorin on numara yağ bur da nasıl emisyon karbon salınımı gibi kurallar devreye girecek size soruyorum milyonluk araçlarla bu iş yapılır mı bu gün yine aynı komisyoncuda şu yazıyı gördüm öküz taşıdığı yüke değil yiyeceği yeme bakar soruyorum size her yerde her konuşmada günah keçisi ilan edilen bizler ne zaman aklanacaz sebze halinde esnafa mikrofon tutuluyor nakliye giderleri yüksek diyor biz ise eve değil cebimize para koyamıyoruz devlet sadece takograf istiyor vergi taksitlendiriyor bizi borç sarmalına itiyor sonuç ne oluyor 65 yaş işine son ne bir ev ne bir birikim ne sağlık nede tatmin edici bir maaş yani şu demek oluyor çalışanı sevmeyen korumayan bir devlet yapısı bizleri ve ekonomiyi kimliği ve statüsü belli olmayan bir topluluğun eline teslim eden bir devlet yapısı bir fabrikanın kapısına gidiyorsun fabrikamı nakliyecimi belli değil mal yolluyor ve sonrasında gittiği yerin piyasasını bozuyor sonra bu fabrika bu yolla vergi kaçırıyor ekonomiyi rekabeti batırıyor ama kontrol kime bireye bu ülkede halen daha 70 tonla yük taşıyan ve bunla övünen insanlar var(zoraki insan diyorum)ve bu yükler düşük fiyatlara gidiyor ve ne bir polis nede bir jandarma denetim yapıyor bu yerlerin başında payas geliyor basar tonaj yük üstü oluyor bu gün İZMİR den 50 tonla doğuya çalışanlar var biz bu koşullar içinde nasıl mücadele edip para kaznacak ve gelecek için emisyonu konuşacaz şaka gibi bu işi bilmiyor yada kralın çıplak olduğunu söylemek işimize gelmiyor konuşack çok şey var ama duyan yok 05372636095
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%52 %48
 
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
Nuray PEKCAN
“ALTERNATİF” GELİYOR!
kamyonum, abonelik, mytruck
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,SİGORTA
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
logitrans, kamyonum, fuar, lojistik
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  YAZARLAR
Av. Bilun ELMACIOĞLU
ALTERNATİF YAKITLARIN KULLANIMI
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Aku
Deniz Taşımacılığı
Gündem
Lojistik
Lastik
Teslimat
Haberler
Kampanya
Ticari Araçlar
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
bus
dikkat
fahrer
kamyonum
src
türkiye
lkw
şoför
haberler