AB lastik etiketinin yürürlüğe girmesi yalnızca lastik performansının ölçülmesinde yeni bir metodoloji başlatmakla kalmadı. Aynı zamanda Goodyear’daki değişmez ürün geliştirme ve mükemmelliği yakalama geleneğinin de en güçlü göstergesi oldu.
AB lastik etiketinin yürürlüğe girmesiyle elde ettiği sonuçlar, Goodyear’ın gönüllü olarak yaptırdığı ölçümlerdeki başarısını kanıtlıyor. Etiket sınıfları ilk olarak Mayıs 2012 itibariyle duyurulduğundan bu yana, AB lastik etiketinin 1 Kasım tarihinde resmi olarak yürürlüğe girmesinden önce Goodyear gönüllü olarak kamyon lastiklerinde yakıt verimliliği açısından beklentilerin ötesinde olduğunu göstermişti. Bunun en iyi örneği, 2010 yılından beri piyasada olan ve yakıt verimliliği açısından AB lastik etiketi bağlamında “A” sınıfı olan Goodyear LHT II kamyon lastiği oldu.
Yapılan değerlendirmelere göre, genel olarak mevcut Goodyear kamyon lastiklerinin yüzde 50’si C/C veya daha yüksek bir sınıfta yer aldı. Bu sonuç Goodyear’ın ürünlerinin üstün performans özelliklerinin bir kanıtı oldu. Alman Lastik ve Kauçuk Endüstrisi Kuruluşu, C/C veya daha yüksek sınıftaki lastikleri çok iyi olarak ve A/C – A/A ve C/A – AA sınıfı lastikleri ise çok yüksek kaliteli olağanüstü lastikler olarak nitelendiriyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |