Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
31 Mayıs 2018 Perşembe - 15:30

Akaryakıt Dağıtım Sektöründe; En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Marka OPET

Bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta akaryakıt sektöründe, müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka OPET seçilerek, ödüllendirildi.

Akaryakıt Dağıtım Sektöründe; En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Marka OPET

Marketing Türkiye dergisi ve AKADEMETRE iş birliğiyle 2015 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Markalar”ın ödüllendi­rildiği A.L.F.A. Awards’un 4’üncüsü gerçekleşti. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarılarıyla, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards’da bu yıl kategori sayısı 37’ye çıkartıldı. Törende bankacılıktan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar ödüllendirildi. OPET, akaryakıt sektörünün müşteri deneyimini en iyi yaşatan markası seçildi, ödülü Müşteri İlişkileri Müdürü Cem Arıcanlı aldı. Arıcanlı “Türkiye genelinde bulunan yaklaşık 1500 istasyonumuza günde 600 bin civarında araç geliyor. Her araçta ortalama 2 kişi olduğunu var saydığımızda 1 milyonu aşkın insanın ziyaret ettiği bir çatıyı yönetiyoruz. Her bir istasyonumuzu ayrı bir hizmet noktası olarak konumlandırıyoruz. OPET Çağrı Merkezi, tüm geri bildirimlerin yönlendirilmesinden raporlanmasına kadar tüm süreci titizlikle takip ederek müşterilerimizin beklentilerini 7 gün 24 saat karşılamak ve memnuniyetini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor” diye konuştu.

A.L.F.A. Awards bu yıl da AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle ölçüldü. A.L.F.A. Awards’ın jürisini ise tüketiciler oluşturuyor. Araştırma kapsamında; İstanbul, Bursa, Balıkesir, İzmir, Ankara, Kayseri, Adana, Gaziantep, Malatya, Samsun, Trabzon, Erzurum illerindeki 1200 kişiyle yüz yüze görüşme gerçekleştirildi. Araştırmayla “Müşterilerin arzu boyutu” ile “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu” ile “Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği” ve “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi müşteride markanın ilk izlenimini oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendirildi. “Çoklu deneyim tutarlılığı” ile “Şirketlerin çalışan memnuniyetine verdiği önem”, “Rekabet avantajı sağlayan kişiselleştirme uygulamaları” ve “CRM” ile “Sadakat programları” gibi müşteri deneyimini önemli ölçüde etkileyen, marka deneyiminin süreçlerini ortaya koyan yaklaşımlar değerlendirildi. Günümüzde marka sadakatini olumlu yönde etkileyen “Satış sonrası ilişki devamlılığı”; “Çözüm odaklı hizmet”, “Şikayete dönüş hızlılığı” gibi kriterler bazında değerlendirilerek, şirketlerin müşteri devamlılığını artırma düzeyleri tespit edildi.

Resimaltı: OPET Müşteri İlişkileri Müdürü Cem Arıcanlı, ödülü Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Akademetre Genel Müdür Yardımcısı Pınar Kara’nın elinden aldı.

 
Köknar Uluslararası Taşımacılık Filosunu Volvo Trucks ile Güçlendirmeye Devam Ediyor
 
Türkiye Otomotiv Sektöründeki En Büyük Sanayi Kuruluşu Bir Kez Daha Ford Otosan Oldu!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Aytemiz Motorcu Dostu Trafik Projesiyle Trafikte Empati Hareketini Başlatıyor
“Motorcu Dostu İstasyon” Projesi ile motosiklet kullanıcılarının hayatını ...
Toyota 2018 Yılının da En Değerli Otomobil Markası
Toyota, 2018 yılında da “dünyanın en değerli otomotiv markası” seçildi. ...
Lojistik Sektörü Tırsan'ı Seçti
Tırsan, UTA Lojistik dergisi tarafından düzenlenen ve Lojistikhatti.com ...
 
Mercedes'den Çevre Yönetim Sistemi
ISO 14001:2015’e geçiş denetimini başarıyla tamamlayan ve 2015 sertifikasını ...
Bosch Türkiye’den 2018’e Pozitif Başlangıç
Bosch Türkiye’nin Cirosu, 2017’de Yüzde 32 Artarak 15,5 Milyar TL’ye Ulaştı
Türkiye’ye Sonuna Kadar Bağlıyız" Denildi.
Uber'den yapılan açıklamada, "Türkiye’deki şehirlerin ulaşım seçeneklerini ...
 
Renault Master Kısa Şasi Panelvan
Renault, hafif ticari araç ürün yelpazesini zenginleştirmeye devam ediyor. ...
Scania-Doğuş’tan Sınır Tanımayan Servis Hizmeti
Scania, Özbekistan’da arızalanarak yolda kalan araç için İstanbul’dan ...
Mercedes-Benz Türk StartUP Yarışmasında Ön Elemeyi Geçen 60 Girişimci Eğitim Kampında Buluştu
62 ilden 485 startup’ın katıldığı Mercedes-Benz Türk StartUP yarışmasında ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonfahrerlkwsrcsondakikabuskamyonumtürkiyetreyler