İlk üretildiği 1930 yılından bu yana ‘Yola Tutkuyla Bağlı’ Bridgestone, yeni kampanyasıyla talihli iki kişiyi hayallerine kavuşturuyor.
Bridgestone, 3 soruyla hayallerinize kavuşma şansı sunuyor. 1930 yılında Japonya’daki küçük bir atölyede ilk üretilen lastikle başlayan tutkunun, mükemmelliğe ulaşma arzusu ve her zaman en ileri teknolojiyle dünyada lider olma hedefine dönüşmesiyle bugüne ulaşan Bridgestone, yeni kampanyasıyla iki talihliyi hayallerine kavuşturuyor.
Yola Tutkuyla Bağlı reklamlarından yardım alınabiliyor
Bridgestone’un kampanyasında hayallerini gerçekleştirmek isteyenlerin 3 soruyu doğru cevaplandırmaları yeterli. Sorulara doğru cevap veren 25.000 ve 50.000’inci kişiler ödül kazanacak. Soruları doğru yanıtlayabilmek için yardım isteyenlere ipuçları da TV’lerdeki reklam filmlerinde.
25.000’inci Formula 1’e, 50.000’inci hayallerine
Yarışma sonucunda 3 soruyu da doğru cevaplayan 25.000’inci kişi Formula 1 yarışını canlı olarak izleyecek. Formula 1’in 2010 takvimindeki istediği bir yarışı tribünde izleme şansı yakalayacak talihlinin gidiş-dönüş uçak bileti, konaklama hizmeti ve Gold Tribün’den Formula 1 bileti Bridgestone tarafından karşılanacak. 3 soruyu da doğru cevaplayan 50.000’inci kişi ise, hayallerinde gitmeyi arzuladığı bir yere; yurtiçinde uçak, motosiklet veya otomobille, yurtdışında ise uçakla gitme şansını elde edecek.
Kampanya ile ilgili detaylı bilgilere, www.bridgestone.com.tr adresinden ulaşılabiliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |