Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

We Will Be Active In All Ports In Turkey And Have A Share In The European Line

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
schmitz, dorse, treyler,
6 Mart 2012 Salı - 12:43

Elektrikli Araç Teknolojisinde Çığır Açacak INFINITI EMERG-E Konsepti Cenevre’de Görücüye Çıktı

INFINITI, EMERG-E isimli yeni konsept spor otomobilini 82’nci Uluslararası Cenevre Motor Show’da gözler önüne serdi. INFINITI’nin teknolojik geleceğine ışık tutan yeni konsepti EMERG-E, daha önce hiçbir otomobilin yaratım aşamasında görülmemiş bir yeniliğe de imza atıyor. Avrupa’da geliştirilen ilk Infiniti modeli olma özelliğini taşıyan INFINITI EMERG-E, gelecekteki elektrikli süper spor sınıfın nasıl olacağına ilişkin ipucu veriyor. Ortaya yerleştirilmiş çift elektrik motor (402 hp), otomobilin sadece 4 sn içerisinde 100 km/s’lik bir hıza ulaşmasını sağlıyor.

Elektrikli Araç Teknolojisinde Çığır Açacak INFINITI EMERG-E Konsepti Cenevre’de Görücüye Çıktı

Infiniti’nin geleceğine ışık tutan yeni konsepti EMERG-E, markanın özgün ve uzun soluklu yüksek performanslı araç üretme yönündeki arayışında yer bulacak çok sayıda yeni teknolojiyi bünyesinde
barındırıyor.
İlklerin otomobili: INFINITI EMERG-E
INFINITI EMERG-E, yüksek performanslı motoru ortaya yerleştirilmiş ilk Infiniti spor otomobili olmakla birlikte, segmentinde ilk kez uygulanan tasarım öğeleriyle de markanın tasarım diline yenilik getiriyor. INFINITI EMERG-E aynı zamanda Avrupa’da geliştirilen ilk Infiniti modeli olma özelliğini taşıyor. Orta konuma yerleştirilmiş ikiz 402 hp (300kW) elektrik motorları, bu spor otomobilin sadece 4 sn içerisinde 0-100 km/s’lik bir hızlanma performansı sergilemesini sağlıyor. Bu heyecan verici performansın yanı sıra, yeni konsept şehir içinde 48 km’yi aşan bir mesafede sıfır emisyon ile ilerliyor.
Ayrıca mesafe artırıcı benzinli motor, ikiz elektrikli motor ile birlikte çalıştığında sadece 55g/km CO2 emisyonu sunuyor. 3 silindirli menzil artırıcı motorun da devreye girmesi ile toplam menzil 500
km’ye çıkıyor.
Zarif bir ipek elbise içerisinde boy gösteren 400 vahşi at

Tam bir süper spor otomobil olan INFINITI EMERG-E 4.464m’lik uzunluğunda kompakt bir gövdeye sahip.  İki koltuklu kabini bulunan INFINITI EMERG-E; bir çift elektrikli motor, lityum iyon akü paketi, dört adet invertör ve üç silindirli menzil arttırıcı içten yanmalı motor ve bir yakıt deposunu mucizevi bir şekilde bünyesinde barındırıyor. Tüm bu parçalar Infiniti’nin seçkin tasarımının bir sonucu olan
aerodinamik ve hafif yapıdaki gövdede sunuluyor. Infiniti’nin Yaratıcı Ekip Lideri Shiro Nakamura modelle ilgili olarak şunları dile getiriyor: “Bu otomobil sadece çekici bir tasarıma değil aynı zamanda dinamik ve güçlü bir yapıya sahip. Motoru orta konumda olan araçlar genellikle daha kaba bir yapıya sahipken, INFINITI EMERG-E’nin gövdesi, tekerlekler üzerinde süzülen bir ipek kumaş parçası kadar zarif”.  
İngiliz Hükümeti’nin gelişimini desteklediği ilk otomobil

Avrupa’da içten yanmalı motorların emisyonunun yasaklandığı şehir sayısı gün geçtikçe artıyor. Çevreci konseptte çalışmalarını sürdüren Infiniti de EMERG-E konsepti ile doğa dostu otomobil geliştirme konusunda yeni bir yol çiziyor. Bu model Avrupa’da geliştirilen ilk Infiniti modeli olmasının yanı sıra İngiltere Hükümeti’nin teknoloji sponsorluğunda geliştirilen ilk model olma özelliğini de taşıyor. Bu yenilikçi yaklaşım, düşük karbon emisyonu sağlayan araç sayısını hızla artırmayı amaçlayan İngiltere Hükümeti Teknoloji Strateji Kurulu tarafından yürütülüyor.
INFINITI EMERG-E gibi projeler, yeni teknolojileri sunma konusunda öncü oldukları sürece, kısmi bir finansmandan faydalanabiliyor. Infiniti de tam olarak bu yenilikçi teknolojileri destekliyor. Infiniti’nin Ürün Araştırma ve Geliştirme Departmanı Genel Müdürü Francois Bancon bunun geleceğin spor otomobillerine yönelik yeni bir düşünme biçimi olduğunu söylüyor. 
Bu gelişme, bir taraftan markayı yeni modeller geliştirme yönünde önemli ölçüde motive ederken diğer taraftan projeye uluslararası bir boyut kazandırıyor. İngiltere hükümeti Teknoloji Strateji Kurulu (TSB)
tarafından desteklenmesi, Infiniti’ye çeşitli kuruluşlarla birlikte yeni teknolojilere erişme ve bunlar üzerinde çalışma imkanı veriyor. Bu kuruluşlar arasında, üniversitelerin, tedarikçi firmaların ve orijinal ekipman üreticilerinin (OEM) yer alması, gelişimin bu yönünün daha kapsamlı hale gelmesini ve INFINITI EMERG-E konusundaki kararlılığın artmasını sağlıyor.
INFINITI EMERG-E Konseptinin en önemli özelliği, daha önce denenmemiş teknoloji ve yöntemleri (TSB fonu alabilmenin temel şartı) bünyesinde barındırması. İşbirliği içerisinde olan diğer firmalar tarafından sunulan çeşitli ürünlerin kullanılması TSB girişiminin önemli bir parçasını teşkil ediyor. Se tördeki farklı ekonomilerin gelişimini desteklemek amaçlı bu konumlandırma sayesinde elektrik motorlarına menzil sağlamaya yönelik kullanılan içten yanmalı motor teknolojisinde partner olarak Lotus firması ile birlikte çalışılmış.

Infiniti’nin tasarım dili heyecan verici yeni bir boyuta taşınıyor


INFINITI EMERG-E markanın tasarım dilini heyecan verici yeni bir boyuta taşıyor ve bu dili ilk kez motoru orta konuma yerleştirilmiş bir spor otomobilde kullanıyor. Infiniti Yaratıcı Ekip Lideri, Shiro Nakamura aracın tasarımı ile ilgili olarak şunları söylüyor: “Uzun bir kaput, kısa arka güverte ve geniş bir yatay hareket kapasitesine sahip FX modeli bu anlamda Infiniti’nin tasarım diline iyi bir örnek teşkil ediyor. Ancak motorun orta konuma yerleştirilmesi, tasarımda farklı bir yaklaşım gerektiriyor ve araca kamayı andıran bir yapı kazandırılmasını gerekli kılıyor. Motoru ortaya yerleştirilmiş bir otomobil
üretmek Infiniti’nin orijinal planında veya tasarım felsefesinde daha önce hiç yer almadığından bu durum oldukça zorlayıcıydı. Motorun orta konumda yer aldığı bir otomobil tasarlamak her ne kadar heyecan verici görünse de ağırlık dağılımı ve yerleşim düzeni konusunda pek çok sınırlamayı da beraberinde getiriyordu. FX ve Essence modellerinde, Infiniti’ye özgü bir görünüm ve oran oluşturmuştuk. Önceki modellerde kullandığımız mevcut oranların ötesine geçmemiz gerekiyordu
ve bu da bizim için iyi bir deneyim olacaktı.
Bu deneyim Japonya, İngiltere ve California'daki Infiniti stüdyolarından gelen üç adet çeyrek ölçekli model teklifi ile başladı. California stüdyosunda çalışan Infiniti tasarımcısı Randy Rodriguez’in tasarımı
birinci oldu ve bu tasarım Nissan Tasarım Avrupa’nın Paddington stüdyosunda tam boyutlu kil model olarak inşa edildi. Amaç, markanın karakteristik uzun burnunu arkadaki daha ağır hacimle birleştirirken “Infiniti’nin duygusal akışı” olarak tanımladığım özelliğini korumaktı. Otomobilin sahip olduğu gücünü tam olarak gösterebilmesi için zarif ancak dinamik bir görünümde olmasını istedik. Motoru orta konumda olan araçlar genellikle daha kaba bir yapıya sahipken, INFINITI EMERG-E tekerlekler üzerinde süzülen bir ipek kumaş parçası kadar zarif.”

INFINITI EMERG-E’in karakteristik özelliklerinden bir tanesi de farları. Aracın belirgin farlarının yanı sıra gece ve gündüz saatlerinde dikkat çeken hilal şeklindeki LED aydınlatmaları karakterinin önemli bir parçasını oluşturuyor. İlk olarak ETHEREA konseptinde kullanılan bu tasarım öğesi, Infiniti'nin tasarım geleceğine ışık tutuyor. Farların ve kaş şeklindeki led’lerin mükemmel bir şekilde bir araya getirilmesi, Infiniti’nin üstün zeka yaklaşımını destekliyor. Çift Kemer yapısına sahip ızgarası da INFINITI EMERG-E’ın biçimli arka kanatlarının akıcı tasarımını taşıyor. Yatay bir şekilde gerilmiş, alçak, geniş ve daha kaslı bir yapıya sahip olan INFINITI EMERG-E, likit gümüş gövde boyası sayesinde
Infiniti’nin yapısını ve akıcı hatlarını daha dikkat çekici hale getiriyor.



 
SERBEST BÖLGELER 2011 KARNESİ
 
NISSAN'IN YENİ CESUR DÜNYASI CENEVRE’DE GÖRÜCÜYE ÇIKTI
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
SERBEST BÖLGELER 2011 KARNESİ
Ekonomi Bakanlığı verilerine göre, 2011 yılında en fazla ticaretin yapıldığı ...
MERCEDES-BENZ ŞUBAT AYINDA DA HIZ KESMEDİ
Mercedes-Benz Şubay ayında Haliloğlu İç – Dış Ticaret Nakliyat Ltd. Şti.,Salgutlar ...
Chevrolet Cruze Station Wagon’un dünya prömiyeri Cenevre Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirildi
• Station Wagon, dünyanın popüler otomobillerinden Chevrolet Cruze’un ...
 
Nakliyede yol vergileri kalkıyor
İhracatçı ve taşımacı şirketlerin en büyük maliyet kalemlerinin başında ...
SHELL & TURCAS YÖNETİMİ İŞ ORTAKLARI İLE BULUŞTU
Shell & Turcas Petrol’ün üst düzey yöneticileri, 1 Şubat itibariyleTürkiye’de ...
Çinliler'den Ankara'ya rağbet yok
Metro aracı alım ihalesinde en düşük teklif Çinliler'den geldi
 
Yılın En İyi Otomobili 2012 Ödülünü Volt ve Ampera Kazandı !
Cenevre Motor Show’da açıklanan sonuçlara göre 23 ülkeden 59 seçkin otomotiv ...
Akfen Holding tahvil arzı için düğmeye bastı
Akfen Holding’in tahvil halka arzı için talep toplama süreci başladı. ...
III. Uluslararası Soğuk Zincir Lojistiği Sempozyumu 15 Mart'ta İstanbul'da gerçekleştiriliyor.
Türkiye’nin yer aldığı coğrafyasında önemli biçimde ekonomik büyüme, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Helal Sana Başkan!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
EkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglishAkü
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler türkiyesondakikafahrerkamyonumkamyoncudikkattreylerşoför