Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

Regenerative Braking Axle In Production Since Late 2022

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
15 Mart 2008 Cumartesi - 00:00

Dekapaj Sektörünün Tercihi Renault Kerax

Dekapaj Sektörünün Tercihi Renault Kerax

Aracın en önemli özellikleri;

*4.500 mm dingil mesafesi

*Araç üzerinde bulunan 2520 lik şanzıman

*Ağır şartlar için özel olarak seçilmiş arka dingil tahvil oranı 17 x 37

*Ağır şartlar için özel dizayn çift kat şasi 8 + 5 mm.

*Geniş şasi eni ( özellikle devrilmelere karşı )

*440 beygir motor gücü

*Orijinal Michelin lastikler

*4 noktadan kabin süspansiyonu ve en önemlisi düşük yakıt maliyeti.

Bütün bu özellikleri dikkate alan Öz-eser İnş. Taah. Ve Tic. Ltd. Şti. Ali Rıza Onat Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş’den 30 araç teslim aldı.   Öz-eser Ltd. Şti yönetim kurulu üyesi Savaş Özcan 1984’den beri hafriyat ve madencilik sektöründe faaliyet gösteren bir firma olduklarını belirtiyor. Üç ortaklı firma Cezayir’de otoyol ve taş ocağı işletmeciliği ve Zonguldak’ta liman inşaatı yapıyor.

 Neden Renault Kerax’ı tercih ettikleri sorusuna işe Özcan şöyle yanıt veriyor; “Bizim bünyemizde yaklaşık 140 tane araç var. Bunun büyük çoğunluğu damperli kamyon, 15 tane de çekici var. Biz bugüne kadar değişik marka araçlar kullandık. Ve bu araçları kullanırken her aracın avantajlarının yanında dezavantajları olduğunu gördük. Son aldığımız 30 tane aracı Cezayir’deki bir baraj projemizde kullanmak üzere aldık.  Bunu tercih etmemizin nedeni Renault’nun şase sistemi ve makas sisteminin Mercedes’e göre daha iyi olduğunu düşünmemiz. Ayrıca bir diğer neden ise Cezayir’de çok yaygın olması dolayısıyla yedek parça temininde ve servis hizmetinde diğer markalara göre daha iyi hizmet alacağımızı düşünmemiz. Araçlarımız şaselerin dar olmasından dolayı devrilme problemi oluyor. Ama Renault’da bu sıkıntı yok.  İlk defa Renault araç kullanıyoruz. Maden üstündeki toprağı kazıyoruz ve başka yerlere naklediyoruz bu işlemde çalışmamız çok yoğun oluyor.  Bu nedenle araçlarımız diğer sektörlere oranla daha çabuk yıpranıyor.”

 
NEOPLAN SON SÜRAT
 
Volvo Kamyon, karbondioksit emisyonlarının düşürülmesi için çalışıyor!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler srcsondakikafahrertruckdikkatkamyoncutreylerKamyon