Advertisement
Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
bisa
English
WE WANT TO BE THE BEST QUALITY, NOT THE BIGGEST

WE WANT TO BE THE BEST QUALITY, NOT THE BIGGEST

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
filo kiralama, estepe,
15 Aralık 2017 Cuma - 10:53

En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de

65 yıllık köklü geçmişiyle Ahmet Doğan Tanker, araç üstü ekipman sektöründe Türkiye’nin önde gelen markalarından biri. TS EN 13094/ ADR 6.8 standartlarında karbon çelik sacdan eliptik akaryakıt tankı üretiminde uzman olan Ahmet Doğan Tanker, TSE tarafından ‘Tasarım Onayı Belgesi’ne sahip sayılı üretici arasında yer alıyor.

En Dayanıklı Çelik Tankerler Ahmet Doğan Tanker’de

Tehlikeli madde taşımacılığında ADR (Tehlikeli Maddelerin Karayolu ile Uluslararası Taşımacılığına İlişkin Avrupa Anlaşması) Standartları’na uygun araçların üretimini son teknolojiyle gerçekleştiren firma, tehlikeli maddelerin insan sağlığına ve çevreye zarar vermeden, güvenli ve düzenli şekilde taşınması için gerekli olan tüm regülasyonları tankerlerinde uyguluyor.

Firma ADR’li araç üstü ekipman üretiminde, alüminyum malzemenin tamirinin zorluğu ve üretim maliyetlerinin yüksekliği nedeniyle karbon çelik malzeme kullanmayı tercih ediyor. ADR’li akaryakıt tankerleri tank kesitlerine göre; silindirik, eliptik ve D kesit (bavul tip) olmak üzere farklı sınıflara ayrılıyor. Firma, şantiye ve maden gibi zorlu sahalarda kullanılan tankerlerde eliptik kesitli tankerlerin uygun olması nedeniyle bu araçların üretimine öncelik veriyor. ADR’li araç üstü ekipman üretimindeki tecrübe, kullanılan teknoloji, sertifikalı malzeme ve sertifikalı personeliyle Ahmet Doğan Tanker müşterileri için en sağlam ve güvenilir araçların üretimine titizlikle imza atıyor.

 

YILMAZ DOĞAN
“KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ 65 YILDIR TEMEL İLKEMİZ”

Bu işin mutfağında yetiştiğini belirten Firma Sahibi Yılmaz Doğan, yedi yaşından beri sanayide olduğunu söylüyor. Babası Ahmet Doğan'dan devralınan bu firmayı; ticari ahlakla, dürüstlükle, malzemenin kalitesiyle müşteriyi mağdur etmeden bugünlere getirdiklerini ifade eden Doğan, firmalarının 11 ülkeye ihracat yaptığını kaydediyor.

1985 yılından beridir bilfiil sektörün içinde olduğunu vurgulayan Doğan, “Şirketimiz 1952 yılında babam Ahmet Doğan tarafından kuruldu. 1998 yılına kadar faaliyetlerimize Doğan Tanker ismiyle devam ettik. Firmamız Ankara Büyük Sanayii Ayrancı Pasajı’ndaki tesiste ilk imalatını yapmıştı. 1983 yılından itibaren OSTİM’deki mevcut fabrikamıza taşındık. 34 yıldır da aynı yerde üretimimize devam ediyoruz. Ahmet Doğan Tanker adının tescillenmesi ile şirketimiz ilk kurumsallaşma hamlesini 1998’de yaptı” dedi.

Geniş Ürün Gamı

Ahmet Doğan Tanker’in ürün gamında çok çeşitli araç ve ekipman olduğuna dikkat çeken Doğan, üretimlerine yönelik şunları kaydetti: “Öncelikle babamın döneminde imal ettiğimiz ürünler arasında; kurtarıcılar ve ziraat aletleri vardı.  Ziraat sektöründe kullanılan su tankerleri ve römorkların üretimini yaptık. Daha sonra akaryakıt tanklarının tamirat ve onarım işlerini yapmaya başladık. Bir dönem iş makinalarının pervanelerini ürettik. Belirli bir birikime ulaşan firmamız ürün gamına akaryakıt tanklarının üretimini de kattı. Akaryakıt tankerlerinin hemen ardından arazöz imalatına başladık. 2004’ten beri de araç üstü ekipman üretiyoruz. Bu ekipmanlar arasında; vidanjör, kombine kanal temizleme aracı, kuka, akaryakıt tankeri, su tankeri, bakım araçları, itfaiye arazözü gibi birçok ürünün imalatı yer alıyor. Ayrıca 1.500 Lt/dk debili su pompaları, itfaiye monitörleri ve sulama başlıkları  üretimlerine devam ediyoruz. Gelinen noktada Ahmet Doğan Tanker araç üstü ekipman sektöründe oldukça geniş ürün yelpazesine sahip Türkiye’nin önde gelen ekipman üreticilerindendir.”

11 Ülkeye İhracat

2007’den itibaren ihracata başladıklarının altını çizen Doğan, “11 ülkeye ihracat yapıyoruz. İhracat ürünlerimiz arasında; akaryakıt tankerleri, sulama arazözleri, çöp kamyonları, vidanjörler, kombineler, depolama tankları ve pompalar yer alıyor. Şu anda fabrikamızda 23 kişi istihdam ediliyor. Artan kapasitelere rağmen kalifiye eleman bulmakta zorlanıyoruz. Normalde daha fazla personele ihtiyacımız var. Mevcut kapasitemizin üzerinde işlerimiz olduğu için birçok müşteri talebini de üzülerek geri çevirmek zorunda kalıyoruz. Firmamız mevcut üretim kapasitesiyle yılda 200’un üzerinde ekipman üretmekte” şeklinde konuştu.

“Kaliteli Ürünler ve Dürüst Ticaret Anlayışı”

Doğan, “Babamızdan devraldığımız bu firmayı; ticari ahlakla, dürüstlükle, kullandığımız malzemenin kalitesiyle müşteriyi mağdur etmeden geleceğe taşıyoruz. Tek temennim benden sonraki üçüncü kuşağın da yollarına bu ilkeler ışığında devam etmesidir” diyerek sözlerini noktaladı.

HATİCE DOĞAN CAV
“Kaliteli Ürünü Uygun Fiyata Üretiyoruz”

Firma Sahibi Yılmaz Doğan’ın kızı Hatice Doğan Cav, firmanın yöneticileri arasında yer alıyor. 6 yıldır soluksuz bir şekilde hizmet vermek için çalışan Finans Müdürü Hatice Doğan Cav’a müşterilere sağlanan avantajları, firmanın gelecek planlarını sorduk.

Müşteri memnuniyetinin firmaları için her şeyden önemli olduğunu vurgulayan Hatice Doğan Cav, müşterinin ihtiyacına en uygun araçları ürettiklerini kaydediyor. ‘Kaliteli ürünü uygun fiyata üretiyoruz’ diyen Cav, “Her müşterinin kendi çalışma koşullarına özel ekipmanı en ekonomik olanı,  en ideal olanı kendilerine sunuyoruz ve onların da işletme maliyetini minimuma düşürüyoruz” şeklinde konuştu.

Kaliteli Geniş Ürün Yelpazesi

Üretimlerinizde “kaliteyi” nasıl yakalıyorsunuz? Ürün gamınızda ne tür araçlar yer alıyor? Sektörün ihtiyaç duyduğu geliştirmeler neler oluyor? Standart üretimin dışında müşteri taleplerine göre butik üretimleriniz de mevcut mu?

İmal ettiğimiz ürünlerin belirli standartları var. Firma olarak bu standartlara uygun ürün üretmek için çalışıyoruz. Ürün gamımız içinde tanker ihtiva eden tüm araç üstü ekipmanlardan oluşuyor. Bu ürünlerin başında da akaryakıt ve su tankerleri geliyor. Sulama arazözleri, kombine, vidanjör ve kuka denilen kanal açma araçları da ağırlıklı ürün gamımızı oluşturuyor. Ayrıca; yeraltı ve yerüstü depolama tankları ve şantiyelerde kullanılan bakım araçlarını üretiyoruz.

“Müşterilerin İlk Tercih Ettiği Markayız”

Müşteriye sağlanan avantajlar noktasında Ahmet Doğan Tanker ne gibi çalışmalar yapıyor? Müşteriler sizin ürünlerinizi neden tercih etmelidir?

Müşterilerimiz ihtiyacı olan ürünü firmamızın kalitesinden emin olarak satın alıyor. Ekipmanı müşterimizin istemiş olduğu özelliklere göre, en uygun araca, ekipmanın kullanıldığı iklimi bile göz ardı etmeden, standartların dışına çıkmadan üretiyoruz. Bunun dışında finans konusunda kolaylık sağlıyoruz. Bu sebeplerle müşterilerimizin ilk tercih ettiği marka oluyoruz.

“Müşterinin Beklentilerine En Uygun Araç ve Hizmeti Üretiriz”

Firmanız satış sonrası hizmetler noktasında müşterilerine ne tür hizmetler sunuyor?

Kurulduğumuz günden beri firmamızın en çok önem verdiği konu müşteri memnuniyetidir. Kalite standartlarının da bir gerekliliği olan satış sonrası hizmetler noktasında yaptığımız değerlendirme anketlerimiz var. Bu anketleri müşterilerimize gönderiyoruz ve onların memnuniyetlerini araştırıyoruz. Buradan aldığımız geri bildirimleri değerlendirip, müşterilerimizin beklentilerine en uygun aracı üretmeye ve ihtiyaçları olan hizmeti vermeye gayret ediyoruz. Müşterimizin yaşadığı sorunlara anında personelimizle müdahale edip, çözüme kavuşturuyoruz, ihtiyaç duydukları hizmeti tatil günlerinde dahi ulaştırıyoruz.

Geleceğe yönelik projeleriniz nelerdir? Ahmet Doğan Tanker’in sektöre getirdiği standartlar nelerdir?

Ar-Ge çalışmalarımız her zaman devamlılık göstermekte. Bu bağlamda faydalı model ve patent aldığımız ürünlerimiz bulunmaktadır. Örneğin; refüjlerde yer alan korkulukların yıkanması belediyeler için ciddi anlamda sorun oluşturmaktaydı. Bunun için bir tankın, bir yüksek basınçlı yıkama makinasının ve bir jeneratörün olması gerekiyordu. Bu işlemleri yapabilmek için de bir araca ihtiyaç vardı. Belediyelerden bize bu sorunun aşılmasına yönelik talepler geldi. Bu talepler doğrultusunda arazöz araçlarındaki sisteme yüksek basınçlı su pompasını akuple ederek harici bir jeneratöre, su tankına ve harici bir araca gerek kalmadan mevcut arazözlerde bu sistemi geliştirdik. Müşterilerimize opsiyonel bir donanım olarak bu sistemi sunuyoruz. Birçok belediye ve temizlik firması hali hazırda bu sistemi kullanmakta.

“2017’deki Hedeflerimizin Üzerine Çıktık”

Ağır vasıta ticari araç pazarında ciddi anlamda rakamlar düştü. Üstyapıcı bir firma olarak bu düşüş size nasıl yansıdı? Genel bir pazar değerlendirmesi yaparsanız firmanız açısından neler söylersiniz?

Euro 6 emisyon standartları inşaat sektöründeki müşterilerimiz tarafından çok benimsenmedi. Bu nedenle sıfır araç yerine ikinci el Euro 5 araçlara talep arttı. Dolayısıyla araç satışındaki düşüşler bizi çok etkilemedi. Ürettiğimiz ekipmanların yaklaşık yarısında sıfır araç kullanılıyor. Mevcut durumda 2017’deki hedeflerimizin üzerine çıktık. Siparişleri yetiştirebilmek için kapasitemizin çok üzerinde çalışıyoruz. Öte yandan ADR’li akaryakıt tankeri piyasası şu anda durgun. Müşteriler bu konuyu tam olarak bilmiyor ve önünü net göremiyor. Ciddi maliyetler gerektiren araçlar olduğu için tedirgin davranıyorlar. Ahmet Doğan Tanker olarak gelecekten umutluyuz.


NURBAY CAV
“MARKA OLARAK STANDARTLARIN DIŞINA ÇIKMAYIZ”

ADR standartlarında bir tankerin tüm üretim aşamalarını Makine Mühendisi Nurbay Cav’a sorduk. ADR’li tankerlerin taşıması gereken standartlar ve firmanın üretim felsefesini Cav’dan dinliyoruz:

Ahmet Doğan Tanker’in araç üstü ekipman üretiminde uzman olduğunu belirten Nurbay Cav, ADR Mevzuatı’nda yer alan regülasyonlara uygun araç üretebilme kabiliyetine sahip olduklarını söyledi.

Aracın boyasından kullanılan malzemeye, kaynağından kullanılan dolum ekipmanın kalitesine kadar Ahmet Doğan Tanker etiketli hiçbir tankerin yasal sınırların dışında olmadığına dikkat çeken Cav, “Araçların teknik belgesindeki değerleri hiçbir zaman aşamayız. Bu bizim firmamızda yerleşik bir kuraldır ve asla değişmez” dedi.

“ADR’li Çelik Tankerler Üretiyoruz”

Tehlikeli madde taşımacılığında kullanılan araçlar içerisinde kaç tip üretim modeliniz mevcut?

ADR mevzuatı ülkemizde uygulanmaya başladığından beri, yıllardır ürün gamımız içerisinde bulunan akaryakıt tankerlerini bu mevzuata göre üretmeye başladık.  ADR’de sıvı yakıt taşıyan iki tip araç  vardır. Biri yarı römork tankerler diğeri ise kamyon üstü tankerlerdir. Bir de tankın şekline ve kesitine göre yapılan sınıflandırma mevcuttur. Bunlar da; silindirik, eliptik ve D kesit dediğimiz bavul tipidir. Biz eliptik kesitli kamyon üstü karbon çelik tankerlerin üretimini yapıyoruz. D kesit hacmi artırmak için tercih edilen bir tiptir. Silindirik tiplerin dezavantajı da her zaman aracın ağırlık merkezinin diğer kesit tiplere göre daha yüksekte olmasıdır. Çelik malzemenin tek dezavantajı taşıma kapasitesinin daha düşük olmasıdır. Bizim ürettiğimiz tankerler dağlarda, şantiyelerde kullanıldığı için çelik tankerlerin daha uygun olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenle Tasarım Tip Onayı’mızı çelik tanker üretimine yönelik aldık. Alüminyum tankere yönelik yoğun talep gelirse üretimimizi yeniden planlayabiliriz.  Pazar paylarına bakıldığında tanker dorseler ülkemizde ciddi tercih edilen araç tipinin başında geliyor. Biz bu araçları üretmiyoruz. Uzmanlık alanımız araç üstü olduğu için kendimizi tamamen buraya kanalize etmiş durumdayız.

En Önemli Standart: İnsan Sağlığı

Tehlikeli madde taşıyan araçlarda ADR mevzuatı kapsamında öne çıkan standartlar nelerden oluşuyor?

En önemli standart, araçların insan ve çevre sağlığına uygun olarak üretilmesidir. Sürücü ve yaya sağlığından tutun da aracı kullanan ve yakıtı sevk eden insanların sağlığına dikkat ediliyor. Herhangi bir kaza durumunda üçüncü kişilere de gelebilecek yaşamsal ya da yaralamalı durumların önüne geçebilmek için yapılan düzenlemeler ADR’nin ana temasını oluşturuyor.  ADR’nin iki boyutu var: Birisi üstyapı (tank), diğeri de aracın kendisi. Araçla üstyapı tamamlandığı zaman bir ekipman ortaya çıkıyor. ADR’ye araç açısından bakarsak sinyalizasyondan tutun, elektrik donanımlarına oradan fren tertibatları ve devrilme kararlılıklarına kadar artırılmış araçlar kullanılıyor. Hız sınırlandırmasının yapılabilmesi, harici elektrik şartellerinin olması bu araçları diğer araçlardan ayırıyor.

“Regülasyonlar Değiştikçe Üretilen Araçlar da Değişiyor”

Tankerlerin güvenliği için ne tür regülasyonlar uygulanıyor?  Firmanız bir tankerin kamyon üzerine en güvenli şekilde montajı için nasıl bir çalışma yürütüyor?

Regülasyonlar sürekli değiştiği için kamyonlara en uygun üstyapıyı tasarlayabilmeniz en önemli hususlardan biridir. Yıllarca kamyon üstü ekipman yapmış olmanın verdiği tecrübeyle araçları neredeyse bir araç üreticisi kadar tanıyoruz. Firma olarak araç üreticilerinin vermiş olduğu üst yapı eğitimlerine eksiksiz katılmaktayız. Hangi araca hangi tankerin daha uygun olacağını çok iyi biliyoruz.

“6x4 Araçlar ADR’ye Uygun Üretilmiyor”

Önemli bir üstyapı firması olarak araç üreticilerine araçların üstyapıya uygunluğu noktasında önerilerde bulunuyor musunuz? Ya da araç üreticileri bu noktalarda sizin görüşlerinize başvuruyor mu?

Araç üreticileri de aynı bizim gibi belirlenen ADR regülasyonlarına uymak zorundalar. Bizimle araçların tasarlanması noktasında iş birliği yapıyorlar. Araç üreticisi, üstyapı üreticisi ve satın alan müşteri arasında bir döngü olmak zorunda. Üstyapıcı olarak araç üreticilerine, müşterilerimizden gelen taleplere göre ‘her platformda ADR’ye uygun 6x4 araç üretmelerini iletiyoruz.

ADR’de Yetki TSE’de

Tehlikeli madde taşıyan araçları kimler üretebilir? Bu araçları üretebilmek için sahip olunması gereken belgeler, onaylar nelerdir?

Türkiye’de araç üreticilerine yetki ve belgelendirmeler T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından verilir. Tüm tehlikeli maddeleri taşıyan araçları üreten firmaları belgelendirme yetkisi de Bakanlık tarafından Türk Standartları Enstitüsü (TSE)’ye verilmiştir. TSE’den Tip Onayı alan firmalar bu belgeleri almaya hak kazanabiliyor. Araçlar TSE’nin kendi testlerinden geçerek T9 Belgesi’ni almaya hak kazanıyor. T9 Belgesi de o aracın uluslararası tüm karayollarında kullanılmasını sağlıyor. Şu anda ADR’li olan araçların hepsinin T9 Belgesi’ne sahip olması zorunludur.

“Ahmet Doğan Tanker Etiketli Hiçbir Ekipman Yasal Sınırların Üstünde Olamaz”

Güvenli bir tankerde olması gereken nitelikler ve ekipmanlar nelerdir?

Ülkemizde genelde beş birimlik araçtan altı birimlik bir iş yapması beklenir. Durum böyle olunca örneğin taşıma kapasitesi 15 ton olan bir araca 20 ton yük yüklenmek isteniyor. Oysaki belirlenen standartlara uyarsanız ancak güvenli bir araç üretmiş olursunuz. Ahmet Doğan Tanker olarak müşterilerimizi standartlara uygun üretim yapmaya ikna ederiz. Fabrikamızdan çıkan ve üstünde Ahmet Doğan Tanker etiketli hiçbir ekipman yasal sınırların üstünde olamaz. Aracın teknik kapasitesini hiçbir zaman aşamayız. Bu bizim firmamızda yerleşik bir kuraldır ve asla değişmez. Müşteri kendi sorumluluğunu üstlense bile marka olarak standartların dışına çıkmayız.

 “Orijinal Ekipman Çok Önemli”

Tehlikeli madde taşıyan araçlarda gerekli güvenlik standartları sağlanmadığı zaman oluşabilecek riskler nelerdir?

Araç üreticileri üstyapı firmalarının hiçbir şekilde aracına müdahalede bulunmasını istemez. Aracın dinamiğinin bozulmasına, tamponuna ek işlem yapılmasına, şasisini ısıtılmasına, şasiye harici delikler açılmasına izin vermezler. Bazı üstyapı üreticileri aracın tamponunu sökerek kendine has bir ekipman üretiyor ve araca monte ediyor. Tampon sökülüp yerine takılan ekipman profilden oluyor ve standartları sağlamıyor. Aracın orijinal tamponu belirli dayanımlara ve testlere göre, belirli bir yüksekliğe göre üretiliyor. Kaza durumunda arkadan gelen binek bir aracın kamyonun ana şasisine çarpması ve bu sayede arkadan çarpan aracın kamyonun altına girmemesi sağlanıyor. Aksi halde kaza anında bir otomobil kamyonun altına girebiliyor ve ölümlü kazalara sebep olabiliyor. Bunun dışında araçlarda devrilme kararlığı hesaplanmadan üretim yapılırsa bu durumda risk oluşturmakta. Eğer silindirik ve çapı olması gerekenden büyük tankerler üretilirse aracın ağırlık merkezi yukarda kalır ve devrilme kararlılık hesabı da yapılmazsa tanker ilk virajda devrilebilir. Aracın olması gerekenden kısa yapılması ile yük ön aksa biniyor. Bu durumda yine riskler doğurur. Üstyapı üreticileri, üstyapıda kullanılmak üzere hava gereksinimi duyabilirler. Bu gereksinimleri sağlamak için sadece araç üreticisinin belirlediği noktalardan hava alınması gerekir. Uygun olmayan yerden alınan hava, aracın frenlerinde ciddi problemlere yol açabilir. Sigorta paneline ilave eklemeler yapılmamalıdır. ADR mevzuatına göre araçlar standart donanımlarda kullanılmalıdır.

MÜŞTERİ NE DİYOR?
Erol Yıldız
“Ahmet Doğan Tanker Firmamızın Kalite Standartlarını
Yakalayan Ürünleri Sunuyor”

17 yıldır akaryakıt ve su tankerleri için Ahmet Doğan Tanker’i tercih eden Bayburt Grup A.Ş’nin araç filosunda 150’ye yakın ADT markalı araç üstü ekipman bulunuyor. 15 adet yeni araç siparişi verdiklerini de belirten Bayburt Grup A.Ş Alım Satım Sorumlusu Erol Yıldız, her daim kaliteli ürün ve hizmete verdikleri önemin altını çizdi.

Bayburt Grup’un 20 faal firması olduğunu ifade eden Yıldız, firmaları hakkında şunları kaydetti: “Grubumuz; otoyollar, içme suyu ve sulama kanalları, gölet, demiryolları, tünel ve benzeri alt yapı işleri ile konut, idari ve mülki binalar, sosyal donatı, köprü, köprülü kavşak ve benzeri üst yapı işlerinde 40 yılı aşkın süredir devam eden başarılı faaliyetlerini akaryakıt dağıtımı, sigorta ve aracılık hizmetleri, seracılık, yenilenebilir enerji üretimi, madencilik, hayvancılık ve hayvansal gıdaların üretimi alanlarına taşımış, faaliyet gösterdiği bütün alanlarda; yurt içi ve dışındaki müşterilerine yenilikçi, kaliteli hizmet ve çözümler sunan bir firmadır. Firmamızın ihtiyaç duyduğu tankerler, vinçler, kepçeler gibi araç alımlarını, yedek parça alımları başta olmak üzere faaliyette bulunduğu sektörlere yönelik her türlü araç, teçhizat ve hizmetlerin tedarik işlerini yönetiyorum.”

“Akaryakıt Tankeri ve Arazözleri Sadece Ahmet Doğan Tanker’den Alıyoruz”

İş birliklerinin 17 yıllık bir geçmişe dayandığını söyleyen Yıldız, firmanın imalını gerçekleştirdiği akaryakıt tankerleri ve arazözleri uzun zamandır araç filolarında tuttuklarına dikkat çekerek sözlerine şöyle devam etti: Araç filomuzda şu an 150’ye yakın ADT markasının üretimi olan akaryakıt tankerleri ve arazözleri sorunsuz hizmet veriyor. Bakım aracı, akaryakıt tankeri ve arazözleri sadece Ahmet Doğan Tanker’den alıyoruz. Firmamız her türlü araç alımında öncelikle kaliteye ve sağlamlığa bakar. Ahmet Doğan Tanker firmamızın kalite standartlarını yakalayan ürünleri bize sunduğu için geçmişten beri iş birliğimizi sürdürüyoruz. İş ortaklığının uzun yıllar daha süreceğinden eminim. Yeni araç yatırımlarımızda da tercihimiz yine Ahmet Doğan Tanker olacak. Şu anda 15 adet yeni tanker siparişini de verdik. Araçlarımızın teslim edilmesini bekliyoruz.”

“Bizi 17 Yıldır Bir Kez Dahi Mağdur Etmediler”

Yıldız, “Ahmet Doğan Tanker kaliteli ürünlerinin yanında servis hizmetleriyle de her zaman yanımızda. Taleplerimize çok hızlı dönüş yapıyorlar. Bizi 17 yıldır bir kez dahi mağdur etmediler. Bunlar firmamız için çok önemli etkenlerdir. Siparişlerimizi seri şekilde üretip, ihtiyacımıza yönelik en doğru ürünü bize sunmaları yine çok önemli. Araçlarımız şantiyede de yolda da olsa arıza ya da herhangi bir sorun olduğunda bir telefonla işimizi gecenin bir yarısı da olsa anında çözüme kavuşturuyorlar” dedi.

“Finansman Kolaylığı ve Hızlı Teslimat”

En kaliteli araçları uygun fiyatlarla alabildiklerine dikkat çeken Yıldız, “Araç temini noktasında ürünlerinin kalitesi ve hızlı teslimatın yanında finansman kolaylığını da firmamıza sağladığı için Ahmet Doğan Tankeri tercih ediyoruz. Araçların teknik kullanımı noktasında gerekli tüm eğitimleri teslimat sırasında personelimize veriyorlar. Araçları kullanan yetkili kişilerden dönem dönem araçlara ilişkin bilgi alıyorum. Bugüne kadar personellerden araçlara yönelik hiçbir şikayet duymadım. Firma olarak Ahmet Doğan Tanker’in hem araçlarından hem de bize sunduğu her türlü hizmetten memnunuz. Tabii ki ticaret önemli; ama bizim için dostluk çok önemli. Sıcaklığı, dürüstlüğü, güler yüzlülüğü Ahmet Doğan Tanker de her zaman gördük” diyerek sözlerini sonlandırdı.

 
Yeni Toyota Yaris'e Euro NCAP’tan 5 Yıldız
 
TÜVTÜRK’ten 10’uncu Yılında İki Yeni İstasyon
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
OKT ile Hayvanlarınız da Sağlığınız da Güvende!
İlk dosyamızın devamı olan Canlı Hayvan Taşımacılığı Dosyamızın 2’ncisinde ...
Türkiye'de Kalıcı Olmak İstiyoruz
?Taşımacılık sektöründeki süregelen başarılarıyla tanınan Schmitz Cargobull, ...
Ford Trucks Her Şartta Her Zorlukta Müşterisinin Yanında
Ford Otosan'ın ağır ticari markası Ford Trucks, yeni seri araçları, hızlı ...
 
SCANIA XT Bir Devrin Kapılarını Açıyor
Scania 2 milyar Euro’yu geçen yatırımla geliştirdiği yeni nesil araçlarına ...
DAF Türkiye Pazarına İddialı Girdi!
Dünyanın önde gelen kamyon üreticilerinden DAF Trucks, geçtiğimiz senenin ...
Hyva, Alpha Damper Silindirleriyle Farkını Gösteriyor
1979 yılında kurulan, damper silindirleri konusunda global pazar lideri ...
 
Hayvana Saygı Ekonomiye Katkı
Araç üstü ekipman ve treyler sektöründe öncü marka olan OKT Trailer, yüzde ...
Mercedes-Benz Arocs 3363 LS - 120 Ton Çekici Türkiye Pazarında
2016 yılı itibarıyla Euro 6 dünyasına yepyeni ürünler sunan Mercedes-Benz ...
Schmitz Cargobull, 125 Yıllık Tecrübe ve Bilgisini Türkiye’ye Taşıdı
125 yıllık köklü geçmişiyle treyler pazarının güçlü markası Schmitz Cargobull, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Treder Zirvesi Sektörün Gelişimini Sergiledi
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
0
  YAZARLAR
Dr. Can Baydarol
Dr. Can Baydarol
Seçimin Şifreleri
Alpay Lök
Alpay Lök
Otobüs Yolculuğunda Hedef Sıfır Ölüm!
Mustafa İmrak
Mustafa İmrak
Lojistik Sektöründe Çevreci Çözümler
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Av. Bilun ELMACIOĞLU
Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması “SKDM” 1 Ekim 2023 Tarihinde Yürürlükte
Özgür Şener
Özgür Şener
 Nafile Çaba
Prof. Dr. Birol ERKAN
Prof. Dr. Birol ERKAN
Yıldız Sektör; Lojistik
Nizamettin KARADAĞ
Nizamettin KARADAĞ
Türkiye Taşımacılığını Kim Yönetiyor?
Kamyonum TV
0
  ÇOK OKUNANLAR
0
Güzeller
0
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
0
  ANKET
     
 
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
0
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vize
Belge yetersizliği
Maliyetler
Tır parkı sorunları
Cezalar
Sınırlardaki ve güzergahlarda karşılaşılan geçiş sorunları
0
0 Sonuçlar
 
     
0
  Kamyonum
0
  •Künye
  •İletişim
  •Abonelik ve Reklam
  •Sitene Ekle
  0
 
Ekonomi
İhale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Akü
  0
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
  0
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
  0
 
lkw
Kamyon
truck
news
haberler
şoför
kamyoncu
fahrer
türkiye