GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
Bakü Limanına Yönelik Uyarı
Bakü Limanına Yönelik Uyarı
Özbekistan'a Yapılacak Taşımalarda Elektronik Özet Ön Beyan Zorunlu Hale Geliyor
Özbekistan'a Yapılacak Taşımalarda Elektronik Özet Ön Beyan Zorunlu Hale Geliyor
Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

Plaxton Panorama Scores Largest Order To Date With 34 Double Deck Coaches For Oxford Tube

1 2 3 4 5 6
20 Şubat 2020 Perşembe - 17:30

MAN Truck & Bus, Yeni Nesil Kamyon ve Çekicilerini Tanıttı

MAN Truck & Bus, son 20 yıl içinde ilk kez tamamen yenilediği yeni nesil kamyon ve çekicilerini, 10 Şubat 2020’de İspanya’nın Bilboa kentinde yapılan prömiyer ile tüm dünyaya tanıttı.

MAN Truck & Bus, Yeni Nesil  Kamyon ve Çekicilerini Tanıttı

MAN Truck & Bus, son 20 yıl içinde ilk kez tamamen yenilediği yeni nesil kamyon ve çekicilerini, 10 Şubat 2020’de İspanya’nın Bilboa kentinde yapılan muhteşem bir prömiyer ile tüm dünyaya tanıttı.

Yeni kamyon ve çekici nesli, MAN’ın efsane serilerinin ayak izlerini takip ediyor. 2000 yılında tanıtılan MAN TGA, kamyon yapısını biçimlendirmişti. Yeni MAN kamyon ve çekici nesli, eskilerin izinden gitmekle kalmadı, konfor, güvenlik, randıman, güvenilirlik ve hizmetin yanı sıra ağ bağlanabilirliği ve dijitalleşmede de yeni bir seviyeye çıktı.

“Simplifying Business” – değişen ulaştırma endüstrisi

Bugün ulaştırma endüstrisinin tüm alanlarındaki gereksinimler, her zamankinden çok daha çeşitli ve karmaşık. Geleceğe ilişkin tahminler ise endüstrinin temel dönüşümünün “tam gaz” ilerlediğini gösteriyor. Bu da beraberinde büyük zorluklar getiriyor. Sadece AB’de ulaştırma hacminin, önümüzdeki 20 yıl içinde yüzde 40 artacağı öngörülüyor. Aynı zamanda, sıkı kanuni düzenlemeler CO2 emisyonunu, 2025’e kadar yüzde 15, 2030’a kadar da yüzde 30 azaltmayı amaçlıyor. Tüm bunların üstüne bir de giderek artan sürücü bulma sıkıntısı, işleri daha da zorlaştırıyor. Yeni istatistiklere göre, Almanya’da sadece önümüzdeki iki yıl içinde yaklaşık 150.000 kalifiye profesyonel sürücüye ihtiyaç duyulacak. Ek olarak, tüm lojistik süreçlerde giderek daha kapsamlı hale gelen dijitalleşme, ulaştırma firmalarını hızlı bir tempoya sokuyor.

Bu durumu “Müşterilerimiz bizden haklı olarak bu sorulara cevap bulmamızı bekliyor” şeklinde özetleyen MAN Yönetim Kurulu Başkanı Joachim Drees, “Onlar için tüm doğrudan ve dolaylı etkileriyle bu değişikliklerin bir adım önünde olmalıyız. Bu, çok büyük ama aynı zamanda olağanüstü heyecan verici bir görev, yani ürünlerimizin üreticisi olarak farklı, yeni boyutlarla düşünmemiz gerekmektedir. Biz bunu, yeni nesil kamyon ve çekicilerimizle yapıyoruz” şeklinde konuştu.

Bu nedenle MAN yeni nesil kamyon ve çekiciler, müşterilerin ve sürücülerin MAN kamyonlarında her zaman değer verdiği ve beklediği her şeyi, hem de daha iyi bir şekilde sunuyor. Giderek karmaşıklaşan koşullara rağmen taşımacılarının ve sürücülerinin yükünü azaltmak ve günlerini kolaylaştırmak amacıyla MAN’ın bu yeni jenerasyonu, denenip onaylanmış özellikleri ile tamamen geleceğe dönük gelişmeleri bir araya getiriyor. MAN, bu doğrultuda dört ana konuya odaklandı; kabindeki sürücü, araç randımanı ve güvenli kullanımının yanı sıra müşteriler için güçlü ve işinin ehli bir ortak.

“Sürücüye mükemmel uygunluk” – sürücü odak noktası

İş alanını en uygun hale getirmek ve sürücünün günlük ihtiyaçlarını daha iyi karşılayacak şekilde ayarlamak için sürücülerinin performansları ve motivasyonları en öne konulmalıdır. Her şeyden önce, bir taşımacılık firmasının ekonomik başarısı için en belirleyici yapı taşları ise sürücülerin bağlılığı ve memnuniyetidir. Bu nedenle, yeni nesil MAN kamyon ve çekiciler, kullanıcı dostluğu, en uygun ergonomi, daha sezgisel ve güvenilir operasyon, dijital araçlarla ve uygulamalarla ağ oluşturmada referans çizgisini oluşturmaktadır. Bunların yanı sıra en uygun alan kullanımı, iyi düşünülmüş bir depolama kavramı ve mükemmel uyku rahatlığı konularında da standartları belirlemektedir. Tüm bunlar, deneyimler temelinde belirlenen ihtiyaçları gidermek için ayarlanmıştır. Çünkü MAN sürücülerin ve işletmecilerin geri bildirimlerini ve uzmanlıklarını, sürekli olarak tüm geliştirme sürecine dâhil etmiştir. Yeni geliştirilen dönüş yardımı, trafik sıkışıklığı yardımı ve şerit değiştirme yardımı gibi modern yardım sistemleri, sürücünün gerginliğini azaltmakta, trafikte güvenliği arttırmaktadır.

“Yüksek randıman & ekonomi”

2019 yılında tanıtılan Euro 6d motor, yeni nesil MAN araçlarla birlikte tam randımanlı potansiyeline erişmektedir. Ünitelerin, yeni geliştirilmiş tüketim azaltıcı güç aktarma organları ve yazılım bileşenleri ile mükemmel etkileşimi de, geleceğin serilerine çığır açan bir randıman seviyesi kazandırmaktadır. Bu şekilde, yeni MAN kamyon ve çekici nesli, klasik uzun yol taşımacılığı uygulamalarında Euro 6c’nin önceki versiyonu ile karşılaştırıldığında yüzde sekize kadar yakıt tasarrufu yapmakta ve bu şekilde CO2 oranında net bir azalma sağlamaktadır. Yeni araç tasarımının gelişmiş aerodinamiği de bu azalmada rol oynamaktadır.

Ayrıca MAN, sürücüleri daha randımanlı sürüş yöntemleriyle desteklemek amacıyla dijital uygulamalarla hedefli ve uygulama odaklı ek eğitim ve öğretim seçenekleri de sunmaktadır.

Bileşenler ile bakım ve onarım alanlarındaki kapsamlı ürün iyileştirmeleri, hizmet süresi maliyetini azaltmaktadır. Benzer şekilde, bu yeni nesil, ağırlığa duyarlı uygulama sektörleri için de önemli ticari yük avantajları sağlamaktadır.

“Optimize çalışma süresi” – tüm hizmet süresi boyunca en üst seviyede kullanılabilirlik

Bir kamyonun kullanımdayken ne kadar “iyi” olduğu, büyük oranda taşımacılık görevini ne kadar etkin ve kolay bir şekilde yerine getirdiğine bağlıdır. Buradaki önemli bir parametre de güvenilirliktir. MAN, TÜV raporunda da defalarca teyit edilen köklü ürün kalitesini gelecekte de sürdürebilmek amacıyla, yeni kamyon ve çekici neslinde daha da iyi hale getirmeye çalışmaktadır. Kamyon ve çekicilerin işlevselliğini önemli ölçüde geliştirecek ve genişletecek olan yeni geliştirilmiş, basitleştirilmiş, güçlü ve geleceğe dönük elektronik mimarisi de buna önemli bir örnektir.

Ek olarak, kapsamlı bir şekilde daha da geliştirilmiş, dijitalleştirilmiş bakım yönetim sistemi, yeni MAN TG araçları için maksimum kullanılabilirliği garanti altına almakta ve işletme maliyetlerini azaltmaktadır. Filo yönetimi ve sürücüler, sayısız dijital işlevlerle ve hizmetlerle desteklenmektedir.

“Güçlü ortak” – ehil ve kişisel ortaklık

MAN, yeni kamyon ve çekici nesli ile birlikte, tamamen müşteri ihtiyaçlarına odaklı bir danışma ve arz sistemi de getirmektedir. Bu, sürekli uygulama profiline odaklı bir üretim mantığı izlemektedir. Bu da yeni bir MAN TGX, TGS, TGM ya da TGL’in, kapsamlı şekilde ayarlanabilir ve esnek konfigürasyon seçeneklerinin kullanımı ile söz konusu taşımacılık görevine tam uyumlu bir kamyon olarak bir araya getirilmesine imkan vermektedir. Tüm bunlar da yeni jenerasyonu, koordineli bakım, finans ve dijital hizmetlerle birlikte bütünsel, entegre bir ulaştırma çözümü yapmaktadır. Tüm bunlar, uzman kişisel irtibat ortaklarıyla tek bir kaynaktan gelmektedir. Dahası, MAN Individual, aracı geliştirmek ve müşteriye, özgün fabrika teslimi uyarlamalar yapmak için kapsamlı portföy seçenekleri sunmaktadır.

Müşteriden ürüne

Yeni MAN kamyon ve çekici neslinin “Simply my Truck” iddiası, sadece bir slogan değil, aynı zamanda gelişme için de önemli bir temeldir. Öncelikle bir kamyon ya da çekicide ideal iş ve yaşam alanlarının nasıl tasarlanması gerektiğini bulmak amacıyla MAN geliştiricileri, 700’ün üzerinde sürücüye (kamyon durakları ve hizmet istasyonlarına ziyaretler de dahil olmak üzere) farklı prototip çözümleri sundular. Bu profesyonellerin geri bildirimleri ve kişisel istekleri ise yeni serinin doğrudan bir parçası oldu.

Bunun dışında MAN, yeni bir araç için en önemli gereksinimleri atölyelerde birlikte tanımlamak amacıyla 16 ülkeden 300 ulusal ve uluslararası müşteriyi Münih’e davet etti. Geliştiriciler, bu farklı girdileri sürücü geri bildirimleri ile karşılaştırdı ve ortaya çıkan temel fikirleri ise, bu yeni neslin sayısız inovatif özelliğine dönüştürdü.

MAN, aynı zamanda, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler alanlarının performansını da sürekli olarak daha da geliştirmektedir. Yılda 40.000’in üzerinde kişisel müşteri araştırması doğrultusunda, yeni MAN TGX, TGS, TGM ya da TGL’lerin en faydalı şekilde kullanımına yardımcı olacak yeni hizmetler ve ürünler yaratıldı.

Üretim ve satış süreçlerinde kapsamlı iyileştirmeler

Yeni kamyon ve çekici nesli, MAN için salt bir araç değildir, üretim ve satışta kapsamlı iyileştirmeler de içermektedir.

MAN, yeni neslin seri üretiminin başlamaya hazır olması ve 2020 sonuna kadarki geçiş döneminde daha önceki modellerle aynı zamanda sunabilmek amacıyla yatırımlar gerçekleştirdi. Örneğin sadece Münih’teki tesislerinde yaklaşık 100 milyon avro yatırım yaptı. Orada, kapsamlı yeni kamyon nesilden ve eski TG serisinden günde 500 adete kadar kamyon kabini üretilmektedir

85 milyon avroya çıkan ek yatırım ise, artan kabin üretimini hiç sorunsuz karşılayabilecek ana fabrikanın yeni kabin boya atölyesine yapıldı. Bu fabrika, Avrupa’nın en gelişmiş teknolojili ve çevre dostu fabrikalarından birisidir ve MAN’ın kendini başarmaya adadığı “yeşil fabrikaya” doğru atılmış bir başka adımdır.

TGL ve TGM serilerinin üretim hattından çıkmaya devam ettiği Avusturya’nın Steyr kentindeki fabrikadaki yeni ve son teknoloji boya atölyesi de hizmete girdi. Tüm MAN üretim ağı için bütün plastik eklemeler, gelecekte sadece burada yapılacak.

MAN, yeni kamyon nesli ile, üretimin yanı sıra sunum sürecini de yeniden yapılandırdı. Bunun temelinde, yeni konfigürasyon süreçlerinde ve araçlarında kendisini gösteren, üretim mantığındaki temel yöntem değişikliği yatmaktadır. Arz yaratırken buradaki anahtar düşünce; müşterinin bireysel taşımacılık görevini en öne yerleştirmektir. Bu da, tamamen entegre kamyon ve çekici serisi, Satış Sonrası hizmetleri, finansal ve dijital hizmetlerle birlikte pazarla ve müşteriyle daha uyumlu bir portföy ile sonuçlanmaktadır. Dolayısıyla konfigürasyon ve arz süreci, sadece daha hızlı olmakla kalmayıp, aynı zamanda müşterinin taşımacılık görevi için mükemmel aracı bir araya getirirken yararlanabileceği yüksek düzeyde bir esneklik de sağlamaktadır.

Yeni MAN kamyon ve çekici nesli – sayılarla proje

Yeni MAN kamyon ve çekici nesli, firmanın 20 yıl içinde yaptığı en iddialı proje konumunda:

Proje için 12.000.000 çalışma saati harcandı

Pazara sunulmasına kadar 4.000.000 kilometre test sürüşü yapıldı

2.800.000 satır kod yazıldı

Yeni araç tasarımı için 167.000 çalışma saati harcandı

Yaklaşık 22.000 yeni kalem tüm birimlere entegre edildi

3.000 kabin rengi standart olarak sunuldu

2.100 MAN çalışanı projeye direkt dâhil oldu

Yeni MAN kamyon ve çekici nesli için 8 farklı boyutta kabin sunuldu

Yüzde 8’e kadar daha az yakıt tüketimi sağlandı

4 Seri: TGX, TGS, TGM ile TGL

1 Ekip: 36.000 MAN Truck & Bus çalışanı

 

 
Diyarbakır'da 250 Personel ve 28 Araçla Genel Temizlik Çalışması
 
Kamyona Arkadan Çarpan Sürücü, Kaza Yerinde Hayatını Kaybetti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Diyarbakır'da 250 Personel ve 28 Araçla Genel Temizlik Çalışması
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kar yağışının ardından kentin cadde, ...
Devrilen Asfalt Kamyon Vinç Yardımıyla Kaldırıldı
Gaziosmanpa'da yokuş yukarı çıkamayarak geri geri kayan ve 2 araca çarpıp ...
Yeni Daily Standartları Yeniden Belirliyor
IVECO Türkiye, Antalya Belek’te düzenlediği basın toplantısında hafif ...
 
Ford Otosan 4 Ödüle Layık Görüldü
Ford Otosan, Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası’nın (MESS) iş sağlığı ...
IVECO, IVECO S-Way ile Prestijli IF DESIGN AWARD 2020’nin Sahibi Oldu
IVECO, Otomotiv Kategorisinde IVECO S-Way ile prestijli iF DESIGN AWARD ...
Avrupa Ülkelerinin Türk Taşımacılara Uyguladığı Kotalar, Avrupalı Üreticiyi Vuruyor!
Ticaret savaşları, Brexit ve jeopolitik gerginlikler ile sarsılan dünya ...
 
IVECO S-WAY ile İddiasını Sürdürüyor
IVECO Türkiye, Antalya Belek’te düzenlediği basın toplantısıyla uzun yol ...
Mars’la Ekonomi Buluşmaları İş Dünyasının Yol Haritasını Çiziyor
Mars Logistics, Türkiye ve dünya ekonomisindeki gelişmeleri uzman ekonomistlerle ...
Rusya Nakliyeci ve İhracatçıları Nakliye Rehberinde
Ülkemizin son dönemler de en yoğun ticari faaliyetler içerisinde bulunduğu ...
 
Nuray PEKCAN
2020
kamyonum,applicasyon,play store,cepte
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
haberler
Kamyon
kamyoncu
dikkat
türkiye
fahrer
treyler
lkw
src