GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 2 Kilometre Tır Kuyruğu Oluştu
Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 2 Kilometre Tır Kuyruğu Oluştu
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An 'Emergency Epidemic Situation', Which Will Be İn Place

Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An "Emergency Epidemic Situation", Which Will Be İn Place

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
27 Ocak 2020 Pazartesi - 13:50

"Köprü Fiyatı Çok Yüksek, Avrupa Yakasına Çalışamıyoruz"

Kooperatif Dosyamızın bir diğer durağı da Denizli’nin Çivril ilçesi oldu. S.S. Kızılcasöğüt Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Selami Ertuğrul, üçüncü köprü fiyatının yüksek olması nedeniyle birçok üyenin Avrupa yakasına çalışmadığını belirterek “Keşke yaptığımız iş kadar bizlere de destek olunsa. Bize destek olunsa Türkiye’nin ekonomisi değişir. Giydiğiniz elbisenin bile fiyatı ucuzlar.” dedi.

 Köprü Fiyatı Çok Yüksek, Avrupa Yakasına Çalışamıyoruz

“Otoyol Geçiş Ücretlerinin Yüksek Olması Bizi Etkiliyor”

39 araç ile hizmet verdiklerini belirten Başkan Ertuğrul, ulaştırma sektöründe yapılacak iyileştirmelerin tüm ekonomiye etki edeceğini savundu. Köprü ücretlerinden dolayı Avrupa yakasına iş almaktan vazgeçtiklerini ileten Ertuğrul “Genellikle İstanbul, Bursa, Ankara, İzmir’e gidiyoruz. Bu bölgelerde otoyol geçiş ücretlerinin yüksek olması bizi etkiliyor. Üçüncü köprü ücretlerinin fazla olması nedeniyle bazen Avrupa yakasına gitmekten vazgeçiyoruz. Mazot fiyatlarını zaten biliyorsunuz. Keşke yaptığımız iş kadar bizlere de destek olunsa. Bize destek olunsa Türkiye’nin ekonomisi değişir. Giydiğiniz elbisenin bile fiyatı ucuzlar. Tabii devlet mazot vergilerinden büyük gelir elde ettiği için bu sistem devam ediyor.” dedi.

“Yükün Çalınması Durumunda Zarar Kooperatif Tarafından Ödeniyor”

Sigorta maliyetlerinin kazanca göre yüksek olduğunu açıklayan Ertuğrul “Kooperatif aracılığı ile çalıştığımızda, yükün çalınması durumunda zarar kooperatif tarafından ödeniyor. Bizim taşıdığımız ürünlerde hırsızlık olayı çok az olduğu için biraz rahatız. Sigortalara baktığımızda 2-3 bin lira arasında tutarlar karşımıza çıkıyor. Kazancımıza göre çok ama yine idare ediyoruz.” diye konuştu.

“Bizden Belge Ücretlerini Topladılar ve İş Bitti”

Kooperatif olarak C2 Belgesi ile çalışanların işlerini engellediğini ifade eden Ertuğrul “Bizi C2 Belgesi ile çalışanlar çok fazla etkiliyor. Türkiye’ye ucuz mazotla giriyorlar ve yurt içinde ucuz nakliye yapıyorlar. Bunlar için hiçbir önlem ya da denetleme yok. Belgeyi kiralama yöntemi ile kullananlar bile var. Bizdeki K1 ve R1 Belgeleri’nin bir işlevi olduğunu düşünmüyorum. Bizden belge ücretlerini topladılar ve iş bitti. Biz de taksiler gibi plakalarımız olsun istiyoruz. Nasıl ki bugün bir yerde çalışan insan emekli olunca tazminat alıyorsa, biz de plakamızı satarak bir gelir elde edelim.” şeklinde konuştu.

“Dijital Takograf Çok Gerekliyse, Bunu Neden Daha Önce Getirmediler?”

Dijital takograf hakkında konuşan Başkan Ertuğrul “Dijital takografa bizler uyarız. Bu konuda herhangi bir problem yok. Güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Çünkü 4,5 saat sonra insan dalmaya başlayabiliyor. İnsanın canı her şeyden daha değerlidir. Fakat dijital takograf çok gerekliyse, bunu neden daha önce getirmediler? Her 3-5 senede bir kez takograf değiştirdik. Kurallara uymak bizim görevimiz; ama dijital takografta kontağı açınca süre başlıyor. Yük sarmaya giderken bile işliyor ve trafiğe takıldığınızda büyük bir zaman kaybı oluyor.” ifadelerine yer verdi.

“Kooperatifler İse Güvenlidir, Yaptığı İşin Arkasındadır”

Son olarak sektörde denetimlerin artmasıyla birçok sorunun çözüleceğini gündeme getiren Başkan Ertuğrul, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Ton/kilometre fiyatı uygulanırsa, irsaliye ve faturalar detaylı incelenirse bizim için her şey düzelmiş olur. Bunların kontrolü yapılmadığı sürece her yıl sıkıntılar artarak devam edecek. Sektörün belirli bir standartı yok. Adam bir masa sandalye dükkân açıyor ve gelip bize iş veriyor. Yükün başına bir şey geldiğinde ortadan yok oluyorlar. Kooperatifler ise güvenlidir, yaptığı işin arkasındadır.”

 
''Araca Lastik Alamazken Aracı Nasıl Yenileyeceksin?''
 
RUSYA TAŞIMALARINDA ŞAH LOJİSTİK
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
''Araca Lastik Alamazken Aracı Nasıl Yenileyeceksin?''
S.S. Düzce Merkez Bölgesi Kamyon ve Tır Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi ...
'Aracımıza Lastik Dahi Alamıyoruz'
Kooperatif Dosyamız kapsamında Çorum’a da yolumuz düştü. S.S. Çorum 32 ...
''Devletin Ton/Kilometreyi Mutlaka Uygulaması Gerekiyor''
Samsun ziyaretimizde Samsun S.S. 30 No’lu Kutlukent Taşıyıcılar Kooperatifi ...
 
''Kamyoncu Denilince Sorun Başlıyor''
Kooperatif Dosyamızın bir diğer durağı Samsun iline bağlı Havza ilçesi ...
''Kooperatifleri Lojistik Firmalarına Boğduruyorlar''
Samsun’daki ziyaretlerimizde bir diğer konuğumuz S.S. 18 No’lu Samsun ...
''Kooperatifler Arasında Dönüş Yükleri İçin Birlik Oluşturulursa Hepimiz Kazanırız''
S.S. 61 No’lu Giresun Taşıyıcılar Kooperatifi’nde Başkan Ercan Bekdemir ...
 
"Türkiye’de Nakliye Sektörü Büyük Bir Daralma Yaşıyor"
Kooperatif Dosyamızın ikinci bölümünde ilk konuğumuz S.S. Emet ve Havalisi ...
1 Milyon Lira Alacağımız Var!
Yurt içi ve yurt dışı taşımacılık yapan Oğuzhan Ağır Nakliyat, aynı zamanda ...
Kooperatifleri Bitirmeye Çalışıyorlar!
Taşıyıcı kooperatiflerin yaşadığı sorunları ve çözüm önerilerini konuştuğumuz ...
 
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
Kamyon
dikkat
kamyoncu
fahrer
lkw
news
türkiye
haberler
src